Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2005, 16:07
little duckie
little duckie is offline
2 Maand geleden ongeveer, heb ik op een feest met een jongen gezoend die ik leuk vind. Ik heb daarna met em gepraat, en hij zei eerst dat hij wel wat met me wou, maar later weer van niet, omdat we collega's zijn. Hij heeft toen ook gezegt dat hij met niet meer leuk vond, maar ikhad het gevoel dat hij loog.
En wat blijkt nu, hij had gelogen. Hij heeft gezegt dat hij me toen al heel lang leuk vond, en dat hij spijt had dat hij had gezegt dat hij niks wou. Hij zei ook dat hij me nog steeds wel leuk vind.
Toen hebben we weer gezoend. Nu heb ik weer met hem gepraat, maar hij zegt wéér dat hij niks wil, maar hij weet niet waarom niet. Hij zegt nu ook dat hij me niet leuk vind. Ik vind hem nog wel leuk, maar heb het gevoel dat hij niet helemaal eerlijk is, net zoals de vorige keer.
M;n collega's vinden hem een sukkel, en lachen me nu nog uit dat ik met hem heb gezoend. Misschien dat hij bang is voor de reactie van hun?? Ik weet echt niet meer wat hij wil Wat kan ik doen??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2005, 16:09
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Niks?
Hij komt op mij zo over als iemand die niet weet wat ie wil en zo iemand zal je alleen maar kwetsen.. en ALS ie inderdaad bang is voor de reacties van anderen, moet je misschien maar blij zijn dat ie niks met je wil...
Oud 11-01-2005, 16:10
Gothic
Gothic is offline
Vrij weinig. Als hij niet wil, wil hij niet en kun je hem beter niet dwingen of pushen om toch een relatie te beginnen. Ik weet niet hoe oud hij is?
Maar als het je collega is, kan ik goed begrijpen dat hij afstand houdt op relatiegebied, want stel dat het uitgaat, is dat best vervelend op werk en kennelijk wil hij dat liever niet...
Oud 11-01-2005, 16:12
Verwijderd
Als hij nog als een blad aan de boom omslaat moet je sowieso niets met hem beginnen.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 16:15
leucomelas
leucomelas is offline
bij welke c1000 trouwens ? en ik denk dat je eerst eens even met hem moet gaan praten voordat je iets anders doet...
Oud 11-01-2005, 16:20
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Laat hem lekker naar jou toe komen als hij nog wat met jou wil, en anders heeft hij mooi pech en issie dom dat hij zo'n kans voorbij laat gaan...
Oud 11-01-2005, 16:28
Multilot
Multilot is offline
Kassasletjes

Onderzoek wijst uit dat bijna ieder bijbaan-meisje bij een supermarkt minimaal 2 vakkenvullers heeft gehad. (leuk detail toch)
Oud 11-01-2005, 16:35
XirmaX
XirmaX is offline
Citaat:
little duckie schreef op 12-01-2005 @ 04:07 :
2 Maand geleden ongeveer, heb ik op een feest met een jongen gezoend die ik leuk vind. Ik heb daarna met em gepraat, en hij zei eerst dat hij wel wat met me wou, maar later weer van niet, omdat we collega's zijn. Hij heeft toen ook gezegt dat hij met niet meer leuk vond, maar ikhad het gevoel dat hij loog.
En wat blijkt nu, hij had gelogen. Hij heeft gezegt dat hij me toen al heel lang leuk vond, en dat hij spijt had dat hij had gezegt dat hij niks wou. Hij zei ook dat hij me nog steeds wel leuk vind.
Toen hebben we weer gezoend. Nu heb ik weer met hem gepraat, maar hij zegt wéér dat hij niks wil, maar hij weet niet waarom niet. Hij zegt nu ook dat hij me niet leuk vind. Ik vind hem nog wel leuk, maar heb het gevoel dat hij niet helemaal eerlijk is, net zoals de vorige keer.
M;n collega's vinden hem een sukkel, en lachen me nu nog uit dat ik met hem heb gezoend. Misschien dat hij bang is voor de reactie van hun?? Ik weet echt niet meer wat hij wil Wat kan ik doen??
Oud 11-01-2005, 16:38
XirmaX
XirmaX is offline
heey!!..als ik jou was zou ik hem proberen te vergeten, hij liegt steeds dus wat hebbie draan???
Oud 11-01-2005, 16:51
little duckie
little duckie is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 11-01-2005 @ 17:15 :
bij welke c1000 trouwens ? en ik denk dat je eerst eens even met hem moet gaan praten voordat je iets anders doet...
Ik heb al geprobeerd met em te praten maar t enige wat hij lijkt te kunnen zeggen is "weet ik niet"... maar hij zei een paar dagen geleden datie me wel leuk vind, en nu weer niet.. Maar ik vind em égt leuk, maar ik heb nu meer t gevoel datie me gebruikt..
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 16:52
little duckie
little duckie is offline
Citaat:
XirmaX schreef op 11-01-2005 @ 17:38 :
heey!!..als ik jou was zou ik hem proberen te vergeten, hij liegt steeds dus wat hebbie draan???
Ik was t net vergeten, en nu dit weer.. ik word dr gek van..
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 16:53
annia
annia is offline
Als hij zo vaag doet, en niet veel meer weet uit te brengen dan 'ik weet niet', denk ik dat je hem beter kunt proberen te vergeten en een jongen moet zoeken die wel hersens heeft, en niet met je speelt.
Oud 11-01-2005, 17:00
Noddy
Noddy is offline
Citaat:
Multilot schreef op 11-01-2005 @ 17:28 :
Kassasletjes

Onderzoek wijst uit dat bijna ieder bijbaan-meisje bij een supermarkt minimaal 2 vakkenvullers heeft gehad. (leuk detail toch)
schuldig

ontopic: sorry maar dit wordt vast niks. Ik was ook heel lang verliefd op zo'n jongen en er kwam altijd precies hetzelfde uit. Hij wist het ook nooit.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 17:10
little duckie
little duckie is offline
Citaat:
MIssValo schreef op 11-01-2005 @ 18:00 :
schuldig

ontopic: sorry maar dit wordt vast niks. Ik was ook heel lang verliefd op zo'n jongen en er kwam altijd precies hetzelfde uit. Hij wist het ook nooit.
Ja, k denk het ook.. Maar ben bang dat als hij ook maar weer zegt datie me leuk ik dr net zo makkelijk weer in trap.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 17:11
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
little duckie schreef op 11-01-2005 @ 18:10 :
Ja, k denk het ook.. Maar ben bang dat als hij ook maar weer zegt datie me leuk ik dr net zo makkelijk weer in trap.
Gewoon niet doen dus. Daar moet je boven staan.
Oud 13-01-2005, 07:42
waves
waves is offline
ik ga nu heel erg diep in mijn kennis graven en vindt daar een uitspraak uit 'Operah' die misschien wel van toepassing is:

"He's just not that into you!"

laat hem, ga verder.
Oud 13-01-2005, 08:59
Verwijderd
Hij wil zoenen
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 09:23
fractuur
fractuur is offline
Laat em lekker zitten en denk er niet meer aan. Dit maakt jou allee maar onzeker, en dat is niet de bedoeling toch? Geen aandacht meer aan schenken, dan ziet hij direct hoe fout hij bezig is geweest.
Oud 17-01-2005, 16:31
anoukkkk
anoukkkk is offline
Gewoon n0g 1x vragen wat hy nou ECHT wil !
En zeggen dat jij hem nog wel leuk vind en dan zijn reactie afwachten ..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten