Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2013, 23:41
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Dank

Mja, niets, gewoon, emotioneel vrouwengedoe. Ben ongesteld en dan word ik altijd heel onzeker en denk ik dat iedereen me haat en dat ik lelijk, dom en stom ben en dat ik niets kan en het ook nooit zal kunnen. En dan vallen er nog wel eens opmerkingen van anderen verkeerd. En ook al weet ik dat ze niets naars bedoelen en ook al weet ik dat ik heftig reageer omdat ik ongesteld ben, ik kan de emotionele reactie dan toch niet tegenhouden. Wel naar hen toe, gelukkig.. maar als ik dan alleen ben dan gaat het mis. Eigenlijk viel de situatie allemaal best wel mee maar het was een beetje een gevoelig punt waarover een opmerking gemaakt werd en in combinatie met mijn significant verhoogde onzekerheidsfactor werkte dat even niet zo lekker.
Herkenbaar
Advertentie
Oud 20-06-2013, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Mja, niets, gewoon, emotioneel vrouwengedoe. Ben ongesteld en dan word ik altijd heel onzeker en denk ik dat iedereen me haat en dat ik lelijk, dom en stom ben en dat ik niets kan en het ook nooit zal kunnen. En dan vallen er nog wel eens opmerkingen van anderen verkeerd. En ook al weet ik dat ze niets naars bedoelen en ook al weet ik dat ik heftig reageer omdat ik ongesteld ben, ik kan de emotionele reactie dan toch niet tegenhouden. Wel naar hen toe, gelukkig.. maar als ik dan alleen ben dan gaat het mis. Eigenlijk viel de situatie allemaal best wel mee maar het was een beetje een gevoelig punt waarover een opmerking gemaakt werd en in combinatie met mijn significant verhoogde onzekerheidsfactor werkte dat even niet zo lekker.
Aww Dat is niet fijn en bovenal natuurlijk ook helemaal niet nodig
Oud 20-06-2013, 23:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Knuffel voor lorelei <3
Oud 20-06-2013, 23:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Onzekere (bijna) ongesteldheids-boks!

Bij mij is het allemaal weer veels te laat en dan zit ik veel labger dan normaal met de symptomen en ik weet gewoon zeker dat het gaat gebeuren als ik morgen naar Best Kept Secret vertrek.
Dat wordt extra pijnstillers meenemen.
Oud 20-06-2013, 23:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
mwoah anne was al aardig verziekt door die zwerfjongeren op d'r werk hoor

en volgende week heb ik geen tijd. Eerst zes nachtdiensten, daarna fiesta meggico. Je komt wel toch!!!!
EUH ja, ik denk het. Ik moest even de invite erbij halen, maar dat moet wel lukken ja. Moet zondag wel werken (en daarna nog even naar Parkpop), dus superlaat kan ik het niet maken. Hoe laat begint die shizzle? PM me even, want ik moet nu slapen

En omg, het gaat hier nu regenen. Slapen met regen <3
Oud 21-06-2013, 00:54
Lorelei
Lorelei is offline
Dank voor het begrip, dames.

Nu heb ik een nieuw probleem... ik moet morgen een paper inleveren bij m'n college om 9 uur 's ochtends. En ik heb het grotendeels af maar het deel dat nog mist is het moeilijkste deel en daarvoor moet ik echt nog wat dingen op gaan zoeken. Eigenlijk ben ik te moe om door te gaan maar ik vraag me af of ik morgenochtend in staat ben om op tijd wakker te worden om het dan te doen. Brr. Lastig dit. Wat een dilemma's toch in dit leven..
Oud 21-06-2013, 01:03
Verwijderd
Citaat:
En ja hoor, daar kwam het clipboard vanonder zijn jas vandaan, met een zielig verhaal.

Citaat:
Ik zou echt heel erg weglopen voor iemand die tegen me zegt 'Lekker dik ben je'. Sorry Pip
Ik zei het heel flirtend en met een positieve klank en ik herinner me dat ik ook nog dat ik met mijn hoofd deed!
Citaat:
Op Leiden CS heb je van die fuckers die serieus mensen gaan achtervolgen of ze achterna gaan rennen. Dan mag je van mij al helemaal doodvallen.
nou zeeeeg dit gebeurde me van de week ook!! Schande gewoon die brutaliteit!! mijn 'opbokken ik heb geen interesse in je vragen joh' zonder mijn oordopjes af te doen, zette totaal geen zoden aan de dijk en toen heb ik met mijn gekke bek nog een stukje gerend ook voor die opdringerige waus!! Toen probeerde hij dat 'grappig' op te lossen door 'oh haha hee welke kant ga je nou op, hihaho'. Optyfe daarmee.
Citaat:
EUH ja, ik denk het. Ik moest even de invite erbij halen, maar dat moet wel lukken ja. Moet zondag wel werken (en daarna nog even naar Parkpop), dus superlaat kan ik het niet maken. Hoe laat begint die shizzle? PM me even, want ik moet nu slapen

En omg, het gaat hier nu regenen. Slapen met regen <3
Het is op een zaterdag hoor...zondag moeten we daar weg zijn voor twaalf uur. En het begint vanaf 12 uur, wanneer je zin hebt, gaat de hele dag door.
Oud 21-06-2013, 01:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
pip <3

ok welterusten jongens
Oud 21-06-2013, 01:16
Verwijderd
De vullingen springen gewoon uit mijn kiezen van dat soort gekkigheid! En ik bedacht het me ook pas achteraf, dat ik had lopen rennen
Oud 21-06-2013, 01:44
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
En dan heb je er soms van die bijdehandjes bij die zeggen 'Oh jammer, ik wou je net honderd euro geven.' Ja leuk joh, koop er een persoonlijkheid voor.
Oud 21-06-2013, 01:48
Lorelei
Lorelei is offline
Zo, toch maar even afgemaakt. Nu kan ik rustig slapen. Morgen nog wel even lezen of de dingen die ik over statistische analysis bedenk om half 3 's nachts overdag nog steeds enigszins aannemelijk lijken
Oud 21-06-2013, 05:09
Verwijderd
Citaat:
Ik zei het heel flirtend en met een positieve klank en ik herinner me dat ik ook nog dat ik met mijn hoofd deed!
Prima, ik blijf bij mijn standpunt
Oud 21-06-2013, 05:16
Verwijderd
Ik hou van m'n werk, maar het om zes uur opstaan valt iedere keer weer tegen.
Oud 21-06-2013, 06:22
Verwijderd
Fuck, ik zie er echt uit als een zombie. Dat wordt nog wat vandaag.
Oud 21-06-2013, 06:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Het is op een zaterdag hoor...zondag moeten we daar weg zijn voor twaalf uur. En het begint vanaf 12 uur, wanneer je zin hebt, gaat de hele dag door.
Ja, dat weet ik, dus?

Dan kom ik zaterdag wel gelijk uit mijn werk, als er wat te vreten is natuurlijk anders ga ik eerst naar huis.
Oud 21-06-2013, 06:46
Verwijderd
zombieboks voor absinthe ;x ;x ik zie d'r niet uiiiiit

Citaat:
Ja, dat weet ik, dus?

Dan kom ik zaterdag wel gelijk uit mijn werk, als er wat te vreten is natuurlijk anders ga ik eerst naar huis.
als je geluk hebt zwerft er misschien ergens een zakje droge pinda's rond....
Wat denk je zelf ouwe gek, anne in de buurt = shitloads eten in de buurt.
Oud 21-06-2013, 06:46
Verwijderd
oh en je had het over parkpop, maar dat is altijd op zondag. DUsssssssssssss
Oud 21-06-2013, 06:52
Verwijderd
Citaat:
Wat vinden jullie van mensen die dingen zeggen als 'toen had ik een heel ernstige depressie van drie weken'? Ik vind dat namelijk leugenaars.
Ik denk dat die mensen gewoon absoluut geen besef hebben van wat een depressie is. Of aandachttrekkers. En leugenaars sowieso, maar als je het verschil niet kent tussen een dip en depressie dan doe je dat niet bewust.

Citaat:
mwoah, ik ben toch niet de enige die van dikkies houdt? maar ja dat zal wel weer beledigend overkomen ofzo.
Nee, ik ken er heel wat. Maar ook al voel je jezelf ok of aantrekkelijk met een bepaald gewicht (wat de meerderheid meestal niet heeft), dan is het nog aangenaam dat iets subtieler te horen ^^
Citaat:
*verhaal*

Maarja, het was m'n eigen schuld, en ik ga echt NOOIT NOOIT NOOIT meer naar zo iemand luisteren.
Herkenbaar. Ooit iemand over daklozen en of ik een petitie wilde tekenen. Ach ja. Ik ben aan het tekenen en ik zie allemaal bedragen staan bij mijn voorgangers dus ik vraag wat dat te betekenen heeft. Ja je signeert voor een donatie. Maar dat heb je me niet vooraf verteld! Maar ik vond ook dat ik er niet meer onderuit kon. Ik had ook geen cash geld bij dus ik heb hem de 30 cent gegeven die ik als kleingeld had. Sindsdien loop ik met koptelefoon op en negeer ik alles en iedereen en ga ik zeker geen kribbel meer zetten.

Maar ze hebben een nieuwe tactiek. Ik liep in Maastricht met een vriend en er vliegt een chick op me af met 'Hey hoe is het met jou?' En ik blijf stomverbaasd staan en probeer te bedenken wie ze is, die vriend had helemaal dezelfde reactie. Normale kleren aan en na wat normale vragen die je stelt als je iemand kent, begon ze over een goed doel en kwam er een flyer te voorschijn. Maar omdat ze zich zo had vastgebeten door te doen alsof ze me kende, was het veel moeilijker geworden om haar onvriendelijk af te schepen. Uiteindelijk wel op een vriendelijke manier gelukt.

Citaat:
Ik zou echt heel erg weglopen voor iemand die tegen me zegt 'Lekker dik ben je'. Sorry Pip
Inderdaad. Subtieler volgende keer Pip ^^
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
als je geluk hebt zwerft er misschien ergens een zakje droge pinda's rond....
Wat denk je zelf ouwe gek, anne in de buurt = shitloads eten in de buurt.
Hahaha nice Doen we dat dan wel!
Citaat:
oh en je had het over parkpop, maar dat is altijd op zondag. DUsssssssssssss
Correct, dat is de laatste zondag van de maand. Net als koopzondag in de Bogaard..? dusssssssssssssssss wat ik zei, zondag moet ik werken en dus kan ik het zaterdag niet te laat maken.
Lorelei
Lorelei is offline
En toen was het weer tijd om op te staan. Jeuj. Toch maar overwegen om m'n lunch-afspraak af te zeggen..
Oud 21-06-2013, 06:57
Verwijderd
Ik snap niet waarom iedereen zo haat op die goededoelenmensen. Ja, natuurlijk gebruiken ze trucjes, maar dat is toch juist slim? Het is hun werk. Anders scheept iedereen ze af. En als je niet wil tekenen, dan zeg je nee. Wat is je probleem, echt.
Oud 21-06-2013, 07:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ah kak, ik heb de 29e twee feestjes
Oud 21-06-2013, 07:02
Verwijderd
Regen. Ik hoop zo intens hard dat de sportdag nou niet doorgaat.
Oud 21-06-2013, 07:05
Verwijderd
voor subtiliteit ben je bij mij aan het verkeerde adres geloof ik.
Oud 21-06-2013, 07:06
Verwijderd
Citaat:
Nota Bene !! : Sportdag
aangezien de weersverwachting slecht is, zal vrijdagmorgen vroeg om 08.00 uur worden besloten of de sportdag doorgaat.
Op het rooster komt te staan wat er gaat gebeuren.
Kijk dus morgenvroeg op het rooster.
f5f5f5f5f5f5
Oud 21-06-2013, 07:09
Verwijderd
Citaat:
Ik snap niet waarom iedereen zo haat op die goededoelenmensen. Ja, natuurlijk gebruiken ze trucjes, maar dat is toch juist slim? Het is hun werk. Anders scheept iedereen ze af. En als je niet wil tekenen, dan zeg je nee. Wat is je probleem, echt.
Dat die types heus niet zo liefdadig en idealistisch zijn als ze zich voordoen. Het enige waar ze aan denken is de dikke bonus die ze krijgen als ze een nieuwe donateur binnenhalen. En om die reden zijn ze opdringerig en manipulatief als de ziekte.
Oud 21-06-2013, 07:10
Verwijderd
Citaat:
Dat die types heus niet zo liefdadig en idealistisch zijn als ze zich voordoen. Het enige waar ze aan denken is de dikke bonus die ze krijgen als ze een nieuwe donateur binnenhalen. En om die reden zijn ze opdringerig en manipulatief als de ziekte.
Ja dat snap ik ook wel, maar 1. het is hun werk en 2. iedereen weet dat ze dat zo doen/zijn, dus dan is het ook niet zo moeilijk om gewoon te zeggen 'nee geen interesse doei'.
Oud 21-06-2013, 07:15
Verwijderd
Citaat:
Ja dat snap ik ook wel, maar 1. het is hun werk en 2. iedereen weet dat ze dat zo doen/zijn, dus dan is het ook niet zo moeilijk om gewoon te zeggen 'nee geen interesse doei'.
1. Ik voel mij niet geroepen om hen een flinke bonus te bezorgen. 2a. In sommige gevallen is het wel moeilijk, als ze je achterna komen rennen en roepen (kutopmerkingen naroepen) 2b. Ook al is het vaak prima te doen, je zit er niet op te wachten als je ontspannen probeert te winkelen of juist haast hebt op weg naar de trein.
Oud 21-06-2013, 07:18
Verwijderd
Citaat:
Nota Bene !! : De sportdag gaat gewoon door. Veel plezier!
Oud 21-06-2013, 07:21
Verwijderd
Citaat:
1. Ik voel mij niet geroepen om hen een flinke bonus te bezorgen. 2a. In sommige gevallen is het wel moeilijk, als ze je achterna komen rennen en roepen (kutopmerkingen naroepen) 2b. Ook al is het vaak prima te doen, je zit er niet op te wachten als je ontspannen probeert te winkelen of juist haast hebt op weg naar de trein.
Mja, nouja, in sommige gevallen (zoals Mutant zei, dat iemand deed of ze je haar al lang kende) kan ik me voorstellen dat het moeilijk is als je haast hebt, ofzo.

Maar goed, als ze zo slim zijn dat ze zo kunnen manipuleren - fijn voor hun, dat ze zo hun geld binnenharken.

Misschien ben ik in mijn hart wel gewoon een Amerikaan.
Oud 21-06-2013, 07:25
Verwijderd
Zal ik me opmaken? Het loopt toch uit. Aan de andere kant voel ik me zonder make-up erg naakt en lelijk.
Oud 21-06-2013, 07:27
Verwijderd
Ik moet alweer naar de huisarts, en het regent als de neten, geen zin geen zin geen zin.
Citaat:
Wat vinden jullie van mensen die dingen zeggen als 'toen had ik een heel ernstige depressie van drie weken'? Ik vind dat namelijk leugenaars.
Ik vind dat mensen die niet snappen wat een depressie is.

Citaat:
Aaahw, *knuffel*
Oud 21-06-2013, 07:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moet zo ongeveer een half uur rijden en mijn vader heeft al 3x "bemoedigend" gezegd dat het kutweer is. Jij hoeft nergens heen, wat zeik je nou!

Dit is wel de ultieme test voor mijn regenpak. Niet dat ik daar echt op zat te wachten, maar het is helaas niet anders!
Oud 21-06-2013, 07:33
Verwijderd
Citaat:
voor subtiliteit ben je bij mij aan het verkeerde adres geloof ik.
Dat vermoeden had ik wel ^^
Oud 21-06-2013, 07:34
Verwijderd
Citaat:
Zal ik me opmaken? Het loopt toch uit. Aan de andere kant voel ik me zonder make-up erg naakt en lelijk.
Opmaken voor een sportdag?
Oud 21-06-2013, 07:40
Verwijderd
Citaat:
Nee doe maar niet. Als het uitloopt ziet het lelijk uit.

Vandaag kan die vriendin weer niet. Dan moet het maar volgende week, en het ,liefst dinsdag, dan ik ergens onderuit komen.
Oud 21-06-2013, 07:44
Verwijderd
Citaat:
Ik moet zo ongeveer een half uur rijden en mijn vader heeft al 3x "bemoedigend" gezegd dat het kutweer is. Jij hoeft nergens heen, wat zeik je nou!

Dit is wel de ultieme test voor mijn regenpak. Niet dat ik daar echt op zat te wachten, maar het is helaas niet anders!
Ik moet daarna gewoon naar werk hoor? Door de regen.
Oud 21-06-2013, 08:01
Verwijderd
Pfoe, uitgelopen verjaardagsbiertje tot 5:00 en om 8:15 ging mijn "wekker" alweer
Oud 21-06-2013, 08:18
Verwijderd
Citaat:
haha, wat een held

[filmpje]
Heerlijk zeg <3

Citaat:
Dat vind ik ook.

Citaat:
ik heb vandaag een blauwtje gelopen ;x
ik zat bij het binnenhof, daar liepen allemaal studenten met iets van een goed doel. Er zat een lekkertje bij: rood haar, best wel heel erg dik en een baardje. Zijn collega kwam naar me toe maar ik zei nee geen interesse maar ik vind je collega wel leuk. Toen haalde hij de ginger erbij, ik zei 'ik vind je knap, mooi haar, leuk baardje, lekker dik ben je'. Toen wist hij niet wat hij moest zeggen. En toen zei ik 'maar waarschijnlijk ga je me alsnog iets proberen aan te smeren'. Toen bleek ik te oud voor zijn doelgroep, was iets met care oid voor jongen t/m 25 jaar. Ik zei dat het me niet veel kon schelen en dat ik gewoon met hem wilde praten. Het was een heel raar gesprek. Toen ging hij weer verder.

Daarna ging ik op een bankje zitten en liep ferry mingelen langs die een blik wierp in mijn decolleté.

// Wohh, weer in het land der levenden
Oud 21-06-2013, 08:51
Verwijderd
Citaat:
Dit.
En dit: http://m.vice.com/nl/read/dag-donate...-je-tijd-nodig
Oud 21-06-2013, 08:58
Verwijderd
In plaats van het te gooien op 'goede opvoeding' en 'sociale onhandigheid' zou je ook kunnen stellen dat de schrijver of schrijfster een chronisch gebrek aan mondigheid heeft. In plaats van te jammeren over donatiewerving is een assertiviteitscursus wellicht een strak plan. Hoe gaat men zich in 't eckte leven redden als een donatiewerver, vaak student notabene, iemand al kan ""misleiden"" tot een maandelijkse contributie? Seriously

Laatst gewijzigd op 21-06-2013 om 09:03.
Oud 21-06-2013, 08:59
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Hmmm, als ik vertel dat ik op een uniformschool en een meisjesinternaat daaraan (kostschool dus, niet de instelling), dan krijg ik gegarandeerd wat gegrijns, maar voor zover ik weet is dat heel erg weinig gebeurd. Het zal vast voorgekomen zijn, maar mij niet, ik weet het ook van niemand eigenlijk.
Ik denk dat het voor meisjes anders is.
Oud 21-06-2013, 09:08
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat het voor meisjes anders is.
Dat kan ook goed zijn. Wat niet wegneemt dat veel mensen er nogal wat dingen over in hun hoofd halen Maar dat halen ze ook in hun hoofd bij slaappartijtjes en kussengevechten, dus ach.
Hoe was de slaapaccommodatie? Slaapzalen, chambrettes? Wij hadden al eigen kamers, in het begin leek me dat saai, na alle gave boeken van Enid Blyton over De dolle tweeling en Pitty op kostschool, maar uiteindelijk is het in het werkelijke leven veel fijner en praktischer om je eigen kamer te hebben
Oud 21-06-2013, 09:08
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Dat die types heus niet zo liefdadig en idealistisch zijn als ze zich voordoen. Het enige waar ze aan denken is de dikke bonus die ze krijgen als ze een nieuwe donateur binnenhalen.
Hoe weet je dat?

Verder vind ik het altijd raar dat goededoelenmensen zoveel haat krijgen, terwijl iedereen je altijd en overal iets probeert te verkopen.
Oud 21-06-2013, 09:12
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Dat kan ook goed zijn. Wat niet wegneemt dat veel mensen er nogal wat dingen over in hun hoofd halen Maar dat halen ze ook in hun hoofd bij slaappartijtjes en kussengevechten, dus ach.
Hoe was de slaapaccommodatie? Slaapzalen, chambrettes? Wij hadden al eigen kamers, in het begin leek me dat saai, na alle gave boeken van Enid Blyton over De dolle tweeling en Pitty op kostschool, maar uiteindelijk is het in het werkelijke leven veel fijner en praktischer om je eigen kamer te hebben
Volgens mij sliepen ze in eigen kamers, ja, in ieder geval de oudere jongens. Die werden dan 's ochtends gewekt door een 'morning fag', een jongere jongen, die daar regelmatig een gratis handjob bij gaf.
Oud 21-06-2013, 09:12
Verwijderd
Bedankt voor de vermakelijke Man of Steel-links heren, scheelt me weer een kutfilm.
Oud 21-06-2013, 09:13
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Bedankt voor de vermakelijke Man of Steel-links heren, scheelt me weer een kutfilm.
Welke links?
Oud 21-06-2013, 09:15
Verwijderd
Citaat:
Welke links?
Deze, o.a.
Oud 21-06-2013, 09:17
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Deze, o.a.
Ja, maar die ken ik al! Ik had geen andere gezien.
Oud 21-06-2013, 09:18
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij sliepen ze in eigen kamers, ja, in ieder geval de oudere jongens. Die werden dan 's ochtends gewekt door een 'morning fag', een jongere jongen, die daar regelmatig een gratis handjob bij gaf.
Bizar Kan me daar weinig bij voorstellen.

Wij werden gewekt door klassieke muziek. Niks mis met klassieke muziek. Wel om 7u 's ochtends op internaat in je puberteit
Een aantal onder ons kwamen de zondagavond al binnen en op een gegeven moment mocht ik (betrouwbaar persoon dat ik was) de muziek op de maandagochtend verzorgen. Toen kwam mijn eigen selectie aan bod. Ik bleef wel vrij braaf, ik had ook wel wat klassiek. En unplugged. Nooit klachten gehad over dat ik Nirvana unplugged had opgezet.

Laatst gewijzigd op 21-06-2013 om 09:19. Reden: overdaad aan :D verwijderd
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten