Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() nu eten en dan ga ik ook maar eens on topic denk ik ![]()
|
niet eten zo'n 6 uur van tevoren wordt altijd aangeraden en dat helpt ook wel tegen de misselijkheid die je er van krijgt en het werkt sneller in dacht ik.
mischien een jointje tegen de misselijkheid. en hetzelfde hier morgen is het enige wat ik moet doen naar de kronkel gaan dus vanavond lekker stonen en waarschijnlijk minecraft spelen ![]()
||
Citaat:
Ik ben meestal tijdens de trip af en toe misselijk, je kunt dan wat drinken (cola) of eten (banaan ofzo). En vantevoren gewoon eten hoor. Lijkt mij het beste. Hebben jullie ook een tripsitter? Is misschien handig voor de eerste keer. Ook omdat niet iedereen hetzelfde reageert. Laatste tip: doe het buiten! Het liefst ergens in de natuur ![]() In ieder geval: veel plezier! Ik vind het zelf een hele leuke drug.
||
Citaat:
Ik heb vantevoren nooit teveel of te weinig gegeten, gewoon normaal. Ik baseer dit ook alleen op mijn eigen ervaringen.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ook weer heerlijk OT, Boston Legal is geweldig. Denny Crane. |
![]() |
||
Citaat:
Ding kost hier overigens maar €100,-, hoewel dat model op het moment uitverkocht is. De hele toffe etched versie is maar 8 euro duurder. En dan is het het ook nog waard om te noemen dat je een levenslange garantie op zo'n ding krijgt, bij schade aan het doosje krijg je een nieuwe, ook als je er gewoon bovenop gaat staan of zelfs als je hem beschadigd terwijl je 'm probeert aan te passen. |
Ads door Google |
![]() |
||
Citaat:
![]() en de wiet die je gebruikt hebt in de vaporizer kan je dus vervolgens tussen de hagelslag op je boterham gooien en hem dan opeten of moet je er toch nog wel iets mee doen ?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
de balance zal ik de volgende keer eens op gaan zoeken als ik kan vinden waar hij zit ![]()
|
De Balance zit in het verlengde van de straat waar het Binnenhof (andere coffeeshop in de Steenstraat) zit, aan de overkant van het water. Je kunt er niet zo relaxed zitten als bij de Tulp though, en het personeel is af en toe typisch te noemen, maar prijs/kwaliteit/kwantiteit verhouding is
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|