Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2003, 08:08
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Hoi,

Mijn vraag aan jullie is duidelijk lijkt mij
Ikzelf heb mijn eerste echte relatie verbroken en daar heb ik absoluut geen spijt van. De tweede jongen waar ik iets mee kreeg en ik hebben een beetje samen besloten om er een punt achter te zetten en daar heb ik ook geen spijt van.
Ik vond het wel jammer, maar dat is niet hetzelfde als er spijt van hebben en hem eventueel terug willen, want dat is dus niet zo.

Met de jongen waar ik nu mee heb, heb ik t uitgemaakt en het was na 1 nacht slapen weer aan. Ik heb van het uitmaken nu ontzettend veel spijt, want hij denkt soms (en droomt ook) dat ik het weer uit wil maken... En dat is dus niet zo, want ik heb er ontzettend veel spijt van en ik hou echt van hem!
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2003, 08:22
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Eerder spijt van een relatie die ik nooit ben begonnen.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 08:52
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Hmnee, uiteindelijk niet. Het is altijd verdrietig, maar soms 'moet' het, om er uiteindelijk sterker uit te komen.

Eigenlijk is het altijd kiezen tussen twee 'kwaden'.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 09:23
FOOIJDONK
Avatar van FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
tuulk nie

vrijgezel zijn is cool
__________________
ALICIA de enigste onpartijdige fb?? - ps. Lief zijnn!! - www.scholieren.com, het vriendjespolitiek forum!!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 09:25
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
niet echt spijt, beetje misschien, was op de basisschool, dus stelde niet echt wat voor... het was meer jammer dat ik geen vriendje meer had dan dat ik er spijt van had.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 10:18
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Op het moment dat ik de zin uitsprak had ik al spijt. Echter, een volwassen iemand kan onderscheid maken tussen dat wat het beste is en hetgeen dat leuk is, daar deze twee zaken niet noodzakelijk congrueren.

Echter, op iets langer termijn is het alleen maar goed geweest. Dus nee, ik heb geen spijt omtrent het uitmaken van een relatie.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Heb je wel eens spijt gehad van uitmaken relatie?
Nope..wel van het aangaan van een relatie met bepaalde personen..
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 10:40
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Ja, ik vond het bijna altijd ontzettend moeilijk om uit te maken en heb zelf ook wel eens flink zitten huilen. Bij een of twee jongens niet..
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 10:42
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Hippe Woepsie schreef op 06-10-2003 @ 11:35:
wel van het aangaan van een relatie met bepaalde personen..
Ow, dat heb ik ook gehad, na 2 dagen was het gelukkig over!
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 10:48
Verwijderd
ik heb van de vorige relatie wel spijt gehad, maar dat was omdat ik nog heel gek op die jongen was.
Maar het werkte niet, en ik ging er vooral aan onderdoor dus het was wel t beste, en ik heb nu t gevoel dat ik voorlopig ff niks aan ga omdat ik niet op t zelfde wil stuiten zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 10:59
de abt van sion
de abt van sion is offline
Wie niet? Een relatie zou zo lang moeten duren totdat je weet wie en hoe de ander is, en hoe de ander in een breed scala aan situaties reageert. Komt de relatie niet tot stand, of duurt ze niet lang genoeg, dan kun je met een onduidelijk gevoel achterblijven of de keuzes goed zijn geweest.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 11:02
Verwijderd
nee.. wel van een relatie beginnen met een persoon..
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 11:57
Verwijderd
Ja, toen ik 14 was. Ik had het idee dat hij me niet leuk genoeg vond ofzo en toen maakte ik het maar uit. Het was alleen totaal niet m'n bedoeling om het echt uit te maken, ik wilde er gewoon over praten of hij me wel echt leuk genoeg vond enzo.
Het gebeurde over de telefoon en hij werd meteen kwaad en hing op. Nou ja, daarna heb ik 'm nooit echt meer gesproken.
Wel een paar jaar later een aantal keer tijdens het uitgaan. Hij was heel anders geworden en meestal stoned enzo.
Hij had in de tussentijd ook zo ontzettend veel vriendinnen gehad, hij was ze totaal niet trouw. Het had dus toch nooit serieus kunnen worden tussen ons, dus achteraf gezien heb ik er geen spijt van dat het toen uitging.
Het was wel m'n eerste vriendje, de eerste jongen met wie ik zoende.. en hij had echt voor mij gekozen. We waren op kamp en er was nog een meisje die hem leuk vond.. maar hij koos lekker voor mij..
Maar ik dwaal af geloof ik..
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 12:03
Verwijderd
Nee.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 12:09
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
ik heb het nooit 'uitgemaakt', zodat ik ook geen spijt kon hebben, en me in de slachtoffer rol kon stortten.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 12:13
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Punkygirl schreef op 06-10-2003 @ 11:40:
Ja, ik vond het bijna altijd ontzettend moeilijk om uit te maken en heb zelf ook wel eens flink zitten huilen. Bij een of twee jongens niet..
maar moeilijk vinden om het uit te maken is niet hetzelfde als spijt hebben. Ja, ik vond het ook heel moeilijk om het uit te maken (heb dat 2x gedaan), maar ik heb er achteraf geen spijt van. Het was gewoon het beste.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 12:19
stouver
stouver is offline
Citaat:
Hippe Woepsie schreef op 06-10-2003 @ 11:35:
Nope..wel van het aangaan van een relatie met bepaalde personen..
__________________
'Try to find a new way of life'
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 12:44
Angel Of Faith
Avatar van Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 06-10-2003 @ 09:22:
Eerder spijt van een relatie die ik nooit ben begonnen.
jeps same here ...
__________________
<~ Ik ben van niemand, alleen van mezelf!~>; no hope, no love, no glory... no happy ending; I should have kicked your ass instead!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-10-2003, 13:18
miro
Avatar van miro
miro is offline
ja daar heb ik wel eens spijt van gehad.

Ik miste hem een dag nadat ik t uitgemaakt had (2 jaar relatie) en ik was dat hij heel erg depressief was daardoor. Ik heb hem daarom gebeld, dat ik m toch wel miste en dat ik even een tijdje zonder hem wilde om na te denken. Dus hij had goede hoop. In die tijd heb ik t ervan genomen, en beseft dat ik hem niet miste maar gewoon het hebben van een vriend. Na een tijdje heb ik hem dus alweer teleur moeten stellen.

tja stom..
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 13:55
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
ja

kdenk dat ik wel kan zeggen dat ik van alle keren dat ik het uitgemaakt heb (en dat is gelukkig niet (op 1 hand te tellen)) wel spijt heb gehad! van de eerste twee vooral in het begin maar nu niet meer, nu ben ik juist blij dat het zo gelopen is! van mijn laatste ex heb ik nog steeds een best spijt alleen kwil eerst alles voor mezelf op een rijtje zeggen en niet weer vriendjes betrekken in mijn probleem met mezelf. en daarnaast bennik gewoon een persoon die houdt van extreem veel aandacht dus dat zal er ook wel mee te maken hebben ..
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 14:04
Verwijderd
Citaat:
sicilion schreef op 06-10-2003 @ 14:55:
alle keren dat ik het uitgemaakt heb (en dat is gelukkig niet (op 1 hand te tellen))
Je vindt het gelukkig dat je al meer dan vijf keer iemand hebt gedumpt?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 14:05
Verwijderd
Heb het een keer uitgemaakt, had toen spijt.. nou is het weer aan..

Heb er nu geen spijt meer van, het was toen 2 weken even vet kut, maar uiteindelijk is het heel goed geweest..
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 14:42
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 06-10-2003 @ 13:03:
Nee.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 14:51
kastdeur
kastdeur is offline
Nee, maar ik heb ook nog nooit een relatie stop gezet.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 14:57
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Ik ben tot nu toe altijd degene geweest die het uitmaakte. En daar heb ik in geen geval spijt van gehad. Wel vond ik het soms jammer/moeilijk
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2003, 14:57
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
Met mn eerste echte vriendje heb ik het uitgemaakt na 5 maanden omdat ik gewoon gek van m werd.. Na 2 weken was het weer aan omdat ik spijt had. Maar het bleek toch niet te werken, en toen is het alsnog uitgegaan.

Nu heb ik er meer spijt van dat mijn vorige vriendje mij gedumpt heeft..
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 16:10
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 06-10-2003 @ 15:04:
Je vindt het gelukkig dat je al meer dan vijf keer iemand hebt gedumpt?
euhm staat een woord te weinig! --> minder dan vijf enzo ..

__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 16:20
Mea Culpa
Avatar van Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 06-10-2003 @ 10:23:
tuulk nie

vrijgezel zijn is cool
indeed maar een relatie kan ook erg ok zijn, en daarom kan het ook zeer pijnlijk zijn als daar ineens een einde aan komt, maar die pijn is snel genoeg weer voorbij
__________________
"Ga weg, ga d'r uit! Laatste woorden zijn voor dwazen die niet genoeg gezegd hebben."
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 16:26
Bravo
Bravo is offline
Nee.
__________________
There are nine million bicycles in Beijing
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 16:34
Skibi
Avatar van Skibi
Skibi is offline
Nee, niet van het uitmaken zelf. Wel van de situatie waarin dat (moest) gebeuren...
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 17:10
Palmboompje
Palmboompje is offline
eerder spijt dat ik het weer aangemaakt had
__________________
Palmboompjes staan op het strand...
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 17:16
Verwijderd
ja een keer... maar achteraf is het alleen maar beter geweest
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 17:22
Slettelina *
Slettelina * is offline
Nope. Heb het nog nooit uitgemaakt
__________________
New York City, Dance or die
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 18:37
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
ik heb het ooit wel eens uitgemaakt omdat ik dat gewoon moest doen, was niet meer vlieft en begon afkeer te krijgen... Hij huilen niet leuk! Heb toen ook gehuild en de hele tijd met het "en wat nou als ik het aan had gelaten"-gevoel rondgelopen... Maar echt spijt was het niet nee
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 18:48
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
nope...
__________________
sometimes I get so weird I even freak myself out
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 19:50
In_stilte
Avatar van In_stilte
In_stilte is offline
een keer had ik spijt van het feit dat ik het had uitgemaakt. Toen wilde ik dat t weer goedkwam, maar toen had hij zoiets van jah geen zin in hoor... bleek dus ook niet zoveel te zijn. Dus achteraf viel t ook wel mee.

Wel spijt van het feit dat het niet meer kon (hij ging naar t buitenland.) kijk ik wilde niet dat t uit was, maar zo bespaar je denkik wel veel leed. Achteraf hoop ik nu dat we over twee maanden nog steeds van elkaar houden en dus weer samenkomen. Dit houd ik voor me tot hij terug is... ik wil dat hij daar gelukkig is, zonder me te "moeten" missen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-10-2003, 20:52
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Nee, eigenlijk nooit. Wel in het prille begin dat het uit was natuurlijk, maar achteraf bekeken heb ik nooit iets gehad van: damn, dat had ik nooit moeten doen...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 08:21
Pinkish Dress
Avatar van Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
In al m'n relaties heb ik het één keer uitgemaakt. Eerst had ik wel ietwat spijt, maar dat is gewoon de beginfase waar je doorheen moet. Uiteindelijk was het beter.
__________________
Ik geloof in de zon. Anja is het liefst wat je kan zijn
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 09:53
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Nee nog nooit.
Het was wel moeilijk, maar ik wist 100% zeker dat ik de juiste beslissing had genomen, heb er ook heel lang over gedaan.
Toen het uit was voelde ik me juist opgelucht.
Geen enkel teken van spijt.
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 10:26
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 06-10-2003 @ 09:22:
Eerder spijt van een relatie die ik nooit ben begonnen.
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 11:33
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
in het begin heb ik een keer spijt gehad nadat ik het had uitgemaakt met een relatie, maar achteraf was het toch een goede beslissing. na een jaar heb ik er zelfs nog over nagedacht om toch weer wat met hem te nemen, maar nu (na twee jaar) zie ik in dat hij toch niet de ware is, zeg maar. ik zou nooit meer verliefd op hem kunnen worden, zeker nu ik weet hoe het is om wat met mn huidige vriend te hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij
Ratrom
2 15-01-2013 16:06
Liefde & Relatie Twijfels in lange relatie
kita
29 13-10-2009 14:56
Liefde & Relatie vreemdgaan en schuldgevoel...
driene
104 04-01-2009 16:19
Liefde & Relatie Liefdesverdriet verwerken
AnoniemIemand
20 27-10-2002 10:39
Liefde & Relatie ik hou teveel van hem om het uit te maken
*mystery*
20 16-09-2002 18:41
Liefde & Relatie zie het ni meer zitte
sweet girl
11 14-02-2002 17:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44.