Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2003, 22:05
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Joostje schreef op 12-10-2003 @ 23:04:
volk
volk (het ~, ~en/~eren, ~en/~eren, ~en)
1 de gemeenschap van bewoners van een land die afstamming, taal, zeden, overlevering gemeen hebben
2 de gezamenlijke bewoners van een staat in betrekking tot het staatshoofd of de regering, de onderdanen => natie
3 de lagere sociale klassen => canaille, crapuul, gemeen, gepeupel, goegemeente, grauw, het gemene volk, het gewone volk, janhagel, Jan Publiek, klootjesvolk, plebs, publiek, voetvolk, vulgus
4 een of meer mensen
5 groep bijen of andere in groepen levende insecten met eenzelfde woonplaats
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2003, 22:08
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 12-10-2003 @ 23:05:
volk (het ~, ~en/~eren, ~en/~eren, ~en)
1 de gemeenschap van bewoners van een land die afstamming, taal, zeden, overlevering gemeen hebben
2 de gezamenlijke bewoners van een staat in betrekking tot het staatshoofd of de regering, de onderdanen => natie
3 de lagere sociale klassen => canaille, crapuul, gemeen, gepeupel, goegemeente, grauw, het gemene volk, het gewone volk, janhagel, Jan Publiek, klootjesvolk, plebs, publiek, voetvolk, vulgus
4 een of meer mensen
5 groep bijen of andere in groepen levende insecten met eenzelfde woonplaats
zeg nou eerlijk, voel je je nu in de eerste plaats nederlander?
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 22:10
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Joostje schreef op 12-10-2003 @ 23:08:
zeg nou eerlijk, voel je je nu in de eerste plaats nederlander?
Nee, mens a la wereldburger.

Tweede plaats: Limburger
Derde plaats: Nederlander
Vierde plaats: mix van valles en nog wat
Vijfde plaats: Europeaan

grappig he?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 22:12
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 12-10-2003 @ 23:10:
Nee, mens a la wereldburger.

Tweede plaats: Limburger
Derde plaats: Nederlander
Vierde plaats: mix van valles en nog wat
Vijfde plaats: Europeaan

grappig he?
Daarom... het concept van volk is hopeloos verouderd
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 22:40
Verwijderd
Citaat:
volnat schreef op 12-10-2003 @ 22:24:
Ik vind dat volken die in een land wonen zich mogen afscheiden, mits ze daar al heel lang wonen. Dus de islamieten mogen zich in dit land niet afscheiden.

Volnat
Dus over 50 jaar wel
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 22:42
SSER
Avatar van SSER
SSER is offline
Citaat:
volnat schreef op 12-10-2003 @ 22:24:
Ik vind dat volken die in een land wonen zich mogen afscheiden, mits ze daar al heel lang wonen. Dus de islamieten mogen zich in dit land niet afscheiden.

Volnat
Volnat mijn superieure vriend, vertel ook eens, Waarom?
__________________
nee ik geen ss'er is.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 12-10-2003 @ 23:08:
zeg nou eerlijk, voel je je nu in de eerste plaats nederlander?
Ik wel. Ik ben kaaskop pur sang.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 08:38
volnat
volnat is offline
Waarom niet? MIsschien omdat ze hier niet horen
En over 50 jaar zijn ze er niet meer, want doe nou niet zo naief de irritatie aan allochtonen groeit met de minuut, bij jullie misschien nog niet. Maar dat komt omdat ze het er zelf naar maken.

Ik heb trouwens nog wat cijfers opgezocht over criminaliteit in Nederland:
http://www.heemland.nl/hl21-Criminal...llochtonen.htm

als je dat gelezen hebt dan denk je ook: weg met die gasten

Volnat
__________________
Als liefde voor het vaderland extreem rechts wordt genoemd, noem mij dan maar extreem rechts www.nnp.nu
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 09:53
SSER
Avatar van SSER
SSER is offline
Citaat:
volnat schreef op 13-10-2003 @ 09:38:
MIsschien omdat ze hier niet horen
Waarom zou jij hier dan wel horen?

Citaat:
Ik heb trouwens nog wat cijfers opgezocht over criminaliteit in Nederland:
http://www.heemland.nl/hl21-Criminal...llochtonen.htm

als je dat gelezen hebt dan denk je ook: weg met die gasten

Volnat
Zo'n zielig excuus is dat. 'Ja ze zijn zo crimineel allemaal daarom moeten ze het land uit'
Láng niet alle allochtonen zijn crimineel, dat kun je weten door logisch na te denken en cijfers, hier van jouw wannabenazi-sitje:
In Nederland werden vorig jaar 200.495 vonnissen uitgesproken. Van de veroordeelden waren 138.146 autochtoon en de rest, 62.349 allochtoon.
Hoeveel allochtonen wonen er nou in Nederland, ong 1 miljoen? trek je conclusies

Wat een rare site is dat eigenlijk, ze hameren elke keer weer op de afkomst van allochtonen. Hoeveel Turken, Marokkanen Wat willen ze daarmee zeggen, dat criminaliteit bij hun etniciteit hoort ofzo

Oja, waarom is het alleen 'erg' en wereldnieuws als allochtonen misdrijven plegen? Waarom alleen die het land uit en autochtonen niet?
__________________
nee ik geen ss'er is.

Laatst gewijzigd op 13-10-2003 om 10:07.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 09:57
extinction
Avatar van extinction
extinction is offline
heerlijk, zeven rolleyes
__________________
Teacher seeks pupil. Must have an earnest desire to save the world. Apply in person.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 09:58
extinction
Avatar van extinction
extinction is offline
Citaat:
volnat schreef op 13-10-2003 @ 09:38:

Ik heb trouwens nog wat cijfers opgezocht over criminaliteit in Nederland:
http://www.heemland.nl/hl21-Criminal...llochtonen.htm

als je dat gelezen hebt dan denk je ook: weg met die gasten

Volnat
Hee floepje,

ga je eens verdiepen in sociologie en criminologie.
__________________
Teacher seeks pupil. Must have an earnest desire to save the world. Apply in person.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 09:59
SSER
Avatar van SSER
SSER is offline
Citaat:
extinction schreef op 13-10-2003 @ 10:58:
Hee floepje,

ga je eens verdiepen in sociologie en criminologie.
Sociologie dat wil ik gaan studeren
__________________
nee ik geen ss'er is.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 10:00
extinction
Avatar van extinction
extinction is offline
Je (volnat) hebt trouwens nog steeds geen antwoord gegeven op de vraag wat te doen met 'volken' (welk woord moet ik dan gebruiken?) zonder officiele staat...
Roma en Sinti die rondtrekken bijvoorbeeld.
__________________
Teacher seeks pupil. Must have an earnest desire to save the world. Apply in person.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 10:01
extinction
Avatar van extinction
extinction is offline
Citaat:
SSER schreef op 13-10-2003 @ 10:59:
Sociologie dat wil ik gaan studeren
offtopic: cool. waar?
__________________
Teacher seeks pupil. Must have an earnest desire to save the world. Apply in person.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 10:04
SSER
Avatar van SSER
SSER is offline
Citaat:
extinction schreef op 13-10-2003 @ 11:01:
offtopic: cool. waar?

In Amsterdam, maar twijfel eigelijk nog, politicologie lijkt me ook erg
Ik zie net dat jij het ook studeert, waar jij?
__________________
nee ik geen ss'er is.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 10:06
extinction
Avatar van extinction
extinction is offline
Citaat:
SSER schreef op 13-10-2003 @ 11:04:
In Amsterdam, maar twijfel eigelijk nog, politicologie lijkt me ook erg
Ik zie net dat jij het ook studeert, waar jij?
Tilburg. Linkse kliek.
__________________
Teacher seeks pupil. Must have an earnest desire to save the world. Apply in person.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 10:22
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 12-10-2003 @ 23:12:
Daarom... het concept van volk is hopeloos verouderd
My word, we zijn allemaal bro's en sistahs
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Che Guevara schreef op 13-10-2003 @ 11:22:
My word, we zijn allemaal bro's en sistahs
Pas op he, no touchy

Citaat:
Volnat schreef:
als je dat gelezen hebt dan denk je ook: weg met die gasten
Als je dat gelezen hebt. Wij kunnen jou ook wel artikelen laten lezen waardoor je als een blad aan een boom omslaat. Het is complete onzin om je standpunt in een gecompliceerde kwestie als dit te onderbouwen met één stukje tekst.

Maar het is ondertussen wel duidelijk dat onderbouwing niet het sterkste punt is van de fanatieke rechtse kliek.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 11:21
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-10-2003 @ 12:11:
Maar het is ondertussen wel duidelijk dat onderbouwing niet het sterkste punt is van de fanatieke rechtse kliek.
En ook niet van de fanatieke linkse kliek of de fanatieke midden kliek.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 11:24
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Citaat:
"Going to war without France is like going deer hunting without an accordion. All you do is leave behind a lot of noisy baggage"
[offtopic] Leuke ondertitel, hahaha!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 13-10-2003 @ 12:21:
En ook niet van de fanatieke linkse kliek of de fanatieke midden kliek.
Misschien is slechte onderbouwing wel gewoon een kenmerk van alle fanatici? Just a thought
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 11:32
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Insane Juggalo schreef op 13-10-2003 @ 12:24:
[offtopic] Leuke ondertitel, hahaha!
Thanx

Citaat:
Misschien is slechte onderbouwing wel gewoon een kenmerk van alle fanatici? Just a thought
Hoewel dit een slecht onderbouwde gedachte is kan ik het er wel mee eens zijn eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 13:29
volnat
volnat is offline
Ik heb niet echt veel sympathie voor mijn gedachtegoed, jammer...

En nog even iets, iedereen werpt mij tegen dat Nederlanders net zo goed crimineel zijn, maar ten eerste MINDER crimineel en ten tweede Nederlanders kunnen we niet wegsturen want die zijn hier geboren, die kunnen we alleen hard aanpakken.

De allochtonen moeten gewoon opsoute als ze lopen te donderen of hier niet horen.
__________________
Als liefde voor het vaderland extreem rechts wordt genoemd, noem mij dan maar extreem rechts www.nnp.nu
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 13:40
Verwijderd
Citaat:
volnat schreef op 13-10-2003 @ 14:29:
Ik heb niet echt veel sympathie voor mijn gedachtegoed, jammer...

En nog even iets, iedereen werpt mij tegen dat Nederlanders net zo goed crimineel zijn, maar ten eerste MINDER crimineel en ten tweede Nederlanders kunnen we niet wegsturen want die zijn hier geboren, die kunnen we alleen hard aanpakken.

De allochtonen moeten gewoon opsoute als ze lopen te donderen of hier niet horen.
Heb je niet echt veel sympathie voor je eigen gedachtegoed?

Anyway, getallen zeggen zo weinig. Ik heb op dit forum al vaker uitgelegd dat er voor criminaliteit legio oorzaken zijn, en dat een effectieve criminaliteitsbestrijding begint bij het aanpakken van die oorzaken. Alleen de gevolgen wegnemen werkt niet.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 13:45
volnat
volnat is offline
Sorry ik liep te bazelen ik bedoelde "JUllie hebben niet echt veel sympathie voor mijn gedachtegoed" excuus voor mijn slechte oplettendheid.

Volnat
__________________
Als liefde voor het vaderland extreem rechts wordt genoemd, noem mij dan maar extreem rechts www.nnp.nu
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 13:45
Verwijderd
Citaat:
volnat schreef op 13-10-2003 @ 14:45:
Sorry ik liep te bazelen ik bedoelde "JUllie hebben niet echt veel sympathie voor mijn gedachtegoed" excuus voor mijn slechte oplettendheid.

Volnat
Het is je vergeven, maar ga je nog in op mijn argument?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 13:48
volnat
volnat is offline
IK vind criminaliteit aanpakken bij de oorzaak ten eerste heel links en het lijkt me allerminst effectief. Waarom? Nou omdat je zo'n een klimaat schept van: alle criminaliteit heeft een achtergrond, mensen kunnen er nix aan doen want het komt door de omgeving...BULLSHIT keihard aanpakken desnoods mensen de doodstraf geven. Als je het gewoon hard aanpakt dan kom je vanzelf bij de oorzaak en zal het probleem verdwijnen.

Volnat
__________________
Als liefde voor het vaderland extreem rechts wordt genoemd, noem mij dan maar extreem rechts www.nnp.nu
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 13:51
Verwijderd
Citaat:
volnat schreef op 13-10-2003 @ 14:29:
En nog even iets, iedereen werpt mij tegen dat Nederlanders net zo goed crimineel zijn, maar ten eerste MINDER crimineel en ten tweede Nederlanders kunnen we niet wegsturen want die zijn hier geboren, die kunnen we alleen hard aanpakken.
1. Een Nederlander is niet minder crimineel dan een allochtoon. Je kunt wel zeggen dat bepaalde groepen allochtonen als groep gemiddeld meer strafbare feiten plegen, maar daaruit mag je niet afleiden dat er dus een kans van bijvoorbeeld vijfenzeventig procent is dat een bepaalde allochtoon een delict zal plegen terwijl een bepaalde Nederlander vijfentwintig procent kans heeft dat hij een delict zal plegen. Op die manier werkt sociologische statistiek niet.

2. Allochtonen die de Nederlandse nationaliteit hebben kunnen we ook niet wegsturen. Iemand die de Nederlandse nationaliteit bezit is Nederlander voor de wet. Je kunt niet zeggen dat er dan nog onderscheid moet bestaan in behandeling volgens de wet, omdat je dan weer in de eeuwige discussie terechtkomt over wanneer iemand een allochtoon is of niet. De conclusie daarvan is namelijk: dat is niet te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 13:52
Verwijderd
Citaat:
volnat schreef op 13-10-2003 @ 14:48:
(...) keihard aanpakken desnoods mensen de doodstraf geven. Als je het gewoon hard aanpakt dan kom je vanzelf bij de oorzaak en zal het probleem verdwijnen.
Deze uitspraak zij je vergeven, gezien het gebrek aan een achtergrond die je enig inzicht zou geven in deze materie.

In taal die jij verstaat: je weet geen hol van criminologie en de oorzaak en aanpak van delicten, dus hou je bek tenzij je hard voor lul wilt staan.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 14:23
Verwijderd
Citaat:
volnat schreef op 13-10-2003 @ 14:48:
IK vind criminaliteit aanpakken bij de oorzaak ten eerste heel links en het lijkt me allerminst effectief. Waarom? Nou omdat je zo'n een klimaat schept van: alle criminaliteit heeft een achtergrond, mensen kunnen er nix aan doen want het komt door de omgeving...BULLSHIT keihard aanpakken desnoods mensen de doodstraf geven. Als je het gewoon hard aanpakt dan kom je vanzelf bij de oorzaak en zal het probleem verdwijnen.

Volnat
Ik zou graag bewijs zien voor je stelling dat criminaliteit geen achtergrond heeft. Ik denk niet dat je meer dan honderd jaar criminologisch onderzoek kan negeren.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 15:55
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
Joostje schreef op 12-10-2003 @ 23:12:
Daarom... het concept van volk is hopeloos verouderd
in nederland misschien wel ergens anders zeker in oorlogslanden niet. behalve die met burgeroorlogen dan
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 16:51
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
volnat schreef op 13-10-2003 @ 09:38:
Waarom niet? MIsschien omdat ze hier niet horen
Mensen die dit soort dingen roepen horen hier echt niet. Je 'hoort' hier pas als je accepteert dat er meerdere nationaliteiten in dit land wonen, en daarmee kan omgaan.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 16:53
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
SSER schreef op 13-10-2003 @ 11:04:
In Amsterdam, maar twijfel eigelijk nog, politicologie lijkt me ook erg
Hee, ik doe ook politicologie in AmsterdamIk kan het je van harte aanbevelen.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 17:01
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 13-10-2003 @ 17:51:
Mensen die dit soort dingen roepen horen hier echt niet. Je 'hoort' hier pas als je accepteert dat er meerdere nationaliteiten in dit land wonen, en daarmee kan omgaan.
Onzin, je hoort hier als je een Nederlands paspoort hebt, hier volkomen legaal bent of in afwachting bent van een status. En als Volnat aan een van deze eisen voldoed mag hij hier zijn ongeacht zijn ideeen.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 17:10
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 13-10-2003 @ 18:01:
Onzin, je hoort hier als je een Nederlands paspoort hebt, hier volkomen legaal bent of in afwachting bent van een status. En als Volnat aan een van deze eisen voldoed mag hij hier zijn ongeacht zijn ideeen.
Dan mag je hier zijn ja. Of je hier ook hoort is vers twee.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 18:48
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 13-10-2003 @ 18:10:
Dan mag je hier zijn ja. Of je hier ook hoort is vers twee.
En alleen omdat jij een andere mening dan jou heeft?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 18:56
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 13-10-2003 @ 19:48:
En alleen omdat hij een andere mening dan jou heeft?
Nee, omdat zo'n mening de integratie van allochtonen in de weg kan staan. En al helemaal als er meer mensen komen met die mening. Er gaat namelijk een polariserende werking van uit.

Wie hier in Nederland 'horen' zijn m.i. (let op, mijns inziens) mensen die verdraagzaam zijn tegenover andere nationaliteiten en culturen, en aanvaarden dat allochtonen hier zijn en blijven. Volnat voldoet hier niet aan, dus vind ik dat hij hier niet hoort.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 19:42
volnat
volnat is offline
Beste mensen,

belemmer ik de integratie? Fantastisch want dat is nou juist mijn bedoeling. Ik wil niet dat allochtonen integreren ik wil dat ze weggaan. Integreren is geen optie voor mij. Als die mensen het slechte hebben, dan blijven die mensen in hun eigen land. Dan gaan wij (Europeanen) naar dat land en gaan de mensen DAAR helpen, want zeg nou zelf Nederland is vol.

Volnat
__________________
Als liefde voor het vaderland extreem rechts wordt genoemd, noem mij dan maar extreem rechts www.nnp.nu
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 20:00
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Over de oorspronkelijke stelling van Islamitische scholen is eigenlijk wel alles gezegd wat ik wilde zeggen. Ik wil daarom alleen even ingaan op de laatste posts over criminaliteit. Naar mijn mening kan je niet het aantal delicten simpelweg over autochtonen en allochtonen verdelen. Ik heb zelf de statistieken en exacte cijfers niet, ik zal het dus kwantitatief moeten beschrijven.
Delicten en misdaden komen gemiddeld vaker voor bij mensen met een lager inkomen. De meeste allochtonen behoren tot de groep mensen met een lager inkomen. Als je hieraan de stelling toevoegt dat er relatief meer misdaden worden gepleegd door allochtonen, is deze stelling dan werkelijk veelzeggend? Criminelen komen onder mensen met een laag inkomen vaker voor, dus óók bij allochtonen.

En op dezelfde manier zijn er nog wel andere factoren te bedenken die invloed hebben op de criminaliteit, zoals de kracht van de politie in een stad.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 20:31
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
volnat schreef op 13-10-2003 @ 20:42:
Ik wil niet dat allochtonen integreren ik wil dat ze weggaan. Integreren is geen optie voor mij. Als die mensen het slechte hebben, dan blijven die mensen in hun eigen land.
Ze zijn al in hun eigen land. Nederland is, vooral voor de tweede genaratie en verder, hun eigen land.
Citaat:
Dan gaan wij (Europeanen) naar dat land en gaan de mensen DAAR helpen, want zeg nou zelf Nederland is vol.
Nee, de Nederlandse bevolking is onregelmatig gespreid. Ga eens een tijdje in Singapore of Tokyo wonen, en vervolgens een tijdje in Noordoost-Groningen of de Achterhoek. Eens zien of dan nog beweert dat Nederland zo vol is.

Oh ja: jij noemt jezelf 'volksnationalist'. Van welk volk ben jij dan nationalist? Ik ben 100% autochtoon, maar ik voel mij absoluut niet vertegenwoordigd door mensen zoals jij.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 20:42
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Ik heb de posts tussen deze en de eerste amper gelzen, maar ik wil toch zeggen dat ik islamitische scholen niet slecht vind.
Moslim-ouders willen hun geloof nu eenmaal doorgeven aan hun kinderen, en ik heb liever dat dat op een controleerbare school gebeurd, die onder de verlichte Nederlandse regelingen valt, dan in een kelder bij een radicale kaftan met baard.
Daarnaast leek het mij ook interessant als de staat gewoon elke week een preek schrijft, zoals in Oman gebeurd. Deze wordt dan gemaakt door verlichte moslims, in plaats van een oncontroleerbare mogelijk-radicale imam. Daarnaast kunnen moslims over heel Nederland met elkaar keuvelen over dezelfde preek, ze kunnen dan niet kiezen om naar een moskee te gaan die de gelovigen ophitst tot gewapende strijd.
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 09:59
Verwijderd
Citaat:
volnat schreef op 13-10-2003 @ 20:42:
Beste mensen,

belemmer ik de integratie? Fantastisch want dat is nou juist mijn bedoeling. Ik wil niet dat allochtonen integreren ik wil dat ze weggaan. Integreren is geen optie voor mij. Als die mensen het slechter hebben, dan blijven die mensen in hun eigen land. Dan gaan wij (Europeanen) naar dat land en gaan de mensen DAAR helpen, want zeg nou zelf Nederland is vol.

Volnat
Met zo'n houding kom je niet ver, hoewel je in principe een interessant punt aansnijdt. Als er eens daadwerkelijk wat gedaan zou worden aan de armoede in de wereld, zou dat zeer zeker het aantal vluchtelingen reduceren.

Krijg ik nog antwoord op deze vraag:

Citaat:
Che Guevara schreef op 13-10-2003 @ 15:23:
Ik zou graag bewijs zien voor je stelling dat criminaliteit geen achtergrond heeft. Ik denk niet dat je meer dan honderd jaar criminologisch onderzoek kan negeren.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 18:46
volnat
volnat is offline
Criminaliteit heeft altijd een achtergrond en een reden. Zoals alles een reden heeft op deze wereld. Niet altijd een goede reden uiteraard. Ik bedoelde met de achtergrond van criminaliteit dat dat vaak als smoes gebruikt wordt. En daar erger ik me aan.

Tegenwoordig kun je heel snel zeggen als je wat geflikt hebt dat je psychisch niet helemaal in orde bent. Dat moet gewoon stoppen.

Volnat

PS: Heeft iedereen vandaag op sbs nieuws gekeken. Het ging over de stille tocht v/d amsterdamse vrouw. Ze hadden een aantal mensen vragen gesteld over wat te doen met Marokkaanse jongeren. Er was ook een vraag: Wat is de beste oplossing om de criminaliteit van die jongeren op te lossen? Met op nummer een: TERUG STUREN NAAR MAROKKO. Ook werd er door een reporter gezegd dat de criminaliteit onder marokkanen de mensen de strot uitkomt.
NEDERLAND GAAT WEER DE GOEDE KANT OP!!!
__________________
Als liefde voor het vaderland extreem rechts wordt genoemd, noem mij dan maar extreem rechts www.nnp.nu
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 19:04
Verwijderd
Nee, Nederland onderkend het ware probleem, het gaat juist verkeerd, marokkanen worden een zondebok voor alles terwijl ze helemaal niet zoveel doen, dit is mede de schuld van de media die elk incident met een marokkaan helemaal opblaast
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 19:10
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
volnat schreef op 15-10-2003 @ 19:46:
Er was ook een vraag: Wat is de beste oplossing om de criminaliteit van die jongeren op te lossen? Met op nummer een: TERUG STUREN NAAR MAROKKO. Ook werd er door een reporter gezegd dat de criminaliteit onder marokkanen de mensen de strot uitkomt.
NEDERLAND GAAT WEER DE GOEDE KANT OP!!!
SBS nieuws? Kan je dan ook sms'en. Wie heeft dit misdrijf gepleegd?

A. Marokkanen.
B. Turken.
C. Ander niet westers tuig.

U ziet het. Ik ben fan van SBS sms spelletjes
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 19:11
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Ik vind het wel erg typisch. Voordat er bekend werd gemaakt dat het Marokkanen waren was er niets (of in ieder geval minder) aan de hand, 'want het was toch maar een junk', maar nu het Marokkanen blijken te zijn, is het land ineens te klein.

Het meten met twee maten schijnt onder bepaalde groepen hier in Nederland (ik noem geen namen) tot een hogere kunst te zijn verheven...
Citaat:
Volnat schreef:
Heeft iedereen vandaag op sbs nieuws gekeken. Het ging over de stille tocht v/d amsterdamse vrouw. Ze hadden een aantal mensen vragen gesteld over wat te doen met Marokkaanse jongeren. Er was ook een vraag: Wat is de beste oplossing om de criminaliteit van die jongeren op te lossen? Met op nummer een: TERUG STUREN NAAR MAROKKO.
En daarmee blijkt maar weer eens dat de gemiddelde Nederlander in de straat er de ballen verstand van heeft. De meeste Marokkanen hier in Nederland kun je niet terug struen, die hebben een Nederlands pasoort.
Citaat:
Ook werd er door een reporter gezegd dat de criminaliteit onder marokkanen de mensen de strot uitkomt.
Mij komt de aversie tegen Marokkanen zo langzamerhand ook de strot uit. En hier ging het toch juist om Marokkanen die optraden tegen (vermeende) criminaliteit? En mensen willen toch altijd zo graag dat criminelen worden 'doodgeschopt'? WAT ZEURT IEDEREEN EIGENLIJK??
Citaat:
NEDERLAND GAAT WEER DE GOEDE KANT OP!!!
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:

Laatst gewijzigd op 15-10-2003 om 19:17.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 20:19
Sjied No Clue
Avatar van Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 09-10-2003 @ 18:31:
van alles
Er schieten echt zoveel dingen door mijn hoofd die ik jou persoonlijk graag zou willen aandoen. Snap je dan niet dat elk mens recht heeft op een leven? Snap je dan niet dat er geen elk mens gelijk is? Ik zou jou wel eens hard (heel hard) op je bek willen zien gaan met je stellingen.

Gister nog bracht een Antilliaan mijn fietssleutel terug, eergisteren heeft mijn favoriete Turksepizzamaker vertelt over zijn familie in Turkije en dat steeds meer familieleden terug gaan en proberen daar een toekomst op te bouwen. Het Braziliaanse meisje dat ik een week of wat geleden tegenkwam sprak heel goed Nederlands. De Deen waar ik afgelopen maandag mee zat te praten (in het Engels) dacht erover om in Nederland te gan wonen. Tot ik hem vertelde hoe Nederland tegenover 'buitenlanders' staat.
__________________
inaction is a weapon of mass destruction - faithless
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 20:51
Verwijderd
volnat schreef op 15-10-2003 @ 19:46:

Citaat:
Criminaliteit heeft altijd een achtergrond en een reden. Zoals alles een reden heeft op deze wereld. Niet altijd een goede reden uiteraard. Ik bedoelde met de achtergrond van criminaliteit dat dat vaak als smoes gebruikt wordt. En daar erger ik me aan.
Smoes? Sinds wanneer is de achtergrond van criminaliteit een smoes? Bedoel je dat op deze manier criminaliteit goedgepraat wordt in de trant van ''ach, deze kerel had een moeilijke jeugd dus het is logisch dat ie oude vrouwtjes overvalt''? Dat is geen goedpraten, dat is naar de oorzaak zoeken en een passende straf vinden voor zo'n persoon. Maar daar kom ik zo nog op terug.

Citaat:
Tegenwoordig kun je heel snel zeggen als je wat geflikt hebt dat je psychisch niet helemaal in orde bent. Dat moet gewoon stoppen.
De meeste zware criminelen zijn geestelijk niet in orde, face it. Welk geestelijk gezond mens vergrijpt zich aan kinderen, welk geestelijk gezond persoon vermoord iemand met voorbedachten rade? Psychisch gestoorde mensen horen in een psychiatrische kliniek, en dat is precies wat TBS is.

Citaat:
PS: Heeft iedereen vandaag op sbs nieuws gekeken. Het ging over de stille tocht v/d amsterdamse vrouw. Ze hadden een aantal mensen vragen gesteld over wat te doen met Marokkaanse jongeren. Er was ook een vraag: Wat is de beste oplossing om de criminaliteit van die jongeren op te lossen? Met op nummer een: TERUG STUREN NAAR MAROKKO. Ook werd er door een reporter gezegd dat de criminaliteit onder marokkanen de mensen de strot uitkomt.
NEDERLAND GAAT WEER DE GOEDE KANT OP!!!
Ik zou zo onderhand willen dat mensen eens gingen nadenken, ik word zo moe van dat populistische xenofobe sfeertje in Nederland. Ik zou me als allochtoon behoorlijk gefrustreerd voelen als ik dit zou horen. Dat mensen ook maar serieus denken dat criminele Marokkanen terugsturen naar Marokko een oplossing is, maakt dat ik eerder denk dat Nederland wel erg diep aan het wegzakken is. Wat willen ze daarmee bereiken? Dat die gasten in Marokko in de bak zitten? Wat schiet de Nederlandse samenleving daarmee op? Het is een puur racistische maatregel als je je bedenkt dat een Nederlander voor het plegen van hetzelfde feit in de Nederlandse gevangenis mag zitten waar, met alle respect, de omstandigheden toch aanmerkelijk beter zijn dan in de Marokkaanse gevangenis. PAK NU EENS DE OORZAKEN AAN.

Oh ja, ik spuug op Nederlanders die Marokkaanse vrouwen uitmaken voor pinguïn en hen bespugen. Ik spuug op Nederlanders die Turkse mede-studenten voor crimineel tuig aanzien. Ik spuug op Nederlanders die denken met hun grote domme bek alles over allochtonen te mogen zeggen. Fuck them.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 20:54
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Denk om je bloeddruk, Che

Maar je hebt helaas wel gelijk.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 21:01
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 15-10-2003 @ 21:54:
Denk om je bloeddruk, Che

Maar je hebt helaas wel gelijk.
Ik word er erg opgefokt van zoals je merkt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Op wie zou je nu stemmen? (poll)
T_ID
500 30-09-2006 01:14
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap 'Mislukken integratie schuld PvdA'
Atje85
148 13-01-2004 21:26
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Geen Joodse scholen meer
Nickless Cage
172 16-12-2003 16:00
Levensbeschouwing & Filosofie Naar aanleiding van NOVA: Hirschi Ali vs Said Benayad
:P
55 12-12-2003 21:37
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Islamitische scholen verbieden !!!!.
Milayo
50 13-11-2002 17:15
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Weg met moslimscholen?
mammamia
62 26-03-2002 20:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07.