Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb ook eerst het vwo gedaan, en ik ben lang niet de enige in mijn klas die dat gedaan heeft. Ik verveel me echt niet hoor, ik bedoel dat de leerstof makkelijk is wil echt niet zeggen dat je je hoeft te vervelen. Je bent gewoon veel praktischer bezig, en moet een heleboel stage lopen en daar gaat veel tijd in zitten.
||
![]() |
Citaat:
Voor de rest moet je gewoon je hart volgen en de studie kiezen die jou gelukkig maakt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En tsja, ik ken zát mensen die na de pabo nog steeds zeggen 'Ik ben langer als jij' ![]() Hm ja, ik had mijn post inderdaad anders moeten formuleren. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat de studie wel een uitdaging is. Er komt heel wat mee bij kijken dan enkel en alleen het reproduceren van feitjes, wat bij veel andere opleidingen het geval is. Daarnaast is het, zoals al gezegd, extreem veel, veel meer dan de meeste opleidingen. Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, dat is een andere discussie. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Van uni (gs) naar PABO // instromen Porcelain | 46 | 18-12-2007 15:05 | |
Studeren |
stoppen met PABO(+pedagogiekvraag) sweetblondgirl | 17 | 25-05-2006 16:02 | |
Algemene schoolzaken |
Basisschoolleerling kan beter rekenen dan pabo-student Verwijderd | 76 | 04-01-2006 12:11 | |
Algemene schoolzaken |
Pabo, SPH of MWD? LoeLoe | 19 | 20-05-2004 09:17 | |
Algemene schoolzaken |
deeltijd pabo? ??? | 1 | 06-04-2004 05:40 | |
Werk, Geld & Recht |
Kun je met een PABO-propedeuse aan de slag als klasse-assistent? Tulpje6 | 3 | 28-12-2003 18:59 |