Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2003, 20:26
ArieP
ArieP is offline
hey ik ben arie
hoe kan ik het beste mijn vrouw laten klaarkomen
ik heb de afgelopen tijd wat met mijn mond geprobeerd en ze vindt het ook wel heel lekker, maar het duurt echt heel lang
wat kan ik doen om te zorgen dat ze wel klaarkomt?
Oud 18-04-2003, 20:32
Verwijderd
wat is echt heel lang?

Hee weetje, gezien je leeftijd zullen boeken niet extreem duur voor je zijn, en je hoeft je ook geen zorgen te maken waar je ze laat, dus: koop wat sexuologische boeken die daarover gaan, er staan vaak tips in die vrijwel voor iedereen werken. En vraag poesiefox om les
Oud 18-04-2003, 20:35
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
bij de slegte hebben ze veel goedkope boeken! en sexboeken verouderen niet zo snel
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Oud 18-04-2003, 20:35
ArieP
ArieP is offline
nou ik lik dan tien minuten maar dan ben ik echt heel moe
ik hoor haar wel een beetje kreunen maar ik weet ook niet of ik het goed doe
en wie is poesiefox?
Oud 18-04-2003, 20:40
Verwijderd
Tien minuten? Meer dan de helft van alle vrouwen heeft veel; langer nodig... en je mag best af en toe eventjes ophouden om te vragen of ze t lekker vindt, en wat ze t lekkerst vindt...
en poesiefox is een forumster die officieus seuxaliteits-forum-sextipsgeefster is
officieus = niet-officieel
Oud 18-04-2003, 20:58
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
10minuten??? ja, je moet ook niet meteen op volle kracht beginnen maar rustig opbouwen joh! en een beetje je vingers bebruiken enzo....
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Oud 18-04-2003, 21:18
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 18-04-2003 @ 20:40:
Tien minuten? Meer dan de helft van alle vrouwen heeft veel; langer nodig... en je mag best af en toe eventjes ophouden om te vragen of ze t lekker vindt, en wat ze t lekkerst vindt...
en poesiefox is een forumster die officieus seuxaliteits-forum-sextipsgeefster is
officieus = niet-officieel
*coughpoesiefoxforpresidentcough*
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 18-04-2003, 22:26
poesiefox
poesiefox is offline
Hier ben ik!

Hoe lik je een vrouw klaar was de vraag? Tja, dat weet mijn vriend beter dan ik, maar aan de andere kant, ik heb hem afgericht.

En dat is het probleem met Arie, zijn vrouw vertelt hem blijkbaar niet wat hij wel of niet moet doen.

Maar de vriend is ziek en wil aandacht, dus ik ga evenT voor hem zetten.
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 18-04-2003, 23:52
poesiefox
poesiefox is offline
En vieze lelijke ouwe kerels roepen bij mij weinig inspiratie op. Ik heb Aries foto's gezien, brrr.

Ik wil lekkere blote jongetjes in mijn bed. Dat zijn pas beesten!
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 19-04-2003, 00:20
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 19-04-2003 @ 00:52:
En vieze lelijke ouwe kerels roepen bij mij weinig inspiratie op. Ik heb Aries foto's gezien, brrr.

Ik wil lekkere blote jongetjes in mijn bed. Dat zijn pas beesten!
whahahaha.. hmmz...
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Oud 19-04-2003, 14:50
bangmeisje
bangmeisje is offline
Jij als vies oud mannetje hebt toch wel wat levenservaring, Arie? Of moeten pubers en tieners met een levenservaring van een eendagsvlieg , jou vertellen wat jij moet doen? Zwak hoor!

Je zou beterrr moeten weten, of mocht ik je dat nie vertellen?
Oud 19-04-2003, 14:55
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 19-04-2003 @ 00:52:
Ik wil lekkere blote jongetjes in mijn bed. Dat zijn pas beesten!
Dus daarom zit je op dit forum. I knew it.
Oud 19-04-2003, 14:55
Shitfly
Avatar van Shitfly
Shitfly is offline
Mjah ik vind het ook een beetje raar, je bent toch minimaal al een jaar of 15 getrouwd... en al een hele tijd sexueel actief (denk ik dan hè ) en dan op je 50ste hier op een scholierenforum gaan vragen hoe je je vrouw kan laten klaarkomen. Ik denk dat jullie inmiddels wel zo ver bent dat je zulke dingen aan elkaar kan vragen...
__________________
Error: 404 Don't we hate those?
Oud 19-04-2003, 16:51
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Marcade schreef op 19-04-2003 @ 15:55:
Dus daarom zit je op dit forum. I knew it.
Natuurlijk, je kent het boek "Mijn tante Coleta" toch? Ohjee, ontmaskerd...
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 19-04-2003, 17:51
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 19-04-2003 @ 17:51:
Natuurlijk, je kent het boek "Mijn tante Coleta" toch? Ohjee, ontmaskerd...
Nee. Ik lees nauwelijks boeken.
Oud 19-04-2003, 18:05
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Marcade schreef op 19-04-2003 @ 18:51:
Nee. Ik lees nauwelijks boeken.

Ik zou niet zonder kunnen, lees er meestal drie tegelijk. En geen sexboeken nee! Alle kennis is gebaseerd op ervaringen.
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 19-04-2003, 21:13
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 19-04-2003 @ 19:05:
Ik zou niet zonder kunnen, lees er meestal drie tegelijk. En geen sexboeken nee! Alle kennis is gebaseerd op ervaringen.
Wie had het over seksboeken?? Of was dit een subtiele manier om op te scheppen?
Oud 19-04-2003, 22:32
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Marcade schreef op 19-04-2003 @ 22:13:
Wie had het over seksboeken?? Of was dit een subtiele manier om op te scheppen?

Nee, om misverstanden meteen maar de kop in te drukken.
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 19-04-2003, 23:22
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 19-04-2003 @ 23:32:
Nee, om misverstanden meteen maar de kop in te drukken.
Uhhhhhhhh huh.
Oud 20-04-2003, 00:41
Godard
Avatar van Godard
Godard is offline
Tip van de dag: Lik snel, dan hoef je niet zo lang te likken.

ennuh.... als ze niet klaar komt.....geef je haar een dildo dan hoef je er niet meer zoveel voor te doen
Oud 20-04-2003, 09:16
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Godard schreef op 20-04-2003 @ 01:41:
Tip van de dag: Lik snel, dan hoef je niet zo lang te likken.

ennuh.... als ze niet klaar komt.....geef je haar een dildo dan hoef je er niet meer zoveel voor te doen
*kuch*

Dat geld echt niet voor alle vrouwen zo hoor.

Lik snel. OMG.
Oud 20-04-2003, 13:38
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Godard schreef op 20-04-2003 @ 01:41:
Tip van de dag: Lik snel, dan hoef je niet zo lang te likken.

ennuh.... als ze niet klaar komt.....geef je haar een dildo dan hoef je er niet meer zoveel voor te doen
Sommige meisjes hebben inderdaad iets in zich nodig, door de stimulatie van een en dezelfde zenuwknoop van binnen en van buiten gaat het dan sneller, makkelijker en het resultaat is heftiger. Maar dat wil niet zeggen dat er van jou dan geen inbreng meer verwacht wordt!

Gebruik die dildo zoals je je eigen pik in haar zou gebruiken om haar klaar te laten komen. Het verschil is dat je er zelf geen direct fysiek genot aan ontleent, maar het is toch heerlijk om haar helemaal gek te maken, zonder dat je wordt gehinderd door je eigen mogelijkheden en tekortkomingen. Je kunt doorgaan zolang je wilt, ik noem er maar eentje. Je hoeft je eigen orgasme niet te gaan liggen tegenhouden.

Haar neuken met behulp van een dildo heeft als voordeel dat je haar ieder model en formaat kunt geven wat ze nodig heeft, en je kunt haar erbij likken. Je pik kan nog zo fantastisch zijn, maar hij hangt onder aan je buik en zo'n acrobaat is niemand. Maar wel met een dildo! Je geeft haar zo het beste van twee werelden.

Het is vergelijkbaar met haar clitje vingeren terwijl je in haar bent, maar voor haar nog lekkerder. Een tong is zo zacht en nat, daarbij vergeleken is een vinger maar een naar hard droog stokje. Je houdt de boel goed nat door je eigen spuug, en als je dat ding in je mond even voor haar voorverwarmt kun je waarschijnlijk wel een kleine tegenprestatie tegemoet zien.

Nou denk je zeker: ik kan haar toch likken en vingeren tegelijk? Dat is waar, maar het gevoel van een dildo is vergelijkbaar met dat van een pik, en daar kan geen vinger tegenop. Het gaat om het regelmatige volume. Vingers zijn heerlijk beweeglijk, dat heeft zo'n ding weer niet. En vingers kunnen in etappes worden opgebouwd, eerst een, dan twee of drie. Heerlijk hoor, maar te kort. Vingers bereiken wel haar G plek, maar niet har baarmoedermond. Daar zacht druk tegenaan houden, en zachtjes likken, dan kun je haar een kwartier lang laten klaarkomen.


Het is allemaal een kwestie van timing. Zo goed als een meisje van een jongen moet weten hoe zijn opwinding verloopt, zodat ze hem door afzuigen een onvergetelijke ervaring kan geven door dat proces te volgen, te verlengen en te verhevigen, datzelfde geldt voor een jongen die zijn meisje gek wil maken.

Je begint met haar op te winden, door te zoenen, te strelen, door haar lekker vast te houden, aan haar borsten te likken en te zuigen, buik te aaien, haar billen, dijen, en dan ga je eens kijken of ze al een beetje nat is.

Is ze dat , dan kun je daar wat rommelen, lange zachte halen, verdeel haar nattigheid, maak je vingers met spuug nog wat natter. Speel met haar clitje, plaag rond de ingang, laat er een vingertop inglijden, en ga wat wiebelen met die vinger.

Maar ze mag nog niet klaarkomen, dat mag pas over een uur, dus doe het heel rustig aan, las steeds weer zoenpauzes in. Vinger daar laten, niet weghalen, maar niet bewegen.

Denk erom, zij mag niks doen, alleen genieten. Jij bent hier de baas vandaag.

Vervolgens zak je maar eens af naar de lagere regionen. Je trekt haar broekje uit, en begint haar zachtjes te likken, geeft kusjes, leg dan een paar vingers bij de ingang. Lik haar vooral langzaam, dan houdt je tong het ook het langste vol. Laat je vingers helpen, en gebruik je andere hand om haar te strelen. Zij ligt nu waarschijnlijk met haar handen om je hoofd, het is zo lekker en je mag niet weg. Luister naar die aanwijzingen. Door haar bekken te bewegen en je hoofd van zich af te duwen of juist naar zich toe te trekken maakt ze je duidelijk of het harder moet of juist niet. Ga niet eigenwijs doen, zij weet wat ze voelt, jij niet. Die bewegingen zijn niet onwillekeurig. Als ze steeds weer een beetje van je afschuift, en steeds dichter bij de muur eindigt, dan geef je teveel druk. Dat doet haar pijn, en dan lukt het dus niet.

Praten kan ze in dit stadium niet meer, dus verwacht niets zinnigers dan wat gekreun of gezucht. Maar aan de klank kun je ook veel afleiden.

Wordt vervolgd,.
__________________
Pfff. Boeie.

Laatst gewijzigd op 20-04-2003 om 15:20.
Oud 20-04-2003, 14:00
poesiefox
poesiefox is offline
vervolg

Waar waren we, oja, je bent aan het likken, met twee vingers bij de ingang. Die kunnen ook aan het werk. Leg druk op haar perineum, dus de onderkant, en schuif steeds iets verder naar binnen. Ze mag klagen dat ze al meer wil, maar dat geef je gewoon nog niet. Je wiebelt wat met die vingers, draait een beetje met je hand, maar vooral, je oefent druk uit. Vasthouden, en alleen loslaten als het te erg wordt voor haar. Hou je tong op haar clitje, zelfs al beweeg je hem niet eens.

Als ze in dit stadium al echt begint te gillen dat ze het niet kan tegenhouden, spreek daar van te voren een codewoord voor af ofzo, niet stoppen, of nu doorgaan, geef haar dan wat ze wil. Duw je vingers diep in haar en ga haar G plek meer stimuleren. Lik sneller en harder, pak haar met die vingers en laat haar maar klaarkomen. Zeker als ze er toch meer kan krijgen per vrijpartij, dan begin je erna weer opnieuw met zachtjes likken.

Morgen is er nog een dag.

Maar als je het nog wat kunt rekken, doe dat vooral. Je had toch al wel een doekje onder haar billen gelegd, want het wordt een natte boel. Aan haar reacties kun je zien hoe ver ze is, is het redelijk stabiel en komt ze maar niet, dan wordt het tijd voor zwaarder geschut, het speeltje. Dat heb je toch al wel voorverwarmd he. Als het speeltje net wat groter is dan die van jou, heb je wat glijmiddel nodig of heel veel spuug. Een kleiner speeltje heeft weinig zin, btw. Dat maakt het geen uitzonderlijke gebeurtenis voor haar, tenzij je al een enorme jeweetwel hebt en het gaat altijd al moeilijk in het begin.

Leg dan de dildo , net als je vingers eerder, tegen de ingang, blijf haar rustig likken, en gebruik wat meer spuug. En ga dan heel erg langzaam en voorzichtig in haar. Dat mag rustig vijf minuten duren. Luister naar haar! Teveel ineens is niet lekker! Het is meer de druk die het hem doet in het begin, je mag een beetje draaien en wiebelen, maar meer ook niet. Het ding is meer dan ze gewend is van jou, dus dat is even schrikken, maar wel lekker, anders. Op een gegeven moment geeft ze mee, en glijdt hij er bijna vanzelf in, je hoeft hem alleen maar op druk te houden.

Kans is groot dat ze hier al van klaarkomt, omdat de dildo langs haar G plek glijdt. Is dat het geval, laat haar lekker klaarkomen, langer rekken heeft geen zin. Beweeg het ding niet al te veel, tot ze er om vraagt, en blijf hem dan op druk houden, terwijl je door blijft likken. Dan kan ze nog een keer komen.

Komt ze daar nog niet van klaar, dan kun je met de dildo gaan bewegen alsof het je eigen vlees en bloed is. Je blijft met haar clitje spelen, dat kan nu best wel stevig. Steviger dan wanneer ze geen dildo in zich heeft, en nog niet driekwartier stevig opgewarmd is. Hoe je moet bewegen hangt van haar af. Doe het eerst rustig en dan pas harder en niet andersom. Als je het nu te snel doet, krijg je van mij een knal voor je harses, want dan heb j het mooi verpest. Een vaginaal orgasme moet opgebouwd worden, het is spanning die steeds erger wordt, en die zich ontlaadt. Door teveel te bewegen, ontlaadt de spanning in kleine stukjes en bouw je niet genoeg op.

Je kunt rondjes draaien, of kleine duwtjes geven, of juist in en uit haar bewegen. Experimenteer met de hoek, de druk, de snelheid, die hoeft voor erin niet hetzelfde te zijn als voor eruit, en soms moet je hem even erin vasthouden. Nogmaals, luister naar haar aanwijzingen, naar haar kreuntjes, of ze stilligt, haar adem inhoudt of haar onderlip naar binnen zuigt. Je kunt je nu helemaal op haar concentreren, nu je eigen orgasme niet in de weg zit.

Terwijl zo je met haar bezig bent, wil ze misschien geen clitorale stimulatie meer, omdat ze al clitoraal klaargekomen is, of gewoon niet clitoraal klaarkomt. Dan kun je naast haar gaan liggen, en haar zoenen en strelen, en tegelijk in feite neuken met dat ding in plaats van met jezelf. Je kunt andere houdingen uitproberen, als het niet lukt maar ze er wel tegenaan zit. Er is altijd IETS wat haar over het randje duwt, en dat is voor ieder meisje anders. Haar tepels staan in verbinding met haar baarmoeder, dat is een kanshebber, haar buik, rond haar navel, of juist duwen op haar onderbuik, dat levert meer stimulatie op. Of masseer haar billen. Sommige meisjes heben een massage rond hun sterretje nodig.
Niet erin, dat is akelig.

Als ze klaarkomt, komt het als een enorme vloedgolf, ze kan dan even flauwvallen, of na afloop gaan huilen. Niet schrikken, dat wil alleen maar zeggen dat je haar het orgasme van haar leven bezorgd hebt. Dan ook heel rustig de dildo eruit halen. Ze is erna acuut een stuk nauwer, en dan kan het pijn gaan doen. Een echte wordt erna slap, da's wel zo handig.

Erna wil ik hem zelf in me, op een of andere maniet is dat toch altijd de uitsmijter die het compleet maakt. Er is iets aan hem, dat een gevoel bezorgd waardoor alle haartjes in mijn nek overeind gaan staan, waardoor de rillingen langs mijn ruggegraat heen en weer rennen en er een ontploffing in mijn borstkas zit. En dat heb ik alleen met hem. Zal wel liefde zijn.
__________________
Pfff. Boeie.

Laatst gewijzigd op 20-04-2003 om 15:16.
Oud 20-04-2003, 14:06
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
.. *vraagt zich af hoeveel mensen opgewonden werden van dat stuk van poesiefox* ..

..

..

.. *vraagt zich af of poesiefox zelf geil werd onder het schrijven* .. Hrm.
Oud 20-04-2003, 15:21
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Marcade schreef op 20-04-2003 @ 15:06:
.. *vraagt zich af hoeveel mensen opgewonden werden van dat stuk van poesiefox* ..

..

..

.. *vraagt zich af of poesiefox zelf geil werd onder het schrijven* .. Hrm.

Voorpret! Hoewel, hij is echt ziekjes...dus vanavond zal er nog wel niet inzitten.
*vraagt zich af hoeveel meisjes voor hun verjaardag een dildo gaan vragen aan hun vriendje*
__________________
Pfff. Boeie.

Laatst gewijzigd op 20-04-2003 om 15:24.
Oud 20-04-2003, 15:38
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Verhaal van poesiefox
*print uit* Muahahahahaha...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 20-04-2003, 16:24
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Qimm schreef op 20-04-2003 @ 16:38:
*print uit* Muahahahahaha...

Duw het maar onder zijn neus. Jij gaat de pijpcursus nog eens doorlezen, hij mag dit verhaal goed op zich in laten werken. Profiteren jullie maar weer fijn van al mijn schade en schande!
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 20-04-2003, 16:38
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 20-04-2003 @ 17:24:
Duw het maar onder zijn neus. Jij gaat de pijpcursus nog eens doorlezen, hij mag dit verhaal goed op zich in laten werken. Profiteren jullie maar weer fijn van al mijn schade en schande!
?! Je hebt het jezelf aangedaan?
Oud 20-04-2003, 16:43
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Marcade schreef op 20-04-2003 @ 17:38:
?! Je hebt het jezelf aangedaan?

Dacht je nou echt dat wij alles in een keer meteen goed konden? Het is een lang en hard leerproces geweest met vallen en opstaan, juist omdat er geen internet was waar we dit soort wijsheid uit konden halen. Je had van die sexvorlichtingsboeken, maar daar had je niet veel aan. Die geven dit soort details dus niet.

Ik vind het niet erg hoor, om jullie er van te laten profiteren, ik maak maar een grapje.
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 20-04-2003, 16:50
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 20-04-2003 @ 16:24:
Duw het maar onder zijn neus. Jij gaat de pijpcursus nog eens doorlezen, hij mag dit verhaal goed op zich in laten werken. Profiteren jullie maar weer fijn van al mijn schade en schande!
die pijpcursus ligt al in mijn nachtkastje, doorglezen en uitgeplozen!

En dank u voor de wijsheid mevrouw poesiefox!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 20-04-2003, 17:05
Orpa
Orpa is offline
Citaat:
Qimm schreef op 20-04-2003 @ 17:50:
die pijpcursus ligt al in mijn nachtkastje, doorglezen en uitgeplozen!

En dank u voor de wijsheid mevrouw poesiefox!
Bij mij ook!
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Oud 20-04-2003, 17:07
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Orpa schreef op 20-04-2003 @ 18:05:
Bij mij ook!
Orpa, je bent veertien! Schaam je! Doe hem in een verzegelde envelop en maak hem pas open als je meerderjarig bent!
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 20-04-2003, 17:08
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Qimm schreef op 20-04-2003 @ 17:50:
die pijpcursus ligt al in mijn nachtkastje, doorglezen en uitgeplozen!

En dank u voor de wijsheid mevrouw poesiefox!
Krijg ik nog feedback of het gewerkt heeft?
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 20-04-2003, 17:25
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 20-04-2003 @ 18:07:
Orpa, je bent veertien! Schaam je! Doe hem in een verzegelde envelop en maak hem pas open als je meerderjarig bent!
*grinnik*
__________________
Everyone wants to be found.
Oud 20-04-2003, 17:28
nanz
nanz is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 18-04-2003 @ 21:32:
wat is echt heel lang?

Hee weetje, gezien je leeftijd zullen boeken niet extreem duur voor je zijn, en je hoeft je ook geen zorgen te maken waar je ze laat, dus: koop wat sexuologische boeken die daarover gaan, er staan vaak tips in die vrijwel voor iedereen werken. En vraag poesiefox om les
ja hoorrrrr......jij denkt ook dat je alles weet!
echt heel jammer
__________________
ja hallo....hoe ist?
Oud 20-04-2003, 18:02
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
nanz schreef op 20-04-2003 @ 18:28:
ja hoorrrrr......jij denkt ook dat je alles weet!
echt heel jammer

Nanz, lees eerst eens een paar van sarah's posts voor je gaat schelden. Saar is nou net één van de personen die wel verstandige antwoorden geeft.
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 20-04-2003, 18:30
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 20-04-2003 @ 17:08:
Krijg ik nog feedback of het gewerkt heeft?
Als de tijd daar is, dan heb ik hier veel te posten denk ik

*heeft ontdekt avontuurlijk typ te zijn*
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 01-07-2010, 15:19
DynastyBass
DynastyBass is offline
Citaat:
hey ik ben arie
hoe kan ik het beste mijn vrouw laten klaarkomen
ik heb de afgelopen tijd wat met mijn mond geprobeerd en ze vindt het ook wel heel lekker, maar het duurt echt heel lang
wat kan ik doen om te zorgen dat ze wel klaarkomt?
Hey ik doe het meestal als volgt
Stap 1: Zorg dat je voldoende zelfvertrouwen hebt (als je bang bent dat je iets verkeerd doet zal zij dit merken en dan lukt stap 2 nooit!!
Stap 2: zorg dat ze haar op haar gemak voelt en dat ze ontspannen is het laatste is van groot belang (zorg ook voor wat sfeer een zacht muziekje sfeer verlichtingen)
Stap 3: praat met haar probeer erachter te komen wat ze graag heeft zonder er naar te vragen
Stap 4: maak haar opgewonden streel, lik, kus en kietel haar op plaatsen waar ze het graag heeft (niet meteen haar borsten of vagina dit haalt niks uit en jij kan dit geen half uur vol houden wel op plaatsen zoals de oren, nek, hals, polsen, tenen, navel bedenk er zelf een vrouw houd ervan en het help jou dichter bij je doel ontdek en leer haar lichaam kennen
stap 5: bouw je langzaam een weg naar haar vagina streel het kus het lik het maar bovenal AANBID het speel ook met haar clitoris. lik bijvoorbeeld een vijftal minuten haar lipjes en kus of bijt dan eens zachtjes haar clitoris of haar Venus heuvel streel ondertussen haar lipjes zorg dat ze op een hoogte punt komt en als zij er klaar voor is zal ze smeken naar jouw penis speel ook met haar tepels als ze bijna ontploft van verlangen kan je overgaan naar de gemeenschap's daad laat haar bij voorkeur op jou zitten dan kan je tijdens de sex ook met haar borsten spelen neem haar tijdens de gemeenschap's daad ook eens vast in de zijde met de duimen in de liezen kus haar borsten en werk vooral me probeer het ritme te volgen streel haar over de billen en geef haar af en toe eens een lichte tik op de billen.

maak op voorhand geen beloftes dan zijn er langst de beide kanten geen verwachtingen
en onthoud dat je de liefde bedrijft een vrouw heeft er veel meer aan dat je haar lief hebt dan dat tevergeefs probeert

hopelijk helpen deze tips je een beetje en helpen ze iedereen die er behoefte naar geeft
Oud 01-07-2010, 15:44
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
ik hoop dat de Ts na 7 jaar de tips niet meer nodig heeft...
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Een paar vragen.
Verwijderd
14 12-01-2013 00:34
Seksualiteit Vingeren
Janbos
19 21-06-2010 14:26
Seksualiteit Squirten
3rikj3
88 02-04-2007 18:07
Seksualiteit Trek...
MaxiCosy
51 21-11-2004 01:43
Seksualiteit Niet kunnen klaarkomen.. ervaring?
mizz-unknown
39 31-01-2004 22:10
Seksualiteit Jongen klaar gekomen => Stoppen met de seks?
Dr_Love
12 02-04-2002 12:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:34.