Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2004, 12:37
niempje..
niempje.. is offline
ik weet dat er al veel topics hierover zijn geweest..maar een antwoord heb ik niet echt gevonden

ik heb al een paar maand last van een heel onregelmatige stoelgang. er zijn weken waar ik helemaal niet moet gaan , maar dan andere dagen waar ik wel tot 6 keer moet gaan..
het is echt super lastig want het ophouden is echt onmogelijk. ik krijg dan altijd een harde kramp en dan moet ik echt gewoon naar de wc.
ik heb ook problemen met mijn maag dus ik let goed op wat ik eet.
ik ben hiervoor al naar de dokter geweest maar die had er niet veel aandacht voor.ik heb toen ook pilletjes gekregen tegen wormen enzo.. maar dat heeft niks verandert.
verder heb ik mijn darmen laten onderzoeken een maand geleden , en daar bleek er niets te zien, alleen dat mijn darm misschien lichtjes spastisch was. heeft er iemand misschien tips voor me qua voeding of wat dan ook..
ik zit er echt mee in , heb de laatste tijd ook moeilijk om van huis weg te gaan daardoor
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 14:18
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Een gebalanceerd voedingspatroon opstellen? Vezels en ruimschoots water drinken zijn bevordelijk voor een goede stoelgang. Tevens heeft bewegen hier een belangrijke, positieve invloed op! Grijp in ieder geval niet naar het eerste beste doosje laxantia wat je bij de drogist kan kopen..
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 15:16
Verwijderd
Idd, probeer een goed eetpatroon aan te brengen in je leven, eet gebalanceerd en gezond. Daarnaast zorgen dat je voldoende beweegt en ook voldoende ontspant.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 17:28
niempje..
niempje.. is offline
hm ik eet best wel gebalanceerd en aan beweging doe ik ook veel. water drink ik ook nog wel tamelijk veel! maar het is wel waar dat ik overal gespannen ben...maar daar heb ik nog niet direct veel aan kunnen doen , en dat is ook al langer dan die paar maand.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 17:35
Verwijderd
Probeer rust te vinden, regelmatig. Dus ga elke avond bv een uur voor het slapen gaan rustig lezen, of ga in bad, of ga lekker rustig thee drinken, zoiets.

Zelf gebruik ik Okugest tabletjes van VSM, homeopatische tabletjes tegen misselijkheid, diarree en maagklachten, ik neem er elke ochtend voor het ontbijt twee en wanneer ik overdag nog last van buikpijn krijg of me misselijk voel worden, dan neem ik er nog een of twee. Sinds ik die slik, is m'n stoelgang heel regelmatig en heb ik ook veel minder last van m'n maag. Je kan het altijd proberen
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 17:51
niempje..
niempje.. is offline
owja dankje =) zal er eens achter zoeken. is goed want ben meer gewoon aan homepathische middelen!als ik me misselijk voel neem ik gewoon een motilium maar dan ga ik me daar achteraf niet goed over voelen omdat dat dan toch wel regelmatig is! maar zijn ze duur dan? dankje voor de antwoorden al!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 19:12
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
er is zon reclame met die 2 vrouwen...dat is zon yoghurt met de unieke abifiedus. acensdljaljfalldfj structuur...dat schijnt te helpen....eeen...het is nog lekker ook....
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Problemen met stoelgang
Daantje_0705
36 31-07-2011 13:24
Eten & Drinken wat eten voor 'gemakkelijke' stoelgang?
ekki
34 25-03-2011 11:56
Lichaam & Gezondheid ijzer bijpakken & stoelgang.
epidemic
30 30-01-2007 16:33
Lichaam & Gezondheid ogen en stoelgang
pietjehhhhh
4 28-05-2005 17:49
Lichaam & Gezondheid stoelgang
niempje
8 12-02-2005 17:48
Lichaam & Gezondheid bloed in de stoelgang
elledc
18 26-05-2003 21:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49.