Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
LET ER OP... dit is altijd zo geweest en MOET ook niet veranderen. Dit is wat magic maakt en breekt. Ik denk dat WoTC nog genoeg weet te verzinnen. Dit tonen ze onder andere door de regelbrekende kaarten, de nieuwe abilities die nu veel sneller op de markt gebracht worden dan voorheen (dit omdat de spelers hierom gevraagd hebben). Je moet weten, in de wereld van Magic the Gathering zijn miljoenen mogelijkheden voor Card-design, veel zullen op elkar lijken kwa abilitie, maar ze moeten ook kaarten ontwerpen die geheel anders zijn dan andere kaarten.Het overpowered zijn van kaarten komt omdat WoTC niet genoeg getest heeft met de kaarten... alhoewel de kaarten goed getest worden. Als een kaart overpowered wordt, is dit omdat de SPELERS een mogelijkheid hebben gevonden de kaart te misbruiken. hierbij is dit dus niet specifiek de schuld van WoTC. Hoogstens van Development en Testing... maar ook zij kunnen er niet alles uit halen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh ja, dat stukje heb je gejat van een ander board ![]() Ik denk niet dat Broodstar affinity goed terug zal kunnen komen. Tuurlijk, het was een sterk deck. Maar met de komst van Granulate wordt het riskanter om dat deck te spelen. Het kan goed lopen, het kan fout lopen. Hangt er vanaf hoe sterk Granulate echt blijkt te zijn. Op een heel andere voetnoot, ik ben afgelopen weekend ook naar een instore-prerelease geweest, 4e plek weten te bemachtigen met een resultaat van 3 gewonnen, 1 verloren, waarmee ik nog 2 extra boostertjes heb weten te winnen. Ik heb geen zin om mijn hele deck te gaan posten, zo interessant zal dat toch niet zijn, hier de hoogtepunten van mijn deck: Groen: Glissa Sunseeker Eternal Witness Rood: Shatter Detonate Artifact: Engineered Explosives Razormane Masticore Goblin Charbelcher Loxodon Warhammer Geopend uit de prijzen: Silent Arbiter Cosmic Larva |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() heb je nog veel beta kaarten????en welke? dat is idd wel irritant ja dat ban gebeuren ![]()
|
Verwijderd
|
Hebben hier nog wat mensen Magic Workstation? Het is een gratis programma waarmee je ook online tegen elkaar Magic: The Gathering kunt spelen. Misschien dat als er genoeg mensen mee willen doen we een Sealed Event kunnen houden, lijkt me wel grappig.
Klik hier om Magic Workstation te vinden |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
But it ain't no lie, baby saai saai saai #1362 Verwijderd | 500 | 18-04-2011 21:57 | |
Games |
rpg's faassie | 32 | 12-01-2005 08:39 | |
Games |
Yu-Gi-Oh Power of Chaos rockidkid | 56 | 20-07-2004 13:44 | |
ARTistiek |
Magic the gathering Xanatos | 31 | 12-02-2003 13:36 | |
ARTistiek |
boek nodig voor literatuur arendo | 3 | 12-09-2002 17:34 | |
Games |
Aantal vragen over Magic: The Gathering FB | 5 | 26-04-2002 10:03 |