Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2006, 12:56
Verwijderd
Ik opende net mijn postbank afschrift. Is er 6 juli 65 euro van mijn rekening afgehaald door een incasso. Het gaat om een incasso van Hogeschool Rotterdam. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iets besteld heb, ook geen boeken, en ik zit ook niet op de hogeschool Rotterdam.
Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt, iemand een idee wat ik nu zou moeten doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-07-2006, 13:12
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Staat er iets bij waaraan je kunt herkennen waarvoor het is? Als je zeker weet dat het onterecht is: meteen storneren, volgens mij kun je tot een week na incasso afboeking storneren dus dat zou je vandaag nog lukken.
__________________
Kõigi teede pikkus ajas on võrdne - | - Рукописи не горят
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 13:29
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Gewoon even naar de postbank bellen, dat regelen ze meteen
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 13:32
Estar
Estar is offline
Naar hoge school van Rotterdam bellen, dat ze je sowieso uit je bestand halen en vragen of ze het terug storten, doen ze moeilijk dan de postbank bellen dat het onrechtmatig van je rekening af gehaald is en dat ze het geld terug moeten storten.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 13:52
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Terugboeken en daarna hogeschool Rotterdam opbellen.

Met online banking kun je het geloof ik heel makkelijk terugboeken.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 23:15
Verwijderd
Als je geen toestemming hebt gegeven voor een incasso valt er ook weinig terug te boeken he

Gewoon een foutje, even bellen met die knakkers.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2006, 13:40
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Hehe, dit heb ik dus ook gehad.

De Rabobank in IJmuiden haalde grote bedragen van mij nrekening af, terwijl ik zelf bij de Postbank in Rottedam zat.

Bel de Postbank en laat het terugboeken en blokkeren(dat kan wel hoor, nare man ). Hier heb je 1 maand de tijd voor.

Bel ook de Hogeschool! Waarschijnlijk hebben ze een fout gemaakt, en hebben ze ergens jouw rekeningnummer ingevuld (i.p.v. het nummer van de student).
Zeur net zo lang totdat ze de fout hebben ontdekt. Vraag hier een schriftelijke bevestiging van. Vraag ook altijd met wie je spreekt aan de telefoon, omdat je steeds iemand anders krijgt

Succes Bij mij duurde het drie maanden (2100 euro ) maar nu is het opgelost
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2006, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 15-07-2006 @ 14:40 :
Hehe, dit heb ik dus ook gehad.

De Rabobank in IJmuiden haalde grote bedragen van mij nrekening af, terwijl ik zelf bij de Postbank in Rottedam zat.

Bel de Postbank en laat het terugboeken en blokkeren(dat kan wel hoor, nare man ). Hier heb je 1 maand de tijd voor.

Bel ook de Hogeschool! Waarschijnlijk hebben ze een fout gemaakt, en hebben ze ergens jouw rekeningnummer ingevuld (i.p.v. het nummer van de student).
Zeur net zo lang totdat ze de fout hebben ontdekt. Vraag hier een schriftelijke bevestiging van. Vraag ook altijd met wie je spreekt aan de telefoon, omdat je steeds iemand anders krijgt

Succes Bij mij duurde het drie maanden (2100 euro ) maar nu is het opgelost
Als ik bij de postbank via internet bankieren klik op incasso terugvorderen, dan kunnen ze daarna ook geen geld meer afschrijven
Met citaat reageren
Oud 15-07-2006, 14:47
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 15-07-2006 @ 15:31 :
Als ik bij de postbank via internet bankieren klik op incasso terugvorderen, dan kunnen ze daarna ook geen geld meer afschrijven
Als het goed is, is een terugvordering eenmalig. Je kunt hem wel permanent blokkeren, maar dan moet je een formulier bij de bank invullen van Interpay. Dan wordt er een 'permanente' blokkade ingesteld van 13 maanden (uit mijn hoofd).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine De OV-chipkaart: ervaringen, tips, klachten?
Verwijderd
194 14-10-2009 21:27
Werk, Geld & Recht Incasso maar geen machtiging afgegeven
yourdarkangel
8 02-07-2008 11:46
Werk, Geld & Recht onterecht geld ontvangen
dwight88
32 14-05-2008 08:27
Werk, Geld & Recht aantal vragen mbt consumentenrecht
Verwijderd
8 07-12-2006 22:15
Werk, Geld & Recht Onterechte afsluiting water
Anika
20 19-10-2006 15:46
Werk, Geld & Recht onterecht afgeschreven geld!
Karin18
5 14-06-2003 01:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:46.