Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2016, 07:17
Verwijderd
Ik snap niet waarom mensen het pikken dat overuren niet uitbetaald worden in kutbaantjes. Ik doe niet moeilijk over overuren omdat ik veel vrijheid krijg maar in de horeca kan je niet zomaar beslissen om thuis te werken of een halve dag eerder weg te gaan op eigen initiatief. En mensen doen ook alsof het normaal is. Als klant betaal je toch ook niet maximaal vijftien euro voor je eten want meer is geen afspraak over. Dan wordt de politie gebeld en is het diefstal maar dit is de normaalste zaak van de wereld
Advertentie
Oud 28-05-2016, 07:34
Verwijderd
Citaat:
Dat klinkt toch bijna verleidelijk!
Bijna
Oud 28-05-2016, 07:34
Verwijderd
Zijn er in horeca overuren?
Oud 28-05-2016, 07:39
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Zijn er in horeca overuren?
Waarom niet
Oud 28-05-2016, 07:40
Verwijderd
Tent sluit toch om x uur.
Oud 28-05-2016, 07:58
Verwijderd
Citaat:
Tent sluit toch om x uur.
Dienst overnemen van iemand anders, tent dicht is natuurlijk niet direct naar huis ook. Moeilijk man, dit soort dingen bedenken.
Oud 28-05-2016, 07:59
Verwijderd
En diensten eindigen natuurlijk niet altijd op sluitingstijd.
Oud 28-05-2016, 08:12
Kikaa*
Kikaa* is offline
HALLO
Oud 28-05-2016, 08:15
Verwijderd
Kikaa, kikaas, kickaas, kickass.
Oud 28-05-2016, 08:15
Verwijderd
Ik ben echt gigantisch veel aan het ruften en hard ook.
Oud 28-05-2016, 08:16
Verwijderd
Maak van je scheet een donderslag.
Oud 28-05-2016, 08:18
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Kikaa, kikaas, kickaas, kickass.
Hoi!

Citaat:
Ik ben echt gigantisch veel aan het ruften en hard ook.
Lekker, veel plezier! Ben je alleen? En is dit je laatste dagje in uh, Duitsland ergens?
Oud 28-05-2016, 08:22
Verwijderd
Stond buiten. Stinkloze scheten wel.

Nu naar Tsjechië voor de lunch. Vanavond in de stad eten hier in Regensburg en morgen naar München rijden en naar huis vliegen.
Oud 28-05-2016, 08:24
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Stond buiten. Stinkloze scheten wel.

Nu naar Tsjechië voor de lunch. Vanavond in de stad eten hier in Regensburg en morgen naar München rijden en naar huis vliegen.
Gelukkig maar, aan de ontbijttaffel is ook weer zo wat!

Ah wat leuk allemaal! Veel plezier nog!
Oud 28-05-2016, 08:25
Ieke
Ieke is offline
Goedemorgen!
Oud 28-05-2016, 08:29
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Goedemorgen!
Heb je een beetje lekker geslapen?
Oud 28-05-2016, 08:33
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Heb je een beetje lekker geslapen?
Helaas niet, was weer zo'n draai nacht waarin ik geen houding kon vinden. Maar had wel een gezellige poezel.
En jij een beetje goede nacht gehad?
Oud 28-05-2016, 08:36
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Helaas niet, was weer zo'n draai nacht waarin ik geen houding kon vinden. Maar had wel een gezellige poezel.
En jij een beetje goede nacht gehad?
Meh. Dat zijn wel echt kut nachten. Mijn nacht was best ok! Maar ik was gisteravond dan ook heel erg moe!
Oud 28-05-2016, 08:36
Kikaa*
Kikaa* is offline
Zo moe dat ik zin in chocola had en dat ik eigenlijk te moe was om het te pakken en op te eten. Dus toen dacht ik, misschien is het tijd om gewoon te gaan slapen!
Oud 28-05-2016, 08:42
Ieke
Ieke is offline
Dat is dan een goede conclusie ja fijn dat het een goede nacht was. Toch altijd een beter begin van de dag.
Welke chocolade vind je de lekkerste?
Oud 28-05-2016, 08:44
Kikaa*
Kikaa* is offline
Ik mag geen melk, dus het komt altijd neer op pure chocola! Vroegeeeeeeeeeeer had je zo'n reep van de Milka met koeienvlekken, en dat was dan melkchocolade met witte ''chocolade''vlekken. Die vond ik zo lekker. Toen ik zakgeld had enzo en alleen naar de supermarkt ging/mocht ging ik soms zo'n reep kopen en me helemaal misselijk eten en dan was ik helemaal blij dat ik dat gehaald had. Geen idee meer of ze er nu nog zijn! Maar pure chocola vind ik ook super lekker! Jij?

Edit, deze! Maar volgens mij vond ik ook die koeienvlekjes gewoon enorm leuk.

Oud 28-05-2016, 08:48
Verwijderd
Hallo!
Oud 28-05-2016, 08:51
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ik mag geen melk, dus het komt altijd neer op pure chocola! Vroegeeeeeeeeeeer had je zo'n reep van de Milka met koeienvlekken, en dat was dan melkchocolade met witte ''chocolade''vlekken. Die vond ik zo lekker. Toen ik zakgeld had enzo en alleen naar de supermarkt ging/mocht ging ik soms zo'n reep kopen en me helemaal misselijk eten en dan was ik helemaal blij dat ik dat gehaald had. Geen idee meer of ze er nu nog zijn! Maar pure chocola vind ik ook super lekker! Jij?
Ahhhhh en dan ook geen zin meer in avondeten tot frustratie van moeders?
Ik ben ook van de pure. <3 ben nu bezig met een paasei (20 cm) van pure chocolade. We hebben in Zutphen een chocolade winkel die echt de mooiste eieren maakt. Ik koop er altijd een en laat hem staan tot de pasen. Dan mag er pas aan gegeten worden liggen genoeg kleine eitjes omheen hoor. Alleen nu waren we precies met Pasen weg, dus had toen moeite ermee te beginnen. Maar zo lekker <3
Oud 28-05-2016, 08:54
Ieke
Ieke is offline
Ik vind dat ze niet de mooiste op de website hebben staan, maar het geeft een idee:
http://bonbon.nl/gelegenheden/paas-c...de-en-bonbons/
Oud 28-05-2016, 08:54
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ahhhhh en dan ook geen zin meer in avondeten tot frustratie van moeders?
Ik ben ook van de pure. <3 ben nu bezig met een paasei (20 cm) van pure chocolade. We hebben in Zutphen een chocolade winkel die echt de mooiste eieren maakt. Ik koop er altijd een en laat hem staan tot de pasen. Dan mag er pas aan gegeten worden liggen genoeg kleine eitjes omheen hoor. Alleen nu waren we precies met Pasen weg, dus had toen moeite ermee te beginnen. Maar zo lekker <3
Volgens mij viel dat wel mee! Maar ik sportte vroeger zo ongeveer de hele dag door, dus ik had altijd wel honger enzo.

Ah super lekker! Hier zit ook zo'n chocolaterie die geweldige dingen maakt, maar volgens hen is de kans dat er in de pure chocola restanten van melk zit vrij groot, dus ik heb er nog nooit iets van gegeten. Best jammer! Ik kom er wel best regelmatig om cadeautjes te kopen enzo, super leuk! Maar wel tof, zo'n groot paasei. Vroeger kreeg ik van mijn oma met Pasen altijd een enorme paashaas, dat was ook zo leuk altijd. En dan mocht ik 'm niet in één keer opeten maar hij paste ook niet in de kast, en dat vond ik stom, moest ik er continu tegenaan kijken want ik wilde er het liefste de hele dag van eten.
Oud 28-05-2016, 08:55
Miekje*
Miekje* is offline
Die met koeienvlekjes had ik vroeger ook altijd
Oud 28-05-2016, 08:57
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Die met koeienvlekjes had ik vroeger ook altijd
Leuk heeeee. Hij is nog te koop zie ik!
Oud 28-05-2016, 08:59
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Volgens mij viel dat wel mee! Maar ik sportte vroeger zo ongeveer de hele dag door, dus ik had altijd wel honger enzo.

Ah super lekker! Hier zit ook zo'n chocolaterie die geweldige dingen maakt, maar volgens hen is de kans dat er in de pure chocola restanten van melk zit vrij groot, dus ik heb er nog nooit iets van gegeten. Best jammer! Ik kom er wel best regelmatig om cadeautjes te kopen enzo, super leuk! Maar wel tof, zo'n groot paasei. Vroeger kreeg ik van mijn oma met Pasen altijd een enorme paashaas, dat was ook zo leuk altijd. En dan mocht ik 'm niet in één keer opeten maar hij paste ook niet in de kast, en dat vond ik stom, moest ik er continu tegenaan kijken want ik wilde er het liefste de hele dag van eten.
Dat scheelt. Bij mij ging het daar nog wel eens mis. Maar eigenlijk kan ik ook nog steeds geen hele verpakking van iets eten. (Geen hele zak chips, snoep, geen rol koekjes)

Wel jammer, vaak is het we goed spul. Kan je zo slecht tegen melk? Of is het extra lastig vanwege de medicijnen?
mijn vriend heeft ook moeite om tegen dat paasei aan te kijken. Maar de regel is echt pas met Pasen.
Oud 28-05-2016, 09:02
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Dat scheelt. Bij mij ging het daar nog wel eens mis. Maar eigenlijk kan ik ook nog steeds geen hele verpakking van iets eten. (Geen hele zak chips, snoep, geen rol koekjes)

Wel jammer, vaak is het we goed spul. Kan je zo slecht tegen melk? Of is het extra lastig vanwege de medicijnen?
mijn vriend heeft ook moeite om tegen dat paasei aan te kijken. Maar de regel is echt pas met Pasen.
Ik ook niet hoor! Ik eet überhaupt naast chocola (maar dat eet ik ook echt nog heel weinig..) geen snoep. En toen leerde ik mijn huidige vriend kennen, gingen we een weekendje weg en had hij super veel snoep meegenomen en toen heb ik daar in één keer super veel van gegeten. En toen dacht ik waarom doe ik dit niet vaker! Nu eet ik het alleen nog als we een paar dagen weg gaan ofzo, of als we op vakantie gaan.

Ja, ik kan er heel slecht tegen. In de chocola van de Hema staat er bijvoorbeeld dat het sporen van melk kan bevatten, en volgens mij bevat het echt sporen van melk, want ik reageer er inderdaad op. Kan ook zijn dat het van sporen tarwe is hoor (ook gluten intolerantie), maar bij de Rittersport heb ik er ook last van. In ieder geval is een klein beetje al teveel! Dus ik ga het ook niet gokken van die chocolaterie. Zeker als ze het al zo tegen me zeggen.

En kan ik begrijpen ja. Ik zou dat ook nu nog lastig vinden. Mijn vriend heeft van zijn werk ook allemaal paaseitjes gekregen en hij ging ze pas nog opeten van vorig jaar. EN dan denk ik, hallo, hoe kan je dat zo lang laten staan?! Bij mij zouden ze binnen een maand wel op zijn!
Oud 28-05-2016, 09:12
Verwijderd
Goeiemorgen
Oud 28-05-2016, 09:14
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ik ook niet hoor! Ik eet überhaupt naast chocola (maar dat eet ik ook echt nog heel weinig..) geen snoep. En toen leerde ik mijn huidige vriend kennen, gingen we een weekendje weg en had hij super veel snoep meegenomen en toen heb ik daar in één keer super veel van gegeten. En toen dacht ik waarom doe ik dit niet vaker! Nu eet ik het alleen nog als we een paar dagen weg gaan ofzo, of als we op vakantie gaan.

Ja, ik kan er heel slecht tegen. In de chocola van de Hema staat er bijvoorbeeld dat het sporen van melk kan bevatten, en volgens mij bevat het echt sporen van melk, want ik reageer er inderdaad op. Kan ook zijn dat het van sporen tarwe is hoor (ook gluten intolerantie), maar bij de Rittersport heb ik er ook last van. In ieder geval is een klein beetje al teveel! Dus ik ga het ook niet gokken van die chocolaterie. Zeker als ze het al zo tegen me zeggen.

En kan ik begrijpen ja. Ik zou dat ook nu nog lastig vinden. Mijn vriend heeft van zijn werk ook allemaal paaseitjes gekregen en hij ging ze pas nog opeten van vorig jaar. EN dan denk ik, hallo, hoe kan je dat zo lang laten staan?! Bij mij zouden ze binnen een maand wel op zijn!
Mijn zwakke moment is vooral als ik na een werkdag terug in de auto zit. Dan heb ik echt teveel zin in snoep.

Dan idd maar voorzichtig mee zijn. Zijn er soorten waar geen sporen in zitten?

dat is wel heel lang. Hier was het makkelijker om te laten staan omdat ik van iedereen zoveel chocolade gekregen had. Dat losse spul eet je makkelijker dan een enorm ei.
Mijn broertje en schoonzusje ook. Kwamen met een kilo paaseitjes aan toen ik verteld had dat diverse plekken op mijn lichaam niet geschikt waren voor reconstructie omdat ik te weinig vet had aldus de plastisch chirurg.
Oud 28-05-2016, 09:15
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Goeiemorgen
Goedemorgen!
Oud 28-05-2016, 09:19
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Mijn zwakke moment is vooral als ik na een werkdag terug in de auto zit. Dan heb ik echt teveel zin in snoep.

Dan idd maar voorzichtig mee zijn. Zijn er soorten waar geen sporen in zitten?

dat is wel heel lang. Hier was het makkelijker om te laten staan omdat ik van iedereen zoveel chocolade gekregen had. Dat losse spul eet je makkelijker dan een enorm ei.
Mijn broertje en schoonzusje ook. Kwamen met een kilo paaseitjes aan toen ik verteld had dat diverse plekken op mijn lichaam niet geschikt waren voor reconstructie omdat ik te weinig vet had aldus de plastisch chirurg.
Tony chocolony's gaat goed, Verkade gaat goed en die van het Albert Heijn merk gaat goed. Eerst hadden ze ook lekkere van het Albert Heijn merk met hazelnoten, maar daar hebben ze heel sneaky melk in gedaan.

Ach, wel lekker allemaal en je kan het ook wel hebben!
Oud 28-05-2016, 09:23
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Tony chocolony's gaat goed, Verkade gaat goed en die van het Albert Heijn merk gaat goed. Eerst hadden ze ook lekkere van het Albert Heijn merk met hazelnoten, maar daar hebben ze heel sneaky melk in gedaan.

Ach, wel lekker allemaal en je kan het ook wel hebben!
Nare mensen ik vind dat recepten veranderen echt zo vervelend. Het wordt er vaak niet beter van en als je dan ineens last krijgt van iets wat daarvoor prima ging, zo irritant.

Ik zet het gewoon op tafel en iedereen die komt snoept mee. de lekkerste bonbons had ik wel in de doos laten zitten en kon je alleen aangeboden krijgen. Zo gingen ze niet te snel op.
Oud 28-05-2016, 09:39
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Nare mensen ik vind dat recepten veranderen echt zo vervelend. Het wordt er vaak niet beter van en als je dan ineens last krijgt van iets wat daarvoor prima ging, zo irritant.

Ik zet het gewoon op tafel en iedereen die komt snoept mee. de lekkerste bonbons had ik wel in de doos laten zitten en kon je alleen aangeboden krijgen. Zo gingen ze niet te snel op.
Ja het is een beetje jammer ja, maar niks aan te doen!

Slim van je!
Oud 28-05-2016, 09:58
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ja het is een beetje jammer ja, maar niks aan te doen!

Slim van je!
Helaas idd. Ik ben nooit blij als er ergens op staat "verbeterde receptuur". Vaak niet beter.

Een van onze vrienden komt vrijwel elke week eten. Hij is gek op chocola en weet ook wat de lekkerste zijn. Eet het ook rustig voor het eten. Als ik ze laat staan zijn ze anders zo op maar hij had laatst nieuwe meegenomen <3
Oud 28-05-2016, 10:01
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Helaas idd. Ik ben nooit blij als er ergens op staat "verbeterde receptuur". Vaak niet beter.

Een van onze vrienden komt vrijwel elke week eten. Hij is gek op chocola en weet ook wat de lekkerste zijn. Eet het ook rustig voor het eten. Als ik ze laat staan zijn ze anders zo op maar hij had laatst nieuwe meegenomen <3
Ja en als ze dat er nou op hadden gezet was ik niet ziek geworden! Het stond er niet eens op, gewoon ineens bam, melk erin! Sukkeltjes. Sindsdien dus ook ALTIJD bij producten die ik vaker heb het etiket lezen.

Lekker! Nu heb ik zin in snoep enzoooo.
Oud 28-05-2016, 10:08
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ja en als ze dat er nou op hadden gezet was ik niet ziek geworden! Het stond er niet eens op, gewoon ineens bam, melk erin! Sukkeltjes. Sindsdien dus ook ALTIJD bij producten die ik vaker heb het etiket lezen.

Lekker! Nu heb ik zin in snoep enzoooo.
Dat is echt nog vervelender. Zeker ook omdat melk niet zo'n ongebruikelijke allergie is.

je mag hier zo wat hebben. Beetje jammer dat de afstand zo groot is.
Oud 28-05-2016, 10:10
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Dat is echt nog vervelender. Zeker ook omdat melk niet zo'n ongebruikelijke allergie is.

je mag hier zo wat hebben. Beetje jammer dat de afstand zo groot is.
Ja precies, ben hier niet de enige mee in Nederland.

Ja. Kan ook geen auto rijden nu dus kan ook niet even in de auto stappen! Jammer maar HELAASCH. Maar de supermarkt is super dichtbij, dus daar kan ik wel even naartoe, maar geen zin in. Ik ga nu wel lekker hummus maken voor de lunch!
Oud 28-05-2016, 10:16
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ja precies, ben hier niet de enige mee in Nederland.

Ja. Kan ook geen auto rijden nu dus kan ook niet even in de auto stappen! Jammer maar HELAASCH. Maar de supermarkt is super dichtbij, dus daar kan ik wel even naartoe, maar geen zin in. Ik ga nu wel lekker hummus maken voor de lunch!
Daarom. Zo zeldzaam is het niet. Ik zou voor een verplichting zijn het tijdelijk op de verpakking aan te geven als je knoeit met allergenen.

Ik mag nog geen auto rijden. Nog 2 weken. Hopelijk doet hij het nog na 2 maanden stil staan.
Klinkt als een goed plan. Zelfgemaakt humus <3.
Oud 28-05-2016, 10:17
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Daarom. Zo zeldzaam is het niet. Ik zou voor een verplichting zijn het tijdelijk op de verpakking aan te geven als je knoeit met allergenen.

Ik mag nog geen auto rijden. Nog 2 weken. Hopelijk doet hij het nog na 2 maanden stil staan.
Klinkt als een goed plan. Zelfgemaakt humus <3.
Ik heb straks een half jaar niet gereden en ik ben echt heel erg bang dat ik zo heel erg faal ofzo. Een paar weken na behandeling ga ik meteen met de auto op vakantie. Zal wel goed komen enzo, maar toch!

En ja. <3 nomnomnom.
Oud 28-05-2016, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik heb het nog nooit gegeten.
Oud 28-05-2016, 10:43
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ik heb straks een half jaar niet gereden en ik ben echt heel erg bang dat ik zo heel erg faal ofzo. Een paar weken na behandeling ga ik meteen met de auto op vakantie. Zal wel goed komen enzo, maar toch!

En ja. <3 nomnomnom.
Zo snel verleer je het niet. Even wennen misschien, maar veel van wat je moet zijn automatismen, dus dit er zo weer in.
Oud 28-05-2016, 10:52
Verwijderd
Ik wil een extra kastje in de keuken zodat we meer bergruimte hebben, nog tips? Behalve de ikea?
Oud 28-05-2016, 10:59
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik wil een extra kastje in de keuken zodat we meer bergruimte hebben, nog tips? Behalve de ikea?
Wat voor soort kastje wil je? Zo'n trolley (open of gesloten)?
Oud 28-05-2016, 11:05
Verwijderd
Ik vind een trolley wel leuk, maar heb het liefst een gesloten kastje. Gezien mijn rommelheid, is het wel handig dat ik soms gewoon een deurtje (of laatje) kan dichtgooien.
Oud 28-05-2016, 11:29
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik vind een trolley wel leuk, maar heb het liefst een gesloten kastje. Gezien mijn rommelheid, is het wel handig dat ik soms gewoon een deurtje (of laatje) kan dichtgooien.
Zie je zelf maken zitten? Dan zou je bijvoorbeeld een rek kunnen maken met fruitkistjes ofzo erin.
Oud 28-05-2016, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Zie je zelf maken zitten? Dan zou je bijvoorbeeld een rek kunnen maken met fruitkistjes ofzo erin.
Dat zie ik nu niet zitten, ik heb daar te weinig tijd voor en Jos heeft een grafhekel aan klusjes die moeilijker zijn dan een lamp vervangen, dus dat gaat 'm ook niet worden. Maar misschien kan de klussendienst op mijn werk zoiets maken
Oud 28-05-2016, 12:06
Verwijderd
Kikaa mag ik mijn sinterklaas letters voortaan bij je dumpen? Ik zal wel tegen m zeggen dat het puur moet zijn.
Om de een of andere reden heb ik altijd tig van die dingen.

Laatst gewijzigd op 28-05-2016 om 13:23.
Oud 28-05-2016, 13:25
WolterB
WolterB is offline
Kaartjes voor Jochem Myjer binnen en gelijk ook maar voor NUHR gehaald
Topic gesloten

Regels voor berichten