Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2016, 01:27
Verwijderd
Want ik ben ook zo wit?
Advertentie
Oud 18-05-2016, 01:29
Pr0xy
Pr0xy is offline
Geen idee
Oud 18-05-2016, 01:31
Verwijderd
Ja.
Oud 18-05-2016, 05:44
Pr0xy
Pr0xy is offline
Ow...
Oud 18-05-2016, 08:34
Verwijderd
De schoonzus van mijn beste vriend, heeft met haar vriend een camper gekocht en ze zijn nu aan het reizen. Ze werken beiden als illustrator en rijden nu dus door Europa in dat ding. Leuk idee hoor, maar twee maanden geleden moesten ze nog even uit elkaar omdat hij "haar drama niet aan kon en pauze nodig had." En nu gaan ze voor drie maanden bij elkaar op de lip zitten op anderhalve vierkante meter. Klinkt als een goed idee
Oud 18-05-2016, 08:35
Elin3
Elin3 is offline
Dat klinkt echt als een heel heel slecht idee
Oud 18-05-2016, 08:50
Verwijderd
Ohja, ze woonden ook niet samen ofzo. Ze hebben alleen maar gelat en dus veel drama gehad omdat ze allebei een beetje raar zijn
Oud 18-05-2016, 08:57
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Goedkope camper?
Oud 18-05-2016, 09:01
Verwijderd
Geen flauw idee.
Oud 18-05-2016, 09:03
Verwijderd
Citaat:
De schoonzus van mijn beste vriend, heeft met haar vriend een camper gekocht en ze zijn nu aan het reizen. Ze werken beiden als illustrator en rijden nu dus door Europa in dat ding. Leuk idee hoor, maar twee maanden geleden moesten ze nog even uit elkaar omdat hij "haar drama niet aan kon en pauze nodig had." En nu gaan ze voor drie maanden bij elkaar op de lip zitten op anderhalve vierkante meter. Klinkt als een goed idee
Hou je ons op de hoogte, want ik smul altijd van dit soort verhalen
Oud 18-05-2016, 09:05
Verwijderd
Ik ook zijn is sowieso een beetje vreemd met allemaal vage verhalen en het ligt nooit aan haar, en hij heeft het alfabet op zijn arm.getattoeerd.
Oud 18-05-2016, 09:06
Verwijderd
Bas heb jij niet nog wat van die verhalen?
Oud 18-05-2016, 09:10
Verwijderd
Pfff. Ken je het verhaal van de huisgenoot die zijn BFF opsloot hier in huis als hij ging werken?
Oud 18-05-2016, 09:16
Verwijderd
Nee. Vertel!
Oud 18-05-2016, 09:30
Verwijderd
Coen woonde hier ooit. Coen was een leugenaar. Een pathologische leugenaar (inclusief diagnose).

Coen was raar in heel veel dingen. Hij verzamelde de complete keukeninhoud op zijn kamer (want lui en geen afwas doen), er verdween met enige regelmaat geld van de woonkamertafel maar een van de meest bizarre dingen was zijn BFF, die hier ie-de-re dag was. De ouders van BFF waren echt bizarre multimiljonairs en zijn alles kwijtgeraakt in de dotcombubble vlak na de millenniumwisseling en BFF heeft helemaal nergens care voor en totaal onsociaal onopgevoedde mongool. BFF had wel vaker rare acties, zo kwamen zoef de haas en ik een keer terug van biertjes drinken, was er precies uit de helft pizza die zoef over had gelaten voor na het biertjes drinken een hap genomen. In het midden. Verhaal voor andere keer maar om aan te geven wat voor vreemde vogels het konden zijn.

In ieder geval, als Coen ging werken dan draaide hij de slaapkamer waar BFF nog steeds was op slot. De kamer kon niet open van binnenuit. Pissen deed hij vast in de wasbak maar er is dus serieus maar één sleutel van die deur. Dus je gaat 8 a 9 uur de deur uit om te werken en dan draai je de deur op slot van de slaapkamer waar een maat verblijft Hallo brandgevaar en dergelijke.

Gewoon raar en vies en urgh.
Oud 18-05-2016, 09:40
Verwijderd
Wtf
En die bff vond dat ook goed en normaal enzo? Dattie opgesloten werd? Klinkt als een leuke huisgenoot, doe Coen!. Ik heb niet zoveel van dat verhalen. Wel van mijn werk, maar das toch anders.
Oud 18-05-2016, 09:51
Verwijderd
Yep! Dat vond hij volledig normaal
Oud 18-05-2016, 09:57
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Leipe sjit ouwe
Oud 18-05-2016, 09:57
Macrador
Macrador is offline
Apart.
Oud 18-05-2016, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Dat geloof ik niet heb je daar ooit iets over gezegd dan? Tering.
Oud 18-05-2016, 10:14
Verwijderd
Ja ik heb het verboden. Op meerdere manieren. Ik heb BFF verboden om nog aanwezig te zijn als Coen naar zijn werk was tijdens een periode van een uur of langer, het insluiten van mensen heb ik ook verboden en de afwas ben ik op een gegeven moment maar gewoon gaan pakken want we konden niet meer koken.
Oud 18-05-2016, 10:22
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Wtf. ik zou na twee uur al panisch worden.
Oud 18-05-2016, 10:44
Verwijderd
stel nou dat je moet poepen ofzo
Oud 18-05-2016, 10:48
Holland Oates
Holland Oates is offline
Mss had 'ie daar een speciale emmer voor.
Oud 18-05-2016, 11:02
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ja daar dacht ik ook al aan. je zal 8 uur moeten wachten en nodig moeten poepen ofzo. Vind het al niet chill als ik op vakantie ga en in de auto zit en naar de wc moet. Maar ik zou ook echt enorm chagrijnig worden van de hele dag binnen zitten, verplicht, opgesloten. Maar misschien vond ie het wel leuk ofzo.
Oud 18-05-2016, 11:04
Kikaa*
Kikaa* is offline
Ik had dus allemaal kralenzooi besteld om m'n toekomstige oude lullen sandalen of slippers wat mooier te kunnen maken en nu is het binnen en ik voel me echt net een klein meisje dat haar cadeautje bij de Bart Smit opgehaald heeft. <3
Oud 18-05-2016, 11:07
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Met een vork door het roostertje van de pompbak duwen.
Oud 18-05-2016, 11:08
bloodyb
bloodyb is offline
Pompbak?
Oud 18-05-2016, 11:09
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Met een vork door het roostertje van de pompbak duwen.
En daarna lekker je noodles ermee opeten!
Oud 18-05-2016, 11:12
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
En daarna lekker je noodles ermee opeten!
Zo goed als rauw want oeps de waterkoker staat nog in de keuken.
Oud 18-05-2016, 11:14
Verwijderd
Nee die had hij op zijn kamer
Oud 18-05-2016, 11:15
Macrador
Macrador is offline
Nee maar serieus heeft die nooit in de vuilnisbak gekakt ofzo?
Oud 18-05-2016, 11:16
Verwijderd
Niet dat ik weet, maar je moet je ook realiseren dat dit dus een dagelijks terugkerend iets was eah.
Oud 18-05-2016, 11:16
Verwijderd
Ik heb het me vaak afgevraagd maar nooit gevraagd. Enige huisgenoot ook die ik ooit van FB heb verwijderd geloof ik.
Oud 18-05-2016, 11:20
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik had dus allemaal kralenzooi besteld om m'n toekomstige oude lullen sandalen of slippers wat mooier te kunnen maken en nu is het binnen en ik voel me echt net een klein meisje dat haar cadeautje bij de Bart Smit opgehaald heeft. <3
Aww, lief
Oud 18-05-2016, 11:21
Kikaa*
Kikaa* is offline
Maar wat doe je de hele dag op zo'n kamer? Kan me er zo niks bij voorstellen. Ben momenteel niet mobiel ofzo, maar ik verplaats me toch wel de hele dag door het huis. ik probeer het me in te beelden, maar het lukt me niet helemaal!
Oud 18-05-2016, 11:21
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Aww, lief
Ja ik kan zo intens blij worden van dat soort kleine dingen. echt bizar.
Oud 18-05-2016, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Maar wat doe je de hele dag op zo'n kamer? Kan me er zo niks bij voorstellen. Ben momenteel niet mobiel ofzo, maar ik verplaats me toch wel de hele dag door het huis. ik probeer het me in te beelden, maar het lukt me niet helemaal!
Ik ben een levendige onaneerder maar ik zou het ook niet zo lang volhouden denk ik.
Oud 18-05-2016, 11:26
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik ben een levendige onaneerder maar ik zou het ook niet zo lang volhouden denk ik.
Heb je nog meer leuke verhalen?
Oud 18-05-2016, 11:28
Kikaa*
Kikaa* is offline
Zo ken ik iemand die ging daten in de ikea met een man die al een vrouw had. Waarom ze gingen daten in de ikea is me een raadsel, maar tijdens de date werd ze door de vrouw van die man opgebeld omdat ze wist dat haar man met haar vreemd aan het gaan was. Via Facebookprofiel was ze achter het nummer gekomen. Echt geniaal. en die vrouw die ging daten letterlijk alles open en bloot op Facebook gooien. Die vrouw is echt een jaar lang mijn vermaak van de dag geweest.
Oud 18-05-2016, 11:33
Macrador
Macrador is offline
Mensen zijn zo raar soms
Oud 18-05-2016, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Heb je nog meer leuke verhalen?
Ik ging ooit met een paar forummers in Utrecht LSD doen. Een jaar of 8 geleden. Kronos moest lopen en dat combineerden we met sigaretten halen bij een tankstation 2km verderop. Onderweg bedacht de gastheer dat het wel leuk zou zijn om een stukje met de trein te gaan onder invloed dus we zijn doorgelopen naar Utrecht Centraal.

Alhier aangekomen begon de gastheer kaartjes naar Utrecht Lunetten te kopen. Net toen hij ging afrekenen komt er een verwarde oude moslim met lange jurk (was suikerfeest dat weekend) aan en die begint geld in de automaat te gooien terwijl hij telkens opnieuw "Amsterdam, Amsterdam" blijft zeggen. Er viel verder niet normaal met hem te praten dus mij werd vriendelijk verzocht door said gastheer om er even een agent bij te halen.

Zo verzocht zo gedaan. Agenten werden snel gelokaliseerd. Ik vertel die beste man wat er aan de hand is, hij kijkt mij diep in mijn ogen, legt een hand op mijn schouder en vraagt: En met jou gaat het goed nu?
Dus ik lach en zeg; Kan niet beter En ga met gastheer richting de trein terwijl de agenten zich over de man ontfermen. Onderwijl vertelt gastheer me dat hij met zijn vriendin samen gisteren dezelfde man ook redelijk verward een kaartje naar Brussel heeft zien proberen te kopen in Rotterdam.

Vervolgens zijn we naar Lunetten en terug gegaan en we waren net op tijd voor de laatste sneltram. Daar aangekomen waren er een aantal mensen niet zo blij dat we dik drie uur weg waren gebleven zonder iets te zeggen maar de vrede was snel hersteld. Na een dikke snaak raakte ik in een paniekaanval waar geen einde aan kwam en dat was gelijk de laatste keer dat ik acid gedaan heb.

Oud 18-05-2016, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Zo ken ik iemand die ging daten in de ikea met een man die al een vrouw had. Waarom ze gingen daten in de ikea is me een raadsel, maar tijdens de date werd ze door de vrouw van die man opgebeld omdat ze wist dat haar man met haar vreemd aan het gaan was. Via Facebookprofiel was ze achter het nummer gekomen. Echt geniaal. en die vrouw die ging daten letterlijk alles open en bloot op Facebook gooien. Die vrouw is echt een jaar lang mijn vermaak van de dag geweest.
Hahahaha
Oud 18-05-2016, 11:42
Verwijderd
Hoi
Oud 18-05-2016, 11:44
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik ging ooit met een paar forummers in Utrecht LSD doen. Een jaar of 8 geleden. Kronos moest lopen en dat combineerden we met sigaretten halen bij een tankstation 2km verderop. Onderweg bedacht de gastheer dat het wel leuk zou zijn om een stukje met de trein te gaan onder invloed dus we zijn doorgelopen naar Utrecht Centraal.

Alhier aangekomen begon de gastheer kaartjes naar Utrecht Lunetten te kopen. Net toen hij ging afrekenen komt er een verwarde oude moslim met lange jurk (was suikerfeest dat weekend) aan en die begint geld in de automaat te gooien terwijl hij telkens opnieuw "Amsterdam, Amsterdam" blijft zeggen. Er viel verder niet normaal met hem te praten dus mij werd vriendelijk verzocht door said gastheer om er even een agent bij te halen.

Zo verzocht zo gedaan. Agenten werden snel gelokaliseerd. Ik vertel die beste man wat er aan de hand is, hij kijkt mij diep in mijn ogen, legt een hand op mijn schouder en vraagt: En met jou gaat het goed nu?
Dus ik lach en zeg; Kan niet beter En ga met gastheer richting de trein terwijl de agenten zich over de man ontfermen. Onderwijl vertelt gastheer me dat hij met zijn vriendin samen gisteren dezelfde man ook redelijk verward een kaartje naar Brussel heeft zien proberen te kopen in Rotterdam.

Vervolgens zijn we naar Lunetten en terug gegaan en we waren net op tijd voor de laatste sneltram. Daar aangekomen waren er een aantal mensen niet zo blij dat we dik drie uur weg waren gebleven zonder iets te zeggen maar de vrede was snel hersteld. Na een dikke snaak raakte ik in een paniekaanval waar geen einde aan kwam en dat was gelijk de laatste keer dat ik acid gedaan heb.

Oei! Lijkt me naar. Dat is dus de reden waarom ik geen drugs heb gebruikt/panisch ben om te blowen.
Oud 18-05-2016, 11:45
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Hahahaha
Ja, wie gaat er nou met zijn date naar de Ikea? Kan je wel lekker de hele dag je drinken bij vullen en softijsjes eten voor 1 euro. Wel lekker goedkoop. Maar even serieus, ook daar kan ik me dus niks bij voorstellen he. Kan wel leukere plekken verzinnen.
Oud 18-05-2016, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Oei! Lijkt me naar. Dat is dus de reden waarom ik geen drugs heb gebruikt/panisch ben om te blowen.
Ja, die vergelijking gaat dus gewoon niet op. Het is in totaal niets met elkaar te vergelijken. Wat ik wel weet is dat dat jaartje heel veel acid doen praktisch alle ernstige problemen die ik had opgelost heeft.
Oud 18-05-2016, 11:51
Elin3
Elin3 is offline
Wat voor problemen loste je daarmee op, Bas?
Oud 18-05-2016, 11:53
Verwijderd
Wat voor niet.
Oud 18-05-2016, 11:54
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ja, die vergelijking gaat dus gewoon niet op. Het is in totaal niets met elkaar te vergelijken. Wat ik wel weet is dat dat jaartje heel veel acid doen praktisch alle ernstige problemen die ik had opgelost heeft.
Dat snap ik ook wel. Maar voor mijn gevoel enzoooo.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten