Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2013, 22:12
Verwijderd
Maar als ik jou was dan zou ik niet gaan anders zou je dat zelf wel bedacht hebben.
Advertentie
Oud 23-04-2013, 22:13
Verwijderd
Aww, hij heeft niet eens tanden. Ik wil 'm graag op paard-grootte en er dan op rondparaderen.
Oud 23-04-2013, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Omdat kleurtjes. Maar als een vliegend beest bruin is, issie ineens vies. Een mot motten de mensen niet!
Ik probeer motten altijd te redden! Zoals anderen hier met spinnen

Citaat:
Ja, precies. Ik heb er zelfs ooit een toelichtend plaatje bij getekend:

[afbeelding]
Die ken ik nog <3


En Trimm, ik zou het mezelf niet aandoen.
Oud 23-04-2013, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, ik ga weinig uit met vriendinnen en als ik dat wel doe zijn die nooit keihard aan het flirten. Ik ben altijd al 'one of the guys' geweest, maar straal genegeerd worden is gewoon niet tof. Het is idd keihard friendzonen en zeker van 1 bepaald persoon vind ik dat vrij pijnlijk.
Het komt ook wel vaker voor dat vrienden ineens totaal geen aandacht meer hebben voor mij als er een ander vrouwmens in de buurt is. Ik krijg dan het gevoel dat ik er niet toe doe en dat ik minderwaardig ben aan andere vrouwen en dat is ronduit kut. Zo'n onzekere miep wil ik ook helemaal niet zijn, maar ja, wat doe je eraan he.
Maar dan ben je daar zoals je zegt als one of the guys, dus als ze uit zijn op vrouwtjes scoren, gaat er logischerwijs minder aandacht naar de rest van de groep, ongeacht geslacht.
Maar ik snap wel dat je dat gevoel erbij krijgt, en dat is gewoon kut.
Oud 23-04-2013, 22:14
Verwijderd
Al zou het wel freaky zijn want hij doet vast dat insectending met z'n ogen opwrijven met z'n pootjes. Goed, ik houd erover op.
Oud 23-04-2013, 22:14
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Gaan en zelf scoren. Je hebt borsten dus dat lukt.
Ik ben niet van het scoren en zelfs al zou ik willen, dan nog trekken mijn borsten niet veel bekijks. Jammerdebammer.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 23-04-2013 om 22:19.
Oud 23-04-2013, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, ik ga weinig uit met vriendinnen en als ik dat wel doe zijn die nooit keihard aan het flirten. Ik ben altijd al 'one of the guys' geweest, maar straal genegeerd worden is gewoon niet tof. Het is idd keihard friendzonen en zeker van 1 bepaald persoon vind ik dat vrij pijnlijk.
Het komt ook wel vaker voor dat vrienden ineens totaal geen aandacht meer hebben voor mij als er een ander vrouwmens in de buurt is. Ik krijg dan het gevoel dat ik er niet toe doe en dat ik minderwaardig ben aan andere vrouwen en dat is ronduit kut. Zo'n onzekere miep wil ik ook helemaal niet zijn, maar ja, wat doe je eraan he.
Ja, die interesse in vrouwen is dan toch één van de dingen die je niet met mannelijke vrienden deelt. Hoogstwaarschijnlijk zien ze je niet als minderwaardig, dat neem ik tenminste aan, maar boys will be boys en vinden naast hun vrienden ook vrouwen gewoon een leuke vrijetijdsbesteding. Dus ga met een vriendin of grijp zelf een leuke man.
Oud 23-04-2013, 22:17
Verwijderd
Ik haat yoga
Oud 23-04-2013, 22:17
Verwijderd
En Jillian, met d'r "Ik ben niet lenig" NOU DAT GELOOF IK DUS NIET MEER KUTWIJF
Oud 23-04-2013, 22:17
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Motten <3 vlinders <3 kevers <3 lieveheersbeestjes <3 hommels <3 ik hou van ze allemaal.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 23-04-2013, 22:19
Verwijderd
Gewoon ook een mokkeltje versieren, Trimm
Oud 23-04-2013, 22:19
Verwijderd
Hommels <3

En damn! http://www.buzzfeed.com/lukelewis/32...-wedding-photo
Oud 23-04-2013, 22:19
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik haat yoga
Jillianyoga ja
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 23-04-2013, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Jillianyoga ja
Oh ja, dat bedoel ik Gewoon yoga is vast leuker

Oud 23-04-2013, 22:22
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zit even die eerste te kijken en echt duisent keer in downward dog en cobrashit en planken
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 23-04-2013, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Ik zit even die eerste te kijken en echt duisent keer in downward dog en cobrashit en planken
Ja
Oud 23-04-2013, 22:24
Verwijderd
Ik dacht even rustgevend yoga'en voor ik naar bed ga
Oud 23-04-2013, 22:24
Verwijderd
Ik had beter moeten weten
Oud 23-04-2013, 22:25
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Kijk ook echt hoe bezweet die linker is na maar 10 minuten dat zegt wel genoeg
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 23-04-2013, 22:26
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Maar dan ben je daar zoals je zegt als one of the guys, dus als ze uit zijn op vrouwtjes scoren, gaat er logischerwijs minder aandacht naar de rest van de groep, ongeacht geslacht.
Maar ik snap wel dat je dat gevoel erbij krijgt, en dat is gewoon kut.
Citaat:
Ja, die interesse in vrouwen is dan toch één van de dingen die je niet met mannelijke vrienden deelt. Hoogstwaarschijnlijk zien ze je niet als minderwaardig, dat neem ik tenminste aan, maar boys will be boys en vinden naast hun vrienden ook vrouwen gewoon een leuke vrijetijdsbesteding. Dus ga met een vriendin of grijp zelf een leuke man.
Het rare is dat mijn vrienden nooit zo heel erg van het flirten of chicks hosselen zijn. Het zijn enorme nerdies en ze weten niet wat ze in zulke situaties moeten doen, dus normaal als ik met ze uitga gaat 't om bier drinken en flauwe grappen maken. Maar soms is daar dan ineens een heel gewillige deerne met grote tetten en die om al hun grapjes giechelt en dan staan ze daar ineens omheen.
Helaas heb ik geen vriendin die mee kan gaan en heb ik geen interesse in zomaar een kerel hosselen. Er is er één waar ik jammergenoeg de kriebels van krijgt en die is zich nu ook voor ´t eerst in z'n leven flirterig gaan opstellen. Auw.

Anyway, ik ben gewoon een onzekere muts en mijn situatie is een beetje vreemd, dus af en toe moet ik effe zeiken.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 23-04-2013, 22:27
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ahaha onee ook nog de dolphin
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 23-04-2013, 22:32
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Trimm, ik wil wel een keer als gewillige deerne met grote tieten om jouw grapjes komen lachen en met jou flirten
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 23-04-2013, 22:34
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Trimm, ik wil wel een keer als gewillige deerne met grote tieten om jouw grapjes komen lachen en met jou flirten
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 23-04-2013, 22:34
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
"Melt your heart into your leg. *gniffel* That's yoga talk for 'stretch a far as you can'"
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 23-04-2013, 22:38
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik moest m'n bed maar eens opzoeken. Genoeg yoga voor vandaag! Kusjes!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 23-04-2013, 22:40
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nou ja, ik ga weinig uit met vriendinnen en als ik dat wel doe zijn die nooit keihard aan het flirten. Ik ben altijd al 'one of the guys' geweest, maar straal genegeerd worden is gewoon niet tof. Het is idd keihard friendzonen en zeker van 1 bepaald persoon vind ik dat vrij pijnlijk.
Het komt ook wel vaker voor dat vrienden ineens totaal geen aandacht meer hebben voor mij als er een ander vrouwmens in de buurt is. Ik krijg dan het gevoel dat ik er niet toe doe en dat ik minderwaardig ben aan andere vrouwen en dat is ronduit kut. Zo'n onzekere miep wil ik ook helemaal niet zijn, maar ja, wat doe je eraan he.
Gewoon gaan flirten met mannen dan

Oh, spuit elf.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 23-04-2013, 22:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga even douchen. Mijn computer doet nu dit:


Ja, ik hou van die plaatjes, nou en
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-04-2013, 22:52
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Gewoon gaan flirten met mannen dan

Oh, spuit elf.


Ik kan volgens mij niet eens flirten.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 23-04-2013, 22:56
Verwijderd
Kun je dit niet gewoon eens aankaarten bij iemand uit die groep, Trimm? Stag nights zijn prima, maar ik kan me ook goed voorstellen dat dat voor jou nogal saai is. Dus misschien eens over praten. Zo onbereikbaar moet een compromis toch niet zijn.
Oud 23-04-2013, 22:56
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:


Ik kan volgens mij niet eens flirten.
Schuren werkt ook ()
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 23-04-2013, 23:03
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Kun je dit niet gewoon eens aankaarten bij iemand uit die groep, Trimm? Stag nights zijn prima, maar ik kan me ook goed voorstellen dat dat voor jou nogal saai is. Dus misschien eens over praten. Zo onbereikbaar moet een compromis toch niet zijn.
Ja jongeh, dan moet ik over gefoelons gaan praten en daar ben ik irl echt fucking slecht in.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 23-04-2013, 23:09
Verwijderd
ieeewww die mot
Oud 23-04-2013, 23:17
Verwijderd
Ik snap niet dat jullie de mot niet lief vinden. Hij doet zelfs de poezenhouding.



Met z'n mottenkop verstopt onder z'n pootjes, aww.
Oud 23-04-2013, 23:26
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Heb jij zo veel contact met sieradendoosjesfabrikanten, ja?

Hoe kun je daar nou aan twijfelen..
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 23-04-2013, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Ik snap niet dat jullie de mot niet lief vinden. Hij doet zelfs de poezenhouding.

[afbeelding]


Met z'n mottenkop verstopt onder z'n pootjes, aww.
ja maar ze fladderen zo eng en onvoorspelbaar.
Oud 24-04-2013, 00:12
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moet twee wasmanden was opvouwen, maar blegh.
Maar er ligt geen handdoek meer in de kast en mijn pa doet het niet, die pakt telkens gewoon een handdoek uit de wasmand
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-04-2013, 00:26
Verwijderd
Citaat:
ja maar ze fladderen zo eng en onvoorspelbaar.
Ja, ik vind ze ook vooral lief op foto's, niet zozeer in mijn huis.

Citaat:
Hoe kun je daar nou aan twijfelen..
Veelzijdige jongen. Zeker voor 'n twaalfjarige.

Citaat:
Ja jongeh, dan moet ik over gefoelons gaan praten en daar ben ik irl echt fucking slecht in.
Nouja, het hoeft geen heel gesprek te worden, je kan het ook afschuiven op verveling tijdens punani-queestes omdat je er zelf immers al een bemachtigd hebt. Het lijkt me niet raar om verschillende dingen te doen met verschillende vrienden, dus even duidelijk maken dat je alleen van de partij bent bij bier-en-sigaren-avonden kan best.
Oud 24-04-2013, 00:31
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Naamzoek Q, ik heb inmiddels een Everest accountje lopen. Keertje een SNG'tje doen?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 24-04-2013, 00:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik keek net football en ik snap er geen kut van. Normaal gesproken kijk ik ook alleen voor het geweld, maar dat viel helaas ook een beetje tegen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-04-2013, 06:26
Verwijderd
Citaat:
Naamzoek Q, ik heb inmiddels een Everest accountje lopen. Keertje een SNG'tje doen?
Aye, dikke prima. Vandaag komt niet heel handig uit, morgenavond uurtje of 19:00?
Oud 24-04-2013, 07:06
Verwijderd
En doet Nootje ook mee?
Oud 24-04-2013, 07:18
Verwijderd
*gaap* Ik heb er een wekker bij geloof ik. Er zijn buren die volgens mij om 6u naar hun werk vertrekken waarvan de hond een protestblafconcert houdt tot 7u.

En de vogels eten geven en de pot met eten uit mijn klauwen laten vallen zodat het onder de bank weer vol ligt
Oud 24-04-2013, 07:51
Verwijderd
Oud 24-04-2013, 07:56
Verwijderd
Hij lijkt op Bernie (die van het weekend at)
Oud 24-04-2013, 07:57
Verwijderd
Hij moet het er toch om doen. Dat kán toch niet anders.
Oud 24-04-2013, 07:57
Verwijderd
Sann en Klaverhap naamzoek:
Over dat yoga-gebeuren: is dat dan ook echt conditioneel zwaar, of alleen zwaar voor je spieren?

En belangrijker: krijg je er een goddelijk lijf van?
Oud 24-04-2013, 07:59
Verwijderd
Alleen spieren.

En dat is wel het idee ja
Oud 24-04-2013, 08:00
Verwijderd
Citaat:
Alleen spieren.

En dat is wel het idee ja
Oke Ik ben alvast alle opties op een rijtje aan het zetten voor over twee weken!
Oud 24-04-2013, 08:02
Verwijderd
Leuk dat iedereen ook zo fanatiek blijft ná de 30 days
Oud 24-04-2013, 08:04
Verwijderd
Ja, dat moet nog blijken hoor

Maar ik merk gewoon echt dat ik een super strak lijf krijg en dat is leuk en wil ik niet zomaar weer opgeven!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31.