Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2002, 15:51
karinkruiswijk
karinkruiswijk is offline
ik ben heeeeeeeeeel erg verliefd op mijn ex vriendje. het is uitgegaan omdat hij zei dat hij niet meer verliefd op me was. het rare is alleen dat hij mijn nog steeds erg lieve mailtjes stuurt! weet misschien iemand een manier om hem weer terug te krijgen??

[Dit bericht is aangepast door karinkruiswijk (29-03-2002).]
Oud 29-03-2002, 16:10
bijna16
bijna16 is offline
ligt eraan...
hoe is het uitgegaan?
Oud 29-03-2002, 16:39
italianboy
italianboy is offline
nee, sorry zonder uitleg van hoe het uit is gegaan kan niemand je helpen..
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 20:10
*Nightshade*
*Nightshade* is offline
Als je er uitleg bij zou geven hoe het precies is uitgegaan en hoe jullie met elkaar omgingen....
Maar als ik het met iemand uit zou maken omdat ik niet meer verliefd was zit er denk ik weinig kans meer in....
Maar het is wel vreemd dat hij nog steeds lieve mailtjes stuurt.
Zeg em anders in een mailtje dat je nog steeds van em houd en of hij toch niet weer met je wilt omdat hij blijft mailen....
Oud 29-03-2002, 20:41
luckyleo
luckyleo is offline
Lieve mailtjes terugsturen
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 21:51
Verwijderd
als hij het uitgemaakt heeft omdat ie niet meer verliefd is... tja, dan word het lastig
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 03:27
~~NeVeR_BoRn~~
~~NeVeR_BoRn~~ is offline
Die lieve mailtjes stuurt hij je waarschijnlijk om je minder pijn te doen nadat hji het had uitgemaakt.

Hij heeft het niet voor niets uitgemaakt, hij zei toch zelf al dat hij niet meer verlifd op je is...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 08:29
moenbase
moenbase is offline
snik dát zeggen ze nou altijd :/
Oud 31-03-2002, 10:44
~Roosje~
~Roosje~ is offline
hem uit je hoofd zetten! of vragen waarom hij je nog van die lieve mailtjes stuurt, als hij nog met je wilt moet hij dat natuurlijk blijven doen anders vragen of hij ermee kapt!
Oud 31-03-2002, 14:05
jatog
jatog is offline
ey , ga een keer in je bikini voor zen deur staan.. dan word ie wel weet verliefd op je .. succes he .. laterzz
Oud 31-03-2002, 14:08
karinkruiswijk
Citaat:
jatog schreef:
ey , ga een keer in je bikini voor zen deur staan.. dan word ie wel weet verliefd op je .. succes he .. laterzz
haha, die is leuk. ga ik zeker in de zomer proberen. dan kan hij vast niet nee zeggen!! (arro sorry )
Oud 31-03-2002, 20:06
Gup
Gup is offline
Op precies dezelfde manier maakte mijn ex vriend het uit, hij was 'niet gek meer op mij'...en ook wij hielden een superleuk contact, hebben zelfs nog een paar keer gezoend... Ik was dolverliefd op hem, maar elke keer liet hij me zitten. Totdat ik na een half jaar verkering kreeg met een andere jongen en m'n ex er achter kwam dat hij me écht kwijt was. Toen pas besefte hij dat hij me nog wél leuk vond en heeft hij me verteld dat hij me terug wou. Hoe slecht het misschien ook is, na veel twijfelen ben ik weer wat met hem begonnen en we zijn nu alweer 8 maand gelukkig samen!!!

Het kan dus wel....alleen moet je er soms héél lang op wachten, en het eindigt niet altijd zoals bij mij...

Maar toch, kwilde alleen ff zegguh dat het dus echt wel kan!

Sterkte!!!

Kusje Gup
Oud 01-04-2002, 13:11
karinkruiswijk
Citaat:
Gup schreef:
Op precies dezelfde manier maakte mijn ex vriend het uit, hij was 'niet gek meer op mij'...en ook wij hielden een superleuk contact, hebben zelfs nog een paar keer gezoend... Ik was dolverliefd op hem, maar elke keer liet hij me zitten. Totdat ik na een half jaar verkering kreeg met een andere jongen en m'n ex er achter kwam dat hij me écht kwijt was. Toen pas besefte hij dat hij me nog wél leuk vond en heeft hij me verteld dat hij me terug wou. Hoe slecht het misschien ook is, na veel twijfelen ben ik weer wat met hem begonnen en we zijn nu alweer 8 maand gelukkig samen!!!

Het kan dus wel....alleen moet je er soms héél lang op wachten, en het eindigt niet altijd zoals bij mij...

Maar toch, kwilde alleen ff zegguh dat het dus echt wel kan!

Sterkte!!!

Kusje Gup
lief dat jullie allemaal reageren
dank je wel

Reageren

Regels voor berichten