Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
Meneer Harmsen heeft het echt niet gedaan. Anders was die wel met Tracey meegevlucht ![]() Een minpunt vandaag: Sjors was niet te zien ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 17-02-2004 om 21:36. |
![]() |
||
Citaat:
|
Wow, sinds de moord gaat dit topic echt snel.
![]() Maar ze willen idd erg graag dat iedereen Laura gaat verdenken ![]() ![]() En Milan heeft het eindleijk verteld ![]()
|
wat ik raar vind...
het is zo'n wenteltrap in scala...hoe kan pascal dan zo netjes bij de onderste tree terecht komen? dan val je toch over die leuning in die bocht ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wie oh wie heeft pascale vermoord????
Ik ben wel blij dat er nu weer een interessante verhaallijn is... Ik ga het nu zeker elke dag volgen, totdat de dader bekend is... Maar ik vond pascale zeer aantrekkelijk, en daarom vind ik het zonde dat ze dood is..... En dan de verdachten: Laura ligt te voor de hand, zeker na die handwond van vandaag. Same goes for: Dennis, Ray, Benjamin. Het is ondertussen zeker dat Morris dat geld gejat heeft.... Daarom zet ik mijn geld op: Robin. Die irritante Mongool gedraagt zich volgens mij nu nog vreemder dan normaal (als dat al mogelijk is). Bovendien wist hij dat Benjamin ruzie had met Pascale, en had Pascale hem eerder geslagen. Die idioot heeft volgens mij niet eens in de gaten wat er aan de hand is.... Bovendien zou ik dit figuur heel graag uit GTST zien verdwijnen, oh wat is die eikel irritant..... ![]() Oh ja, ik weet dat andere mensen al eerder dit gezegt hebben in dit topic, maar het is voor mij de eerste keer dat ik hier ben en ik ben zonder hulp tot deze conclusie gekomen, geloof me of niet.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Het is een beetje suf hoe er nu steeds van die duidelijke dingen gedaan worden waardoor iedereen verdacht is.
robin, omdat er zo'n shot op hem kwam, laura, die wat aan haar hand had morris, omdat hij dat geld nodig had die ene knakker was helemaal dronken, dennis had ruzie met haar.. waarschijnlijk is het heel iemand anders.. ik denk iig dat morris wel het geld gejat heeft.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
goede tijden interersseert me de laatste tijd niet meer zo heel erg. Ik heb gewoon andere dingen te doen om 8 uur...
Ik heb et een aantal jaren non stop gekeken elke dag (in de vakantie zelfs twee keer op een dag met herhaling dus der bij... maja nu dus niet meer, helaas is er in dit forum voor mij dus nix te praten.... xx
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
kom op, denk je nou serieus dat ik dat nog niet bedacht had. ik kom wekelijks bij geestelijk gehandicapten, en er is er niet 1 die ook maar een beetje op hem lijkt. ik wil zelf acteur worden, en, het spijt me voor degene die Robin speelt, maar dat is GEEN geestelijk minder begaafde...
|
![]() |
||
Citaat:
het is maar een soap.. |
![]() |
||
Citaat:
heeft ooit een flinke tik in zijn gezicht gekregen van Pascalle. Maar alle snoepjes die ze uit schuldgevoel gaf, maakten een hoop goed. Robin is echter niet iemand die snel iets vergeet. Wilde hij Pascale alsnog straffen voor die ene klap? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
hulp nodig bij invullen enquete! fietske | 19 | 01-02-2007 14:37 | |
Psychologie |
stage bij sociaal verwaarloosde kinderen/jongeren. Verwijderd | 12 | 16-11-2003 13:50 | |
Muziek |
Gagelijst artiesten benelux Carn | 17 | 25-09-2003 23:05 | |
De Kantine |
Wat zijn jouw plannen voor vandaag? Phileine | 57 | 11-06-2003 18:53 | |
De Kantine |
Hoe ziet jouw week eruit? Evito | 33 | 07-05-2003 22:12 | |
De Kantine |
Wat hebben jullie vandaag gedaan??? xxSweetLoverxx | 54 | 09-05-2002 01:21 |