Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ken ik, ookal was ik nooit echt verliefd op hem en heb ik het zelf uitgemaakt, toch miste ik hem nog wel. Gewoon zijn warmte, het samenzijn, het praten, alles.
Hmz... gaat vanzelf wel over... Alleen soms als ik hem zie en hij komt dichtbij heb ik de neiging om mijn armen om hem heen te slaan of zo, terwijl ik hem helemaal niet meer wil en hij ook nog eens eikelig doet. Macht der gewoonte of zo ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hey meissie!
Ik ken je probleem maar al te goed! Heb er ook errug lang mee gezeten (en denk het soms nog wel eens). Mijn ex heeft me ook onwijs gekwetst..is nl. vreemdgegaan en kwam er via via achter, maar dat terzijde. Ik denk ook nog best vaak aan de tijd 'hoe het was toen wij nog iets hadden'. Ook al is het alweer bijna een jaar geleden. Soms zou ik hem wel weer eens echt willen spreken en hem gewoon weer willen voelen etc. Maar zodra ik dat denk probeer ik er gelijk achteraan te denken wat voor een onwijze loser hij nou eigenlijk wel niet écht is.. En ten tweede zie ik het ook niet zitten om het echt te gaan doen, het is niet voor nix uitgegaan en ik heb eigenlijk helemaal geen zin om dit persoontje nog meer eigendunk te gaan geven doordat 'zijn ex die hij besodemieterd heeft hem weer terug zou willen'. Ik wacht liever nog een jaartje totdat ik weer een gozer heb gevonden waar ik hartstikke gek op ben! Dus tsja..denken mag .. tuurlijk, denk ook niet dat je dat altijd kunt voorkomen maar doe er iig nix mee! Doe je jezelf alleen maar meer pijn mee...en zodra je een jongen tegenkomt (die eigenlijk veel bter en leuker is dan je ex), zul je blij zijn dat je toendertijd zo slim was er nix mee te doen! Najah..lekkere preek maar maybe heb je er wel iets aan..Groetjus en suc6ie! |
![]() |
|
![]() |
Tsja..kan me voorstellen dat je je zo voelt tegenover je nieuwe vriend. Ik denk dat ik dat zelf ook wel zou hebben..Maar hey, hij is toch niet voor nix je vriend nu? Net alsof je niet gek op iemand kan zijn als je af en toe nog aan iemand anders denkt. Je ex was waarschijnlijk gewoon belangrijk voor je..en is volgens mij wel normaal dat je daar af en toe nog aan denkt..Voor hetzelfde geld heeft je vriend hetzelfde! Hij zal ook niet 24 uur per dag aan jou denken of wel!?
|
![]() |
|
![]() |
Ik weet niet hoe het precies komt maar na een tijdje denk je weer eens aan hem.. Aan de tijd dat jullie samen hebben gehad. Elke jongen waar je iets mee hebt gedeeld is wel bijzonder denk ik. Hoe je hem uit je hoofd krijgt "geen idee".. Ik probeer het altijd te laten rusten en mezelf duidelijk te maken dat het echt over is.
Veel succes |
![]() |
|
Ik wil hier graag iets over zeggen, ik heb het nu 3 weken uit en ik mis mijn exvriendje best wel.. dacht ik
ik kwam hem gisteren tegen! Onverwachts op een heel leuk feest staat hij naast mijn neus.... ik kon niet ademhalen, mijn buik zat gewoon vol met lucht en ik ben weggelopen.. hij ging ff mee om te praten en ik heb alleen maar stom kunnen janken aan een stuk door! Ik en hij ook zijn heeeel erg geschrokken, ik wist sowiezo niet dat mijn verdriet zoo diep zat.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Na 6 maanden nog steeds gevoelens voor ex Jason2 | 8 | 25-01-2011 21:19 | |
Liefde & Relatie |
laat dingen je ook vaak denken aan je ex? DS-1992 | 8 | 26-12-2009 22:53 | |
Liefde & Relatie |
pff hoe ga je nu met je ex om :s alys | 6 | 22-02-2007 16:42 | |
Liefde & Relatie |
je ex Al Murphy | 15 | 05-10-2005 13:15 | |
Liefde & Relatie |
je ex heel erg missen ookal is het al geen hele tijd uit en kan het niks meer worden. meisje833 | 7 | 12-07-2004 21:22 | |
Liefde & Relatie |
Je ex missen Eleanor Rigby | 11 | 22-02-2003 19:02 |