Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als je denkt dat hij echt kan veranderen dan zou je hem een tweede kans kunnen geven en zodra hij weer begint alsnog dumpen |
![]() |
||
Citaat:
Ja vertel mij wat.... Het is ook de meest grote fout om me zo tegenover hem te hebben gedragen.... Ik kan me ook wel voorstellen dat mensen zeggen eens en nooit meer oftewel ik wil je niet terug maar tja.... als jij diegene bent die zeker weet dat je veranderd bent is het toch even anders....kortom behoorlijk f*ck up!
||
Citaat:
Als jij wil dat zij ermee kapt zal jij ook iets moeten veranderen.. er zal bij haar iets dwars zitten waardoor zij jaloers is.. misschien laat jij niet genoeg merken dan andere meisjes er niet toe doen!!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik geloof er namelijk geen hol van. Tsja, als je nu jaren verder bent, okee, maar een paar weekjes of wat maandjes.. dat is niet genoeg om ineens zoveel zelfvertrouwen te hebben dat je van die jaloezie af bent. Het gaat misschien een tijdje goed, totdat iets plotseling die onzekerheid en daarmee die jaloezie weer prikkelt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Jaloers gevoel voor....wat? noa-zut | 38 | 16-05-2005 13:44 | |
Liefde & Relatie |
sjaaansen devilzsangel | 60 | 12-03-2005 15:08 | |