Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2004, 12:33
weegschaaltje
weegschaaltje is offline
ik heb wat een beetje vreemds. ik heb nu een vriend, en heb hiervoor al 2 relaties gehad. ik kreeg van die twee jongens wel op zich genoeg aandacht maar hield niet echt over met lieve dingen zeggen. ik vond dat af en toe wel jammer.

nu heb ik dus een nieuwe vriend, en die zegt wel lieve dingen. alleen een beetje vaak. ik heb nu anderhalve week met hem, en het word me nu al echt te veel...

kan iemand TE lief doen? ik weet het niet meer. ik was echt nog nooit zo verliefd geweest.. maar op een of andere manier is t een beetje verstikkend, denk dat dat het goede woord is. hij zit ook bij me in de klas, en ik zie hem 4 dagen in de week op school, en daar zit ie ook vaak naast me enzo. en dan met ze hand op me knie, hij is er gewoon heel vaak... ook in de weekends zie ik em wel, vrijdag en dan blijf ik slapen ofsow. anders ben je nooit met ze tween. maar ik wil denk ik iets meer rust.

herkent iemand dit? wat denken jullie wat ik moet doen?

dikke kus, weegschaaltje
__________________
Love is like heaven, but it can hurt like hell!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-09-2004, 12:37
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Vragen of ie je spankt terwijl hij smerige dingen tegen je zegt, dat compenseert
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 12:38
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Je bent nog maar anderhalve week samen, tijd genoeg nog denk ik om te bepalen hoe je het allemaal wilt in je relatie.
Als je het te verstikkend vindt is het mss het beste om het er gewoon eens met hem over te hebben, dat je in de klas wel eens bij iemand anders wil zitten enzo. Hij zal het wel begrijpen hoor, en dan kan je savonds nog leuke dingen doen.

Iemand kan idd te lief zijn, maar liever dat ze wat té lief zijn, dan dat ze je slecht behandelen.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 12:40
Hagel
Hagel is offline
iemand kan zeker te lief zijn ja ,en ik denk niet dat daar wat aan te doen is, je ergert je aan zijn persoonlijkheid. Maar minder zien kan natuurlijk altijd wel.
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 12:41
weegschaaltje
weegschaaltje is offline
Citaat:
Dzjes schreef op 26-09-2004 @ 13:38 :
Je bent nog maar anderhalve week samen, tijd genoeg nog denk ik om te bepalen hoe je het allemaal wilt in je relatie.
Als je het te verstikkend vindt is het mss het beste om het er gewoon eens met hem over te hebben, dat je in de klas wel eens bij iemand anders wil zitten enzo. Hij zal het wel begrijpen hoor, en dan kan je savonds nog leuke dingen doen.

Iemand kan idd te lief zijn, maar liever dat ze wat té lief zijn, dan dat ze je slecht behandelen.
dat denk ik ook de hele tijd als ik tuis ben en er over na denk. maar als ik bij em ben is t vrij verstikkend... maar ook zo lullig om m te vertellen dat ie niet zo lief moet doen
__________________
Love is like heaven, but it can hurt like hell!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 12:42
weegschaaltje
weegschaaltje is offline
Citaat:
Hagel schreef op 26-09-2004 @ 13:40 :
iemand kan zeker te lief zijn ja ,en ik denk niet dat daar wat aan te doen is, je ergert je aan zijn persoonlijkheid. Maar minder zien kan natuurlijk altijd wel.
moeilijk als je bij mekaar in de klas zit..
__________________
Love is like heaven, but it can hurt like hell!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 12:44
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Dan zeg je toch al dat je savonds eens niet wil afspreken? Of dat je eens bij je vriendinnen wil zitten?
Genoeg koppels die bij elkaar in de klas zitten en die het zo doen hoor .

Verder.. je kan het hem eens zeggen, maar je bent nog maar anderhalve week samen. Tijd genoeg toch om nog te ontdekken hoe hij altijd is, en of hij altijd zo lief is.
Zoja, dan kan je het eventueel er eens rustig met hem over hebben. (hoe weet ik eigenlijk ook niet..'schat, je bent te lief voor mij.. stop er eens mee )
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 13:00
weegschaaltje
weegschaaltje is offline
Citaat:
Dzjes schreef op 26-09-2004 @ 13:44 :

Zoja, dan kan je het eventueel er eens rustig met hem over hebben. (hoe weet ik eigenlijk ook niet..'schat, je bent te lief voor mij.. stop er eens mee )
zie et helemaal voor me
maar thnx dzjes

en andere mensen, wat denken jullie??
__________________
Love is like heaven, but it can hurt like hell!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 13:08
Verwijderd
Ik droom van een wereld waarin vrouwen weten wat ze willen.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 13:20
weegschaaltje
weegschaaltje is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 26-09-2004 @ 14:08 :
Ik droom van een wereld waarin vrouwen weten wat ze willen.

wou ook wel dat ik het snapte....
__________________
Love is like heaven, but it can hurt like hell!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 13:21
Verwijderd
Citaat:
weegschaaltje schreef op 26-09-2004 @ 13:33 :
ik kreeg van die twee jongens wel op zich genoeg aandacht maar hield niet echt over met lieve dingen zeggen. ik vond dat af en toe wel jammer.

nu heb ik dus een nieuwe vriend, en die zegt wel lieve dingen. alleen een beetje vaak. ik heb nu anderhalve week met hem, en het word me nu al echt te veel...

ben ik nu heel zwartgallig als ik zeg dat het ook NOOOOOOOIT goed is
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 13:26
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
je moet gewoon wat afstand vragen, zeggen dat ie nu heel dichtbij komt omdat je hem nu heel vaak per week ziet. Zeg dat je het rustig wil opbouwen, en dat lieve is binnen een paar weken we wegge-ebt...maar niet helemaal dus hij blijft wel lief.
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 13:27
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
STUFF schreef op 26-09-2004 @ 14:21 :
ben ik nu heel zwartgallig als ik zeg dat het ook NOOOOOOOIT goed is
iets ertussen in dus he
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 13:30
Dís
Avatar van Dís
Dís is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 26-09-2004 @ 14:08 :
Ik droom van een wereld waarin vrouwen weten wat ze willen.
dat.
maar ik heb het al
__________________
Ice ice baby
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 13:33
weegschaaltje
weegschaaltje is offline
Citaat:
Lente schreef op 26-09-2004 @ 14:27 :
iets ertussen in dus he
tsja... eigenlijk wel

maarre, ff on topic, herkent iemand dit nog?
__________________
Love is like heaven, but it can hurt like hell!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 13:35
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
misschien handig om hem niet steeds op te zoeken op school, niet steeds naast hem te gaan zitten enz. ik zou iig helemaal gestoord worden als ik iemand zo vaak zo klef zou zien
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 13:45
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Je kan toch gewoon zeggen dat je niet gewend bent om iemand zo veel te doen en dat je het een beetje te veel vindt voor hoe kort jullie nog maar hebben?
En daarna kun je dan zeggen wat jij als oplossing zou zien, bijvoorbeeld niet zo vaak naast elkaar zitten in de les, niet zo klef doen met hand op elkaars knie of een paar avondjes minder elkaar zien.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 13:46
weegschaaltje
weegschaaltje is offline
Citaat:
Lente schreef op 26-09-2004 @ 14:35 :
misschien handig om hem niet steeds op te zoeken op school, niet steeds naast hem te gaan zitten enz. ik zou iig helemaal gestoord worden als ik iemand zo vaak zo klef zou zien
we zitten bij mekaar in de klas, altijd. tis dus niet iets van mekaar opzoeken in school. we zijn niet echt klef in de klas, zoenen nooit ofsow. hebben allebi geen zin om zo bekend te staan. maar doen de pabo, dus er zijn zowat alleen maar meiden. weinig vrienden voor me. verder zitten we in hetzelfde groepje. af en toe zit ik ook wel bij vriendinnen, maar ja... het is gewoon een beetje veel..
__________________
Love is like heaven, but it can hurt like hell!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-09-2004, 13:48
weegschaaltje
weegschaaltje is offline
Citaat:
Balance schreef op 26-09-2004 @ 14:45 :
Je kan toch gewoon zeggen dat je niet gewend bent om iemand zo veel te doen en dat je het een beetje te veel vindt voor hoe kort jullie nog maar hebben?
En daarna kun je dan zeggen wat jij als oplossing zou zien, bijvoorbeeld niet zo vaak naast elkaar zitten in de les, niet zo klef doen met hand op elkaars knie of een paar avondjes minder elkaar zien.
ik zie hem meestal niet 's avonds door de week. maar dus wel maandag, dinsdag, woensdag overdag, dan soms woensdag s avonds, dan donderdag stage en werken dus zie k em niet, dan vrijdag besprekiong van de stage, zie k em wel (soms blijven slapen) , zaterdag spreken we wel wat af en zondag moet hij voetballen en kan k gaan kijken... zowat elke dag dus... maar als je mekaar alleen op school ziet gaat t ook niet goed, dus af en toe mekaar "gewoon" zien moet echt wel...
__________________
Love is like heaven, but it can hurt like hell!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 13:57
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Vind je het wel echt zo irritant? Voor elke mogelijke oplossing heb jij weer een excuus. Tis heel simpel, als je hem niet zo vaak wilt zien moet je daar wat aan doen. en anders moet je ook niet zeuren.
Je kunt hem namelijk niet veranderen lijkt mij, hij ís gewoon zo ontzettendvreselijk lief.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 14:00
weegschaaltje
weegschaaltje is offline
Citaat:
Lente schreef op 26-09-2004 @ 14:57 :
Vind je het wel echt zo irritant? Voor elke mogelijke oplossing heb jij weer een excuus. Tis heel simpel, als je hem niet zo vaak wilt zien moet je daar wat aan doen. en anders moet je ook niet zeuren.
Je kunt hem namelijk niet veranderen lijkt mij, hij ís gewoon zo ontzettendvreselijk lief.
hahahaha. ik ga het er wel met hem over hebben, dat we wat meer afstand p school moeten houden en dat we mekaar wel echt "zien" als we gewoon wat met ze tweeen gaan doen. alleen word moeilijk aan hem vertellen... hij neemt alles vrij persoonlijk op. maar verder is het echt een schatje hoor

thnx lente
__________________
Love is like heaven, but it can hurt like hell!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 14:19
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
weegschaaltje schreef op 26-09-2004 @ 15:00 :
hahahaha. ik ga het er wel met hem over hebben, dat we wat meer afstand p school moeten houden en dat we mekaar wel echt "zien" als we gewoon wat met ze tweeen gaan doen. alleen word moeilijk aan hem vertellen... hij neemt alles vrij persoonlijk op. maar verder is het echt een schatje hoor

thnx lente
Anders zeg je dat je je niet zo op je gemak voelt om zó klef te doen in de buurt van je vriendinnen en klasgenoten en dat je ze ook niet wilt kwetsen. Beetje liegen om ZIJNS eigen bestwil hoor. Ga bijvoorbeeld bij beeldende vorming (heet dat nog zo?) wel gezellig naast hem zitten, lekker kleppen enzo. Je hoeft elkaar nou weer niet te negeren
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 14:25
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
weegschaaltje schreef op 26-09-2004 @ 14:48 :
ik zie hem meestal niet 's avonds door de week. maar dus wel maandag, dinsdag, woensdag overdag, dan soms woensdag s avonds, dan donderdag stage en werken dus zie k em niet, dan vrijdag besprekiong van de stage, zie k em wel (soms blijven slapen) , zaterdag spreken we wel wat af en zondag moet hij voetballen en kan k gaan kijken... zowat elke dag dus... maar als je mekaar alleen op school ziet gaat t ook niet goed, dus af en toe mekaar "gewoon" zien moet echt wel...
Dus je ziet hem standaard op maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag overdag?
Wat nou als je alleen de zaterdag erbij neemt om leuke dingen te gaan doen?

Die zondag - voetbal kijken - lijkt me nou de onzinnigste dag. Jullie doen niks leuks met elkaar, maar moeten ondertussen wel voor elkaar aanwezig zijn. Neem zondag voortaan lekker als een dag voor jezelf of voor je vrienden.
En woensdag en vrijdagavond kun je allebei bewaren als extra dagen als jullie nog eens wat leuks willen doen. Maar maak er geen vaste dagen van dat je bij elkaar bent.

Hoe kun je trouwens al van zo'n vast patroon spreken als jullie nog maar anderhalve week hebben?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 14:43
weegschaaltje
weegschaaltje is offline
omdat dat ook al was voordat we wat hadden
__________________
Love is like heaven, but it can hurt like hell!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 15:03
bruuntje
Avatar van bruuntje
bruuntje is offline
dan moet je dat gewoon tegen hem zeggen...of wat minder vaak naast hem zitten, je hoeft niet ALTIJD bij hem te zijn, je hebt je eigen leven ook nog
__________________
*kusjes*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-09-2004, 17:11
oei
Avatar van oei
oei is offline
ja kan idd erg verstikkend zijn. heb zelf ook zoiets gehad, na 2 weken had ik er echt genoeg van!! ik denk dat als je echt gek van hem bent dat je maar eens serieus met hem moet praten en hem op een normale maar wel duidelijke manier duidelijk maken hoe je er over denkt!
ik denk dat als je hem zo vaak ziet, dat dat ook niet goed is. je moet ook met anderen omgaan en daar tijd aan besteden.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 09:36
CoolJessy
CoolJessy is offline
Je kan idd beter iets ervan zeggen/gewoon minder afspreken (doe alsof je heel druk voor school bent ofzo...naja...als hij in dezelfde klas zit is dat misschien niet zo'n goed idee) anders ga je je alleen maar aan hem irriteren en is het heel snel voorbij.

Ik had het eerst ook met een ex die mij dus echt 100x leuker vond als ik hem... dat werkte gewoon niet.
Toen mijn vriend (van nu) ook super lief bleek te zijn kreeg ik het wel even benauwd maar gelukkig hebben we allebij een eigen leven en "eist" hij het mijne niet op dus is dat weer goed gekomen.
__________________
Tja...ik kan er ook niks aan doen!
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 13:16
Johnny_C
Johnny_C is offline
afstand nemen.
en als hij niet meer TE lief doet dan komt er hier zeker een topic. 'mijn vriend was voorheen veel liever'
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 13:39
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
ja ik vind het heel vervelend als ze te lief doen..
tot zover mijn nuttige bijdrage aan deze topic
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 13:48
Verwijderd
Citaat:
weegschaaltje schreef op 26-09-2004 @ 13:33 :
ik heb wat een beetje vreemds. ik heb nu een vriend, en heb hiervoor al 2 relaties gehad. ik kreeg van die twee jongens wel op zich genoeg aandacht maar hield niet echt over met lieve dingen zeggen. ik vond dat af en toe wel jammer.

nu heb ik dus een nieuwe vriend, en die zegt wel lieve dingen. alleen een beetje vaak. ik heb nu anderhalve week met hem, en het word me nu al echt te veel...

kan iemand TE lief doen? ik weet het niet meer. ik was echt nog nooit zo verliefd geweest.. maar op een of andere manier is t een beetje verstikkend, denk dat dat het goede woord is. hij zit ook bij me in de klas, en ik zie hem 4 dagen in de week op school, en daar zit ie ook vaak naast me enzo. en dan met ze hand op me knie, hij is er gewoon heel vaak... ook in de weekends zie ik em wel, vrijdag en dan blijf ik slapen ofsow. anders ben je nooit met ze tween. maar ik wil denk ik iets meer rust.

herkent iemand dit? wat denken jullie wat ik moet doen?

dikke kus, weegschaaltje
Als hij te lief is dan zeg je dat ???
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 15:46
weegschaaltje
weegschaaltje is offline
Citaat:
Johnny_C schreef op 27-09-2004 @ 14:16 :
afstand nemen.
en als hij niet meer TE lief doet dan komt er hier zeker een topic. 'mijn vriend was voorheen veel liever'
wie weet
__________________
Love is like heaven, but it can hurt like hell!
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 18:52
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Volgens mij kunnen jongens niet té lief zijn...

Maar jah, als je het echt zo verstikkend ervaart moet je 't misschien een keertje zeggen tegen 'm ofzo?
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 18:59
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ach ja, kan toch schattig zijn? Maar OK, op een bepaalde termijn word je er misschien wel gek van dat slijmerige gedoe, dan moet je dat gewoon zeggen, dat het allemaal wat minder kan volgens jou. Natuurlijk niet op een kwade manier, want over zulk soort dingen moet je nou eenmaal openhartig over kunnen praten in een relatie.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 18:59
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
filia dei schreef op 27-09-2004 @ 19:52 :
Volgens mij kunnen jongens niet té lief zijn...
Jawel hoor, hier zit er eentje...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 19:04
Verwijderd
Hij is te lief omdat hij te verliefd is. Vaak gaat dat over, soms niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Veel liefde nodig
Birgitstylezz
8 07-06-2016 13:23
Liefde & Relatie onmogelijke liefde :'(
blabla58
5 06-06-2013 07:48
Liefde & Relatie we zien elkaar te vaak / ik ben te lief -> relatie gaat minder goed ?
mdac
5 27-02-2010 17:33
Liefde & Relatie Ze vindt me te lief en te leuk
Kwyjibo
40 02-10-2003 18:05
Liefde & Relatie Heb net te horen gekregen, dat hij geen gevoelens meer voor me heeft...
serone
14 05-06-2003 17:06
Liefde & Relatie hij is lief, maar....
RoXeN
23 13-08-2002 10:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:06.