Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Onzekere (bijna) ongesteldheids-boks!
Bij mij is het allemaal weer veels te laat en dan zit ik veel labger dan normaal met de symptomen en ik weet gewoon zeker dat het gaat gebeuren als ik morgen naar Best Kept Secret vertrek. ![]() Dat wordt extra pijnstillers meenemen.
||
Citaat:
![]() En omg, het gaat hier nu regenen. Slapen met regen <3
|
Dank voor het begrip, dames.
![]() Nu heb ik een nieuw probleem... ik moet morgen een paper inleveren bij m'n college om 9 uur 's ochtends. En ik heb het grotendeels af maar het deel dat nog mist is het moeilijkste deel en daarvoor moet ik echt nog wat dingen op gaan zoeken. Eigenlijk ben ik te moe om door te gaan maar ik vraag me af of ik morgenochtend in staat ben om op tijd wakker te worden om het dan te doen. Brr. Lastig dit. Wat een dilemma's toch in dit leven..
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dan kom ik zaterdag wel gelijk uit mijn werk, als er wat te vreten is natuurlijk ![]()
||
Verwijderd
|
zombieboks voor absinthe ;x ;x ik zie d'r niet uiiiiit
Citaat:
Wat denk je zelf ouwe gek, anne in de buurt = shitloads eten in de buurt. |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar ze hebben een nieuwe tactiek. Ik liep in Maastricht met een vriend en er vliegt een chick op me af met 'Hey hoe is het met jou?' En ik blijf stomverbaasd staan en probeer te bedenken wie ze is, die vriend had helemaal dezelfde reactie. Normale kleren aan en na wat normale vragen die je stelt als je iemand kent, begon ze over een goed doel en kwam er een flyer te voorschijn. Maar omdat ze zich zo had vastgebeten door te doen alsof ze me kende, was het veel moeilijker geworden om haar onvriendelijk af te schepen. Uiteindelijk wel op een vriendelijke manier gelukt. Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, als ze zo slim zijn dat ze zo kunnen manipuleren - fijn voor hun, dat ze zo hun geld binnenharken. Misschien ben ik in mijn hart wel gewoon een Amerikaan. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Ik moet alweer naar de huisarts, en het regent als de neten, geen zin geen zin geen zin.
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Ik moet zo ongeveer een half uur rijden en mijn vader heeft al 3x "bemoedigend" gezegd dat het kutweer is. Jij hoeft nergens heen, wat zeik je nou!
![]() Dit is wel de ultieme test voor mijn regenpak. Niet dat ik daar echt op zat te wachten, maar het is helaas niet anders!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vandaag kan die vriendin weer niet. Dan moet het maar volgende week, en het ,liefst dinsdag, dan ik ergens onderuit komen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() // Wohh, weer in het land der levenden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dit: http://m.vice.com/nl/read/dag-donate...-je-tijd-nodig |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 21-06-2013 om 09:03. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoe was de slaapaccommodatie? Slaapzalen, chambrettes? Wij hadden al eigen kamers, in het begin leek me dat saai, na alle gave boeken van Enid Blyton over De dolle tweeling en Pitty op kostschool, maar uiteindelijk is het in het werkelijke leven veel fijner en praktischer om je eigen kamer te hebben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder vind ik het altijd raar dat goededoelenmensen zoveel haat krijgen, terwijl iedereen je altijd en overal iets probeert te verkopen.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wij werden gewekt door klassieke muziek. Niks mis met klassieke muziek. Wel om 7u 's ochtends op internaat in je puberteit ![]() Een aantal onder ons kwamen de zondagavond al binnen en op een gegeven moment mocht ik (betrouwbaar persoon dat ik was) de muziek op de maandagochtend verzorgen. Toen kwam mijn eigen selectie aan bod. Ik bleef wel vrij braaf, ik had ook wel wat klassiek. En unplugged. Nooit klachten gehad over dat ik Nirvana unplugged had opgezet. Laatst gewijzigd op 21-06-2013 om 09:19. Reden: overdaad aan :D verwijderd |
Advertentie |
|
![]() |
|
|