Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Ik speel vooral met vrienden veel spellen; wat we spelen varieert nogal (van Halli Galli tot Diplomacy).
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En soms natuurlijk scrabble. ![]() wilco984: had je al andere uitbreidingen? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind gamen en gezelschapsspellen allebei leuk, welke ik speel ligt aan de situatie
||
Citaat:
![]() ![]() Bordspellen vind ik wel leuk, mijn zusje ook dus af en toe halen we weer een of ander spel tevoorschijn, alla: Hotel, Monopoly, Stratego, Tarqui, Risk, Rummicub, Triominos, etc. Of kaarten, schaken of dammen. Ook leuk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar bordspellen/gezelschapspellen is inderdaad leuk. Kolonisten van Catan, Puerto Rico, schaken, klaverjassen blijft gezellig. Maar ik speel meer pc-spellen. Komt inderdaad omdat je niet altijd mensen kan vinden die tijd en zin hebben en pc-spellen zijn ook wel leuk. Wat me wel opvalt is dat spellen waar bordspel en pcspel van is ik het bordspel toch echt leuker vind, bijvoorbeeld: risk, stratego, kolonisten van katan. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Mezelf verloren / "normaal" zijn in gezelschap vs. eenzaam "mezelf zijn" herby | 9 | 06-12-2006 15:27 | |
Liefde & Relatie |
'Wat zullen we gaan doen?' Mark Almighty | 44 | 30-03-2005 21:42 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekverslag [Spelling, grammatica en leestekens] Apomes | 5 | 09-05-2004 20:41 | |
Liefde & Relatie |
Het saai en gewoontjes worden in een relatie Ireentje | 46 | 06-04-2004 12:36 | |
De Kantine |
Spelen jullie wel eens spelletjes thuis? Dminor | 62 | 26-06-2003 11:24 | |
Games |
forum-vraagje red_hot_chilli_pieper | 3 | 10-12-2001 16:09 |