Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2013, 17:11
Verwijderd
ik ben 17 jaar en ik val vooral op meisjes van 13/14/15 jaar. ik zit er een beetje mee, want het is toch best raar als een 17-jarige jongen op 13/14/15 jarige meisjes valt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-03-2013, 17:27
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Nou het is niet zo heel raar want het leeftijdsverschil is niet zo heel groot. Als je er rekening mee houdt dat ze soms wat kinderlijker zijn dan jij en niet verder gaat dan "gewone" vriendschap is er weinig aan de hand dacht ik. Maar denk er wel aan dat ouders niet staan te juichen als hun dochter van 13 thuiskomt met een vriendje van 17!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis

Laatst gewijzigd op 18-03-2013 om 19:04.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2013, 18:38
Verwijderd
Nee.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2013, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Nou het is niet zo heel raar want het leeftijdsverschil is niet zo heel groot. Als je er rekening mee houdt dat ze soms wat kinderlijker zijn dan jij en niet verder gaat dan "gewone" vriendschap is er weinig aan de hand dacht ik. Maar denk er wel aan dat ouders niet staan te juichen als hun dochter van 13 thuiskomt met een vriendje van 17!
Nouja, 13-17 is inderdaad een redelijk verschil, maar niet zó groot dat je persé niet verder zou mogen gaan dan gewoon vrienden, zeker niet als zij enigszins volwassen is.

En verder vind ik een jongen van zeventien en een meisje van vijftien helemaal niet zo'n groot verschil.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2013, 15:05
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Dat hangt er wel een beetje van af hoe je "verder zou mogen gaan" opvat.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 20-03-2013, 15:46
Verwijderd
Als verkering hebben.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2013, 15:47
mytholon
Avatar van mytholon
mytholon is offline
Prima niet? Zolang het niet zo blijft als je bijvoorbeeld 50 zou zijn en je valt nog steeds op meisjes van rond de 15 dan zou ik eens met iemand gaan praten.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2013, 16:32
Meloenke
Meloenke is offline
Klinkt niet echt raar hoor. Ik ken veel meer meisjes die 14/15 zijn en die met oudere jongens hebben.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2013, 16:42
Theboy16
Theboy16 is offline
Is normaal al word je ermee gepest daar moet je nii naar luisteren
Je hoeft jezelf niet als pedo aantezien ofzo
Met citaat reageren
Oud 26-04-2013, 12:41
Verwijderd
Ik vind het eerlijk gezegd heel irritant. Ik vind het nogal raar als ik met een meisje van 14 loop. Soms word ik er wel mee gepest
Met citaat reageren
Oud 26-04-2013, 15:22
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
17-14 gaat makkelijk joh. En je moet je niets aantrekken van wat andere mensen zeggen.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2013, 15:58
Verwijderd
Ik kan er ook niet mee zitten. Denk er wel aan dat je 18 wordt en dan is het iets sneller gedoe. Let sowieso op dat je op een persoon valt, en niet een leeftijdscategorie. Als je 20+ bent mag je smaak ook wel zijn veranderd naar 16+.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2013, 17:47
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Ik had toen ik in de zesde zat ook wel een paar mannelijke klasgenoten die verkering hadden met meisjes uit de tweede klas. Moet er wel bij zeggen dat die meisjes echt wel volwassen voor hun leeftijd waren.

Je moet je inderdaad wel zorgen gaan maken als je straks een jaar of 20 bent en nog steeds op 13-jarige meisjes valt.
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 28-04-2013, 15:25
Verwijderd
valt wel mee of licht het aan mij dat ik op oudere jongens val ...je moet gewoon...doen wat je wilt ..het is niet raar ...maar ze moet wel volwassen genoeg zijn in haar koppie
Met citaat reageren
Oud 29-04-2013, 17:25
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Klasgenote van mij is 15 en haar vriend is 21, dus bij jou valt het nog reuze mee
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 01-05-2013, 00:21
Verwijderd
Ik val ool op meiden van 13-14-15 ;p
Maar kheb het gevoel zij niet op mij, ik val ook op jongens en die vinden me vaak ook stom
Met citaat reageren
Oud 01-05-2013, 16:01
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Ik val ool op meiden van 13-14-15 ;p
Maar kheb het gevoel zij niet op mij, ik val ook op jongens en die vinden me vaak ook stom
Je bent 12...
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2013, 21:34
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Ik val ool op meiden van 13-14-15 ;p
Maar kheb het gevoel zij niet op mij, ik val ook op jongens en die vinden me vaak ook stom
Wanneer vinden ze je stom? Als je laat merken dat je ze leuk vindt?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-05-2013, 10:19
Verwijderd
meiden willen liever oudere jongens omdat die verder zijn en niet overal een lolletje van maken en al gauw wat verder willen
Met citaat reageren
Oud 02-05-2013, 10:30
Verwijderd
Op je 17e vallen op meisjes van rond de 14 vind ik niet zo gek, zo lang het maar met je mee groeit. Dus niet dat je op je 20e nog steeds op meisjes van 14 valt.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2013, 10:37
Verwijderd
ja dat klop
Met citaat reageren
Oud 04-05-2013, 15:49
Maarten groen
Maarten groen is offline
Toen ik 18 was was mijn vriendin 14, niets raars aan Als het maar van beide kanten goed voelt
Met citaat reageren
Oud 04-05-2013, 17:51
Verwijderd
18 en 14 mijn moeder vind dat nooit goed maar ik vind het ook dood normaal ze zal het toch moeten accepteren
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 05:29
Verwijderd
Citaat:
Je bent 12...
jij hebt leren lezen, en idd ik ben 12, en de een ontwikkelt geestelijk nou eenmaal sneller dan de ander, zo heb ik mn gevoelens voor jongens en meisjes die wat ouder, volwassener en rustiger zijn, een beetje gegieber kan ik wel hebben, maar mn zus kan ik uit t raam gooien!!

Citaat:
Wanneer vinden ze je stom? Als je laat merken dat je ze leuk vindt?
ik heb dus al het gevoel dat ze me bekijken als minderwaardig, ik durf niet eens te laten merken dat ik ze leuk vind

Citaat:
meiden willen liever oudere jongens omdat die verder zijn en niet overal een lolletje van maken en al gauw wat verder willen
als er iemand 2 kanten heeft dan ist wel mijn type, iedereen kan wel een druk zijn, maar op de momenten dat t serieus gaat, dan ga ik ook serieus, ben in principe nooit druk, zit ook vaak alleen op mn kamer, valt geen reet te beleven, en als ik naar buiten ga... daar ben ik gwn te onzeker voor

Edit: ik weet die 2 kanten ook te besturen, ik ken ook wel meer mensen met 2 kanten in de negatieve zin...

Laatst gewijzigd op 07-05-2013 om 15:07. Reden: Je kunt ook meerdere quotes in één post opnemen; maak daar gebruik van!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 07:32
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
viezegedachten!, als je zelf met problemen zit raad ik je aan een eigen topic te maken in plaats van die van iemand anders te 'kapen'.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2013, 09:06
Verwijderd
Citaat:
Ik val ool op meiden van 13-14-15 ;p
Maar kheb het gevoel zij niet op mij, ik val ook op jongens en die vinden me vaak ook stom
12 en 15 is anders dan 17 en 15

Laatst gewijzigd op 05-05-2013 om 09:44.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 09:40
Heer Wil
Heer Wil is offline
Mannen van 80 vallen ook nog op meiden van 20-30, dat is gezond!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 23:04
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
jij hebt leren lezen, en idd ik ben 12, en de een ontwikkelt geestelijk nou eenmaal sneller dan de ander, zo heb ik mn gevoelens voor jongens en meisjes die wat ouder, volwassener en rustiger zijn, een beetje gegieber kan ik wel hebben, maar mn zus kan ik uit t raam gooien!!
13, 14 en 15 noem ik niet veel ouder. Ik noem het normaal als je als 12-jarige valt op meiden die iets ouder zijn.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 21:44
"Noa"
"Noa" is offline
Citaat:
ik ben 17 jaar en ik val vooral op meisjes van 13/14/15 jaar. ik zit er een beetje mee, want het is toch best raar als een 17-jarige jongen op 13/14/15 jarige meisjes valt?
Het gebeurd vaker dat oudere jongens op jongere meiden vallen of dat jonge meiden op oudere jongens vallen.
Dat komt vaak door de puberteit , meiden beginnen eerder te puberen en jongens later .het zou dan kunnen zijn dat een meisje van 13 even lang heeft gepuberd als een jongen van bijna 17 waar door ze dus qua leeftijd veel verschillen maar in ontwikkeling niet. Kijk maar eens bij je thuis is je vader ouder dan je moeder ? Je opa ouder dan je oma?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 15:00
Verwijderd
toen ik 14/15 was had ik ook een vriend van 17.
ik val graag op oudere jongens rond de 17
zijn ze net wat volwassener
Met citaat reageren
Oud 11-05-2013, 21:58
Sabinevg
Avatar van Sabinevg
Sabinevg is offline
14/15 en 17 is not a problem, vind ik haha
Met citaat reageren
Oud 12-05-2013, 13:45
*DragonBitch*
*DragonBitch* is offline
dat is oke..die leeftijden kunnen wel maar ze moet dan geestelijk ook verder zijn
__________________
when the dark has tasted the tasty light it is unstoppable
Met citaat reageren
Oud 23-05-2013, 11:51
10tien
Avatar van 10tien
10tien is offline
en een jongen van 20 met een meid van 15?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2013, 13:29
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Klasgenote van mij is 15 en haar vriend is 21, dus bij jou valt het nog reuze mee
Wat een rare beredenering; een ander doet het dus het is goed? Robert M. scheelde ook het één en ander met zijn slachtoffertjes, dus alles wat minder scheelt 'valt wel mee'? Ben zelf 21 en zou me een ontiegelijke pedofiel voelen als ik iets met een meisje van 15 zou beginnen.

Op de leeftijd van de TS vind ik een verschil van 2 jaar toch wel ongeveer de max, juist in de pubertijd zijn leeftijdsverschillen heel duidelijk merkbaar en iemand van 17 met iemand van 13 vind ik dan ook een belachelijk combinatie. Verder leert de praktijk dat het 9 van de 10 keer zo is dat als een jongen van 17 niemand van zijn eigen leeftijd kan krijgen hij het maar bij jongere meisjes gaat proberen die denken dat ze stoer zijn als ze een ouder vriendje hebben; dus ja, ik begrijp heel goed dat je dan gepest wordt.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2013, 17:53
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
mijn vriendje is 21 en dat gaat anders prima hoor.. ik zie het probleem niet, aangezien ik al 16 ben..
pas als iemand 21 en de ander 12 is bijv.. ook omdat die van 12 het wss alleen doet omdat ze graag dr eerste vriendje wil hebben, en een beetje aandacht, terwijl de oudere waarschijnlijk seks wil hebben enz, tis dus niet zo handig..
Iig als iemand jongere meiden leuk vind issie niet meteen een pedofiel.. het is een voorkeur en daar kan je niks aan doen >.>
verkrachtingen en aanrandingen vind ik pas echt erg.. dan kan je iemand pas een pedofiel noemen denkik
Met citaat reageren
Oud 23-05-2013, 17:53
A$AP
Avatar van A$AP
A$AP is offline
Uhhm, Het ligt aan de persoon wat die gene er van vindt of het nou normaal is of niet, dat kun je niet zeggen. Ik denk dat het wel niet normaal is als jullie al gelijk sex hebben, want daar zijn die meisjes duidelijk jong voor. Maar zo lang jij netjes met ze omgaat is er toch niks mis?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-05-2013, 18:05
Verwijderd
15 is oud zat voor wat benenspreiderij.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2013, 18:13
A$AP
Avatar van A$AP
A$AP is offline
Citaat:
15 is oud zat voor wat benenspreiderij.
Ja, 15 zeker wel en hij is 17. Dus dat zou toch best kunnen? 14 en 13 vind ik wel wat aan de jongere kant.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2013, 18:18
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
15 is oud zat voor wat benenspreiderij.
Citaat:
Ja, 15 zeker wel en hij is 17. Dus dat zou toch best kunnen? 14 en 13 vind ik wel wat aan de jongere kant.
De leeftijd waarop iemand toe is aan seks kan per persoon heel erg verschillen. Waarschijnlijk zijn jongere meiden (waar TS op valt) er nog niet aan toe, dat is iets voor hem om rekening mee te houden en ook vooral om binnen zijn relatie (mocht hij een relatie krijgen met iemand van welke leeftijd dan ook) samen over te praten.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-05-2013, 18:23
A$AP
Avatar van A$AP
A$AP is offline
Citaat:
De leeftijd waarop iemand toe is aan seks kan per persoon heel erg verschillen. Waarschijnlijk zijn jongere meiden (waar TS op valt) er nog niet aan toe, dat is iets voor hem om rekening mee te houden en ook vooral om binnen zijn relatie (mocht hij een relatie krijgen met iemand van welke leeftijd dan ook) samen over te praten.
Ja, daar ben ik het helemaal mee eens!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2013, 12:49
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Offtopic discussie verwijderd. Laten we het bij het topic houden.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 09:32
Verwijderd
Okee bedankt voor de reacties.

Een meisje waar ik nu een beetje mee zit is 14, maar die heeft een relatie gehad met het broertje van een vriens van me, dan wordt het toch ineens wel heel raar.

Je kan ook best gelijk hebben dat ik meisjes van m'n eigen leeftijd gewoon niet kan krijgen en dat ik jongere meisjes neem omdat die wat makkelijker zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 10:17
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
nee dat vind ik niet heel raar, ik zou er zelf geen ruhring mee hebben maar ach.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 22:14
Verwijderd
Ik ben 20 en zou een 15 jarige gewoon doen
Met citaat reageren
Oud 25-06-2013, 19:32
love-in-the-air
Avatar van love-in-the-air
love-in-the-air is offline
Niet raar! Ik val namelijk weer op oudere jongens haha
Met citaat reageren
Oud 26-06-2013, 07:11
Verwijderd
De discussie over dertigers die dertienjarigen zouden doen is verwijderd, dan komt de dertigjarige hopelijk ook niet meer in de verleiding om met clones verder te discussiëren omdat hij denkt dat hij om een mening is geband.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2013, 13:31
idontknow2013
idontknow2013 is offline
Mijn mening hier over is :
Dat je op meisjes (Je zegt het zelf; Meisjes) valt van 13/14 keur ik af. Gewoon omdat ze nog een kind zijn. Jij bent 17, zoek een leuke meid van 16/17 jaar. 15 is heel misschien nog te doen.

Besef wel; Zodra jij 18 bent. En je gaat met een meisje van 13 is dat strafbaar volgens de wet. Dan valt het onder pedofilie.
Want zodra 2 mensen (waarvan 1 onder de 18) 5 jaar schelen, dan ben je volgens de offiecier van justitie een "pedofiel" en dat wil je niet op je naam hebben staan.

Wees verstandig. En kijk meer naar een meid van je eigen leeftijd.

Succes ermee!
__________________
Love is lika a book, ever stops it!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2013, 00:57
Verwijderd
dat is niet meer zo raar, ik kan het verschil tegenwoordig maar moeilijk zien tussen een 13 jarige meisje en een 16 jarige. Ze beginnen allemaal zo vroeg met sletterige kleding tegenwoordig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Ik val op gereformeerde meisjes; waar vind ik ze?
Maakmeklaar
45 03-10-2012 18:26
Verhalen & Gedichten [verhaal] Afspraak op Utrecht CS
Een Tweeling
88 30-08-2004 20:38
Liefde & Relatie jongere meisjes erg leuk vinden
robinn
19 25-11-2003 21:17
Verhalen & Gedichten mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje
Verwijderd
15 17-05-2003 22:55
Liefde & Relatie Als je op mij valt, val ik niet op jou. Als je niet op mij valt, val ik wel voor jou!
E-quesss
27 17-09-2002 14:34
Liefde & Relatie De redenen van leeftijdsverschil
Verwijderd
39 22-04-2002 13:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:38.