Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als hij niks weet, kan hij dingen gaan denken en dingen raar interpreteren en dan ben jij en hij de dupe. En de slotconclusie is dan dat het jou schuld is omdat je nooit gecommuniceerd hebt wat je probleem is. Vind ik althans... dus praat gewoon en het komt vast goed ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() maar ik denk, dat als ie je zo lief vashoudt, hij je heus leuk vindt ![]()
||
Citaat:
Ik word in augustus 18 en ik heb ook nog nooit een écht serieuze relatie gehad, alleen maar 'contacten' die je niet echt een relatie kunt noemen. Zo vreemd is dat niet hoor. Een collega van mij is bijna 20 en die heeft nu 'pas' een relatie. Dat is helemaal niet erg. Ik vind dit zelf beter dan iemand die om de 3 maanden een nieuw vriendje heeft. Dan maar wachten op iemand waar het echt serieus mee kan worden en waar je ook echt iets aan hebt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Een relatie beginnen is toch een kwestie van veel samen optrekken, met elkaar praten en knuffelen enzo. Ik was ook 18 met mijn eerste serieuze relatie, dus ik vind het niet laat. Dat lijkt tegenwoordig zo. Ik heb ook het idee dat men nu wat vroeger begint met relaties, maar dat is weer een andere discussie ![]()
||
Citaat:
![]() Probeer dat gevoel gewoon een beetje te laten varen. Maak je niet te druk ![]()
||
Citaat:
Het is niet zo van, oh wat een geweldig meisje en wat is ze lief. Oh ze is onzeker nu is het een kutwijf. Zo werkt het toch niet mensen? ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
p.s. een eerste relatie op je 18e lijkt mij btw. geeneens een ramp
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak ik mijn onzekerheid weer kwijt? Magaline | 5 | 20-06-2010 12:39 | |
Psychologie |
onzekerheid die uit de hand loopt. meisje-xx | 3 | 08-09-2008 21:08 | |
Seksualiteit |
ik ben onzeker carpediem | 52 | 14-07-2007 21:52 | |
Psychologie |
Vaak onzeker Paulusma P | 4 | 16-02-2006 23:31 | |
Psychologie |
Dromen waarin je onzekerheden naar voren komen? Alistar | 4 | 03-08-2005 11:29 | |
Psychologie |
Beautiful - onzekerheid lso | 8 | 20-05-2004 18:41 |