Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2004, 17:34
Tinkiebell
Avatar van Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Hey,
Ik ben een tijdje geleden begonnen met een verhaal te schrijven, heb al wel een verhaal lijn in mijn hoofd enzo, maar ik wou dus vragen aan jullie, of jullie het willen lezen, en zeggen, of het jullie interessant lijkt om verder te lezen..?


******************

SANNE


Sanne wreef in haar ogen en deed ze open... poe wat had ze een hoofdpijn... maar..... waar was ze eigelijk...? ze lag in een bed in een heel klein kamertje waar
Ze draaide zich om en naast haar lag een best wel aantrekkelijke jongen, die nog aan het slapen was.
Opeens herinnerde ze het weer... gisteravond in de discotheek “The Vernus”, ze had de hele avond met hem gedanst en toen hij vroeg of ze met hem mee naar huis wilde, riep ze enthousiast ‘ja’..
Ze dacht goed na en bedacht zich dat hij Danny hete..
Dit was al de 4de jongen waar ze mee naar bed was geweest deze week..
Ze zag een badjas hangen en trok die aan, toen maakte ze Danny wakker...’hey schoonheid.. heb je lekker geslapen’ Sanne antwoordde vluchtig ja en zei dat ze snel terug moest omdat ze naar een vriendin op verjaardag ging...
Ze kleedde zich aan, deed haar haar in een staart en deed een beetje make-up op.
Sanne was 18, maar zag er ouder uit.. Ze had een heel lief gezichtje, en ze vond zichzelf er wel goed uitzien.. Ze had lange blonde haren, die ze van haar moeder geërfd had.
Met haar mooie bruine ogen maakte ze veel mannen het hooft op hol
Ze gaf Danny snel een kus en sloot de deur achter zich dicht.
Het was een mooie warme zomerdag en Sanne besloot om met een vriendin naar het strand te gaan.
Ze liep richting haar kamer die ze sinds een paar maanden deelde met nog 2 meiden. Het was altijd heel erg gezellig met z’n drieën. Sanne voelde zich heerlijk zo zonder ouders, geen gezeur en niets dat ze tegen haar zin in moet doen..
Ze liep de woonkamer binnen en Ilse zat daar met haar vriend Rik.
“hoooi....!! Alles goed hier?!” Ilse; ja hoor.. En hoe was jou date gisteravond....??? Haar vriendin kijkt haar ondeugend aan.. “Haha leuk hoor.. Hij heette Danny...”
En ...hoe was ie” vraagt Ilse nieuwsgierig.
Sanne keek haar met een big smile aan en dat zei al genoeg.
Ze liep naar de keuken en belde Marloes, haar andere huisgenoot.
“JAA MET MARLOES..’ Sanne’s oren vliegen er bijna vanaf en vraagt waar ze is.
“IK ZIT OP DE FIETS, IK KOM NU NAAR JULLIE TOE”
“Oke, Ik wilde namelijk vragen of je met me mee naar het strand gaat.
‘JA LEUK, IK KOM ER AAN, MAAK JIJ ALVAST WAT ETEN KLAAR, EN GAAT ILSE OOK MEE? “Sanne kijkt even naar Ilse en zegt “nee dat denk ik niet, Rik is bij haar.
“OKE DAN ZIE IK JE ZO!! DOEI DOEI “
Tien minuutjes later hoorde Sanne de deur en Marloes stak haar hoofd om de hoek van haar kamer.
“Hey.. Zullen we zo gaan, ik moet even me spullen pakken en dan kunnen we weg.”
Sanne deed de broodjes in haar tas en stopte er een zak chips bij.
Even later fietste ze met haar vriendin opweg naar het strand, ze waren veel aan het praten en hadden super veel lol.
Bij het bosje waar ze lang moeste fietsen liep er een man langs hen.
Sanne schrok van hem hoe hij eruit zag; het was een behoorlijk kleine man, met een kaal hoofd. Hij zag er erg verwaarloost uit.
Marloes had het niet in de gaten, die was druk aan het vertellen, merkte Sanne.
Toen de 2 meiden na 20 minuten bij het strand waren hadden ze al snel een plekje gevonden ondanks dat het best wel druk was op het strand.
“Kom je mee de zee in...??!!!”riep marloes enthuosiast en rende naar de zee. Sanne rende erachter aan en samen zwommen ze eventjes
Toen ze weer uit het water kwamen zei sanne “Kom ik trakteer op een ijsje” Dus liepen ze samen naar de snackbar. Toen ze terug kwamen schrok Sanne zich dood.....

****************
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2004, 18:10
Bitchy-Angel
Avatar van Bitchy-Angel
Bitchy-Angel is offline
er zitten een paar spellingsfouten in maar ik erger me daar niet zo aan...
waar ik me wel aan erger is dit stukje in het begin:
Sanne wreef in haar ogen en deed ze open... poe wat had ze een hoofdpijn... maar..... waar was ze eigelijk...? ze lag in een bed in een heel klein kamertje waar
de zin stopt hier wat moet daar staan?



verder ben ik best wel heeeeeeeeel erg benieuwt wat er gaat gebeuren ik wil snel een vervolg kunnen lezen
__________________
if this is all the love I can get from you I never wanna fall in love again miss your arms around me baby :(
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 18:54
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
aahhh!!! waarom schrok ze zich dood
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 21:09
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
het wordt een kort verhaal neem ik aan? anders is de inleiding een beetje kort (haastig misschien wel..). Vind het moeilijk oordeel te geven over zo'n klein, onvolledig stukje, maar is wel iets waarmee je verder kunt
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 22:15
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Sanne wreef in haar ogen en deed ze open. Poe, wat had ze een hoofdpijn, maar- waar was ze eigenlijk? Ze lag in een bed in een heel klein kamertje waar [?]


Ik heb even de eerste zin herschreven. Zo is het qua interpunctie veel beter en prettiger om te lezen.
Ik zou je aanraden je hele verhaal aan een kritische interpunctie-blik te onderwerpen.
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 04:55
Snakeboy
Avatar van Snakeboy
Snakeboy is offline
Ondanks de spelling en zinsbouw vind ik 'm erg goed jah!!

Gauw een vervolg hé, of moet ik 'm in de boekhandel gaan lezen??
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 08:47
Redhair
Redhair is offline
uhm...het verhaal vind ik opzich niet zo slecht, maar je schrijfwijze wel. steeds ... en op het laatst hoofdletters. Vind ik erg storend.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Kampvuurverhalen
aniN
5 21-02-2013 18:15
Verhalen & Gedichten netwerk van leugens
luna-23
0 24-02-2012 21:08
Verhalen & Gedichten Ik moet een verhaaltje afmaken.
Jeuk
10 28-05-2005 15:56
Verhalen & Gedichten [verhaal] Montofoob
Type
3 19-04-2004 22:11
De Kantine Groot Moppentopic [1]
Negrotiator
82 16-01-2004 07:44
ARTistiek Verhaal: "I Against I"..
Rhinus
6 04-11-2001 16:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26.