Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2002, 18:22
Kleinduimpje
Kleinduimpje is offline
Hallo!

Enige maanden geleden werd mijn relatie met een goede vriendin wat intensiever en we begonnen elkaar leuk te vinden. Allemaal leuk en aardig, en na een hoop om elkaar heen gedraai en pijn en ellende was de eerste zoen daar. Maar nu... we gaan heel goed en leuk met elkaar om, we bellen geregeld, msn'en heel veel, enzovoorts. We kunnen het prima met elkaar vinden, zeggen dat we van elkaar te houden (wat van mijn kant ook zeker echt zo is, nog nooit zo gek op iemand geweest), alleen wil zij niks "vasts". Daar is "ze niet aan toe". Ze kan niet uitleggen waarom ze dat niet wil, ze snapt het zelf ook niet zegt ze. We zijn al menige malen even uit elkaar geweest, omdat ik geen zin had om elke week alleen bij uitgaan wat aan te klooien, en zij geen zin had in iets vasts. Maar telkens komt een van ons dan weer erop terug, en is het weer onduidelijk allemaal. Maar zij wil nog altijd niets, en ik wel geloof ik. Iedereen waarschuwt me dat ik me laat gebruiken, maar op een of andere manier voel ik het niet zo. Ze zegt er misschien later aan toe te zijn... wat vinden jullie dat ik moet doen? Om duidelijkheid vragen heeft weinig zin, want op zich is er wel duidelijkheid. Moet ik d'r toch maar gewoon uit mijn hoofd zetten? Op een of andere manier voelt dat raar, omdat degene waarop ik verliefd ben mij ook heel leuk vindt, zelfs van mij zegt te houden... om d'r dan toch zomaar uit mijn leven te zetten.

Ik snap het niet meer Ik hoop dat het niet een al te warrig berichtje is geworden, als er vragen zijn hoor ik het wel. Ik hoop dat er iemand met de gouden raad komt...

[Dit bericht is aangepast door Kleinduimpje (21-03-2002).]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2002, 19:26
lady_x
lady_x is offline
Ik denk dat uw vriendin zelf met nogal twijfels zit ofwel durft ze geen relatie aan, zoals je zegt is ze er niet aan toe. Ofwel durft ze je niet de waarheid te zeggen en weet ze het zelf niet goed. Maar ik zou maar opletten want het kan best ook valse hoop zijn dat ze je geeft.
Maar als je goed kan opschieten is het toch goed zoals het is, soms moet je van iets gewoon niet te veel verwachten.
Oud 21-03-2002, 20:18
Verwijderd
Hm, ik zit in ongeveer dezelfde situatie, alleen ben ik dan het meisje... En ik zeg niet dat ik van hem hou.
Ik weet wel dat ik een paar maand geleden nog niets 'meer' met hem wou, maar nu volgens mij verliefd op hem begin te worden...
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 22:36
Dotcom
Dotcom is offline
Hoe oud is zij dan?
Oud 22-03-2002, 06:55
Kleinduimpje
Kleinduimpje is offline
Zij is 15, ik 16.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren