Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als je wat oudere spellen wilt spelen maar ze niet in windows xp kan opstarten, kan je eens gaan kijken naar de compatibiliteits instellingen van je spel. (rechtermuisknop op het ikoontje van je spel -> eigenschappen -> tabblad compatibiliteits instellingen) Lukt het dan nog steeds niet kan nog het volgende doen:
Laatst gewijzigd op 09-12-2004 om 19:01. |
![]() |
||
Citaat:
Zijn ze niet te zwaar voor je computer??
Laatst gewijzigd op 09-12-2004 om 19:07. |
![]() |
||
Citaat:
krijg je een foutmelding, wat? |
![]() |
||
Citaat:
ga eens naar start - configuratie (instellen iconen weergave) - systeem - geavanceerd - opstart en herstelinstellingen - instellingen - dan afvinken: de computer opnieuw opstarten bij een foutmelding Probeer dan het spel te spelen, als het goed is krijg je nu een blauw scherm met mss hulpzame informatie. zo niet, kan het goed een virus zijn volgensmij. |
![]() |
||
Citaat:
Als die instelling aangevinkt is, reboot de pc bij het kleinste foutje, ook bij foutjes waarbij de pc eigenlijk gewoon door kan draaien.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
BSOD bij draaien 3dmark ]{ing | 5 | 01-12-2007 19:51 | |
Games |
Halflife 2 Alejandro Sosa | 9 | 05-10-2005 23:59 | |
Software & Hardware |
[Win XP] Oude games spelen WillKillForSex | 12 | 23-06-2004 14:59 | |
Software & Hardware |
[setup] 486.. akumabito | 29 | 12-05-2004 19:44 | |
Software & Hardware |
oudere (win 95/98) spellen installeren onder win2k jan_jansen_13 | 13 | 22-09-2003 19:00 | |
Software & Hardware |
[Win98] Register fout Puta | 15 | 25-04-2003 11:45 |