Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Coen woonde hier ooit. Coen was een leugenaar. Een pathologische leugenaar (inclusief diagnose).
Coen was raar in heel veel dingen. Hij verzamelde de complete keukeninhoud op zijn kamer (want lui en geen afwas doen), er verdween met enige regelmaat geld van de woonkamertafel maar een van de meest bizarre dingen was zijn BFF, die hier ie-de-re dag was. De ouders van BFF waren echt bizarre multimiljonairs en zijn alles kwijtgeraakt in de dotcombubble vlak na de millenniumwisseling en BFF heeft helemaal nergens care voor en totaal onsociaal onopgevoedde mongool. BFF had wel vaker rare acties, zo kwamen zoef de haas en ik een keer terug van biertjes drinken, was er precies uit de helft pizza die zoef over had gelaten voor na het biertjes drinken een hap genomen. In het midden. Verhaal voor andere keer maar om aan te geven wat voor vreemde vogels het konden zijn. In ieder geval, als Coen ging werken dan draaide hij de slaapkamer waar BFF nog steeds was op slot. De kamer kon niet open van binnenuit. Pissen deed hij vast in de wasbak maar er is dus serieus maar één sleutel van die deur. Dus je gaat 8 a 9 uur de deur uit om te werken en dan draai je de deur op slot van de slaapkamer waar een maat verblijft ![]() Gewoon raar en vies en urgh. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja ik heb het verboden. Op meerdere manieren. Ik heb BFF verboden om nog aanwezig te zijn als Coen naar zijn werk was tijdens een periode van een uur of langer, het insluiten van mensen heb ik ook verboden en de afwas ben ik op een gegeven moment maar gewoon gaan pakken want we konden niet meer koken.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Zo ken ik iemand die ging daten in de ikea met een man die al een vrouw had. Waarom ze gingen daten in de ikea is me een raadsel, maar tijdens de date werd ze door de vrouw van die man opgebeld omdat ze wist dat haar man met haar vreemd aan het gaan was. Via Facebookprofiel was ze achter het nummer gekomen. Echt geniaal.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alhier aangekomen begon de gastheer kaartjes naar Utrecht Lunetten te kopen. Net toen hij ging afrekenen komt er een verwarde oude moslim met lange jurk (was suikerfeest dat weekend) aan en die begint geld in de automaat te gooien terwijl hij telkens opnieuw "Amsterdam, Amsterdam" blijft zeggen. Er viel verder niet normaal met hem te praten dus mij werd vriendelijk verzocht door said gastheer om er even een agent bij te halen. Zo verzocht zo gedaan. Agenten werden snel gelokaliseerd. Ik vertel die beste man wat er aan de hand is, hij kijkt mij diep in mijn ogen, legt een hand op mijn schouder en vraagt: En met jou gaat het goed nu? Dus ik lach en zeg; Kan niet beter ![]() Vervolgens zijn we naar Lunetten en terug gegaan en we waren net op tijd voor de laatste sneltram. Daar aangekomen waren er een aantal mensen niet zo blij dat we dik drie uur weg waren gebleven zonder iets te zeggen maar de vrede was snel hersteld. Na een dikke snaak raakte ik in een paniekaanval waar geen einde aan kwam en dat was gelijk de laatste keer dat ik acid gedaan heb. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |