Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2002, 18:54
luckyleo
luckyleo is offline
Stelling:

Meiden die een flink oudere vriend heben, hebben deze oudere vriend vooral om sex met hem te hebben, anders hadden ze wel iemand van hun eigen leeftijd gezocht.

Dan bedoel ik vooral de categorie meiden van rond de 14, 15 jaar die een vriend hebben van rond de 18 en ouder.
Deze nemen een oudere vriend zodat ze met hem eerder en beter sex kunnen hebben dan bij iemand van hun eigen leeftijd.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2002, 18:56
Verwijderd
Neej, dat vind ik echt onzin.. Die meiden zijn zelf vaak daar nog helemaal niet aan toe, wat juist af en toe problemen op kan leveren..

Het is vaker dat meisjes een wat volwassener iemand willen, het stoer doen van die jonge'tjes' tegenover elkaar zat zijn enz. Ze willen iemand die het niet perse uncool vind zijn gevoelens voor haar te tonen enz enz.

maar kwordt dit onderwerp beetje zat dus hele zinnige reactie komt er niet uit
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 19:02
Verwijderd
Nee, de oudere jongen wil dan juist sex.
Het meisje is psychisch volwassener dan jongens van die leeftijd, dus zoekt ze iemand waar ze normaal mee kan praten.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 19:08
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Inderdaad een uitgekauwd onderwerp...
Waarom zouden deze meisjes geen sex met iemand van hun eigen leeftijd kunnen hebben (als ze dat op hun leeftijd al zouden willen)? Ik denk dat jongens van 15 juist dat nog wel kunnen en willen bieden maar dat het er meer gaat om dat een wat oudere jongen geestelijk meer op één lijn zit.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 19:08
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Nee, de oudere jongen wil dan juist sex.
Als hij het echt voor de sex doet, zoekt ie meestal wel iemand van zijn eigen leeftijd.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 19:10
Verwijderd
Citaat:
luckyleo schreef:


Als hij het echt voor de sex doet, zoekt ie meestal wel iemand van zijn eigen leeftijd.
sommige jongens kicken echter op ontmaagden..
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 19:11
Verwijderd
Citaat:
luckyleo schreef:


Als hij het echt voor de sex doet, zoekt ie meestal wel iemand van zijn eigen leeftijd.
Nee, want die hebben meer levenservaring en zijn moeilijk in te pakken.

(dit was een reflex )

Ik bedoelde trouwens niet dat hij het voor de sex deed, maar dat bij zo'n relatie de oudere jongen vaak degene is die het eerste aan sex denkt en niet het meisje
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 19:11
Verwijderd
en hij zoekt niet iemand, hij neemt de eerste die zich aanbied, meisjes van zijn leeftijd zijn minder naïef, vaker al eens gekwetst en minder makkelijk het bed in te lullen..
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 19:11
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
luckyleo schreef:


Als hij het echt voor de sex doet, zoekt ie meestal wel iemand van zijn eigen leeftijd.
Alweer zo'n vage stelling? Kun je dit uitleggen?
En als een relatie met een jonger meisje dus niet om de sex draait lijkt het me sterk dat het voor het meisje vooral daar om gaat.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 19:13
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

Ik bedoelde trouwens niet dat hij het voor de sex deed, maar dat bij zo'n relatie de oudere jongen vaak degene is die het eerste aan sex denkt en niet het meisje
Dat is wel zo, en opzich wel logisch omdat hij ouder is.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 19:14
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
stout! schreef:


Alweer zo'n vage stelling? Kun je dit uitleggen?
meiden van rond de 18 gaan toch sneller verder dan meiden van 14 (neem ik aan en baseer ik op eigen ervaringen.)
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 19:15
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:


sommige jongens kicken echter op ontmaagden..
dat soort jongens zijn niet de standaard-doorsnee jongens
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 19:18
Verwijderd
Citaat:
luckyleo schreef:


meiden van rond de 18 gaan toch sneller verder dan meiden van 14 (neem ik aan en baseer ik op eigen ervaringen.)
maar meiden van 14 laten zich sneller met mooi woordjes inpalmen waarna een ervaren jongen ze makkelijker het bed in krijgt, meiden van 18 zijn hier levenswijzer in en daardoor voorzichtiger.. hebben het eerder door als het alleen om seks gaat..

als je vanuit ervaring spreekt.. heb jij dan meisjes puur voor de seks? want daar heb ik het iig ff over...
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 19:18
Verwijderd
Citaat:
luckyleo schreef:


dat soort jongens zijn niet de standaard-doorsnee jongens
het was ook geen serieuze opmerking, sorry.. kvergat de smiley
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 19:27
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:


als je vanuit ervaring spreekt.. heb jij dan meisjes puur voor de seks? want daar heb ik het iig ff over...
nee absoluut niet. Maar het is zo dat als je een relatie met iemand van 17, 18 hebt, dat je met deze eerder aan sex toe komt dan bij meiden van 14, 15.
Sex hoort bij een relatie en het is lekker, dus daarom gebeurt dat, maar dat betekend niet meteen dat ik meisjes puur voor de sex heb!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 19:29
Verwijderd
Citaat:
luckyleo schreef:


nee absoluut niet. Maar het is zo dat als je een relatie met iemand van 17, 18 hebt, dat je met deze eerder aan sex toe komt dan bij meiden van 14, 15.
Sex hoort bij een relatie en het is lekker, dus daarom gebeurt dat, maar dat betekend niet meteen dat ik meisjes puur voor de sex heb!
Neej, dat wil ik ook niet beweren. Als je een serieuze relatie hebt gebeurd het idd eerder met iemand van 17/18 omdat die er eerder aan toe is..

Maar een oudere jongen die puur op zoek is naar seks en niks meer heeft een meisje van 14 eerder het bed in geluld dan een meisje van 18..
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 19:29
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
luckyleo schreef:


meiden van rond de 18 gaan toch sneller verder dan meiden van 14 (neem ik aan en baseer ik op eigen ervaringen.)
Dat weet ik wel zeker, maar door dit te zeggen haal je eigenlijk je eerste stelling 'meisjes hebben een oudere vriend vooral om er sex mee te hebben' onderuit, omdat die meisjes blijkbaar nog lang niet zo (snel) toe zijn aan sex en het misschien ook nog niet zo belangrijk vinden.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 19:51
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
stout! schreef:


Dat weet ik wel zeker, maar door dit te zeggen haal je eigenlijk je eerste stelling 'meisjes hebben een oudere vriend vooral om er sex mee te hebben' onderuit, omdat die meisjes blijkbaar nog lang niet zo (snel) toe zijn aan sex en het misschien ook nog niet zo belangrijk vinden.
ik haal hem niet onderuit, want ik zeg niks over dat meiden van 14 heel snel sex willen, maar ze willen het wel. En dat zoeken ze bij een oudere jongen. Ze willen wel minder snel sex dan iemand van 18, maar toch is (de stelling het nog steeds zo dat ze het met een ouder iemand nemen voor de sex.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-07-2002, 21:07
Verwijderd
Citaat:
luckyleo schreef:


ik haal hem niet onderuit, want ik zeg niks over dat meiden van 14 heel snel sex willen, maar ze willen het wel. En dat zoeken ze bij een oudere jongen. Ze willen wel minder snel sex dan iemand van 18, maar toch is (de stelling het nog steeds zo dat ze het met een ouder iemand nemen voor de sex.
Ja, want jongens van hun leeftijd hebben helemaal geen last van hormonen dus seks kunnen ze daar met geen mogelijkheid mee hebben, daar kunnen ze het alleen op geestelijk vlak mee vinden, echt goede gesprekken mee voeren enzo
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 21:15
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:


Ja, want jongens van hun leeftijd hebben helemaal geen last van hormonen dus seks kunnen ze daar met geen mogelijkheid mee hebben, daar kunnen ze het alleen op geestelijk vlak mee vinden, echt goede gesprekken mee voeren enzo
tuurlijk wel, maar wat ik bedoel te zeggen is dat ze het toch met een oudere nemen omdat ze dan meer van de sex verwachten dan bij hun leeftijdsgenoten.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 21:19
Verwijderd
Citaat:
luckyleo schreef:
Als hij het echt voor de sex doet, zoekt ie meestal wel iemand van zijn eigen leeftijd.
Mwoah, misschien staat hij meer kans bij jongere meiden? You never know.

Dit is idd een herkauwd en inmiddels rectaal ontlast onderwerp. Feit is dat je zoiets niet kunt generaliseren. Het is immers niet altijd het meisje dat de keus treft, kan ook andersom.

Daarnaast spelen er meerdere factoren een rol, zoals sociale status (voor een meisje kan een oudere vriend cool zijn tegenover andere meisjes, voelt ze zich verheven), inhoud (jongens van haar eigen leeftijd zijn vaak nog te onvolwassen en lijken over niks te kunnen praten) alsmede rust (oudere jongens stralen een bepaalde rust uit t.o.v. haar leeftijdsgenoten, zijn doorgaans zekerder van zichzelf en niet meer zo opgefokt -> ook betrouwbaarder).

Voor jongens kan weer gelden dat meiden van hun eigen leeftijd juist te volwassen zijn (een meid van mijn leetijd, 21, denkt waarschijnlijk al aan samenwonen en kinderen bijvoorbeeld ), ook kan het bescherminstinct opkomen (ze willen dus een kleiner en zwakker iemand om te beschermen), enzovoorts..

Met al dit in ons achterhoofd, hoe kom je erbij dat sex DE reden is?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 21:40
Verwijderd
Citaat:
luckyleo schreef:


tuurlijk wel, maar wat ik bedoel te zeggen is dat ze het toch met een oudere nemen omdat ze dan meer van de sex verwachten dan bij hun leeftijdsgenoten.
ik ben 14 en ik wil wel hele goede seks hoor dus neem ik maar met een oudere jongen, dus zorg ik er maar voor dak daarop verliefd wordt..



Zo'n meisje wordt toch niet verliefd op een oudere jongen omdat ze denkt dat de seks dan beter is, en sneller kan. maar omdat het geestelijk klikt met die jongen?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 23:15
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Het is meestal wel een feit dat sex met oudere jongens gewoon beter is, maar ik denk niet dat dat de reden is...
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 23:15
little lady
Avatar van little lady
little lady is offline
Citaat:
luckyleo schreef:
Stelling:

Meiden die een flink oudere vriend heben, hebben deze oudere vriend vooral om sex met hem te hebben, anders hadden ze wel iemand van hun eigen leeftijd gezocht.

Dan bedoel ik vooral de categorie meiden van rond de 14, 15 jaar die een vriend hebben van rond de 18 en ouder.
Deze nemen een oudere vriend zodat ze met hem eerder en beter sex kunnen hebben dan bij iemand van hun eigen leeftijd.
Niet mee eens..
Ik heb nu met iemand die ouder is maar niet zoals jij zegt "vooral om de sex"..
maar gewoon omdat de meeste jongens van mijn leeftijd *bijna 15*nog in hun "dragonballZ-tijdperk zitten"..
__________________
plop.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 09:28
Dagusti
Avatar van Dagusti
Dagusti is offline
Tssssss. Tis onzin dat alle jongens geestelijk achterlopen op meisjes. Als ik het zo merk zijn de meisjes van mijn leeftijd niet veel volwasseren dan de jongens. En de meisjes van twee jaar jonger zijn al helemaal twee jaar jonger. Dat is echt pure onzin. Er zijn maar een meisjes die zo zijn opgevoed dat ze de geestelijke ontwikkeling hebben dat ze twee jaar ouder lijken.
Ik denk ook niet dat meisjes het alleen om de sex doen. Ik heb een vriendin van twee jaar jonger. Mag toch hopen dat ze het niet om de sex doet. Zeker weten van niet. Anders was het er al wel van gekeomen Ik weet wel dat veel meisjes met een oudere jongen zoenen omdat ze dat zien als troffee. Ze zijn trots en het voelt lekker. Ook pure onzin vindt ik. Echt waarom is een zoveel oudere jongen beter dan iemand van je eigen leeftijd. Ik vind meisjes die alleen met oudere jongens zoenen (ouder dan 4 jaar ouders in de periode van 14 tot 16) echt sletjes.
__________________
Stalin vertegenwoordige het onmensenlijke van het rationalisme
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2002, 09:50
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Nou ik ben zelf 16 en heb een vriend van 20..
En dat is echt niet omdat de seks dan beter zal zijn of omdat ik dan eerder seks zou kunnen hebben

We kenden elkaar al meer dan een jaar voordat we iets kregen en het is langzaam aan zo gegroeid eigenlijk tussen ons.. Als het me om de seks te doen was geweest dan was ik natuurlijk al veel eerder naar m toe gegaan, of elke andere jongen die ouder is..
Denk niet dat je een relatie moet baseren op seks.. dan is het enkel lust en geen gevoel.. Zo houdt een relatie nooit lang stand..

Jongens van mijn eigen leeftijd beginnen nu net een klein beetje, met vlagen zo af en toe, volwassener te worden en zich zo te gedragen, Maar nog lang niet altijd..
Het meest van de tijd zijn ze bezig over voetbal of scooters
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•

Laatst gewijzigd op 11-07-2002 om 09:52.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Dagusti schreef:
Tssssss. Tis onzin dat alle jongens geestelijk achterlopen op meisjes. Als ik het zo merk zijn de meisjes van mijn leeftijd niet veel volwasseren dan de jongens. En de meisjes van twee jaar jonger zijn al helemaal twee jaar jonger. Dat is echt pure onzin. Er zijn maar een meisjes die zo zijn opgevoed dat ze de geestelijke ontwikkeling hebben dat ze twee jaar ouder lijken.
Ik denk ook niet dat meisjes het alleen om de sex doen. Ik heb een vriendin van twee jaar jonger. Mag toch hopen dat ze het niet om de sex doet. Zeker weten van niet. Anders was het er al wel van gekeomen Ik weet wel dat veel meisjes met een oudere jongen zoenen omdat ze dat zien als troffee. Ze zijn trots en het voelt lekker. Ook pure onzin vindt ik. Echt waarom is een zoveel oudere jongen beter dan iemand van je eigen leeftijd. Ik vind meisjes die alleen met oudere jongens zoenen (ouder dan 4 jaar ouders in de periode van 14 tot 16) echt sletjes.

Het valt nu inmiddels wel weer mee met jongens van mijn leeftijd, maar als ik kijk naar jongens van 15/16, nu en toen ik dat zelf was was hun favoriete tv programma Dragon Ball Z of Pokemon, doen ze voortdurend stoer voor hun vrienden (ze hebben geen seks, nee, ze ballen..??) enz. Ik denk dat vooral dit stoer doen het gedrag is dat mensen irriteert...
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 12:54
Gwenniej
Avatar van Gwenniej
Gwenniej is offline
ik weet nie of het hierboven allemaal al eerder is gezegt maar:

meisjes rond die leeftijd lopen nou eenmaal voor op jongens van hun eigen leeftijd. Dus zoeken ze een jongen van bijvoorbeeld 3 a 4 jaar ouder. Ze hebben dan toch meer iemand van hun eigen "niveau"

En bij jongens van bijvoorbeeld 18 die willen ook niet altijd meisjes van hun eigen leeftijd, want dan krijgen ze een "te volwassen" vriendin, en dan is hun vriendin eigenlijk volwassener enzow als hun zelf en dat vinden ze niet leuk want hun willen min of meer "de baas" zijn en dus nemen ze iemand van 3 of 4 jaartjes jonger.

En qua wat jij zegt over dat sex dat slaat nergens op. T is vaak juist! een probleem en ook vaak een reden dat het uitgaat tussen relaties tussen personen uit die leeftijds categorie.
__________________
honderdduizend luchtkastelen.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 12:59
Mindfields
Mindfields is offline
ehr...er zit wel iets in vind ik
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 15:03
girl18
Avatar van girl18
girl18 is offline
Citaat:
luckyleo schreef:
Stelling:

Meiden die een flink oudere vriend heben, hebben deze oudere vriend vooral om sex met hem te hebben, anders hadden ze wel iemand van hun eigen leeftijd gezocht.

Dan bedoel ik vooral de categorie meiden van rond de 14, 15 jaar die een vriend hebben van rond de 18 en ouder.
Deze nemen een oudere vriend zodat ze met hem eerder en beter sex kunnen hebben dan bij iemand van hun eigen leeftijd.
met die leeftijd ben ik het eens maar met mijn leeftijd niet want ik ben 18 en heb een vriend van 20 maar ik doe het helemaal niet om de seks hoorz..
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 20:13
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
girl18 schreef:


met die leeftijd ben ik het eens maar met mijn leeftijd niet want ik ben 18 en heb een vriend van 20 maar ik doe het helemaal niet om de seks hoorz..
18 en 20 maakt op die leeftijd ook niet zoveel uit. Beide zijn al aardig volwassen
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 17:00
Verwijderd
Citaat:
terror koe schreef:
pfff onzin
mijn vriend is 22 en mijn leeftijd kun je links van dit berichtje bekijken.. en we zijn toch ECHT niet bij elkaar voor de sex.. tenminste, ik niet
je kan een theorie niet ontkrachten door 1 geval, op alles zit uitzonderingen namelijk.. Dus dat het voor jou niet zo is betekent niet dat het over het algemeen niet zo is..

Ik ben het echter ook niet met de stelling eens hoor, maar wou alleen even zeggen dat wat jij zegt geen argument is
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 17:24
dreadje
Avatar van dreadje
dreadje is offline
bullshit..ik zelf ben 16 en mijn vriend is 20 en ik heb absoluut niet iets met hem genomen omdat ik sex wil..we passen gewoon heel goed bij elkaar en we hebben elkaar gewoon 'gevonden'..en als je zoveel van elkaar houdt dan ga je daarna pas aan sex denken...en dan heb je ook sex met diegene uit liefde..niet om de sex alleen..
__________________
Open your eyes and look within, are you satisfied with the life you're living?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 17:44
Shadow X
Avatar van Shadow X
Shadow X is offline
Maar werd hij voor jou niet interessanter omdat hij 20 was?
Waarschijnlijk wel. En dat kan onbewust best iets met sex te maken hebben.

Het menselijk instinct werkt nog op oude principes ->
ouder -> meer levenservaring, sterker, meer ervaring met sex ->
genetisch gezondere/sterkere kinderen.

Denk ik
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 19:23
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
toen k 14 was heb ik 3 maanden met een jongen van 18 gehad, en neej, we hebben geen sex gehad...

dus in mijn geval klopt t niet.

nu ben ik 16 en begin ik meer te trekken naar jongens van 17,18 jaar... nu vind k zelfs iemand leuk die ook 16 is. dat komt volgens mij omdat ik vrij snel in de pubertijd kwam en er ook snel weer uit ben (eerder dan andere meiden, en t is niet zo dat iedereen dat zegt ofzo, maar k meen het) en daardoor toen ik jong was met oudere nam omdat me dat meer aantrok. nu ben k wat ouder, de jongens zijn ook wat ouder en dus wat volwassener, en nu maakt t me niet meer zo uit omdat jongens van 16 ook serieus kunnen zijn.

en sex doet er bij mij niet toe, daar heb k de laatste tijd zelfs problemen mee, maar das een ander verhaal.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 20:33
Verwijderd
mjah, moet je ook kijken hoe die jongen eruit ziet, ik zie er jonger uit als ik ben (ook omdat ik maar een bloody 1.75 meter ben), dus heb heel vaak (nou ja, heel vaak ) dat het juist jongere meisjes zijn die met me lopen te flirten...

geen problemen mee, maar ergens trek ik een grens... 13 jaar en 18 jaar vind ik toch net iets teveel van het.... verschil
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-07-2002, 20:36
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Havock schreef:
mjah, moet je ook kijken hoe die jongen eruit ziet, ik zie er jonger uit als ik ben (ook omdat ik maar een bloody 1.75 meter ben), dus heb heel vaak (nou ja, heel vaak ) dat het juist jongere meisjes zijn die met me lopen te flirten...

geen problemen mee, maar ergens trek ik een grens... 13 jaar en 18 jaar vind ik toch net iets teveel van het.... verschil
en? wat heeft dat met de stelling te maken?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 20:48
Verwijderd
Citaat:
luckyleo schreef:


en? wat heeft dat met de stelling te maken?
dat als jongens er wat jonger uitzien, en zich ouder gedragen, dat misschien wel ideaal is voor die meisjes (in hun ogen, misschien)

en niet zo moeilijk doen, ik heb hoofdpijn :x
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 20:50
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Havock schreef:


dat als jongens er wat jonger uitzien, en zich ouder gedragen, dat misschien wel ideaal is voor die meisjes (in hun ogen, misschien)

en niet zo moeilijk doen, ik heb hoofdpijn :x
maar dat zegt toch niks over het feit dat jongere meiden oudere jongen zoeken voor de sex (de stelling) ?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 21:38
dreadje
Avatar van dreadje
dreadje is offline
Citaat:
Shadow X schreef:
Maar werd hij voor jou niet interessanter omdat hij 20 was?
Waarschijnlijk wel. En dat kan onbewust best iets met sex te maken hebben.

Het menselijk instinct werkt nog op oude principes ->
ouder -> meer levenservaring, sterker, meer ervaring met sex ->
genetisch gezondere/sterkere kinderen.

Denk ik
Als hij 17 had geweest en precies hetzelfde karakter dan had ik ook verliefd op 'm geworden..we passen gewoon bij elkaar..en tja..dat hij nou 20 is..dat is nou wel het minst belangrijkste in onze relatie..en btw hij was ook nog maagd en had dus ook helemaal geen sexuele ervaring..
Ik ben verliefd geworden op z'n karakter, niet op z'n leeftijd
__________________
Open your eyes and look within, are you satisfied with the life you're living?

Laatst gewijzigd op 12-07-2002 om 21:41.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 22:40
Verwijderd
Citaat:
luckyleo schreef:


maar dat zegt toch niks over het feit dat jongere meiden oudere jongen zoeken voor de sex (de stelling) ?
lees mijn laatste regel.

rotjonk.

en ja, veel meisjes doen dat volgens mij om de (bijna)sex, stoer doen heet dat
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 09:32
miro
Avatar van miro
miro is offline
Wat is dit voor onzin. Ik ben zelf iemand die altijd een oudere vriend heeft gehad. Mijn ex waar ik 2 jaar mee gegaan ben was 5 jaar ouder. Ja en je gaat ook echt 2 jaar met iemand voor de seks Liefde gebeurt gewoon en dat oudere jongens meer op een lijn zitten met een jonger meisje, ja dat is vaak zo. Meisjes zijn nou eenmaal eerder volwassen. Ik kan sowieso niet begrijpen dat je met iemand gaat voor de seks, maar das dan weer een ander verhaal denk ik.

Ik denk dat je van jouw stelling beter kunt maken:

Oudere jongens zijn beter in seks dan jongere jongens.

En das natuurlijk een onzin stelling dan.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 10:31
Verwijderd
Citaat:
miro schreef:
Wat is dit voor onzin. Ik ben zelf iemand die altijd een oudere vriend heeft gehad. Mijn ex waar ik 2 jaar mee gegaan ben was 5 jaar ouder. Ja en je gaat ook echt 2 jaar met iemand voor de seks Liefde gebeurt gewoon en dat oudere jongens meer op een lijn zitten met een jonger meisje, ja dat is vaak zo. Meisjes zijn nou eenmaal eerder volwassen. Ik kan sowieso niet begrijpen dat je met iemand gaat voor de seks, maar das dan weer een ander verhaal denk ik.

true, true

de meeste jongens hebben idd het liefst dat het meisje wat jonger is ja (i think)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Val op jonge meisjes
Verwijderd
47 19-07-2013 00:57
Liefde & Relatie Contact met een 13 jarige
JVV079
55 10-06-2013 16:15
Liefde & Relatie Vallen op het zusje van je beste vriend :S
mediaROCKS
6 06-05-2013 21:36
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 21:20
Liefde & Relatie Wat zien jongens toch altijd in jongere meisjes?
Amidala
50 08-03-2002 21:00
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:41.