Advertentie | |
|
![]() |
|
Woeii
Nieuwe schoenen, zwarte Emerica model Templeton2 (http://www.emericaskate.com/shoes/templeton2/) & Rood shirtje van Spitfire 3 basic topjes van H&M (2 zwart, 1 groen/blauw)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een truitje van Koekie Monster, blauw...Je had ze ook rood en paars, voor 24 euro...Bij de winkel aan de overkant alleen rood en blauw...Weer mooi 4 euro bespaart... (24,- of 19,95...19,95 dusss...
![]() Was trouwens bij Purple Haze (die van 24) en Joey's (die van 29,95 dus) in Breda...Heb er maar eentje gekoct hoor! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
- Zwart krijtstreep pak bestaande uit een broek met persvouw en een getailleerd colbertje, met een heel dun krijtstreepje dus, een soort stippellijntje eigenlijk.
- Witte dunne broek met vrij wijde pijpen - Witte trui met zo'n col die je moet omslaan, zodat het een boothals wordt (hmm duidelijk ![]() - Wit getailleerd colbertje, iets sportiever voor op de spijkerbroek ofzo. Eindelijk weer eens gewinkeld, dat was weer veel te lang geleden ![]()
||
Citaat:
![]() volgens mij een of andere engelse keten, maar serieus ik was op vakantie en op elke hoek van elke straat lag een onderbroek te schreeuwen: 'KOOP ME!!' nou ja... toen moest ik wel
|
whaaaaa ik heb vandaag nog veel cadeautjes gekregen...
was maandag jarig en vierde vandaag verder mijn verjaardag. - een dvd-speler!!!!!!! ![]() ![]() ![]() - een lievig roze fluffy-zwart lak tasje van me beste vriendin - een groot bestekset voor mijn uitset - lampjes in de vorm van bloemetjes - tja en nog een paar cadeautjes heb ook nog - de dvd van Lord of The Rings - fellowship gekregen, want die had mijn vriendje dubbel - een mooie zwarte winterjas met pluche/bonte stukken afgezet van mijn beste vriendin, omdat ze gaat verhuizen naar London ![]() ![]() - de dvd Big Lebowski (he Vincent ik heb hem nu op dvd!!!! ![]() en ik heb nog - FLUORIZEREND ROZE FLUFFY stof gekocht!!! om een lak/fluffy kort rokje en beenwarmers te maken voor Gotham en de Elf Fantasy Fair.. - ennuh elf/vlindervleugeltjes voor Gotham/Elf Fantasy Fair
|
|