![]() |
||
Citaat:
ik zal de huisarts eens bellen.....
||
![]() |
Citaat:
Staat er nou een V bij haar naam of ben ik scheel?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Een kennis van mij heeft last van haaruitval. Ze heeft een ziekte waarvan ze het oorzaak niet weten, waarschijnlijk een combinatie van vatbaarheid van de ziekte, stress, eetpatroon etc. Ik denk dat het ook heel erg ligt aan stress. Ga yoga proberen te doen ofzo. Denk ook aan je voeding. Zorg dat je voldoende groenten en fruit eet en je vitamines binnen krijgt. Verder zijn er nog kruiden en herbs tegen haaruitval, waarvan de meesten veilig zijn. Het zijn hele simpele dingen zoals bijv. gember (ik weet niet of dit tegen haaruitval is maar ik noem maar wat). Hier kun je nog wat informatie vinden: http://curezone.com/dis/1.asp?C0=164
Op die site staan oorzaken, etc. en verbeteringen voor je voedingspatroon wat gezonder is voor je haar ofzo. Kijk ook hier http://www.holistic-online.com/Remed..._loss-diet.htm en hier http://www.ivillagehealth.com/librar...245553,00.html Laatst gewijzigd op 04-01-2005 om 21:58. |
![]() |
|
hmm... da's kut...
![]() echt schrikken als je zo'n kale plek op je kop vind, terwijl je de leeftijd er nog helemaal niet voor hebt zeg maar... Hopen voor je mam dat het niet meer terug komt!!! bedankt voor je reactie.
||
Citaat:
|
Ik moet eerlijk zeggen, ik heb een slecht voedingspatroon... ik woon sinds april op kamers en voor jezelf koken is zoooo saai...
en stress... ja... ook wel... maar ik vind het idee dat je daar je haar door verliest zo wazig.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zat nog te denk...volgens mij kan het ook nog een hormonenkwestie zijn. Ben je misschien onlangs aan de pil gegaan? Anyway, je hebt al een afspraak gemaakt met de huisarts die kan vast een betere conclusie trekken dan wij hier met z'n allen.
||
Citaat:
Je kan inderdaad het beste afwachten wat de dokter zegt ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
waarom een trend naar helemaal kaal? supergirl#1 | 4 | 04-11-2009 17:47 | |
Lichaam & Gezondheid |
Kaalheid? sammyboy | 9 | 28-03-2007 16:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
Kaal worden (haaruitval) op jongere leeftijd Verwijderd | 51 | 29-10-2006 19:51 | |
Seksualiteit |
Kaal van onder? ( vrouwen ) Shitonya | 107 | 11-08-2005 16:00 | |
Lifestyle |
Je wordt kaal.... en dan??? Idiotique | 69 | 03-03-2005 14:50 | |
Lifestyle |
Kaal hoofd.... Feestbeest nummer 1 | 48 | 20-05-2002 16:28 |