Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2002, 14:08
Sasja!
Sasja! is offline
Is dat vreemd? Zeker als je ex je vooral pijn gedaan heeft? Ik erger me eraan dat ik hem mis namelijk! Maar ik kan er niks aan doen, ook al is het al lang geleden. Zou ik onbewust nog verliefd op hem zijn? Hoe krijg ik hem helemaal uit mijn hoofd?

Sacha
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2002, 14:10
Aurora
Aurora is offline
Ik denk dat je gewoon 'iemand' mist zeg maar..zeker als het al lang geleden is en hij je pijn heeft gedaan..dat je gewoon weer iemand wil om mee te knuffelen enzow..Ik denk dat je gewoon 'op zoek' moet gaan naar andere jongens, hoewel dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan is..zoek afleiding..en zit er niet al te veel meej, dat kan ook nog wel eens helpen misschien.
Oud 27-03-2002, 14:11
Starrie
Starrie is offline
ook al heeft hij je vooral pijn gedaan
ik denk dat je toch verliefd op hem was en je zag dus niet dat hij je pijn deed.
Meestal herinner je de eerste periode na je break-up alleen de goede dingen. Dus logisch dat je hem dan mist.
en of je nog verliefd op hem bent? Misschien nu nog wel maar over een tijd niet meer....afwachten
Oud 27-03-2002, 14:14
Sasja!
Sasja! is offline
Het probleem is dat het echt al lang geleden is dat het uitging en dat ik al een nieuwe vriend heb waar ik gek op ben. Alleen mijn ex wil me nu helemaal niet meer zien door een ruzie... en dat doet echt heel erg pijn, kan hem niet missen. En ik vraag me dus af waarom niet.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 14:30
Starrie
Starrie is offline
Citaat:
Sasja! schreef:
Het probleem is dat het echt al lang geleden is dat het uitging en dat ik al een nieuwe vriend heb waar ik gek op ben. Alleen mijn ex wil me nu helemaal niet meer zien door een ruzie... en dat doet echt heel erg pijn, kan hem niet missen. En ik vraag me dus af waarom niet.
hoe lang heb je met hem gehad?
Ik denk dat je gewend was aan zijn aanwezigheid. En dat komt dus niet meer terug. Er is niks aan te doen denk ik
Alleen hem proberen uit je hoofd te zetten
sterkte
-x-
Starrie
Oud 27-03-2002, 14:50
Verwijderd
Ken ik, ookal was ik nooit echt verliefd op hem en heb ik het zelf uitgemaakt, toch miste ik hem nog wel. Gewoon zijn warmte, het samenzijn, het praten, alles.

Hmz... gaat vanzelf wel over... Alleen soms als ik hem zie en hij komt dichtbij heb ik de neiging om mijn armen om hem heen te slaan of zo, terwijl ik hem helemaal niet meer wil en hij ook nog eens eikelig doet. Macht der gewoonte of zo
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 16:48
ilsy
ilsy is offline
Hey meissie!

Ik ken je probleem maar al te goed! Heb er ook errug lang mee gezeten (en denk het soms nog wel eens). Mijn ex heeft me ook onwijs gekwetst..is nl. vreemdgegaan en kwam er via via achter, maar dat terzijde. Ik denk ook nog best vaak aan de tijd 'hoe het was toen wij nog iets hadden'. Ook al is het alweer bijna een jaar geleden. Soms zou ik hem wel weer eens echt willen spreken en hem gewoon weer willen voelen etc. Maar zodra ik dat denk probeer ik er gelijk achteraan te denken wat voor een onwijze loser hij nou eigenlijk wel niet écht is.. En ten tweede zie ik het ook niet zitten om het echt te gaan doen, het is niet voor nix uitgegaan en ik heb eigenlijk helemaal geen zin om dit persoontje nog meer eigendunk te gaan geven doordat 'zijn ex die hij besodemieterd heeft hem weer terug zou willen'. Ik wacht liever nog een jaartje totdat ik weer een gozer heb gevonden waar ik hartstikke gek op ben!

Dus tsja..denken mag .. tuurlijk, denk ook niet dat je dat altijd kunt voorkomen maar doe er iig nix mee! Doe je jezelf alleen maar meer pijn mee...en zodra je een jongen tegenkomt (die eigenlijk veel bter en leuker is dan je ex), zul je blij zijn dat je toendertijd zo slim was er nix mee te doen!

Najah..lekkere preek maar maybe heb je er wel iets aan..Groetjus en suc6ie!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 18:26
Sasja!
Sasja! is offline
Dankjewel voor jullie reacties. Ik denk dat jullie wel gelijk hebben dat het meer een gewoonte is. Maar ik ben ook bang dat ik het verpest voor mij en mijn nieuwe vriend (die wél lief is) omdat mijn ex nog door mijn hoofd spookt.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 19:03
ilsy
ilsy is offline
Tsja..kan me voorstellen dat je je zo voelt tegenover je nieuwe vriend. Ik denk dat ik dat zelf ook wel zou hebben..Maar hey, hij is toch niet voor nix je vriend nu? Net alsof je niet gek op iemand kan zijn als je af en toe nog aan iemand anders denkt. Je ex was waarschijnlijk gewoon belangrijk voor je..en is volgens mij wel normaal dat je daar af en toe nog aan denkt..Voor hetzelfde geld heeft je vriend hetzelfde! Hij zal ook niet 24 uur per dag aan jou denken of wel!?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 18:09
Cameo
Cameo is offline
Heb dat ook wel gehad.....als er wat tijd over gaat vergeet je het wel en vind je het dom dat je zo lang aan hem/haar gedacht heb!
Succes ---> Drazic
Oud 29-03-2002, 10:54
DESIRE
DESIRE is offline
Ik weet niet hoe het precies komt maar na een tijdje denk je weer eens aan hem.. Aan de tijd dat jullie samen hebben gehad. Elke jongen waar je iets mee hebt gedeeld is wel bijzonder denk ik. Hoe je hem uit je hoofd krijgt "geen idee".. Ik probeer het altijd te laten rusten en mezelf duidelijk te maken dat het echt over is.

Veel succes
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 11:07
miro
miro is offline
Ik heb m n ex op het begin heel erg gemist. Maar ik ben dr achter gekomen dat ik gewoon de liefde miste, die armen even om me heen, enz, een maatje. Mn vriend op zich miste ik niet.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 11:12
Roozie
Roozie is offline
Ik wil hier graag iets over zeggen, ik heb het nu 3 weken uit en ik mis mijn exvriendje best wel.. dacht ik

ik kwam hem gisteren tegen! Onverwachts op een heel leuk feest staat hij naast mijn neus....

ik kon niet ademhalen, mijn buik zat gewoon vol met lucht en ik ben weggelopen.. hij ging ff mee om te praten en ik heb alleen maar stom kunnen janken aan een stuk door! Ik en hij ook zijn heeeel erg geschrokken, ik wist sowiezo niet dat mijn verdriet zoo diep zat.
Reageren

Regels voor berichten