Advertentie | |
|
22-05-2008, 17:23 | ||
Citaat:
22-05-2008, 17:26 | |
Missy, is het geen idee om binnenkort alle gesloten WSZ topics eens te verwijderen uit de lijst? En dan bedoel ik de topics die gesloten werden omdat ze te laat waren.
Al die slotjes staan zo lelijk in de lijst enzo.
22-05-2008, 17:37 | ||
Citaat:
Om 0.00 uur had ik bedacht dat ik nog maar eens moest leren voor mijn toets van 9.00 uur. Maar ik bleef hangen, het liep uit. Ik ging pas om 1.30 uur douchen, en daarna pas beneden op de bank leren. Toen ging ik tussendoor vreetbuien en koffie drinken. Toen wilde ik gaan slapen, maar had geen zin om naar boven te gaan. Dus ging ik op de bank slapen <3 (want dat kan als je ouders op vakantie zijn). En toen ging om 7.00 mijn telefoonwekker en ben ik om 7.45 de deur uitgegaan richting trein. Toets gemaakt, weer thuis gekomen en lekker niks gedaan de rest van de dag En jij?
22-05-2008, 17:53 | ||
Citaat:
Ik werd wakker, om vervolgens nog een kwartier te blijven dommelen omdat vriendje en ik geen zin hadden om de kou te doorstaan en eruit te gaan. Na een kwartier móesten we er wel echt uit. Dus toen maar met tegenzin koffie gezet. Als een stel zombies op de bank gezeten, koffie te drinken. En toen naar school. School was echt heel saai, maar wel belangrijke dingen geregeld. Het 8e uur proefwerk moet echt afgeschaft worden, dat wel. Daarna naar huis, eten warm maken. Helaas waren de gebakken aardappelen nogal... zwart/blauw. (nee, niet aangebrand) Dus dat drufden mijn broertje en ik niet aan. Maar wat uit de kast getrokken en nu eten we mie met gehakt en wat pittige pindasaus. Oh, en haat aan internet dat het niet fatsoenlijk doet.
22-05-2008, 18:01 | |
Ik vind mijn cactusjes een beetje eng!
Eentje lijkt plotseling een bloemetje te krijgen, krijgen cactusjes bloemen? De ander had eers hele kleine stekeltjes en die worden nu massive en groot, en ik zweer dat hij nu donkerder is van kleur. En de laatste was rond toen ik hem kocht en toen had hij zo'n hoopje geconcentreerde stekels bovenop, en nu wordt hij langwerpiger enzo. Oh wacht, planten groeien, is het niet? Leuk om te zien, ze worden zo snel groot, awww.
22-05-2008, 18:05 | ||
Citaat:
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Iemand voor de saaien werpen #227 Verwijderd | 501 | 02-06-2008 23:15 | |
De Kantine |
Ik saai, jij saait, wij saaien; ik saaide, wij saaiden en wij hebben gesaaid #223 Verwijderd | 501 | 30-05-2008 12:03 | |
De Kantine |
<saai/> #222 <br> | 501 | 29-05-2008 19:10 | |
De Kantine |
L'ennuyeux destin d'Amelie Poulain (saai) #219 Cherry Springs | 500 | 27-05-2008 16:02 | |
De Kantine |
♪ Excuse me while I kiss the saai!♪ #218 Trimm Trabb | 500 | 26-05-2008 18:30 | |
De Kantine |
The Fellowship of the Saai #215 Dinalfos | 500 | 23-05-2008 22:53 |