Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Bekijk resultaten poll: Wie moet er door naar de finale? Deel 2
De gekke oma. 0 0%
Naamloos. 1 2.86%
Lieveling. 6 17.14%
Onze Jeugd. 0 0%
Baasje 7 20.00%
Adventures???. 1 2.86%
Natte zoenen. 3 8.57%
Koudwaterliefde 0 0%
De angst voor het onwetende. 0 0%
En dan niets meer…. 3 8.57%
Muis 4 11.43%
Een klein oranje pilletje. 3 8.57%
Stilte. 0 0%
Wrevel. 1 2.86%
Ontmoet ze. 6 17.14%
Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2004, 20:01
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Goed, deel 2.
De 5 beste verhalen uit deze poll komen samen met de 5 beste uit de vorige poll in een soort finale poll. Het Meisje, Geen Engelen, Een dún zesje en Het verdiet zijn in ieder geval door naar de volgende ronde, het 5e verhaal moet nog gekozen worden, maar daarmee wacht ik even tot de uitslag van deze poll.

Goed, Nu weer tijd om te stemmen. De verhalen die deze ronde meedoen:
De gekke oma.
Naamloos.
Lieveling.
Onze Jeugd.
Baasje
Adventures???.
Natte zoenen.
Koudwaterliefde
De angst voor het onwetende.
En dan niets meer….
Muis
Een klein oranje pilletje.
Stilte.
Wrevel.
Ontmoet ze.

Aan u de keus.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2004, 08:24
Verwijderd
Stilte is ‘gewoon’ een gedachtengang, niet echt een verhaal, vind ik.

Wrevel vond ik wel grappig, maar meer een soort van column dan een echt verhaal ofzo…’k weet niet. En ik houd niet zo van verhalen met een open einde.

Ontmoet ze vond ik behoorlijk grappig. Soms een beetje te ‘geforceerd’, te overdreven, te grappig willen zijn, dat vond ik wel zonde. En wanneer je tig keer ‘het enige …’ schrijft, dan is het niet meer het enige…

Muis heeft, naar mijn mening, een beetje te lange zinnen, ze lopen iig niet lekker, vind ik (‘Kijkend naar het troebele water dat koffie voor moest stellen maar zeker niet was, vroeg hij zich af of ze nog steeds dood was.’ en ‘En natuurlijk was ze dat nog steeds, maar in gedachten zag hij haar uit bed stappen en samen met hem weglopen, weg van het ziekenhuis, weg van die plaats waar het stonk naar ontsmettingsmiddelen en ziekte.’ bijvoorbeeld). Ook missen er hier weer dingen als komma’s en “” bij gesproken dingen.

Een klein oranje pilletje: Dingen als ‘Shit, shit en nog een shit.’ vind ik nooit zo charmant staan in een verhaal… Er missen in dit verhaal ook aardig wat komma’s. In het begin van het verhaal is het in de tegenwoordige tijd, maar op een gegeven moment gaat het opeens over in de verleden tijd…??? Bovendien weet ik niet of het verhaal volledig klopt, volgens mij wordt je van alleen laxeerpillen slikken als je normaal eet, niet dun. Je lichaam is naar de klote (uitgedroogd bv.) voordat je daar dun van bent, denk ik.

De angst voor het onwetende vind ik een beetje te poëtisch geschreven, is niet echt mijn smaak.

Koudwaterliefde ik moest ‘lachen’ om het krantenbericht… ‘k vind het geen waanzinnig goed verhaal, maar ‘k vind het ook niet slecht. En eindelijk eens een verhaal zonder spelfouten en missende komma’s ed, mijn complimenten daarvoor.

Natte zoenen vind ik niet slecht geschreven, maar het begin is een beetje te standaard en de overgang vind ik ook wat abrupt. Daarna gaat het allemaal ook heel snel, een beetje te snel, vind ik. Jammer.

Ook Onze jeugd mist weer komma’s…en ff een lullige mierenneukopmerking tussen door: is wanddelingetje nieuwe spelling? Bij deze zin “Saskia dacht even dat Tom niet wilde, want Tom wil altijd dolgraag naar feestjes.” mis ik even de gedachte er achter…ze dacht dat hij niet wilde, omdat hij altijd dolgraag naar feestjes ging? Of is het omdat hij redelijk mat reageerde? Je schrijft, volgens mij, ook in tegenwoordige en verleden tijd door elkaar heen… Ik vind het heel jammer dat je halverwege het verhaal verteld waarom Alex aan het stoken is tussen Tom & Saskia, laat de lezer daar zelf maar achterkomen, nu verklap je volgens mij zo ongeveer het plot. Nog meer mierenneukerij: lieferd en blijfen is met een v. ‘Ding dong de bel gaat’ vind ik wat raar…met alleen ‘de bel gaat’ maak je hetzelfde duidelijk. Het einde vind ik ook nogal erg abrupt...

Adventures vind ik een beetje een opsomming van dingen…het is niet echt een vloeiend verhaal. En er missen flink wat leestekens, waardoor het lastig te lezen is. Om deze twee redenen heb ik het ook niet afgelezen.

Lieveling vind ik goed geschreven, beter dan de meeste andere verhalen, maar het spreekt me niet aan.

Naamloos…namen zijn met een hoofdletter (Moniek, Emile, Jolanda, Willem). Verder denk ik dat het overbodig is om uit te leggen wat de Hitkrant is. En er missen nogal wat leestekens (hoofdletters aan het begin van de zin, komma’s, …), waardoor het ontzettend lastig leest, ik heb het verhaal dus ook niet afgelezen.

De gekke oma: ook hier namen zijn met een hoofdletter en er missen leestekens. En het is niet ‘me moeder’ en het is ‘zei’ als je het over zeggen hebt, niet ‘zij’ en het is niet ‘rijen’, maar rijden. Gebruik een volgende keer ajb de spellingscontrol op de computer, dat scheelt een hoop onnodige fouten. Verder vind ik het een beetje een erg vreemd verhaal…een beetje als Bassie en Adriaan, de Baron keek toch ook altijd hoe Bassie en Adriaan (zogenaamd) in de val liepen? En bij Inspector Gadget keek die man met die kat altijd op zo’n scherm, als ik het me goed herinner. Het einde vind ik helemaal wat vreemd, opeens weten ze waar die moeder(s?) zijn…?

Om te stemmen twijfel ik nog een beetje tussen Baasje en En dan niets meer…moet ik nog even over nadenken.

Baasje vind ik mooi geschreven, maar heel erg verdrietig… Ik houd eigenlijk niet zo van ‘onrealistische’ verhalen, oftewel verhalen waarin bv. dieren praten. Maar dit is niet eens zo heel realistisch (en wie weet denkt een beest wel ).

En dan niets meer...duidelijk en helder geschreven. Verder niet echt commentaar op.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 16:13
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
ik vind alleen baasje, lieveling, wrevel, ontmoet ze, en dan niets meer en muis goed, de rest niet echt.

ik twijfel nog met stemmen. verder heb ik geen tijd om mn mening uit te werken, sorry, maar ik heb er zeker wel over nagedacht.

edit: ik heb baasje gestemd. duidelijk geschreven, echt mooi, en ik moest huilen dus heeft de schrijver bij mij iig iets bereikt.
__________________
■■ fuzzy logic

Laatst gewijzigd op 25-02-2004 om 16:15.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 14:59
Verwijderd
Ik weet het niet hoor. Heel veel verhalen zijn te slecht voor woorden om eerlijk te zijn. Het niveau is 'eersteklasverliefdheid' en het thema hangt daar ook een beetje tegenaan. Verder schijnt niemand zich te storen aan het feit dat zo'n toetsenbord ook leestekens (,.;:!?" " ') bevat. Gebruik ze, in hemelsnaam!

Het drastische lage niveau van de teksten bracht mij ertoe niet te reageren op De gekke oma, naamloos, onze jeugd, adventures, natte zoenen en stilte omdat ik ze gewoon te slecht vond.

Lieveling vond ik daarentegen wel een hoge kwaliteit hebben. Goede schrijfstijl, niets op aan te merken, alleen te veel plot voor 3000 woorden. Dat maakt het einde te drastisch, jammergenoeg.

Baasje vond ik wel goed qua schrijfstijl e.d., maar het onderwerp sprak me niet zo aan, en het was me teveel beschrijving... Bovendien zie je al van mijlenver aankomen wat er gaat gebeuren natuurlijk.

Wrevel is geen verhaal maar een column, met goede schrijfstijl gelukkig.

Ontmoet ze vind ik wel grappig ("Oké, terugspoelen, rewind. ") maar soms wat rommelig, en er staan wat fouten in, en de woorden die gebruikt worden kunnen me soms niet helemaal charmeren.


Dan ben ik onderhand al aangeland bij 'de angst voor het onwetende'. Dit vind ik echter niet echt een verhaal, zoals Leonoor eerder een ander verhaal typeerde: het is een gedachtengang. Maar de schrijfstijl is wel goed.

En dan niets meer.... tsjah. Zelfmoordverhalen... een beetje een cliché natuurlijk. Niets mis met het verhaal op zich, maar het sprak me niet echt aan.

Muis vond ik serieus een prachtig verhaal. De sfeer die het oproept is een heel treurige, maar het verhaal boeide me, ik bleef lezen. Goed gedaan

Een klein oranje pilletje vond ik maar zo-zo. Een nog wat onbehouwen schrijfstijl, wat flinke stijlfouten, maar het was voornamelijk het onderwerp dat me niet aansprak. Anorexia (of boulimia) is een heel ernstige ziekte, die hier naar mijn mening niet goed uit de verf kwam. Het verhaal heeft ook last van het 3000-woorden syndroom (teveel plot voor te weinig woorden) en er zijn teveel karakters.


Daarom stem ik op Muis. Dat vond ik het mooiste verhaal.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 16:19
Le0nneke
Avatar van Le0nneke
Le0nneke is offline
Ik twijfelde tussen Baasje, Muis en Ontmoet ze. De rest van de verhalen sprak me niet aan en/of waren van een erg laag niveau
Ik heb uiteindelijk op Ontmoet ze gestemd, een leuk verhaal waar ik wel om moest lachen. Baasje en Muis waren voor mij persoonlijk toch een beetje te droeviG..
__________________
Dat was het. Punt.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 16:54
Preaper
Avatar van Preaper
Preaper is offline
Als je een verhaal wilt laten meedoen in een wedstrijd haal dan op z'n minst de spelvouten en int'rpunctievouten eruit. *zucht* Als ik een verhaal zie waarbij die moeite nieteens genomen is, wordt het al moeilijk voor mij om hem serieus te nemen.

De gekke oma:
Is dit verhaal serieus geschreven? Was dit idols geweest, dan was de schrijver zwaar gedissed. Wat een kutverhaal. En dan heb ik het nieteens over de schrijfstijl gehad.
Ik ga geen moeite doen aan enige onderbouwing, omdat de schrijver hoogstwaarschijnlijk ook geen moeite heeft gedaan aan zijn verhaal.

Naamloos:
Naamloos... Hoofdletterloos. Verschrikkelijk geschreven, verschrikkelijk plot. Als ik dit soort kwaliteit moet gaan verwachten...

Lieveling
Gelukkig! Na het lezen van de twee bovenstaande verhalen vreesde ik een soort trend te gaan ontdekken. Maar dit verhaal onderbreekt hem. Ik vind het zeer boeiend geschreven, en het heeft de diepgang waar ik van hou. Deze kan wellicht een stem van mij verwachten.

Onze jeugd:
Enkele kleine interpunctie fouten. Wat stroeve zinnen met verkeerde woordkeuzes. Slecht plot, slecht geschreven.

Baasje:
Eindelijk een verhaal dat voldoet aan de minimumeisen. Dat wil zeggen: Interpunctie, spelling en basale woordkeus. Het is toch triest dat ik zoiets moet opnemen in mijn beoordeling, normalitair kun je daar van uit gaan.
Het verhaal is op zich leuk om te lezen, maar mist de diepgang. Bovendien vind ik de climax grote cliché. Het publiek waar dit verhaal voor geschreven is zal wel van jonge leeftijd zijn. Ik vind het persoonlijk niets. Geef mij maar iets wat niet zo makkelijk te slikken is.

Adventures???:
Interpunctiefouten en rare alinea's... De doelgroep van dit verhaal moet wel groep 6 zijn geweest. Ik voel me benaderd alsof ik een kind ben. Vreemde schrijfwijze. Dat hoeft op zich geen slecht punt te zijn, maar gecombineerd met de slechte vertel techniek en onzinnig plot schept het de indruk van onkunde.
Ik wordt moe van al deze... on-verhalen.

Natte zoenen:
Weer een verhaal dat voldoet aan de minimumeisen. Maar deze spreekt me ook niet aan. Geen diepgang en brugpieper-mentaliteit.

koudwaterliefde:
Goed geschreven, maar spreekt me niet genoeg aan.

De angst voor het onwetende:
Leuk! Eindelijk een verhaal dat voldoet. Deze maakt een kans op mijn stem, maar daarvoor zal ik eerst alles moeten lezen.

En dan niets meer....:
ik heb een hekel aan zwakke mensen, dus ik heb een hekel aan dit verhaal. Wat zou mij moeten boeien aan de tekortkomingen van de hoofdrolspeler? Ik vindt dit geen verhaalwaardig. Het enigste positieve is dat er voldaan is aan de minimumeisen.

Muis:
Interpunctiefouten, spelfouten. Dit melodrama is gewoon irriterend. Geef mij maar een rationeel verhaal.

Een klein oranje pilletje:
Ik heft hier even staan puzelen. Zit er naast de hoofdletterfouten nog een diepere betekenis in het verhaal? Of slaat het gewoon nergens op.
Na even nadenken was mijn conclusie al gauw: En?...
Doelloos...

Stilte:
Oppervlakkige filosofie. Je kunt 's nachts maar beter gaan slapen.
Dan heb ik het nieteens gehad over de onbeschoftheid door alle fouten erin te laten staan.

Wrevel:
Ik moet meteen bekennen dat ik dit verhaal niet geheel gelezen heb. Daarvoor is hij simpelweg te lang.
Het begin vond ik best leuk, en de schrijfwijze sprak me aan. Een zeer 'entertainend' verhaal.

Ontmoet ze:
Een matig verhaal, geschreven door een simpele geest. De discussies worden erg oppervlakkig afgehandeld.

Wat een hoop ROMMEL! Jezus mina. Maar enkele verhalen voldeden een klein beetje aan mijn eisen. Gelukkig was er wel een verhaal bij waar ik me erg goed over voelde. De keuze is dan ook niet moeilijk: mijn stem gaat uit naar lieveling!
Ongetwijfeld een ijzersterk verhaal. Geen spel- of interpunctiefouten, fantastische woordkeuzes en sublieme kwaliteit. Stukken beter dan de kleutertaal van "baasje". Daarnaast een erg mooi plot en een zéér verassende climax. Geen cliché's!
Gefeliciteerd met je stem.
__________________
█████████████████████99%
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 09:15
Verwijderd
Tot wanneer kunnen we stemmen btw...?
Misschien ook handig om te weten.
(Of lees ik er over heen?)
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 11:26
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Tot 13 maart. Sorry, vergeten bij te zetten
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 09:07
nlblue-eyes
Avatar van nlblue-eyes
nlblue-eyes is offline
ik wil graag meedoen met een volgende wedstrijd, komt daar dan eeen nieuwe topic over of zow??? hoe gaat dat?? ik ben hier nog niet zolang..vandaar
__________________
Heaven bend to take my hand and lead me through the fire, be the long awaited answer...to this long and painfull fight
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 11:14
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
cynthia16 schreef op 04-03-2004 @ 10:07:
ik wil graag meedoen met een volgende wedstrijd, komt daar dan eeen nieuwe topic over of zow??? hoe gaat dat?? ik ben hier nog niet zolang..vandaar
http://www.scholieren.com/extra/inde...halenwedstrijd Daar staat ook een link leg uit, als je het dan nog niet snapt kan je me wel pmmen/mailen met je vragen.
Verder is er een topic met hoe en wat we verder willen met de wetstrijd: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=763793
We willen namelijk een aantal dingen gaan veranderen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 15:15
justgotwicked19
justgotwicked19 is offline
Staan best leuke verhalen bij. Ben niet zo'n schrijver. Twijfelde tussen Baasje en Ontmoet ze. Beide best leuk. Maar om ontmoet ze heb ik toch wel het hardst gelachen, toen ze allemaal zo overdreven vielen. Daarom mijn stem naar die. Maar Baasje vond ik ook goed, helaas kan ik maar 1x stemmen

xxx Rachel
__________________
Me Sweet
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 22:29
Preaper
Avatar van Preaper
Preaper is offline
Citaat:
justgotwicked19 schreef op 09-03-2004 @ 16:15:
Staan best leuke verhalen bij. Ben niet zo'n schrijver. Twijfelde tussen Baasje en Ontmoet ze. Beide best leuk. Maar om ontmoet ze heb ik toch wel het hardst gelachen, toen ze allemaal zo overdreven vielen. Daarom mijn stem naar die. Maar Baasje vond ik ook goed, helaas kan ik maar 1x stemmen

xxx Rachel
Dit is je eerste posts. Je gaat me toch niet vertellen dat je een account hebt aangemaakt om op dàt verhaal te stemmen?
Hier wordt ik achterdochtig van.
__________________
█████████████████████99%
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 08:53
Verwijderd
Citaat:
justgotwicked19 schreef op 09-03-2004 @ 16:15:
Staan best leuke verhalen bij. Ben niet zo'n schrijver. Twijfelde tussen Baasje en Ontmoet ze. Beide best leuk. Maar om ontmoet ze heb ik toch wel het hardst gelachen, toen ze allemaal zo overdreven vielen. Daarom mijn stem naar die. Maar Baasje vond ik ook goed, helaas kan ik maar 1x stemmen

xxx Rachel
Offtopic: hee, wij wonen in dezelfde plaats
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 13:36
justgotwicked19
justgotwicked19 is offline
Citaat:
Preaper schreef op 09-03-2004 @ 23:29:
Dit is je eerste posts. Je gaat me toch niet vertellen dat je een account hebt aangemaakt om op dàt verhaal te stemmen?
Hier wordt ik achterdochtig van.
Ik snap het niet Ik kwam toevallig op scholieren.com voor uitreksel van Het Geheim van zo'n schrijfster. Zag ik een wedstrijd dat je mocht stemmen, lezen vin ik echt leuk (ja ik ben saai). Dus meld ik me aan En Forums zijn altijd leuk. Maar hoezo 8erdochtig .

xxx
__________________
Me Sweet

Laatst gewijzigd op 10-03-2004 om 13:42.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 16:09
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Het zou voor de schrijvers leuk zijn als je in ieder geval over elk verhaal iets zou zeggen, hoe kort dan ook. Nu lijkt het net alsof je er zomaar één tussenuit hebt gepakt die je wel leuk leek.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 23:21
Preaper
Avatar van Preaper
Preaper is offline
Citaat:
justgotwicked19 schreef op 10-03-2004 @ 14:36:
Ik snap het niet Ik kwam toevallig op scholieren.com voor uitreksel van Het Geheim van zo'n schrijfster. Zag ik een wedstrijd dat je mocht stemmen, lezen vin ik echt leuk (ja ik ben saai). Dus meld ik me aan En Forums zijn altijd leuk. Maar hoezo 8erdochtig .

xxx
Ok, ik kan nog wel inzien dat je je toevallig hiervoor aanmeld. Maar je aanmelden om op dàt verhaal te stemmen.... daar geloof ik niets van.
__________________
█████████████████████99%
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 08:56
light fighter
light fighter is offline
de gekke oma
een sprookjes achtig verhaal wat mijn absoluut niet kon boeien. De opmaak was ook zeer irritant maar ja. Ik heb het in elk geval niet uitgelezen

naamloos
onzinnig verhaal, wat mij ook niet kon boeien, en waar ik geen touw aanvast kon knoppen. De namen waren heel onduidelijk, je viel midden in iets over een verkrachting maar verder kon ik niet komen. Dit verhaal heb ik ook niet uit gelezen.

lieveling
absoluut niet mijn stijl. wel heel knap geschreven. Het einde vond ik heel lang draadig worden de laatste alinea heb ik dan ook niet uitgelezen ik weet het alweer dat ik afhaak. Maar dit was niet om de schrijfstijl die was geweldig.

onze jeugd
beetje vaag verhaal vond ik, wel heel prettig geschreven. Dit is het eerste verhaal wat ik heb uitgelezen. Alleen er blijft nog heel veel open staan, te veel spanningsvragen blijven onbeantwoord in mijn ogen. Dat vind ik wel een heel groot minpunt.

baasje
In een woord GE-WELD-IG echt een super leuk, mooi ontroerend verhaal!

Voor nu stop ik even, vanmiddag als ik vrij ben ga ik de rest wel lezen
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 19:58
justgotwicked19
justgotwicked19 is offline
Citaat:
Preaper schreef op 11-03-2004 @ 00:21:
Ok, ik kan nog wel inzien dat je je toevallig hiervoor aanmeld. Maar je aanmelden om op dàt verhaal te stemmen.... daar geloof ik niets van.
Haha, als ik me aanmeld omdat ik al die verhalen heb gelezen en ik me dus aanmeld om te stemmen. Dan mag ik dus niet op 1 verhaal stemmen die ik leuk vind . Dan zijn jullie wel erg achterdochtig. Eigenlijk vind ik het wel heel raar hoe jullie reageren.Hebben jullie soms 1 van die verhalen geschreven ofsow? En ja, eigenlijk moes ik over elk verhaal iets neerzetten. Maar ben niet zo goed in schrijven en mn mening vormen over zoiets is ook nie mn sterkste kant. En ja, het is me te veel werk om over alles iets neer te zetten, want het zijn er zoveel. En ja, ik heb ze allemaal gelezen! Zo klaar heren? Nu jullie 'onderzoek' afgerond? Dank u

xxx
__________________
Me Sweet
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-03-2004, 09:45
Verwijderd
Citaat:
justgotwicked19 schreef op 11-03-2004 @ 20:58:
Haha, als ik me aanmeld omdat ik al die verhalen heb gelezen en ik me dus aanmeld om te stemmen. Dan mag ik dus niet op 1 verhaal stemmen die ik leuk vind . Dan zijn jullie wel erg achterdochtig. Eigenlijk vind ik het wel heel raar hoe jullie reageren.Hebben jullie soms 1 van die verhalen geschreven ofsow? En ja, eigenlijk moes ik over elk verhaal iets neerzetten. Maar ben niet zo goed in schrijven en mn mening vormen over zoiets is ook nie mn sterkste kant. En ja, het is me te veel werk om over alles iets neer te zetten, want het zijn er zoveel. En ja, ik heb ze allemaal gelezen! Zo klaar heren? Nu jullie 'onderzoek' afgerond? Dank u

xxx
Alle verhalen zijn door leden geschreven, maar om 'vriendjespolitiek' te voorkomen, worden ze anoniem geplaatst.
Ik denk dat Preaper bedoelt dat ie het nogal onwaarschijnlijk vind dat je je hier aan hebt gemelt om alleen op dat verhaal te stemmen.
Misschien denkt ie dat jij de schrijver van dat verhaal bent, en je nog een keertje onder een andere naam hebt aangemeld, om zo extra stemmen te krijgen, en te winnen.

of zit ik er heel erg naast, preaper?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 14:21
Verwijderd
Ik stem op Baasje, omdat ik het knap vind dat een verhaal wat eigenlijk niet 'mijn onderwerp' is (ik weet niet hoe ik het beter uit moet leggen), mij toch kan raken.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 01:17
Preaper
Avatar van Preaper
Preaper is offline
Citaat:
Siyabonga schreef op 12-03-2004 @ 10:45:
Alle verhalen zijn door leden geschreven, maar om 'vriendjespolitiek' te voorkomen, worden ze anoniem geplaatst.
Ik denk dat Preaper bedoelt dat ie het nogal onwaarschijnlijk vind dat je je hier aan hebt gemelt om alleen op dat verhaal te stemmen.
Misschien denkt ie dat jij de schrijver van dat verhaal bent, en je nog een keertje onder een andere naam hebt aangemeld, om zo extra stemmen te krijgen, en te winnen.

of zit ik er heel erg naast, preaper?
Dat was inderdaad een van mijn gedachtes En ik ben nog steeds niet van het tegendeel overtuigd.
Vind het allemaal maar verdacht.
__________________
█████████████████████99%
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 17:08
eeytje
Avatar van eeytje
eeytje is offline
Ik heb voor: En dan niets meer... Gestemd (Al een tijdje terug, maar dat had ik niet in het forum geplaatst en wilde het toch even mededelen). Het verhaal liet maar een klein stukje zien uit het leven van de persoon, het allerlaatste stukje, maar het was toch duidelijk hoe de vork in de steel zat en de manier van schrijven zorgde dat ik heel erg ontroerd raakte, wat me normaal niet snel overkomt in een kort verhaal, omdat je dan nog te ver van de hoofdpersoon staat.
Wel een treurig verhaal
__________________
Fok man, die is entellegent! ♪
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 17:11
Preaper
Avatar van Preaper
Preaper is offline
Citaat:
eeytje schreef op 23-03-2004 @ 18:08:
Ik heb voor: En dan niets meer... Gestemd (Al een tijdje terug, maar dat had ik niet in het forum geplaatst en wilde het toch even mededelen). Het verhaal liet maar een klein stukje zien uit het leven van de persoon, het allerlaatste stukje, maar het was toch duidelijk hoe de vork in de steel zat en de manier van schrijven zorgde dat ik heel erg ontroerd raakte, wat me normaal niet snel overkomt in een kort verhaal, omdat je dan nog te ver van de hoofdpersoon staat.
Wel een treurig verhaal
Dus enkel omdat het plot je aansprak? Ooit gehoord van schrijfkwaliteit?
__________________
█████████████████████99%
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 17:13
eeytje
Avatar van eeytje
eeytje is offline
Citaat:
light fighter schreef op 11-03-2004 @ 09:56:
de gekke oma
een sprookjes achtig verhaal wat mijn absoluut niet kon boeien. De opmaak was ook zeer irritant maar ja. Ik heb het in elk geval niet uitgelezen

naamloos
onzinnig verhaal, wat mij ook niet kon boeien, en waar ik geen touw aanvast kon knoppen. De namen waren heel onduidelijk, je viel midden in iets over een verkrachting maar verder kon ik niet komen. Dit verhaal heb ik ook niet uit gelezen.

lieveling
absoluut niet mijn stijl. wel heel knap geschreven. Het einde vond ik heel lang draadig worden de laatste alinea heb ik dan ook niet uitgelezen ik weet het alweer dat ik afhaak. Maar dit was niet om de schrijfstijl die was geweldig.

onze jeugd
beetje vaag verhaal vond ik, wel heel prettig geschreven. Dit is het eerste verhaal wat ik heb uitgelezen. Alleen er blijft nog heel veel open staan, te veel spanningsvragen blijven onbeantwoord in mijn ogen. Dat vind ik wel een heel groot minpunt.

baasje
In een woord GE-WELD-IG echt een super leuk, mooi ontroerend verhaal!

Voor nu stop ik even, vanmiddag als ik vrij ben ga ik de rest wel lezen
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de rest van je mening over de verhalen...
__________________
Fok man, die is entellegent! ♪
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 18:04
eeytje
Avatar van eeytje
eeytje is offline
Citaat:
Preaper schreef op 23-03-2004 @ 18:11:
Dus enkel omdat het plot je aansprak? Ooit gehoord van schrijfkwaliteit?
Nee, niet enkel omdat het plot me aansprak... Wat trouwens ook zo was Ik vond het geheel goed... Ik heb vaker zelfmoordscenes gelezen, maar vaak pakte het me gewoon niet zo. Dit keer wel En sja, dat jij niet van zwakke mensen houdt, betekent niet dat een ander het verhaal niks vindt
Schrijf je zelf ook verhalen, of keur je alleen die van een ander?
__________________
Fok man, die is entellegent! ♪
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Daar is hij dan: De winnaar van de verhalenwedstrijd is...
Ieke
28 16-11-2009 20:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09.