Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als je bevoorbeeld diep nadenk dan hoor je niks, althans niet bewust. Je ziet ook niks, terwijl je ogen open zijn. En je hebt een probleem als je dan toevallig de hele tijd iemand aanstaart en je hebt het niet in de gaten ![]() Maar ken je dat niet dan dat je bv. naar school fietst en je denkt en je kijkt opeens waar je bent en je bent 4 kilometer verder je je weet niet hoe je er gekomen bent. Hoe het komt dat je onbewust steeds voor stoplichten heb gestaan , tegen niemand bent opgebotst, niet onder een auto bent gekomen. Ik ken heel veel mensen die dit hebben.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
of een nieuwe cd, want een cd waar je alle teksten met mee kunt zingen is niet handig als je stukken moeten lezen.
||
Citaat:
Bij m'n eindexamens heb ik toen ik moest stampen ook wel eens klassieke muziek opgezet (doe ik wel 'ns vaker) werkt rustgevend, dus begin je niet meteen te stressen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
mij lukt t ook ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verkering en uit de kast Nick-Mads | 9 | 27-03-2014 16:31 | |
Studeren |
Studeren en lol hebben in Noorwegen Jazz86 | 2 | 04-02-2010 16:30 | |
Lifestyle |
Je dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 20-02-2008 10:02 | |
Drugs & Alcohol |
Stoned/High tijdens werken/studeren/projecten/creëren Verwijderd | 55 | 14-03-2007 20:08 | |
Algemene schoolzaken |
Studeren en muziekinstrument nienie | 37 | 04-11-2003 18:28 | |
De Kantine |
Wat doe jij in de trein? Denise84 | 77 | 13-04-2003 18:33 |