Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2004, 18:32
preciousstone
preciousstone is offline
ik heb sinds een maand een vriendje waar ik heel blij mee ben
maar nou merk ik dat hij veel minder enthusiast is als in het begin, toen kreeg ik minstens elke dag een sms-je of zei hij op msn wel iets van "je bent lief"
als ik bij hem ben ben ik heel gelukkig en ook redelijk zeker
maar als ik hem dan een aantal dagen niet zie, maar enkel op msn spreek, waar we minder spraakzaam zijn, word ik onzeker en ga allemaal dingen bedenken die er op kunnen duiden dat hij mij niet meer leuk zou vinden.

dit is mijn eerste "serieuze" relatie, dus ik weet niet of t normaal is dat dat soort dingen afnemen, en ook niet of deze mate van onzekerheid serieus is...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-11-2004, 18:36
Verwijderd
Het is vrij normaal dat de ontzettende klefheid van het begin wat afneemt wat natuurlijk jouw onzekerheid nog niet wegneemt; misschien zou je daar eens over kunnen praten met hem, zodat hij je kan geruststellen en er rekening mee kan houden
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 18:37
aidualc
aidualc is offline
als je onzeker word als je hem op msn spreek kan dat misschien komen omdat je dan niet zo'n vloeiend gesprek hebt. dat kan door verschillende dingen komen. misschien omdat hij ergens mee bezig is of omdat jullie elkaar de vorige dag al 2 uur op msn gesproken hebben.
(ff tussendoor het is misschien beter om elkaar te bellen als je elkaar een paar dagen niet ziet, is net iets persoonlijker dan msn en dat weet je zeker dat hij alleen tijd voor jou heeft )
Maar als je bij hem bent en je voel dat het goed zit dan zou ik me als ik jou was nergens druk over maken!! het gaat er nou eenmaal om hoe je je bij hem voelt, niet om de interessante msngesprekken die jullie samen hebben.
Oud 08-11-2004, 18:40
Melanie Wilkes
Melanie Wilkes is offline
Ik begrijp wel dat je er onzeker van wordt - dat is ook niet zo gek in het begin van een relatie -, maar als er verder geen enkele reden is die erop duidt dat hij je niet meer leuk vindt, dan denk ik dat het wel mee valt hoor!
Het is denk ik wel normaal dat je na verloop van tijd íets minder vaak tegen elkaar zegt hoe lief je elkaar vindt enzo.
Een beetje onzekerheid is niet zo erg, als je dan zelf maar weet dat je misschien wel een beetje overdreven aan het nadenken bent.
En als je echt denkt dat er iets niet klopt, zou je het er ook gewoon eens met hem over kunnen hebben. Toch'?
Oud 08-11-2004, 18:48
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik herken het wel.. had ik ook veel last van bij mijn 1e relatie.. bellen zou eigelijk een beter alternatief zijn voor msn.. Mijn probleem was enkel, ik ben geen 'bel-type'... En ja zelf met het bellen met m'n toenmalige vriend had ik moeite.. Achteraf gezien, al had ik het wel gedaan, was me veel ellende bespaard gebleven...

Dat de klefheid' afneemt is idd niet ongewoonlijk, uiteindelijk weet je toch bijna niet meer wat voor liefs je sturen moet ..Ik zou het er iig even met hem over hebben, misschien dat hij er dan rekening mee kan houden? of jullie samen een oplossing kunnen proberen te vinden...

Kusje,
Oud 08-11-2004, 20:53
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ja, dat krijg je vanzelf. Je kan hem ernaar vragen maar verder zou ik me niet al te veel zorgen maken.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 23:10
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
maak je nergens druk om! bij mijn vriend is het msn gesprek ook niet altijd boeiend, maar dat komt omdat we elkaar al heel de dag spreken en verder is de klefheid ook weg, dat kan er ook mee te maken hebben! dat is bij onze relatie ook niet meer (heb nu 1,5 jaat btw) het is bij ons 'houden van' geworden met vlagen van verliefdheid! het gevoel hoeft echt niet minder te zijn hoor! en als je toch twijfelt, vraag het hem!
Oud 08-11-2004, 23:23
Verwijderd
Wees blij, mensen die je na meer dan een maand nog steeds dagelijks lastig vallen via MSN of SMS met 'je bent lief' sporen bepaald niet.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 23:38
Sitroentje
Sitroentje is offline
heb net hetzelfde, ik word ook snel onzeker...
het is nu ondertss al 4 maand aan bij mij, en heb af en toe die onzekerheid sinds twee maand...
ik denk dat het wel normaal is hoor, dat je af en toe schrik hebt om hem te verliezen enzo... zolang het maar niet een echte obsessie wordt
Oud 09-11-2004, 07:22
Verwijderd
ach, het is hartstikke logisch dat je daar onzeker van wordt hoor. Natuurlijk wil je doordeweeks wel wat liefs van hem horen als je hem niet ziet. Als hij na een maand al geen lieve dingen meer zegt doordeweeks dan vind ik dat wel wat snel.. maargoed, probeer er eens iets over te zeggen tegen 'm. Dat je het fijn zou vinden om wat meer van 'm te horen bijv.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 07:47
ilse
ilse is offline
het is normaal als het minder wordt, maar niet als het helemaal weg is zo snel. misschien heeft hij het niet eens door, dat had een ex vriendje van mij ook. hij dacht er gewoon niet echt meer aan om het te zeggen. praat er met hem over, dat je er onzeker van wordt als hij dat niet doet en vraag hem ernaar.

maar je hoeft je niet al te druk te maken waarschijnlijk hoor! succes
Oud 10-11-2004, 16:28
preciousstone
preciousstone is offline
lieve mensen, bedankt voor al jullie bemoedigende reacties
maar het is uit, gisteren vertelde ik (aan de telefoon) over mijn onzekerheid en hij vertelde dat mijn gevoel inderdaad klopte, hij wilde mij dit ook vertellen, maar had zich voorgenomen dit te doen als we samen waren omdat hij mij zo min mogelijk wilde kwetsen....
voel me er best kut over... maar heb ervan geleerd dat ik wel op mijn gevoel kan vertrouwen
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 18:27
Tom Poes
Tom Poes is offline
Ik vind het heel vervelend voor je, maar ik moet toch even kwijt dat ik na je laatste reactie moest lachen hihi.
Sorry
Oud 10-11-2004, 18:37
Verwijderd
Citaat:
preciousstone schreef op 10-11-2004 @ 17:28 :
lieve mensen, bedankt voor al jullie bemoedigende reacties
maar het is uit, gisteren vertelde ik (aan de telefoon) over mijn onzekerheid en hij vertelde dat mijn gevoel inderdaad klopte, hij wilde mij dit ook vertellen, maar had zich voorgenomen dit te doen als we samen waren omdat hij mij zo min mogelijk wilde kwetsen....
voel me er best kut over... maar heb ervan geleerd dat ik wel op mijn gevoel kan vertrouwen
hmz
Nou ja, in ieder geval fijn dat hij er zo eerlijk over is. Je kunt hier beter na een maand achterkomen dan na bijv. een half jaar, dan doet het alleen maar meer pijn.
sterkte
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 18:55
elledc
elledc is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-11-2004 @ 00:23 :
Wees blij, mensen die je na meer dan een maand nog steeds dagelijks lastig vallen via MSN of SMS met 'je bent lief' sporen bepaald niet.
Waarom zou iemand niet sporen omdat diegene zijn gevoelens voor haar/hem uit?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 22:02
waves
waves is offline
Citaat:
snap niet waar je dat op baseert...
Oud 10-11-2004, 22:15
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
ik zou er iig niet onzeker door worden als ik dat elke dag zou horen.. kzou het wel leuk vinden eigenlijk nu ik er zo over nadenk..
Oud 10-11-2004, 22:16
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 10-11-2004 @ 19:55 :
Waarom zou iemand niet sporen omdat diegene zijn gevoelens voor haar/hem uit?
Als je dag in dag uit dezelfde SMSjes stuurt 'je bent lief', 'ik hou van je' et cetera dan misbruik je die woorden, ze worde dan zo clichématig, zo nietszeggend. Op een gegeven moment weet je het gewoon wel en het is leuk om bevestiging te krijgen, maar niet op zo'n afgezaagde manier en niet dagelijks of zelfs uurlijks.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 22:18
beuk
beuk is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-11-2004 @ 23:16 :
Als je dag in dag uit dezelfde SMSjes stuurt 'je bent lief', 'ik hou van je' et cetera dan misbruik je die woorden, ze worde dan zo clichématig, zo nietszeggend. Op een gegeven moment weet je het gewoon wel en het is leuk om bevestiging te krijgen, maar niet op zo'n afgezaagde manier en niet dagelijks of zelfs uurlijks.
Sterker nog, doordat je eraan gewend raakt gaan mensen raar denken als er eens een dagje overheen gaat dat je níet iets liefs van je laat horen
Oud 10-11-2004, 22:19
Verwijderd
Je reinste conditionering is het!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 22:21
beuk
beuk is offline
"normaal smst ze altijd rond tienen dat ze van me houdt maar nu is het al half twaalf!! ze heeft vast een ander!!!"
Oud 10-11-2004, 22:37
Verwijderd
Misschien heeft ze wel naar TMF gesmst zodat iedereen kan zien hoeveel ze van haar SkAtJuhUhh houdt
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 22:42
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-11-2004 @ 23:37 :
Misschien heeft ze wel naar TMF gesmst zodat iedereen kan zien hoeveel ze van haar SkAtJuhUhh houdt
Ja, nog een bevolkingsgroep die ze samen met de Friezen af mogen laten drijven...
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 22:47
juno
juno is offline
Nee! Wij vinden de amusementswaare van TMF tot astronomische waarde gestegen sinds ze daar dat SMS balkje in beeld hebben. Wij liggen op onze ouwe dag finaal in een deuk, en zijn heel blij dat wij er niet meer aan mee hoeven doen. Mijn God, we waren toen al van die misfits, maar hier hadden we echt helemaal buiten gelegen. Ringtones. Polyfone ringtones. Real tune ringtones...woehaaa!

En dan zappen we saai naar Discovery. Poes op schoot. Kopje thee. Heerlijk.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 23:22
kick.it
kick.it is offline
via msn, is toch nepcommunicatie.
alsik met mn toen vriendje sprak op msn, ging het fout.
en nja, het word meestal wel minder na een tijdje..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-11-2004, 23:39
M@TRIX
M@TRIX is offline
is normaal maar moet je je niet druk over maken...

komt vanzelf ammel goed... als het je eerste serieuze relatie is is het allemaal nog wennen....

maak je niet druk in elk geval want dat komt een relatie nooit ten goede!!
Oud 11-11-2004, 08:44
Verwijderd
Citaat:
M@TRIX schreef op 11-11-2004 @ 00:39 :
is normaal maar moet je je niet druk over maken...
Ja daarom is het nu ook uit?

Lees de topic eerst door voordat je er op reageert :/

Voor de rest snap ik niet waarom mensen zo gefrustreerd kunnen zijn; als anderen het fijn vinden om elke dag zwijmelige smsjes naar elkaar te sturen moeten ze dat toch lekker zelf weten
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 09:35
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
******** schreef op 11-11-2004 @ 09:44 :
Ja daarom is het nu ook uit?

Lees de topic eerst door voordat je er op reageert :/

Voor de rest snap ik niet waarom mensen zo gefrustreerd kunnen zijn; als anderen het fijn vinden om elke dag zwijmelige smsjes naar elkaar te sturen moeten ze dat toch lekker zelf weten
Ik zit eigenlijk ook niet elke dag te wachten op een smsje met: Je bent lief oid. Het is zinloos om dat elke dag te versturen en dat weet je na 10 keer toch wel? Oftewel dat wat al eerder gezegd is ^
Oud 11-11-2004, 09:49
elledc
elledc is offline
Citaat:
wammus schreef op 11-11-2004 @ 10:35 :
Ik zit eigenlijk ook niet elke dag te wachten op een smsje met: Je bent lief oid. Het is zinloos om dat elke dag te versturen en dat weet je na 10 keer toch wel? Oftewel dat wat al eerder gezegd is ^
Ach ja, de ene heeft graag elke dag bevestiging, de andere moet er niet te veel van horen.
Mijn vriend zegt wel eens om de twee dagen dat ie me graag ziet en het gaat na twee jaar nog steeds goed en ik blijf die woorden graag horen, ze blijven nog steeds gemeend.
Het zal dus wel bij iedereen anders zijn zeker
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten