Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ha rosie,
Bedenk dat je niet alleen bent, Je vriendinnen zullen het wel niet in de gaten hebben omdat je, je misschien anders voordoet tegen hun. Ze zullen het heus niet so bedoelen, zoals je al zei namelijk dat jullie al heel veel meegemaakt hebben.. Zo'n sterke band laat jullie heus niet uit elkaar gaan... Bedenk goed voordat je, je conclusie trekt en denk altijd... Je bent NIET alleen... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Kusss Fantasygirl!!
|
Ik ken dit! Ik ben de afgelopen maand mijn vriendje kwijtgeraakt, door een ontzettend stomme daad: vreemdgaan. Ik ben vreemdgegaan met een jongen die ontzettend veel voor mij betekent maar waarmee het contact bijna helemaal over is, ik mis hem dan ook heel erg. Mijn inmiddels ex-vriendje mis ik ook, het idee dat hij me nu als een grote bitch ziet, doet me pijn, en ik hoop vooral dat hij er niet zo erg mee zit. Mijn beste vriendin loopt over me heen, we hebben veel ruzie en ik probeer flink te zijn en me niet te laten inpakken door haar, in september gaat ze een jaar weg, samen met een andere goede vriendin van mij. Dan heb ik nog een stel oppervlakkige vrienden, niet qua inhoud, maar qua tijd die ik er mee doorbreng
ik voel me sinds de examens voorbij zijn, vriendje weg is, erg alleen. Niet altijd negatief want ik kan heel goed alleen zijn maar ik vind het jammer. Het lijkt alsof ik niemand heb. Het enige wat ik weet, is dat ik komend jaar ga studeren, dat alles nieuw is, en dat het merendeel van de studenten toch geen contact meer heeft met oude vrienden
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
nergens meer zin in, depressief Anoniiem | 3 | 03-01-2012 12:34 | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik heb meer dan duizend mijl gelopen. Touché | 10 | 04-02-2006 14:21 | |
Verhalen & Gedichten |
[kort verhaaltje] 'Als het leven niet meer vanzelfsprekend is' Verwijderd | 4 | 20-09-2003 11:33 | |
Psychologie |
niets meer hebben BlackMystery | 2 | 03-02-2002 10:14 | |
Verhalen & Gedichten |
nooit meer huilen Secreet | 14 | 24-09-2001 21:15 |