Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Die er vervolgens achter moet komen puur gebruikt te zijn. Lijkt me niet zo'n goede basis voor een relatie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus, vanzelfsprekend zou je dat dan de ander ook niet aandoen, ook al weet diegene het niet. Overigens is het relatie beginnen voor een ego-boost erg triest. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
En een goede basis is het idd niet ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Men zegt dat als je er zelfverzekerd uit ziet je aantrekkelijker bent, en dan dus makkelijker in contact kan komen met andere mensen. Wat dus op zich wel iets goeds is, al spreek ik zelf niet echt uit ervaring wat dat betreft. |
![]() |
||
Citaat:
![]() nou nee, want dan kan dat wat ik net beschreef niet, want dan vind ik dat niet leuk, en met mijn vriend vind ik dat wel leuk. En ik ben niet zo egoistisch
||
Citaat:
In een relatie gebruik je elkaar altijd, dus waarom is dit dan zo fout? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En of ze er altijd achter komt betwijfel ik ook, zij weet het denk ik nogsteeds niet, en zal het ook nooit te weten komen, aangezien ik haar al een paar jaar niet meer gesproken heb. Tuurlijk is het erg klote als je er wel achter zou komen, en dat het dan alleen maar meer kwaad doet dan goed, maar is dat niet 9 van de 10 keer zo als een relatie stuk gaat, heet toch ook wel liefdesverdriet? |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik zie het wel als een vorm van liefdesverdriet, je bent verlieft op iemand ie je pijn gedaan heeft, lijkt imo toch wel op liefdesverdriet. Ik vind het een vrij breed begrip. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb een keer iets vergelijkbaars gehad, nou ja vergelijkbaar eigenlijk een betere situatie zou je denken. Die jongen wou me niet gebruiken, maar juist met me aanpappen om me meer zelfvertrouwen te geven. Nou, ik ben blij dat ik op tijd door had dat er iets niet klopte, want dat had niet goed uitgepakt. En ik denk idd dat zoiets meestal wel uitkomt. En ik vind 't egoistisch. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Nou niet geheel niks, hij zei dat ie me wel degelijk een leuke meid vond, en ervan baalde dat ie niet verliefd op me was. 't Was op vak ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nee, ook niet echt de ideale instelling voor een relatie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ja hoor.. er zijn alweer problemen, Maar dat komt waarschijnlijk omdat ze allebei met elkaar hebben aangepapt.. om allebei zelfvertrouwen te krijgen.. ![]() (ik wil nooit meer hetvriendje van een van mijn beste vriendinnen ook heel goed kennen) ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Jagen Luego | 14 | 16-11-2007 15:42 | |
Liefde & Relatie |
vriendin met ex daqueen | 18 | 17-05-2006 09:25 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Liefde & Relatie |
Charme-offensief Mickey83 | 9 | 12-02-2004 22:55 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 |