Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2002, 14:37
baz mania
baz mania is offline
nou post maar, ik zelf vind een donker miesje wel opwindend, meestal opdat ze van die lekkere kontjes hebben. maar ook hun huid is vaak gaaf.
Oud 26-03-2002, 14:40
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Er is geen reden waarom dat niet zo zou zijn
maar het idee van een geile bruine godin naast me windt mij meer op dan het denken aan een blank meisje...ahhh
Oud 26-03-2002, 14:44
baz mania
baz mania is offline
dus jij hebt het ook?
Oud 26-03-2002, 14:46
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
baz mania schreef:
dus jij hebt het ook?
actually...zeker wel
heerlijk toch
een mooie zwarte vrouw is wel veeel mooier dan een mooie blanke vrouw
Oud 26-03-2002, 15:55
Verwijderd
Hmz huid lijkt gaver natuurlijk omdat hij donkerder is, daar zie je flaws niet op... (damn, weet alweer het goeie nederlandse woord niet :rolleyes

Wat mijzelf betreft (als we ff bi gaan denken ) - maakt niet uit, allebei mooi. Mix is ook mooi trouwens ~_^
Oud 26-03-2002, 15:56
Verwijderd
Sommige half- of volbloed Indonesische meisjes zijn inderdaad wel erg mooi, maar negerinnen vind ik absoluut niet mooi. Die hebben vaak ook te dikke asses.
Oud 26-03-2002, 17:00
katrientjuh
katrientjuh is offline
ik vind half-neger jongens wel mooi(sommigen toch),die zien er echt wel helemaal anders uit dan blanke jongens
Oud 26-03-2002, 17:17
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Negermannen zijn mooi

'Luv the way u activate ur hips n push ur ass out-gotta nigga wannin its so bad Im bout to pass out, wanna digg uuuu and I cant even lie about it baby just alleviate ur clothes its time to flap out'-Tupac
ik houd van die hele cultuur
Oud 26-03-2002, 17:24
Whuzz
Avatar van Whuzz
Whuzz is offline
Vindt ik niet. Ik vindt maar heel weinig getinte, donkere of indische vrouwen mooi. Geef mij maar een mooie blanke meid.

Disclaimer: Heeft nix met discriminatie te maken, ik heb niets tegen buitenlanders of negers, is gewoon puur mijn smaak.
__________________
Check mijn wietplantjes! :D [ http://www.growyourownshit.com/users/Whuzz ]
Oud 26-03-2002, 17:28
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
oehh neej , ik geloof niet dat ik ooit op een donker meisje gevallen ben en dat dat ooit zal gebeuren
I like mine white (en occasionally blonde)
__________________
*in a fools mind everyone's simple* *I see I want I take*
Oud 26-03-2002, 18:09
Verwijderd
Citaat:
^AmArU^ schreef:
'Luv the way u activate ur hips n push ur ass out-gotta nigga wannin its so bad Im bout to pass out, wanna digg uuuu and I cant even lie about it baby just alleviate ur clothes its time to flap out'-Tupac
ik houd van die hele cultuur
Jij liever dan ik. Ik hou meer van culturen waar het draait om intelligentie, intellectuele capaciteiten en overleg dan aan uiterlijk vertoon ontleende status, oerdriften en verheerlijking van crimineel gedrag.
Oud 26-03-2002, 18:37
joepie3
joepie3 is offline
Citaat:
baz mania schreef:
dus jij hebt het ook?

owjeaaaa ik heb hey ook!!

buitenlandse meisjes (getinte/donkere) zijn echt wel lekker!!

Ik zelf ben gewoon 100% blank maar val vooral op donkere meisjes en ik heb ook al vaker iets met donker meisjes gehad. mijn huidige vriendin is ook donker. (half indo-beetje suri, lekker!!!!!!!!! )

maar islamitisch kunnen ook heel lekker zijn. alleen jammer van die strenge ouders, die (vaak) een nederlands vriendje niet goedkeuren goedkeuren.

En even over die lekkere kontjes: JE HEBT ECHT HELEMAAL GELIJK!!!!

maar helaas zijn er ook veel die het overdrijven bah!
Oud 26-03-2002, 18:41
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
Ik ben Italiaans van oorsprong. Mijn moeder en vader zijn allebei Italiaans. Dat merk je wel, gewoon omdat ik donker haar heb, en omdat ik veel sneller bruin word dan andere mensen.
Maar het is nu niet dat ik een negerin ben ofzow...
__________________
help! ______\o/______/\______
Oud 26-03-2002, 18:45
smeijne
smeijne is offline
Ze moet niet helemaal pikzwart zijn, dat vind ik niet mooi, maar als ze bruin is en het voor de rest wel mooi is kan het best wel wat wezen.
__________________
Wie opruimt is te lui om te zoeken.
Oud 26-03-2002, 19:05
Masked Mage
Avatar van Masked Mage
Masked Mage is offline
Citaat:
nare man schreef:
Sommige half- of volbloed Indonesische meisjes zijn inderdaad wel erg mooi, maar negerinnen vind ik absoluut niet mooi. Die hebben vaak ook te dikke asses.

*agree*
__________________
[We are the People of the Night] * [Vroeger hadden kinderen snotneuzen, nu hebben snotneuzen kinderen!] * [Gothic-God]
Oud 26-03-2002, 19:24
Psychoot
Avatar van Psychoot
Psychoot is offline
chinese meisjes zijn pas mooi, en halfbloedjes ook
__________________
Fatal Error: Signature Not Found
Oud 26-03-2002, 19:46
lake bodom
lake bodom is offline
oow die jonges in portugal, net de goeie kleur... ik heb nog nooit zoveel leuke, lekkere jonges gezien als daar...
damn, ik wil in portugal wonen.. vet relaxt
Oud 26-03-2002, 20:36
Kupu
Avatar van Kupu
Kupu is offline
beetje latino-kleur is wel mooi, maar echt negerinnen niet! Dat vind ik echt gewoon niet mooi hoor!
__________________
Fryslân BOPPE!!!!!!!!!!!!
Oud 26-03-2002, 21:03
WelcomeHome
Avatar van WelcomeHome
WelcomeHome is offline
ik kan er niet op vallen. Hoe knap ze ook mag zijn volgens mij andere.. ik heb er niks mee...
__________________
Hoewel zowel vertrouwenskwestie als pleeborstelfobie vijf lettergrepen tellen, valt de verdere verwantschap tussen deze woorden vies tegen.
Oud 26-03-2002, 21:10
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
~ Iris ~ schreef:
Ik ben Italiaans van oorsprong. Mijn moeder en vader zijn allebei Italiaans. Dat merk je wel, gewoon omdat ik donker haar heb, en omdat ik veel sneller bruin word dan andere mensen.
Maar het is nu niet dat ik een negerin ben ofzow...

Zooo aantrekkelijk
Oud 26-03-2002, 21:27
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik vind donkere jongens HE-LE-MAAL niks
Wat meiden betreft: Aziatische meiden zijn vaak heel mooi en sexy, latina's ook, maar echt donker vinnik meestal niet zo mooi.
Oud 26-03-2002, 23:21
Soullar
Soullar is offline
vooral zomers wordt er ecth veek aan me gevraagd of ik niet italiaans ben ofzow... omdat ik wat snelle bruin wordt? omdat me ogen donker bruin zijn? misschien me gezicht?

verders gaat mijn smaak uit naar een mooie inteligent meid, ongeacht huidskleur en/of achtergond
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Oud 27-03-2002, 09:53
C'est moi!
C'est moi! is offline
Van die halfbloedjes kunnen soms wel eens echt het perfecte lichaam hebben, maar toch heb ik het liefst gewoon een blanke meid...
__________________
Ik ben niet doof, ik negeer je gewoon!! | Ik haat je niet, ik voel me gewoon beter als je niet in de buurt bent!!
Oud 27-03-2002, 13:38
SuperS
SuperS is offline
gadver ik hoef toch geen zwarte of buitenlandse kut hoor
__________________
ik heb lekkere avatar :D :P
Oud 27-03-2002, 13:50
wyner
wyner is offline
Ben zelf Indonees; geef de voorkeur aan "blanke" meiden.
Oud 27-03-2002, 13:51
joepie3
joepie3 is offline
Citaat:
SuperS schreef:
gadver ik hoef toch geen zwarte of buitenlandse kut hoor

Volgens mij kun jij niet eens 1 kut krijgen.
Oud 27-03-2002, 13:52
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
SuperS schreef:
gadver ik hoef toch geen zwarte of buitenlandse kut hoor
Nee jij steekt em liever in je vaders zwarte reet
zaadzuiper
ga toch weg man!

Oud 27-03-2002, 14:18
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Jij liever dan ik. Ik hou meer van culturen waar het draait om intelligentie, intellectuele capaciteiten en overleg dan aan uiterlijk vertoon ontleende status, oerdriften en verheerlijking van crimineel gedrag.

Alsof alle donkere mensen onintelligent en crimineel zijn...

Magoed, ik snap wat je bedoeld
Oud 27-03-2002, 15:00
Verwijderd
Ik ben altijd kei jaloers op donkere meisjes. En dan bedoel ik geen echte negerinnen (no offence) maar molukkers ofzo, van die getinte meisjes. Die zijn meestal ZO verdomde knap, hebben meestal een fantastisch uiterlijk (nahja die ik ken wel) en in mijn omgeving hebben die altijd veel mannelijke aanhang

Ik vind ze meestal wel iets hebben, maar om ze nou mooier of opwindender te noemen dan blanke meisjes? Nee. Er zijn zat bloedmooie blanke meisjes..
Oud 27-03-2002, 15:06
AnTaRTiCa
AnTaRTiCa is offline
hm ik val niet zow snel op donkere mensen vind blanke mensen over het algemeen knapper enssow...
__________________
Sorry, Was I screaming again?
Oud 27-03-2002, 16:36
Piccola
Piccola is offline
Ik vind donkere mensen echt super mooi!!! Maar blanke mensen kunnen ook erg mooi zijn!

Ik ben een halfbloed Indonesisch meisje. En ben trost op m'n getinte huid!
Hoewel ik de laatste tijd wel errug bleek ben!
Oud 27-03-2002, 18:38
SlipKnoT_FaN
SlipKnoT_FaN is offline
*voelt zig diep beledigt*

maar ik moet zeggen dat ik de meeste donkere manne ook veeeel mooier vind dan blanke
__________________
wat is het nut van het leven als je toch dood gaat?
Oud 27-03-2002, 18:50
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Ik vind donkere jongens HE-LE-MAAL niks
Wat meiden betreft: Aziatische meiden zijn vaak heel mooi en sexy, latina's ook, maar echt donker vinnik meestal niet zo mooi.
Agree. Ik heb niks met donkere jongens of donkere meisjes. Kant ook nie helpen.
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Oud 27-03-2002, 22:04
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Citaat:
SuperS schreef:
gadver ik hoef toch geen zwarte of buitenlandse kut hoor
beetje pathetic he..wrm nou weer gadver?

Ik ben aziatisch en ik heb dus een vriend die idd voornamelijk op donkere meisjes valt..waarom weet ik eigelijk niet maja smaken verschillen he
__________________
Yearning for days of yore in elysian daydreams
Oud 28-03-2002, 14:07
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Die zijn meestal ZO verdomde knap, hebben meestal een fantastisch uiterlijk (nahja die ik ken wel) en in mijn omgeving hebben die altijd veel mannelijke aanhang
Kwetsie van smaak, maar het grootste gedeelte van wat ik aan Molukse/Marrokaanse meisjes ziet loopt er als een ongelovelijke sloerie bij. JMHO natuurlijk.
Oud 28-03-2002, 14:58
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
actually...zeker wel
heerlijk toch
een mooie zwarte vrouw is wel veeel mooier dan een mooie blanke vrouw
O.

__________________
Subtiel
Oud 28-03-2002, 15:01
liefmeisje2002
liefmeisje2002 is offline
Ik val zelf op alles behalve nederlanders!Hoe t komt?Ik zou t nie weten.K heb wel es een nl vriendje gehad maar die zag er nie echt nederlands uit.Ik zelf denk dat ik op buitenlanders en vooral getinteval omdat ze vaak op een bepaalde manier kijken die mij aan trekt.Ook hebben ze vaak een mooi lichaam ,mooie spieren enz.
__________________
elly 4 life
Oud 28-03-2002, 17:42
Q
Avatar van Q
Q is offline
Nah... hele blanke meisjes zijn mooi, persoonlijk vind ik donker maar niets. Sneeuwitje ofzo
Oud 28-03-2002, 18:15
chanelletje
chanelletje is offline
Citaat:
SuperS schreef:
gadver ik hoef toch geen zwarte of buitenlandse kut hoor
Je moet niet zo racistisch zijn als niet-blanke meisjes/jongens je smaak niet zijn moet je dat op een normale manier duidelijk maken.
__________________
_x_ for all of y'all Chanel
Oud 28-03-2002, 18:21
chanelletje
chanelletje is offline
Citaat:
Soullar schreef:
vooral zomers wordt er ecth veek aan me gevraagd of ik niet italiaans ben ofzow... omdat ik wat snelle bruin wordt? omdat me ogen donker bruin zijn? misschien me gezicht?

verders gaat mijn smaak uit naar een mooie inteligent meid, ongeacht huidskleur en/of achtergond
met zulke mensen kan ik nou leven

__________________
_x_ for all of y'all Chanel
Oud 28-03-2002, 18:26
Kennedy
Kennedy is offline
Citaat:
nare man schreef:
Jij liever dan ik. Ik hou meer van culturen waar het draait om intelligentie, intellectuele capaciteiten en overleg dan aan uiterlijk vertoon ontleende status, oerdriften en verheerlijking van crimineel gedrag.
dan hou je dus niet van je eigen cultuur, want op mij komt deze opmerking niet bijster intelligent over. laat me raden. je stemt op Pim. ik maak even een hele grote L met duim en wijsvinger.
Oud 28-03-2002, 18:27
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Chanelletje: Goeie opmerkingen
ik denk er trouwens hetzelfde over als Soullar, alhoewel ik dus donkere meiden op een bepaalde manier iets aantrekkelijkers vind hebben dan een blanke meid
kweenie wat het is ;D
Oud 28-03-2002, 19:46
metalbazzz
metalbazzz is offline
Citaat:
baz mania schreef:
nou post maar, ik zelf vind een donker miesje wel opwindend, meestal opdat ze van die lekkere kontjes hebben. maar ook hun huid is vaak gaaf.
Discriminatie! Als ik in diezelfde zin iets negatiefs zou zeggen zou ik gelijk worden uitgemaakt voor racist enzo

__________________
http://www.basverbeek.nl - concerten en meer muziek
Oud 29-03-2002, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:
Kwetsie van smaak, maar het grootste gedeelte van wat ik aan Molukse/Marrokaanse meisjes ziet loopt er als een ongelovelijke sloerie bij. JMHO natuurlijk.

Ow..?

Hmmz, jah maar ik bedoel meer dat zij qua uiterlijk heel knap zijn. Natuurlijk vind ik mensen die er TE bij lopen ook niet altijd mooi, maar dat verandert niets aan hoe ze "eruit zien"

En over het algemeen VIND IK molukse meisjes wel heel knap, en hebben meestal een mooi figuur
Oud 08-05-2002, 16:27
Jorixxx
Avatar van Jorixxx
Jorixxx is offline
Citaat:
Kupu schreef:
beetje latino-kleur is wel mooi, maar echt negerinnen niet! Dat vind ik echt gewoon niet mooi hoor!
inderdaad... zwart = bah
ben geen rascist, maar zwart trekt me dus echt niet... zwart mag me ook niet trekken ook
zwarte hebbe ook roze lippe, das nie gezond geloof ik

-== jorixx ==-
Oud 08-05-2002, 16:31
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
baz mania schreef:
nou post maar, ik zelf vind een donker miesje wel opwindend, meestal opdat ze van die lekkere kontjes hebben. maar ook hun huid is vaak gaaf.
MIjn vriend moet er niet aan denken.. hij vind ze lelijk..
ikzelf vind het wel mooi
__________________
hm
Oud 08-05-2002, 17:02
~*InDo SHorTy*~
Avatar van ~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Ik vind donkere mensen echt super mooi!!! Maar blanke mensen kunnen ook erg mooi zijn!

Ik ben een halfbloed Indonesisch meisje. En ben trost op m'n getinte huid!
Hoewel ik de laatste tijd wel errug bleek ben!
ghihi ja toch! azn pride
ben ook halfbloed indonesisch, en super trots!
__________________
Wanneer je de grootste fout ooit maakt, komt er toch weer iets goeds uit..
Oud 08-05-2002, 17:12
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
omg wat een veralgemenende reacties.
Oud 08-05-2002, 17:25
phoebe4000
Avatar van phoebe4000
phoebe4000 is offline
ben ik ook leuk??? ik ben half indisch en half nederlands... een pinda dus zoals ik dat noem....
Oud 08-05-2002, 22:12
Tennisstar
Tennisstar is offline
Citaat:
Jorixxx schreef:


inderdaad... zwart = bah
ben geen rascist, maar zwart trekt me dus echt niet... zwart mag me ook niet trekken ook
zwarte hebbe ook roze lippe, das nie gezond geloof ik

-== jorixx ==-
zwart=bah???
sorry hoor maar nu kom je dus echt wel een beetje dom over.
dan zeg je nog altijd zwart vind ik minder aantrekkelijk, en ik denk eerlijk gezegd dat zwart jou niet wilt trekken.
maar je bent dus wel een racist
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Seksverhalen
Verwijderd
318 04-02-2013 14:43
ARTistiek Wat is kunst?
Verwijderd
49 07-01-2011 23:15
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: De een zijn brood is de ander zijn dood.
Ieke
0 05-04-2005 16:47
Verhalen & Gedichten [ verhaal ]
-Melody-
290 15-08-2004 14:54
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Vervlogen dromen.
Ieke
0 08-04-2004 20:05
Seksualiteit ik heb een donkere meisje maar die kut is wit
1234remco
41 07-03-2003 16:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:39.