Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2002, 18:08
Koningin van de Nijl
Koningin van de Nijl is offline
Nu de zomervakantie eraan begint te komen, zullen veel relatie ge-evalueert worden. Want de hamvraag is: ga je met je partner op vakantie?

Durven jullie nu een vakantie te bokene, met het risico dat het dan uit is? Of Denk je niet eens aan die kans, en ga je er volledig voor: oftewel je legt een datum vast.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2002, 18:30
Verwijderd
ik was na 3 maanden al met hem op (mini)vakantie gegaan, namelijk een weekendje parijs, en het ging erg goed.
en deze zomervakantie ga ik denk ik nie op vakantie maar wel naar een stuk of 3 meerdaagse festivals en das zowat hetzelfde, heel de dag samen en nog in zo'n klein rot tentje ook
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 18:32
Verwijderd
maar ja, ik zou niet weten waarom dat onze relatie op het spel zou zetten. oke het is wel zo dat als je lange tijd op mekaars lip zit dat het spanningen kan op leveren maar dat is ook iets dat je moet leren denk ik, net zoals samenwonen, zal ook eerst veel spanningen/ergernissen met zich meebrengen maar als het verder goed zit in je realtie zal je dat ook wel overleven. en zo niet,dan was het toch nie "meant to be" ofzo...
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 18:59
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
het was de bedoeling dat ik met me (nu) ex op vakantie zou ja.. en dat gaat niet door dus , ik denk dat ik dat niet gauw meer doe ..gewoon met goeie vrienden (of als je een al langere relatie hebt) op vakantie (like ik ga met me beste vriendin)
Oud 11-03-2002, 19:47
highlight
highlight is offline
ik ga naar dezelfde camping als hij. Hij met zijn ouders, en ik met de mijne. K hoop dat onze relatie standhoud, maar vorig jaar hebben we het ook overleefd, dus dat zal nu ook wel lukken
Oud 27-03-2002, 08:57
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik heb met een ex al afgesproken toen het nog aan was ( 8 maanden geleden ) dat we meebie nog wel op vakantie zouden gaan , als we allebei op dat moment niemand zouden hebben, en dat is nu zo, dus wij gaan nu gewoon op vakantie.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 12:50
FB
FB is offline
Ik ga in de zomervakantie met mijn vriendin, met wie het morgen 3 maanden aan is een weekendje naar een camping (gezellig met z'n 2tjes in een tentje ), maar ik denk niet dat dat uitgaat, you know...

Ik denk dat het afhangt van hoe serieus jij en de ander tegen jullie relatie aankijken, wat in mijn geval wel behoorlijk serieus is.

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 13:04
Roosa
Roosa is offline
Ik ga met mn vriend en zn ouders mee op vakantie, ik heb nu 11 maanden met hem, en ik denk niet dat het opeens uitgaat voor de vakantie, dan moet er wel iets heeeel raars gebeuren..
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 13:47
Verwijderd
ik durf het wel,maar aangezien we nog niet geboekt hebben,is dat wat makkelijker,maar vorig jaar had ik ook een vakantie geboekt met mijn toenmalige vriend,het is tot toen aangebleven en ik heb het in de vakantie uitgemaakt omdat het daar allemaal verkeerd liep(er was niemand vreemdgegaan dat jullie dat niet denken)maar om andere redenen.

Maar ondanks dat durf ik wel te boeken en er van uit te gaan dat het dan nog aan is,sterker nog ik weet het haast zeker.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 14:08
Starrie
Starrie is offline
wij hebben geboekt. voor heeeeeeelemaal aan het einde van de zomervakantie. Samen met hem in een tentje!
en als het uit zou gaan moet er wel iets heeeeeel vreemds gebeuren.
We survive everything!!!!
Oud 27-03-2002, 14:15
^AmArU^
^AmArU^ is offline
tuurlijk
als je relatie een vakantie niet kan overleven, wat is ie dan uberhaupt waard?!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 14:31
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
FB schreef:

Ik denk dat het afhangt van hoe serieus jij en de ander tegen jullie relatie aankijken, wat in mijn geval wel behoorlijk serieus is.

Grtz,
F

Als je het niet serieus neemt, boek je samen toch ook geen vakantie. Er kunnen gewoon allerlei dingen gebeuren waardoor je plots uit elkaar gaat, en ja dan is het zeur als je al geboekt hebt, daarom lijkt mij met vreinden wel zeker zo veilig, maarja dat ben ik....
Oud 27-03-2002, 15:07
noukkk
noukkk is offline
wij gaan 3 weken trekken in afrika... we hebben nu een maand of 10...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 15:17
Chimera
Chimera is offline
We gaan 2 weekjes naar Frankrijk, kamperen. We hebben nu bijna 10 maanden, en zijn vorig jaar ook al met mekaar op vakantie geweest (hadden toen een maand, weekje Wenen).
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 15:49
Verwijderd
Nou wij hadden al vrij snel geboekt....In Januari geloof ik!!
En ik ga er gewoon voor!!
Ik dacht eerst ook wel van straks is het dan alweer allang uit....
Maar daar ben ik gewoon niet van uitgegaan

Groetjes+Kusjes van mij Jacqueline
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 11:21
supergirl14
supergirl14 is offline
Ja, wij gaan dit jaar ook op vakantie voor het eerst maar we hebben al 1,5 jaar dus ja....me moeder had het er wel over, maar ik hoef er niet eens over na te denken en hij ook niet! Dan zou je nooit op vakantie kunnen gaan als je daar aan moet denken!
Ik ben juist blij dat ie mee mag op vakantie (anders was ik ook niet gegaan)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten