Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-12-2004, 19:01
Tara Masquerade
Tara Masquerade is offline
Ik heb een tijdje geleden een meid leren kennen via een forum, en ze woont in Londen. Als we kletsten was het altijd heel erg lollig enzo. Maar gisteren schokeerde ze me. Het kwam nogal onverwachts. Ze deelde me mee dat dit waarschijnlijk ons laatste gesprek zou zijn omdat ze morgen zou sterven. Ik probeerde haar om te praten en gooide de dingen die ik door mn cursus psychologie heb geleerd in de strijd (ook vertelde ik haar dat ik hetzelfde heb meegemaakt). Maar het mocht niet baten en ik had gefaald. Ik was bang dat ik haar nooit meer zou spreken, maar dat heb ik vandaag toch nog gedaan. Ik ben bang dat ik niks kan doen, en dat ik dr nooit meer zal spreken. Ik ken haar niet zo heel erg goed, en ik weet niet hoe ze eruit ziet, ik kan niet eens naar haar toe. Ik voel me compleet machteloos. Ze beloofde me dat ze me komt opzoeken in mn dromen, en dat zn mn gids zal zijn. Wat moet ik nou in godsnaam doen? Ik geef zoveel om haar, en ik wil dr niet verliezen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-12-2004, 19:08
JackieZ
JackieZ is offline
Ik vind dat je de politie moet bellen. Bel even 0900-8844, geef haar nickname/MSN/e-mail/whatever door, en dan gaan zij wel iets voor haar doen.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2004, 19:19
Miracle
Miracle is offline
Misschien een beetje bot, maar realiseer je wel dat het internet is. Wie weet of ze liegt ed... Jij woont hier en zij daar, je kunt gewoon weinig voor haar doen. Succes.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2004, 19:46
Freestyler*
Freestyler* is offline
beetje vaag
maarja
jij kan toch niet zoveel doen lijkt mij
het is kut
maar je weet ook nooit of ze niet gewoon een zieke grap maakt en voortaan gewoon niet meer met je praat
Oud 26-12-2004, 22:52
Tara Masquerade
Citaat:
JackieZ schreef op 26-12-2004 @ 20:08 :
Ik vind dat je de politie moet bellen. Bel even 0900-8844, geef haar nickname/MSN/e-mail/whatever door, en dan gaan zij wel iets voor haar doen.
waarschijnlijk niet. mensen ik heb zo´n slecht voorgevoel
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 12:17
Freestyler*
Freestyler* is offline
klote
maar je moet toch proberen het van je af te zetten, het blijft internet
en sowieso heb jij er helemaal geen schuld aan, mocht er iets gebeurd zijn.
Je hebt je best gedaan, en als zij nou eenmaal iets raars in haar hoofd had, kon jij dat waarschijnlijk toch niet voorkomen, wat je ook gezegd had
Oud 27-12-2004, 12:24
JackieZ
JackieZ is offline
Citaat:
Tara Masquerade schreef op 26-12-2004 @ 23:52 :
waarschijnlijk niet. mensen ik heb zo´n slecht voorgevoel
als jij de politie belt, bellen zij denk ik wel wat collega's in engeland, die dan even een kijkje gaan nemen bij haar huis. ze zullen de situatie onderzoeken denk ik hoor.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 12:35
Waltz
Waltz is offline
Zeggen dat je van haar houdt en dat het je heel erg veel pijn zal doen als ze er niet meer is? Maar ja, dat heb je vast al gedaan. Het lijkt me erg moeilijk. Ik denk toch dat het enige wat je kunt doen is haar proberen om te praten, misschien haar telefoonnummer vragen en haar dan opbellen (dat is wat persoonlijker).

Veel succes, laat ook even weten hoe het gegaan is?

[x]
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 12:44
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
Miracle schreef op 26-12-2004 @ 20:19 :
Misschien een beetje bot, maar realiseer je wel dat het internet is. Wie weet of ze liegt ed... Jij woont hier en zij daar, je kunt gewoon weinig voor haar doen. Succes.
Ik wou net zeggen... je kan zoveel wijs maken..
Zelfde geld is het een 60 jarige die een geintje maakt...
Oud 27-12-2004, 13:00
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
JackieZ schreef op 27-12-2004 @ 13:24 :
als jij de politie belt, bellen zij denk ik wel wat collega's in engeland, die dan even een kijkje gaan nemen bij haar huis. ze zullen de situatie onderzoeken denk ik hoor.
nou die verwachtingen heb ik eigenlijk niet van de politie
ligt er wel aan denk ik of je inderdaad adresgegevens etc hebt
Zij weten ook wel dat er op internet de grootste onzin verkondigd wordt
Oud 27-12-2004, 13:06
JackieZ
JackieZ is offline
je kunt ook de politie in engeland bellen
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 14:26
Tara Masquerade
ik heb haar gisteren tot 3 uur in de nacht gesproken. Ze was gelukkig een beetje gekalmeerd, maar wel onder invloed van alchohol en drugs. Gelukkig kreeg ik gisteren meer grip op haar.
Ik was zelf ook iets geruster, dus kon ik haar nu beter helpen ipv mn emoties te tonen. Toen ik moest gaan en haar vroeg we spreken elkaar morgen he? antwoorde ze, ik weet niet of ik er morgen nog ben. ik zei dat ze dat niet kon maken, en dat ik haar nodig had. ze had het gevoel dat ik haar ging verlaten. ik maakte haar duidelijk dat ik alleen moest off loggen omdat ik naar bed moest. na een kwartier kreeg ik haar gelukkig weer rustig. en zei tegen dr dat ze misschien ook maar moest gaan slapen. dan kon ze alles ff laten bezinken, maar dat wilde ze niet. Op het einde zei ik; don´t think about me. Waarop ze zei; I have to, you make me feel normal.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 14:31
Freestyler*
Freestyler* is offline
pas je op dat je er zelf niet aan onderdoor gaat

een vriendin van mij zat in dezelfde situatie een tijdje geleden
en het is zo moeilijk
zeker als iemand dan plots een tijdje niets meer van zich laat horen
Oud 27-12-2004, 16:41
stralende ster!
stralende ster! is offline
Maar wat heeft ze dan?? Zelfmoord neigingen of een ziekte? Of genoeg van haar zelf?? Waarom zegt ze steeds dat ze er morgen misschien niet meer is?! Let wel een beetje op jezelf, je moet er inderdaad zelf niet aan onderdoor gaan.. Probeer haar adres en telefoon nummer enzo te krijgen zodat je eens kan bellen en kijken of ze het wel echt is, en geen man van 60 zoals al is gezegt.. Prpbeer eens uit te zoeken wat er nu werkelijk met haar is...

Hou ons op de hoogte..

Succes en sterkte ermee..
Oud 27-12-2004, 22:27
Tara Masquerade
Citaat:
stralende ster! schreef op 27-12-2004 @ 17:41 :
Maar wat heeft ze dan?? Zelfmoord neigingen of een ziekte? Of genoeg van haar zelf?? Waarom zegt ze steeds dat ze er morgen misschien niet meer is?! Let wel een beetje op jezelf, je moet er inderdaad zelf niet aan onderdoor gaan.. Probeer haar adres en telefoon nummer enzo te krijgen zodat je eens kan bellen en kijken of ze het wel echt is, en geen man van 60 zoals al is gezegt.. Prpbeer eens uit te zoeken wat er nu werkelijk met haar is...

Hou ons op de hoogte..

Succes en sterkte ermee..
ze wilde een einde aan haar leven maken omdat ze in de shit zit. Ze drink veel en is aan de coke. Daarbij heeft ze uit gemaakt met dr vriendje, ze haat m maar ze houd ook van m. Ze wilt heel graag met hem praten maar hij wil haar niet zien. Eergisteren wilde ze een einde aan haar leven maken en zou een kogel dr de kop van dr ex jagen. Je kunt wel begrijpen dat ik in een shock was. In het verleden is er ook het een en ander gebeurt, ik weet alleen niet precies wat.

Ps. Als ik nix meer met iemand te maken wil hebben delete ik m toch uit mij lijst?
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 23:47
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Tara Masquerade schreef op 27-12-2004 @ 23:27 :
ze wilde een einde aan haar leven maken omdat ze in de shit zit. Ze drink veel en is aan de coke. Daarbij heeft ze uit gemaakt met dr vriendje, ze haat m maar ze houd ook van m. Ze wilt heel graag met hem praten maar hij wil haar niet zien. Eergisteren wilde ze een einde aan haar leven maken en zou een kogel dr de kop van dr ex jagen. Je kunt wel begrijpen dat ik in een shock was. In het verleden is er ook het een en ander gebeurt, ik weet alleen niet precies wat.

Ps. Als ik nix meer met iemand te maken wil hebben delete ik m toch uit mij lijst?
wat bedoel je met die ps
Oud 28-12-2004, 10:05
stralende ster!
Citaat:
Tara Masquerade schreef op 27-12-2004 @ 23:27 :

Hmm, dat is inderdaad wel ernstig ja.. Misschien is het voor haar wel verstandig als ze eens hulp gaat zoeken zodat ze af kan kicken van de drank en de drugs.. Ik denk dat al een heel eind helpt, want dat stimuleert je gevoelens.. Dus als zij der ex haat dan haat ze hem ook wel echt!! Ik kan me voorstellen dat ze der ex haat (ik bedoel, dat heb ik ook..) maar de drugs en de drank vergroten haar gevoelens.. Snap je wat ik bedoel.. Ik kan niet op het woord komen.. Ga eens aan haar vragen waarom ze niet afkickt?! En als ik haar was zou ik die ex met rust laten als hij geen contact wil kun je wel blijven hopen en diegene blijven stalken en alles maar daar bereik je niks mee en maak je je zelf alleen maar ongelukkig.. Succes..
Oud 28-12-2004, 12:10
Tara Masquerade
Citaat:
stralende ster! schreef op 28-12-2004 @ 11:05 :
Hmm, dat is inderdaad wel ernstig ja.. Misschien is het voor haar wel verstandig als ze eens hulp gaat zoeken zodat ze af kan kicken van de drank en de drugs.. Ik denk dat al een heel eind helpt, want dat stimuleert je gevoelens.. Dus als zij der ex haat dan haat ze hem ook wel echt!! Ik kan me voorstellen dat ze der ex haat (ik bedoel, dat heb ik ook..) maar de drugs en de drank vergroten haar gevoelens.. Snap je wat ik bedoel.. Ik kan niet op het woord komen.. Ga eens aan haar vragen waarom ze niet afkickt?! En als ik haar was zou ik die ex met rust laten als hij geen contact wil kun je wel blijven hopen en diegene blijven stalken en alles maar daar bereik je niks mee en maak je je zelf alleen maar ongelukkig.. Succes..
Ik heb zonet een mailtje gekregen. Ze vertelde me dat het haar speet dat ze mij had lastig gevallen met haar problemen, en dat ze dr ex niet meer wilde spreken (het zal dan wel die alcohol zijn). Ik hoop dat ik dr vanavond nog zie, ik wil gewoon weten hoe ze dr aan toe is. Haar mail zag er trouwens goed uit... ze was deze keer dan ook nuchter

Oja, die ps dat ging over die 60 jarige mannetjes
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 19:10
stralende ster!
Citaat:
Tara Masquerade schreef op 28-12-2004 @ 13:10 :
Ik heb zonet een mailtje gekregen. Ze vertelde me dat het haar speet dat ze mij had lastig gevallen met haar problemen, en dat ze dr ex niet meer wilde spreken (het zal dan wel die alcohol zijn). Ik hoop dat ik dr vanavond nog zie, ik wil gewoon weten hoe ze dr aan toe is. Haar mail zag er trouwens goed uit... ze was deze keer dan ook nuchter

Oja, die ps dat ging over die 60 jarige mannetjes
Hoe is het nu?? Is er al weer nieuws??

Succes..
Oud 29-12-2004, 21:47
Tara Masquerade
Ik kan de situatie op dit moment niet inschatten.
Het kan zijn dat ze wat gekalmeerd is maar ik weet het niet.
Ze heeft vaak gezegd dat het haar spijt dat ze me alles verteld heeft, dus daarom heb ik het idee dat ze er misschien nog hetzelfde aan toe is maar het voor me verzwijgd... laten we dat laatste maar niet hopen . Ik hoop haar snel weer te spreken.

Ik wil bij deze ook iedereen bedanken die mij hier gesteund heeft. Dank je!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 22:07
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
JackieZ schreef op 27-12-2004 @ 13:24 :
Uhm... ik wil niet lullig doen, maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren. De keren dat ik een poging heb gedaan om de politie in te schakelen, waren ze uiterst laks.

Ik denk dat je niets aan de situatie kunt doen. Ik hoop dat het allemaal weer goed komt en dat het meevalt.
Oud 30-12-2004, 16:55
stralende ster!
We wachten af... Maar tja.. Bedanken..?! Iedereen is hier met een reden denk ik zo.. Dus... You're Welcome..

Kus
Oud 31-12-2004, 18:40
Tara Masquerade
Citaat:
stralende ster! schreef op 30-12-2004 @ 17:55 :
We wachten af... Maar tja.. Bedanken..?! Iedereen is hier met een reden denk ik zo.. Dus... You're Welcome..

Kus
Thnx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten