Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2004, 20:00
DT
DT is offline
Kent iemand van jullie dit spel? Wat vind je ervan?
Ik heb het vroeger ontzettend veel gespeeld (echt van die games van 20+ uur), en het blijft een van mijn favoriete spellen aller tijden; heb echter wel altijd al het gevoel gehad dat heel weinig mensen in nederland het kennen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2004, 20:32
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
jah ik ken het. ik heb jaren geleden me het spel net niet aangeshcaft. ik was aan het twijfelen.

Ik kende Heroes of Might and Magic II en die was echt meesterlijk speels, actie, had zn eigen landschapstijl
wat tegenwoordig niet meer zo veel bij games te zien is.

Ik heb het vorig jaar nog gedownload en een paar games gespeeld. maar het blijft achterhaald en ik moest er dus een einde aanmaken
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 21:54
Verwijderd
geniaal spel


4 was even wennen, maar ook erg vet.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 22:49
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Ja, erg leuk. Soms haal ik het wel weer eens uit de kast. IV vond ik ook leuk, maar lang niet zo vaak gespeelt. Minister Zalm speelt trouwens ook Heroes als ik het goed heb.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 00:12
Verwijderd
en ook warcraft online
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 08:08
barkrukkie
barkrukkie is offline
Ik heb eerst 4 vaak gespeeld, daarna pas 3

allebei wel vet
maar toch vind ik 4 fijner spelen
__________________
[spAm]
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 08:59
Verwijderd
Ik had tijden geleden ergens gelezen dat deel 4 best wel zou zuigen. Hmmm, zat ik zeker in de war met de review van MM9
Deel 3 vond ik erg vet, al speel ik nooit missies, alleen maar dat multi-gedoe
Hmmm, als ik binnenkort naar de shop ga (Transformers Armada!) neem ik HoMM 4 wel ff mee. DIe is toch wel afgeprijsd naar een tientje ofzo.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 12:53
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Vooral met armegeddons blade en shadow of death
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 13:38
Hippetitus
Avatar van Hippetitus
Hippetitus is offline
heroes of might and magig 4 is ook heel tof
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 14:44
Wielrenner_R
Avatar van Wielrenner_R
Wielrenner_R is offline
als je die goed vond moetr je zeker een keer might and magic 7 spelen
__________________
Hé jij
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 15:25
Verwijderd
Die raad slaat als een lul op een koekblik
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 16:06
Verwijderd
loop nou eens naar de maan met je slappe might and magic 7.

Godschristus, wat is dat een kutspel. Totaal niet vergelijkbaar met homm
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 17:28
barkrukkie
barkrukkie is offline
is er na homm 4 nog wat gereleased behalve die expansion? (expansion heet toch iets van Storms ... ofzo toch?)
__________________
[spAm]
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 17:32
Verwijderd
Het gaat niet echt geweldig met 3DO om het maar heeeeel subtiel te zeggen. Oorzaak heeft waarschijnlijk iets te maken met groene en bruine mannetjes
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 17:41
DT
DT is offline
Citaat:
Morridin schreef op 31-05-2004 @ 18:32 :
Het gaat niet echt geweldig met 3DO om het maar heeeeel subtiel te zeggen. Oorzaak heeft waarschijnlijk iets te maken met groene en bruine mannetjes
Explain?

k snap m niet
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 18:15
Verwijderd
Citaat:
DT schreef op 31-05-2004 @ 18:41 :
Explain?

k snap m niet
Voor Barkrukkie zal ik het maar ff uitleggen

3DO is de pijp uit. De meeste schuld hieraan komt natuurlijk door de aap die EN EA jaaaren geleden had kunnen kopen/ of eigenaar was en toen verkocht oid EN die zo nodig die schijtspellen onder de naam Army Men moest maken.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 19:16
Verwijderd
Citaat:
barkrukkie schreef op 31-05-2004 @ 18:28 :
is er na homm 4 nog wat gereleased behalve die expansion? (expansion heet toch iets van Storms ... ofzo toch?)
The gathering storm en winds of war zijn 2 officiele uitbreidingen.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 09:26
AlexOnAcid
Avatar van AlexOnAcid
AlexOnAcid is offline
iemand intresse in n 8 plyr game ofzo in de toekomst??
__________________
HIGHschool
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-06-2004, 14:25
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Reverend schreef op 31-05-2004 @ 17:06 :
loop nou eens naar de maan met je slappe might and magic 7.

Godschristus, wat is dat een kutspel. Totaal niet vergelijkbaar met homm
De HoMM series zijn gebaseerd op de Might and magic series, waaronder ook might and magic 7. Er is dus wel degelijk vergeljikend materiaal (moet maar eens naar de characters kijken die voorkomen in Homm en die in Might and Magic)

Verder kan ik het niet weten, heb nooit might and magic gespeeld, welk deel dan ook.

Daarentegen speel ik wel Heroes of might and magic vanaf het eerste deel tot en met de vierde. (hoewel van deel 2 alleen een demo)

Vergeleken bij de eerste homm zijn de grafics wel erg klein en gedetaileerd geworden.
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Pletterprater schreef op 01-06-2004 @ 15:25 :
De HoMM series zijn gebaseerd op de Might and magic series, waaronder ook might and magic 7. Er is dus wel degelijk vergeljikend materiaal (moet maar eens naar de characters kijken die voorkomen in Homm en die in Might and Magic)
Hij bedoelt de gameplay slimmeke
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 15:59
Wielrenner_R
Avatar van Wielrenner_R
Wielrenner_R is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 01-06-2004 @ 15:25 :
De HoMM series zijn gebaseerd op de Might and magic series, waaronder ook might and magic 7. Er is dus wel degelijk vergeljikend materiaal (moet maar eens naar de characters kijken die voorkomen in Homm en die in Might and Magic)

Verder kan ik het niet weten, heb nooit might and magic gespeeld, welk deel dan ook.

Daarentegen speel ik wel Heroes of might and magic vanaf het eerste deel tot en met de vierde. (hoewel van deel 2 alleen een demo)

Vergeleken bij de eerste homm zijn de grafics wel erg klein en gedetaileerd geworden.
precies dus die reverend moet niet zo zeiken
__________________
Hé jij
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 16:21
Verwijderd
Je stamboom moet niet zo zeiken.


het verhaaltje van pletterpraten klopt wel, maar heeft verder geen enkele invloed op het feit dat homm vet is om te spelen, en m&m 7 niet.

Verder zie ik in elk topic terugkeren hoe enthousiast jij wel niet bent over het spel. Na een x een topic erover te hebben geopend weet ik ook wel dat je dat spel cool vindt. Leuk voor je, maar verveel ons er dan niet aldoor mee.


Bovendien zou het fijn zijn als je zelf eens wat wist te beargumenteren, ipv die van anderen over te nemen (die helemaal niet terugslaan op mijn reactie)
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 16:26
Wielrenner_R
Avatar van Wielrenner_R
Wielrenner_R is offline
Citaat:
Reverend schreef op 01-06-2004 @ 17:21 :
Je stamboom moet niet zo zeiken.


het verhaaltje van pletterpraten klopt wel, maar heeft verder geen enkele invloed op het feit dat homm vet is om te spelen, en m&m 7 niet.

Verder zie ik in elk topic terugkeren hoe enthousiast jij wel niet bent over het spel. Na een x een topic erover te hebben geopend weet ik ook wel dat je dat spel cool vindt. Leuk voor je, maar verveel ons er dan niet aldoor mee.


Bovendien zou het fijn zijn als je zelf eens wat wist te beargumenteren, ipv die van anderen over te nemen (die helemaal niet terugslaan op mijn reactie)
blabla nu weet ik wel wat je ervan vindt
__________________
Hé jij
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 16:30
Verwijderd
Dat bedoel ik dus, noepie.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 17:24
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik installeerde de 4 en de dag erna was die weer van mijn computer. Geef mij maar gewoon de 3de versie.... Dat is echt om uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu---uren te spelen
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2004, 17:37
Verwijderd
Na m'n examen wil ik hem wel weer op me schijf gooien +exps. Zou wel geinig zijn, zo'n mini multiplayer hiero
Alleen wordt ik zelf natuurlijk flink geowned omdat ik te veel loop te versterken etc ipv meteen snel en hard aan te vallen
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 18:13
Wielrenner_R
Avatar van Wielrenner_R
Wielrenner_R is offline
Citaat:
Reverend schreef op 01-06-2004 @ 17:30 :
Dat bedoel ik dus, noepie.
negeert
__________________
Hé jij
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 18:34
Verwijderd
dat bedoel ik dus snotneusje, maar zelf weten


4 is in het begin een beetje wennen, maar als je een tijdje gespeelt hebt is het zeker wel vet.

Laatst gewijzigd op 01-06-2004 om 18:40.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 21:17
Hippetitus
Avatar van Hippetitus
Hippetitus is offline
Citaat:
Reverend schreef op 01-06-2004 @ 19:34 :
dat bedoel ik dus snotneusje, maar zelf weten


4 is in het begin een beetje wennen, maar als je een tijdje gespeelt hebt is het zeker wel vet.
deel 4 vind ik stukken beter als 3
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 21:23
Verwijderd
Het is maar net wat je smaak is.


Deel 3 is veel meer een geupgrade versie van deel 2. Deel 4 heeft een paar grote veranderingen gehad.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 19:50
AlexOnAcid
Avatar van AlexOnAcid
AlexOnAcid is offline
Citaat:
Morridin schreef op 01-06-2004 @ 18:37 :
Na m'n examen wil ik hem wel weer op me schijf gooien +exps. Zou wel geinig zijn, zo'n mini multiplayer hiero
Alleen wordt ik zelf natuurlijk flink geowned omdat ik te veel loop te versterken etc ipv meteen snel en hard aan te vallen
waneer gaan we m houden dan ??
__________________
HIGHschool
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 23:42
Anco
Anco is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 01-06-2004 @ 15:25 :
De HoMM series zijn gebaseerd op de Might and magic series, waaronder ook might and magic 7. Er is dus wel degelijk vergeljikend materiaal (moet maar eens naar de characters kijken die voorkomen in Homm en die in Might and Magic)

Verder kan ik het niet weten, heb nooit might and magic gespeeld, welk deel dan ook.

Daarentegen speel ik wel Heroes of might and magic vanaf het eerste deel tot en met de vierde. (hoewel van deel 2 alleen een demo)

Vergeleken bij de eerste homm zijn de grafics wel erg klein en gedetaileerd geworden.
Vraag die bij me opkomt: heb jij dan misschien ook "King's Bounty" gespeeld? Dat was zo'n beetje HoMM alleen dan voor DOS .

Enne jongens, waar hebben jullie dat van Zalm vandaan? Misschien ergens een linkje of zo? Lijkt me best vet, zo'n gamespelende minister !
__________________
--> Anco
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 10:43
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Anco schreef op 03-06-2004 @ 00:42 :
Vraag die bij me opkomt: heb jij dan misschien ook "King's Bounty" gespeeld? Dat was zo'n beetje HoMM alleen dan voor DOS .

Enne jongens, waar hebben jullie dat van Zalm vandaan? Misschien ergens een linkje of zo? Lijkt me best vet, zo'n gamespelende minister !
Het spijt me, maar de naam "King's Bounty" zegt me niets (misschien moet ik dat dan eens opzoeken ). Wel heb ik de eerste van age of wonders gespeeld... ik vind hem een slechte rip off van HoMM met veel te weinig variatie. (en dat met iets van 8 rassen... go figure)
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 17:41
Anco
Anco is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 03-06-2004 @ 11:43 :
Het spijt me, maar de naam "King's Bounty" zegt me niets (misschien moet ik dat dan eens opzoeken ). Wel heb ik de eerste van age of wonders gespeeld... ik vind hem een slechte rip off van HoMM met veel te weinig variatie. (en dat met iets van 8 rassen... go figure)
Persoonlijk vind ik AoW I het beste turn-based strategy spel ooit. Maar dat is een errug subjectieve mening natuurlijk want dit spel kwam het dichst bij de visie van Tolkien, waar ik nogal een fan van was en ben.

Maar wil hier geen ruzie maken over Aow vs. HoMM natuurlijk...

En voor King's Bounty, hier is een link:

http://www.the-underdogs.org/game.php?gameid=591

Is echt al een oud spel, maar je kan al goed zien dat de ideeën van HoMM er al inzaten.
__________________
--> Anco
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Fizzle je bent saai en veels te vroeg #886
Verwijderd
500 27-02-2010 12:37
Games Heroes of Might and Magic III
Koning
18 09-08-2008 11:20
Games Oldies but Goldies
tommiegun
142 15-11-2005 22:03
Games Welke games heb je origineel?
Verwijderd
108 10-01-2004 12:11
Games Beste strategie-game
freakinaround
52 16-12-2003 13:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13.