Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ga denk ik maar terug naar die winkel, want ik ben er alles behalve tevreden over...
||
Citaat:
hmm, tsja... het ligt dus niet echt aan je webcam, tenminste als je de beelden niet hoeft te verzenden via internet krijg je wel een erg scherp beeld. misschien dat het dus toch ergens in je inetrnetsnelheid zal liggen. ik weet niet wat voor up-speed adsl zakelijk heeft maar als dit net zoveel asl basic (heb ik) is kan dat misschien de vertragende factor zijn. -de postbode- ps.. ik ben echt een n00b op het gebied van webcams so correct me if I'm wrong
||
Citaat:
128 kb/s down is sneller maar dit is wat het behoort te zijn...
|
Ben nu trouwens Xp eropnieuw aan het opzetten... misschien in de hoop dat hij het spontaan ineens wel goed doet ofzo...
Dan krijg je ineens weer respect voor windows 2000 hoe makkelijk dat wel niet was (dan had de cam zonder andere hulpmiddelen kunnen werken ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
[oftopic]neem aan dat je Kb/s bedoelt ![]() ![]() ik denk dat die 25Kb wel genoeg moet zijn voor je cam, maar voor de zekerheid kan je dit nog even checken natuurlijk.. bv op de site van Philips of zow, zal vast ergens te vinden zijn. dan het 2e hoesnel is het inetrnet van de gene waarmee je webcamed ( ![]() -de postbode-
|
hou er wel effe rekening mee dat het gaat om kb en niet kB dus het is maar een ruime 3 kB. verder zou het ook nog kunnen liggen aan het proggie dat voor het versturen van het beeld via internet zorgt. dat zou namelijk zo kunnen zijn afgesteld dat het expres niet al je bandbreedte gebruikt en om dat te berijken het beeld zwaar verneukt
||
Citaat:
grapjas ![]() ![]() ![]() En dat netmeeting het afknijpt lijkt me sterk, aangezien ze wel vloeiend beeld van andere mensen ontvangt die ook netmeeting gebruiken...
||
Citaat:
ik ken die proggies nie, het was zo maar een idee dat in me opkwam. klinkt op zich logisch toch??? maar zal idd wel nie nee. misschien is de combinatie van bepaalde webcams en netmeeting gewoon niet goed.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Probleem met de webcam in Messenger jonyli | 1 | 02-12-2009 18:40 | |
Software & Hardware |
windows live messenger 2009, webcam probleem Stanley | 3 | 23-04-2009 14:50 | |
Software & Hardware |