|
|
Bekijk resultaten poll: Wie moet er door naar de finale? Deel 2 | |||
De gekke oma. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Naamloos. |
1 | 2.86% |
Lieveling. |
6 | 17.14% |
Onze Jeugd. |
0 | 0% |
Baasje |
7 | 20.00% |
Adventures???. |
1 | 2.86% |
Natte zoenen. |
3 | 8.57% |
Koudwaterliefde |
0 | 0% |
De angst voor het onwetende. |
0 | 0% |
En dan niets meer…. |
3 | 8.57% |
Muis |
4 | 11.43% |
Een klein oranje pilletje. |
3 | 8.57% |
Stilte. |
0 | 0% |
Wrevel. |
1 | 2.86% |
Ontmoet ze. |
6 | 17.14% |
Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
|
Goed, deel 2.
De 5 beste verhalen uit deze poll komen samen met de 5 beste uit de vorige poll in een soort finale poll. Het Meisje, Geen Engelen, Een dún zesje en Het verdiet zijn in ieder geval door naar de volgende ronde, het 5e verhaal moet nog gekozen worden, maar daarmee wacht ik even tot de uitslag van deze poll. Goed, Nu weer tijd om te stemmen. De verhalen die deze ronde meedoen: De gekke oma. Naamloos. Lieveling. Onze Jeugd. Baasje Adventures???. Natte zoenen. Koudwaterliefde De angst voor het onwetende. En dan niets meer…. Muis Een klein oranje pilletje. Stilte. Wrevel. Ontmoet ze. Aan u de keus. ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Verder is er een topic met hoe en wat we verder willen met de wetstrijd: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=763793 We willen namelijk een aantal dingen gaan veranderen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() xxx
Laatst gewijzigd op 10-03-2004 om 13:42. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
de gekke oma
een sprookjes achtig verhaal wat mijn absoluut niet kon boeien. De opmaak was ook zeer irritant maar ja. Ik heb het in elk geval niet uitgelezen naamloos onzinnig verhaal, wat mij ook niet kon boeien, en waar ik geen touw aanvast kon knoppen. De namen waren heel onduidelijk, je viel midden in iets over een verkrachting maar verder kon ik niet komen. Dit verhaal heb ik ook niet uit gelezen. lieveling absoluut niet mijn stijl. wel heel knap geschreven. Het einde vond ik heel lang draadig worden de laatste alinea heb ik dan ook niet uitgelezen ik weet het alweer dat ik afhaak. Maar dit was niet om de schrijfstijl die was geweldig. onze jeugd beetje vaag verhaal vond ik, wel heel prettig geschreven. Dit is het eerste verhaal wat ik heb uitgelezen. Alleen er blijft nog heel veel open staan, te veel spanningsvragen blijven onbeantwoord in mijn ogen. Dat vind ik wel een heel groot minpunt. baasje In een woord GE-WELD-IG echt een super leuk, mooi ontroerend verhaal! Voor nu stop ik even, vanmiddag als ik vrij ben ga ik de rest wel lezen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() xxx
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat Preaper bedoelt dat ie het nogal onwaarschijnlijk vind dat je je hier aan hebt gemelt om alleen op dat verhaal te stemmen. Misschien denkt ie dat jij de schrijver van dat verhaal bent, en je nog een keertje onder een andere naam hebt aangemeld, om zo extra stemmen te krijgen, en te winnen. of zit ik er heel erg naast, preaper? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vind het allemaal maar verdacht.
|
Ik heb voor: En dan niets meer... Gestemd
![]() Wel een treurig verhaal ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Schrijf je zelf ook verhalen, of keur je alleen die van een ander?
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Daar is hij dan: De winnaar van de verhalenwedstrijd is... Ieke | 28 | 16-11-2009 20:45 |