Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2003, 15:50
Vraag Fred E.
Vraag Fred E. is offline
Alles draait om aanpassen. Wij verplichten immigranten een inburgerings-cursus te doen, terwijl het merendeel van het Nederlandse volk geen idee heeft wat de hoofdstad van Noord-Holland is. Mensen zijn bij voorbaat dom, eigenwijs en lelijk. Een vluchtige blik op het forum bewijst deze stelling. Humor ontbreekt totaal, wijze opmerkingen zijn ver te zoeken, en intelligente topics, daar praat ik niet eens over. Humor valt alleen te vinden in het Smoelenboek. De Schepper is een groot cabaretier. Degene die deze niveaus ontstijgen, hebben ook het recht anderen hierop te wijzen. Gepest worden is een keuze, net als beginnen met roken. Immers, je hebt het zelf in de hand. Jouw keuzes hoeven niet per se dezelfde te zijn als de massa, maar je moet ze wel kunnen verantwoorden. En dat kunnen jullie niet. Pesten is opvoeden. Je wijst mensen op hun 'zijn'. En dat beseffen de meesten zich niet.
__________________
Bundeling van krachten leidt tot betere samenwerking!
Advertentie
Oud 27-07-2003, 15:55
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Pesten draait vaak om esthetische gronden. Een afwijkend lichaam is doorgaans geen keuze.
Pesten als opvoeden zien vind ik naïef. Het gaat immers tot treurens toe door. Mensen onzeker maken helpt zeker niet om ze te laten aanpassen. Ze worden alleen maar bang om weer iets fout te doen.
__________________
when i rock..
Oud 27-07-2003, 15:55
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Fredje!

Wat is je punt?
__________________
Czech us out
Oud 27-07-2003, 16:00
Verwijderd
Pesten is een keuze? Dus mijn hyperintelligente buurmeisje kiest ervoor om hyperintelligent te zijn en daarmee gepest te worden. Pesten is helemaal geen keuze. Het is iets wat je overkomt omdat je op een of andere manier anders bent of omdat de pesters door hebben dat jij op een of andere manier toch iets zwakker bent en er slechter tegen kan.

Gepeste kinderen gaan vaak naar assertiviteits trainingen waarna het een stuk beter gaat, kan je zeggen dat ze er dan op gewezen worden dat ze dr zelf voor kiezen, maar dat is niet zo - die trainingen zijn er voor om te zorgen dat je beter voor jezelf op komt. Ik kies ervoor om gepest te worden, mag ik ff lachen, echt niet. En moet dit topic niet op psychologie?
Oud 27-07-2003, 16:03
Vraag Fred E.
Vraag Fred E. is offline
Citaat:
Zaina schreef op 27-07-2003 @ 16:55:
Fredje!

Wat is je punt?
Dat natuurlijke selectie een gegeven feit is... Survival of the fittest.
__________________
Bundeling van krachten leidt tot betere samenwerking!
Oud 27-07-2003, 16:05
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline


Jaja, dus IK heb er voor gekozen om gepest te worden. Ja ik was te goed op school, ik was te lang,m ik was homo, ik was alles, ja alles was mijn schuld Die pesters hebben mij leven voor ALTIJD verneukt, en er is niets dat er aan gedaan kan worden. Pesters hebben bijna altijd de schuld, dat soort mensen moeten ze in een hokje stoppen en de sleutels weg gooien
Oud 27-07-2003, 16:07
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Niet vergeten het hokje op slot te doen dan

Maar ja ik ben ook een half jaar gepest. Vond het wel een eer dat mijn klasgenoten uitgerekend mij eruit pikte
__________________
Czech us out
Oud 27-07-2003, 16:08
Vraag Fred E.
Vraag Fred E. is offline
Citaat:
Another Way schreef op 27-07-2003 @ 17:05:


Jaja, dus IK heb er voor gekozen om gepest te worden. Ja ik was te goed op school, ik was te lang,m ik was homo, ik was alles, ja alles was mijn schuld Die pesters hebben mij leven voor ALTIJD verneukt, en er is niets dat er aan gedaan kan worden. Pesters hebben bijna altijd de schuld, dat soort mensen moeten ze in een hokje stoppen en de sleutels weg gooien
Kom voor jezelf op dan! Sla die gasten op hun bek.. Laat zien wie de baas is.
__________________
Bundeling van krachten leidt tot betere samenwerking!
Oud 27-07-2003, 16:10
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Vraag Fred E. schreef op 27-07-2003 @ 16:50:
Gepest worden is een keuze, net als beginnen met roken. Immers, je hebt het zelf in de hand.
Wat een volstrekt foute vergelijking. Ja, hier kan ik me dus eigenlijk wel kwaad en verdrietig om voelen. Pesten heb je namelijk echt niet zelf in de hand, maar ja, dat snappen pesters zoals jij zeker niet.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 27-07-2003, 16:10
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Vraag Fred E. schreef op 27-07-2003 @ 17:08:
Kom voor jezelf op dan! Sla die gasten op hun bek.. Laat zien wie de baas is.
Ja tuurlijk, dat durf je als gepeste

Flikekr op man, je weet er NIETS van, imo ben jij net zo slecht als pestende mensen, of sterker nog JIJ bent vast een pester
Oud 27-07-2003, 16:11
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
Vraag Fred E. schreef op 27-07-2003 @ 17:03:
Dat natuurlijke selectie een gegeven feit is... Survival of the fittest.
Het pesten van bijvoorbeeld een superintelligent iemand of een iets dikker iemand heeft niets te maken met de natuur of met natuurlijke selectie, maar met een maatschappelijk ingegeven standaard waaraan iemand niet voldoet.
Oud 27-07-2003, 16:12
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 27-07-2003 @ 17:11:
Het pesten van bijvoorbeeld een superintelligent iemand of een iets dikker iemand heeft niets te maken met de natuur of met natuurlijke selectie, maar met een maatschappelijk ingegeven standaard waaraan iemand niet voldoet.


Zoiets wou ik ook graag zeggen, echt goed verwoord!
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 27-07-2003, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Vraag Fred E. schreef op 27-07-2003 @ 16:50:
Gepest worden is een keuze, net als beginnen met roken. Immers, je hebt het zelf in de hand.
Laat me raden - al die suportersrellen vind je ook helemaal oké

*loser*
Oud 27-07-2003, 16:15
Vraag Fred E.
Vraag Fred E. is offline
Citaat:
Another Way schreef op 27-07-2003 @ 17:10:
Ja tuurlijk, dat durf je als gepeste

Flikekr op man, je weet er NIETS van, imo ben jij net zo slecht als pestende mensen, of sterker nog JIJ bent vast een pester
Nee ik ben geen pester. Ik constateer alleen maar wat er gebeurt. Kijk het begint altijd bij een iemand die jou pest. Als je die gelijk aanpakt dan bij jij niet degene die gepest word, maar dan is degene die jij overmeestert de lul. Zoals ik al eerder vermeldde.. "Survival of the fittest"
__________________
Bundeling van krachten leidt tot betere samenwerking!
Oud 27-07-2003, 16:16
Vraag Fred E.
Vraag Fred E. is offline
Citaat:
Monrath schreef op 27-07-2003 @ 17:10:
Wat een volstrekt foute vergelijking. Ja, hier kan ik me dus eigenlijk wel kwaad en verdrietig om voelen. Pesten heb je namelijk echt niet zelf in de hand, maar ja, dat snappen pesters zoals jij zeker niet.
Ten eerste, je trekt een foute conclusie. Nee, ik pest niet.
Ten tweede, is het een pure observatie. Is het toevallig dat het constant vergelijkbare personen zijn die gepest worden? En dan bedoel ik niet dat ze lelijk zijn, of dom etc. Maar tussen alle gepeste mensen zijn overeenkomsten.
En wie denkt dat het op de middelbare school zo is, moet eens kijken naar de werkenden. Sollicitanten worden aangenomen op grond van uiterlijk en welbespraaktheid. is dat vreemd? Nee! iedereen wil een gezonde werknemer ('mooi'), en iemand die voor zichzelf én het bedrijf op komt.
__________________
Bundeling van krachten leidt tot betere samenwerking!
Oud 27-07-2003, 16:16
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Vraag Fred E. schreef op 27-07-2003 @ 17:15:
Nee ik ben geen pester. Ik constateer alleen maar wat er gebeurt. Kijk het begint altijd bij een iemand die jou pest. Als je die gelijk aanpakt dan bij jij niet degene die gepest word, maar dan is degene die jij overmeestert de lul. Zoals ik al eerder vermeldde.. "Survival of the fittest"
Gast we leven in de 21ste eeuw

Kom dan niet aanzetten met oerwetten als 'survival of the fittest'

Oud 27-07-2003, 16:17
Vince_007
Vince_007 is offline
Citaat:
Vraag Fred E. schreef op 27-07-2003 @ 16:50:
Alles draait om aanpassen. Wij verplichten immigranten een inburgerings-cursus te doen, terwijl het merendeel van het Nederlandse volk geen idee heeft wat de hoofdstad van Noord-Holland is. Mensen zijn bij voorbaat dom, eigenwijs en lelijk. Een vluchtige blik op het forum bewijst deze stelling. Humor ontbreekt totaal, wijze opmerkingen zijn ver te zoeken, en intelligente topics, daar praat ik niet eens over. Humor valt alleen te vinden in het Smoelenboek. De Schepper is een groot cabaretier. Degene die deze niveaus ontstijgen, hebben ook het recht anderen hierop te wijzen. Gepest worden is een keuze, net als beginnen met roken. Immers, je hebt het zelf in de hand. Jouw keuzes hoeven niet per se dezelfde te zijn als de massa, maar je moet ze wel kunnen verantwoorden. En dat kunnen jullie niet. Pesten is opvoeden. Je wijst mensen op hun 'zijn'. En dat beseffen de meesten zich niet.
Jij vraagt er gewoon om om gepest te worden met zulk een arrogante en domme zever!
Oud 27-07-2003, 16:17
Vraag Fred E.
Vraag Fred E. is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 27-07-2003 @ 17:11:
Het pesten van bijvoorbeeld een superintelligent iemand of een iets dikker iemand heeft niets te maken met de natuur of met natuurlijke selectie, maar met een maatschappelijk ingegeven standaard waaraan iemand niet voldoet.
Dat heeft het wel... Genen hebben alles te maken met natuurlijke selectie. (en genen bepalen mede hoe dik iemand wordt, hoe slim iemand is etc)
__________________
Bundeling van krachten leidt tot betere samenwerking!
Ads door Google
Oud 27-07-2003, 16:18
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Ik werd gepest om mijn achternaam en uiterlijk, niet om mijn gedrag.. Zijn niet echt dingen waarop je iemand zo nodig terecht moet wijzen, toch?

En erop los slaan gaat niet, zeker niet als ze met z'n 20'en tegen je zijn en jij maar een dun meisje bent.. Kan je slaan en schelden wat je wilt, dat werkt averechts, want dan gaan ze je tenminste ook nog mishandelen..

Dus nee, pesten is niet per definitie je eigen schuld...
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 27-07-2003, 16:18
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Vraag Fred E. schreef op 27-07-2003 @ 17:16:
Ten eerste, je trekt een foute conclusie. Nee, ik pest niet.
Ten tweede, is het een pure observatie. Is het toevallig dat het constant vergelijkbare personen zijn die gepest worden? En dan bedoel ik niet dat ze lelijk zijn, of dom etc. Maar tussen alle gepeste mensen zijn overeenkomsten.
En wie denkt dat het op de middelbare school zo is, moet eens kijken naar de werkenden. Sollicitanten worden aangenomen op grond van uiterlijk en welbespraaktheid. is dat vreemd? Nee! iedereen wil een gezonde werknemer ('mooi'), en iemand die voor zichzelf én het bedrijf op komt.
Oké, jij pest niet. Daarvoor bied ik mijn excuses aan dat ik dat schreef.

Jij zegt dus dat er vergelijkbare dingen zijn bij mensen die worden gepest. Ik kan je vertellen dat dat alleen maar zo is juist omdát ze worden gepest.

die mensen worden kapot gemaakt, ja, daardoor gaan ze wel overeenkomsten vertonen, inderdaad.

Jij zegt dat dus dat de maatschappij normaal is, eigenlijk, dat het goed is dat mensen elkaar zo selecteren? Ik vind dat we daar juist voor moeten strijden.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 27-07-2003, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Vraag Fred E. schreef op 27-07-2003 @ 17:16:
Ten eerste, je trekt een foute conclusie. Nee, ik pest niet.
Ten tweede, is het een pure observatie. Is het toevallig dat het constant vergelijkbare personen zijn die gepest worden? En dan bedoel ik niet dat ze lelijk zijn, of dom etc. Maar tussen alle gepeste mensen zijn overeenkomsten.
En wie denkt dat het op de middelbare school zo is, moet eens kijken naar de werkenden. Sollicitanten worden aangenomen op grond van uiterlijk en welbespraaktheid. is dat vreemd? Nee! iedereen wil een gezonde werknemer ('mooi'), en iemand die voor zichzelf én het bedrijf op komt.
Er zijn heeeeeeeeel veel verschillende personen en redenen waarom iemand gepest wordt. Ikzelf liep met mijn verjaardag met een hele grote gouden kroon door de school - gekregen voor mijn verjaardag, ik ben 7 keer geslagen, 8 mensen hebben geprobeerd hem af te pakken en 3 probeerden me te laten struikelen terwijl ik nooit ergens last van heb als ik "gewoon" door de school loop - pesten is asociaal, wat niet aan de standaard voldoet moet geelimineerd worden. Rot op met je survival of the fittest - ik heb ze allemaal een mep teruggegeven maar het gebeurden wel en in welke tijd leef jij? Oertijd ofzo?
Oud 27-07-2003, 16:23
Vraag Fred E.
Vraag Fred E. is offline
Citaat:
Qamra schreef op 27-07-2003 @ 17:18:
Ik werd gepest om mijn achternaam en uiterlijk, niet om mijn gedrag.. Zijn niet echt dingen waarop je iemand zo nodig terecht moet wijzen, toch?

En erop los slaan gaat niet, zeker niet als ze met z'n 20'en tegen je zijn en jij maar een dun meisje bent.. Kan je slaan en schelden wat je wilt, dat werkt averechts, want dan gaan ze je tenminste ook nog mishandelen..

Dus nee, pesten is niet per definitie je eigen schuld...
Ga er dan gewoon niet op in, maar zorg dat je jezelf niet isoleert. Er zijn altijd wel meer mensen die gepest worden. Zoek daar contact mee. Na de middelbare school is toch alles anders. Dan wordt er een stuk minder gepest. Dus kijk uit naar die tijd. Maar laat alsjeblieft niet over je heenlopen.
__________________
Bundeling van krachten leidt tot betere samenwerking!
Oud 27-07-2003, 16:24
Vraag Fred E.
Vraag Fred E. is offline
Citaat:
Monrath schreef op 27-07-2003 @ 17:18:


Jij zegt dat dus dat de maatschappij normaal is, eigenlijk, dat het goed is dat mensen elkaar zo selecteren? Ik vind dat we daar juist voor moeten strijden.
Nee, ik zeg niet dat de maatschappij normaal is, ik zeg dat het puur een natuurverschijnsel is, puur dierlijk gedrag. Ik had ook liever gezien dat alles koek en ei was, dat iedereen vriendjes was, maar dat zou tevens het einde van de mensheid inleiden.
__________________
Bundeling van krachten leidt tot betere samenwerking!
Oud 27-07-2003, 16:25
Vince_007
Vince_007 is offline
Citaat:
Vraag Fred E. schreef op 27-07-2003 @ 16:50:
Alles draait om aanpassen. Wij verplichten immigranten een inburgerings-cursus te doen, terwijl het merendeel van het Nederlandse volk geen idee heeft wat de hoofdstad van Noord-Holland is. Mensen zijn bij voorbaat dom, eigenwijs en lelijk. Een vluchtige blik op het forum bewijst deze stelling. Humor ontbreekt totaal, wijze opmerkingen zijn ver te zoeken, en intelligente topics, daar praat ik niet eens over. Humor valt alleen te vinden in het Smoelenboek. De Schepper is een groot cabaretier. Degene die deze niveaus ontstijgen, hebben ook het recht anderen hierop te wijzen. Gepest worden is een keuze, net als beginnen met roken. Immers, je hebt het zelf in de hand. Jouw keuzes hoeven niet per se dezelfde te zijn als de massa, maar je moet ze wel kunnen verantwoorden. En dat kunnen jullie niet. Pesten is opvoeden. Je wijst mensen op hun 'zijn'. En dat beseffen de meesten zich niet.
hmmm... dus survival of the fittest geeft jouw het recht om te pesten....


weet je wat we doen?
Ik ben nl. te lang, dus je mag me pesten. Of nog beter, aangezien het de survival of the fittest is, mag je me doden. Misschien moeten we dan maar alle lange mensen gaan doden. Het makkelijkste voor grote groepen is gas. Misschien moeten we dan ook maar alle te kleine mensen gaan doden en de mensen met slechte ogen en de doven en, waarom ook niet, mensen met een andere huidskleur?

Jij bent sick!
Oud 27-07-2003, 16:25
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Vraag Fred E. schreef op 27-07-2003 @ 17:24:
Nee, ik zeg niet dat de maatschappij normaal is, ik zeg dat het puur een natuurverschijnsel is, puur dierlijk gedrag. Ik had ook liever gezien dat alles koek en ei was, dat iedereen vriendjes was, maar dat zou tevens het einde van de mensheid inleiden.
Helemaal niet, dat zou juist het ideale beeld zijn.

Oké, jij zegt niet dat de maatschappij normaal is, maar jij vindt dus dat pesten je eigen schuld is en dat je het kan voorkomen.
Maar mensen die gepest worden kunnen dat niet veranderen, die moeten hulp krijgen. het is onmogelijk om daar zelf iets aan te veranderen, of nou ja, bijna onmogelijk.

Elk zelfvertrouwen wordt eruit gepest, weet je.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Advertentie
Oud 27-07-2003, 16:26
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Vraag Fred E. schreef op 27-07-2003 @ 17:24:
Nee, ik zeg niet dat de maatschappij normaal is, ik zeg dat het puur een natuurverschijnsel is, puur dierlijk gedrag. Ik had ook liever gezien dat alles koek en ei was, dat iedereen vriendjes was, maar dat zou tevens het einde van de mensheid inleiden.
Ga jij maar lekker die dierlijke oerman uithangen ivp op dit forum te posten
Oud 27-07-2003, 16:26
Vraag Fred E.
Vraag Fred E. is offline
Citaat:
Soveelah schreef op 27-07-2003 @ 17:13:
Laat me raden - al die suportersrellen vind je ook helemaal oké

*loser*
'Vechtende supporters' zijn primitieve mongolen die elkaar -wat mij betreft- gerust af mogen maken. Maar dat staat hier los van.
__________________
Bundeling van krachten leidt tot betere samenwerking!
Oud 27-07-2003, 16:27
Vraag Fred E.
Vraag Fred E. is offline
Citaat:
Soveelah schreef op 27-07-2003 @ 17:20:
Er zijn heeeeeeeeel veel verschillende personen en redenen waarom iemand gepest wordt. Ikzelf liep met mijn verjaardag met een hele grote gouden kroon door de school - gekregen voor mijn verjaardag, ik ben 7 keer geslagen, 8 mensen hebben geprobeerd hem af te pakken en 3 probeerden me te laten struikelen terwijl ik nooit ergens last van heb als ik "gewoon" door de school loop - pesten is asociaal, wat niet aan de standaard voldoet moet geelimineerd worden. Rot op met je survival of the fittest - ik heb ze allemaal een mep teruggegeven maar het gebeurden wel en in welke tijd leef jij? Oertijd ofzo?
Doe die kroon dan af dan ben je van je problemen af. Want zoals ik het nu zie hou je er wel van om achter mensen aan te lopen. Je loopt ook al hetzelfde te zeggen als Another Way.
__________________
Bundeling van krachten leidt tot betere samenwerking!
Oud 27-07-2003, 16:28
Vraag Fred E.
Vraag Fred E. is offline
Citaat:
Another Way schreef op 27-07-2003 @ 17:26:
Ga jij maar lekker die dierlijke oerman uithangen ivp op dit forum te posten
waar ik ook een hekel aan heb is mensen die ironie op een totaal verkeerde manier gebruiken. Tenenkrommend.
__________________
Bundeling van krachten leidt tot betere samenwerking!
Oud 27-07-2003, 16:28
Vince_007
Vince_007 is offline
Citaat:
Vraag Fred E. schreef op 27-07-2003 @ 17:27:
Doe die kroon dan af dan ben je van je problemen af. Want zoals ik het nu zie hou je er wel van om achter mensen aan te lopen. Je loopt ook al hetzelfde te zeggen als Another Way.
Omdat hetgeen jij zegt niet klopt!
Oud 27-07-2003, 16:28
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Vraag Fred E. schreef op 27-07-2003 @ 17:27:
Doe die kroon dan af dan ben je van je problemen af. Want zoals ik het nu zie hou je er wel van om achter mensen aan te lopen. Je loopt ook al hetzelfde te zeggen als Another Way.
Mensen mogen tegenwoordig niet meer zichzelf zijn ofzo?
Oud 27-07-2003, 16:29
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Another Way schreef op 27-07-2003 @ 17:28:
Mensen mogen tegenwoordig niet meer hunzelf zijn ofzo?
zichzelf

Ja, blijkbaar niet, hé, iedereen moet hetzelfde zijn want dat veroorzaakt de minste problemen

Slotje?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 27-07-2003, 16:30
Vraag Fred E.
Vraag Fred E. is offline
Citaat:
Vraag Fred E. schreef op 27-07-2003 @ 17:28:
waar ik ook een hekel aan heb is mensen die ironie op een totaal verkeerde manier gebruiken. Tenenkrommend.
En probeer je mij nou te pesten met dat Oerman gelul?
Zal ik jou eens ff in een kluisje stoppen en de sleutels weggooien?
__________________
Bundeling van krachten leidt tot betere samenwerking!
Oud 27-07-2003, 16:30
Vraag Fred E.
Vraag Fred E. is offline
Citaat:
Vince_007 schreef op 27-07-2003 @ 17:28:
Omdat hetgeen jij zegt niet klopt!
Vooral jouw argumenten zijn goed.
__________________
Bundeling van krachten leidt tot betere samenwerking!
Oud 27-07-2003, 16:30
Vince_007
Vince_007 is offline
Citaat:
Vraag Fred E. schreef op 27-07-2003 @ 17:24:
maar dat zou tevens het einde van de mensheid inleiden.
hoedat???
Oud 27-07-2003, 16:30
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Vraag Fred E. schreef op 27-07-2003 @ 17:30:
En probeer je mij nou te pesten met dat Oerman gelul?
Zal ik jou eens ff in een kluisje stoppen en de sleutels weggooien?
hierbij is gebleken dat je toch een pester bent
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Ads door Google
Oud 27-07-2003, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Vraag Fred E. schreef op 27-07-2003 @ 17:27:
Doe die kroon dan af dan ben je van je problemen af. Want zoals ik het nu zie hou je er wel van om achter mensen aan te lopen. Je loopt ook al hetzelfde te zeggen als Another Way.
Ik loop het zelfde te zeggen? Ja en? Als ik het er nou mee eens ben? - moet ik dan met jou mee praten - wedden dat ik dan geen meeloper ben
Oud 27-07-2003, 16:31
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Soveelah schreef op 27-07-2003 @ 17:30:
Ik loop het zelfde te zeggen? Ja en? Als ik het er nou mee eens ben? - moet ik dan met jou mee praten - wedden dat ik dan geen meeloper ben
Mee eens.
Als mensen dezelfde mening hebben wil dat nog niet zeggen dat ze nalopers zijn, zolang ze eerst maar goed nadenken.

(geweldige avatar trouwens)
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 27-07-2003, 16:32
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
tuurlijk joh, ik vertelde in groep 2: dames en heren, hierbij deel ik u mede dat ik de keuze heb gemaakt om de komende 7 jaar gepest te worden, ik hoop dat jullie deze keuze respecteren.
dank u voor uw aandacht!


pesten is een keuze.
m'n anus!
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Oud 27-07-2003, 16:32
Vraag Fred E.
Vraag Fred E. is offline
Citaat:
Soveelah schreef op 27-07-2003 @ 17:30:
Ik loop het zelfde te zeggen? Ja en? Als ik het er nou mee eens ben? - moet ik dan met jou mee praten - wedden dat ik dan geen meeloper ben
Met mij meelopen is natuurlijk ook meelopen.. ?
__________________
Bundeling van krachten leidt tot betere samenwerking!
Oud 27-07-2003, 16:33
Vraag Fred E.
Vraag Fred E. is offline
Citaat:
Monrath schreef op 27-07-2003 @ 17:29:
zichzelf

Ja, blijkbaar niet, hé, iedereen moet hetzelfde zijn want dat veroorzaakt de minste problemen

Slotje?
Nee, schaap.
Ik zeg dat problemen niet totaal te vermijden zijn, wel te beperken.
En nu vragen om een slotje? Is er één keer een goede discussie hier, maar mevrouw miept liever over hoe haar kamer eruit ziet?
__________________
Bundeling van krachten leidt tot betere samenwerking!
Oud 27-07-2003, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Monrath schreef op 27-07-2003 @ 17:31:
Mee eens.
Als mensen dezelfde mening hebben wil dat nog niet zeggen dat ze nalopers zijn, zolang ze eerst maar goed nadenken.

(geweldige avatar trouwens)
dankjewel
Oud 27-07-2003, 16:34
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Vraag Fred E. schreef op 27-07-2003 @ 17:33:
Nee, schaap.
Ik zeg dat problemen niet totaal te vermijden zijn, wel te beperken.
En nu vragen om een slotje? Is er één keer een goede discussie hier, maar mevrouw miept liever over hoe haar kamer eruit ziet?
Noem me verdomme geen schaap, jij.
Oké, problemen zijn te beperken. Hoe dan?
Door te zorgen dat mensen die gepest worden niet meer worden gepest, lijkt mij dan tenminste. Maar ja, volgens jou is dat hun eigen keuze, dus jij laat de maatschappij gewoon verder wegzakken in ellende.

Ik vind dit een kwetsende discussie.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 27-07-2003, 16:34
Vince_007
Vince_007 is offline
Citaat:
Vraag Fred E. schreef op 27-07-2003 @ 17:33:
Nee, schaap.
Ik zeg dat problemen niet totaal te vermijden zijn, wel te beperken.
En nu vragen om een slotje? Is er één keer een goede discussie hier, maar mevrouw miept liever over hoe haar kamer eruit ziet?
Een goeie discussie? my ass! Gewoon omdat er een gestoord manneke efkes zijn perverse ideetjes op dit forum komt gooien?
Oud 27-07-2003, 16:35
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Soveelah schreef op 27-07-2003 @ 17:34:
dankjewel
Graag getypt.

Schildpadden zijn gaaf
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 27-07-2003, 16:35
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Vraag Fred E. schreef op 27-07-2003 @ 17:33:
Nee, schaap.
Ik zeg dat problemen niet totaal te vermijden zijn, wel te beperken.
En nu vragen om een slotje? Is er één keer een goede discussie hier, maar mevrouw miept liever over hoe haar kamer eruit ziet?
Slotje omdat het een DOM topic is, iedereen weet dat wat jij hier probeerd te zeggen volkomen onzin is
Oud 27-07-2003, 16:36
Vince_007
Vince_007 is offline
Citaat:
Another Way schreef op 27-07-2003 @ 17:35:
Slotje omdat het een DOM topic is, iedereen weet dat wat jij hier probeerd te zeggen volkomen onzin is
Voilà slotje!!!
Oud 27-07-2003, 16:36
Vraag Fred E.
Vraag Fred E. is offline
Citaat:
Monrath schreef op 27-07-2003 @ 17:31:
dat ze nalopers zijn,
Ik vraag niet veel... maar dit doet echt pijn... na-apers, of meelopers...
__________________
Bundeling van krachten leidt tot betere samenwerking!
Oud 27-07-2003, 16:36
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Another Way schreef op 27-07-2003 @ 17:35:
Slotje omdat het een DOM topic is, iedereen weet dat wat jij hier probeerd te zeggen volkomen onzin is
Mja, een discussie draait gewoonlijk om twee of meerdere standpunten die allebei voor rede vatbaar zijn en waar om te twisten valt.
En dit is gewoon flauwekul.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 27-07-2003, 16:36
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Om een slotje vragen?
__________________
Czech us out
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Psychologie zelfmoord!
king112
241 14-05-2003 13:53
Psychologie waarom altijd dezelfde?
load_harmony
20 07-04-2003 20:56
Psychologie zwakte?
cha0s
51 14-12-2002 18:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Jongen van 16 jaar krijgt 50 jaar cel (USA)
martijn1985
189 20-09-2002 13:11
Psychologie ‘Dan moet je maar veranderen?'
Verwijderd
74 09-09-2002 21:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59.