Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2005, 22:02
Verwijderd
Ik heb echt iets heel erg raars...

Soms krijg ik een rode branderige plek boven mij knie. Het lijkt er dan op alsof ik heel lang met mijn benen over elkaar gezeten heb, maar ik krijg het juist meestal als ik sta.
Nou ja meestal is het dus een grote plek boven mij knie die dan rood wordt en heel erg warm en gaat branden. Het is echt heel erg vaag... toen ik het laatst aan een vriend liet ziet had hij ook echt zoiets van huh?!

Nou had ik het laatst op school, en toen zat mijn hele been naast die plek op mijn knie ook nog onder de kleine rode plekjes.

Ik heb dit dus niet standaard, of altijd op een vaste tijd, maar gewoon soms, wel redelijk vaak opzich. Het trekt dan ook wel weer vanzelf weg.

Iemand een idee wat het kan zijn?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 22:34
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 17-01-2005 @ 23:02 :
Ik heb echt iets heel erg raars...

Soms krijg ik een rode branderige plek boven mij knie. Het lijkt er dan op alsof ik heel lang met mijn benen over elkaar gezeten heb, maar ik krijg het juist meestal als ik sta.
Nou ja meestal is het dus een grote plek boven mij knie die dan rood wordt en heel erg warm en gaat branden. Het is echt heel erg vaag... toen ik het laatst aan een vriend liet ziet had hij ook echt zoiets van huh?!

Nou had ik het laatst op school, en toen zat mijn hele been naast die plek op mijn knie ook nog onder de kleine rode plekjes.

Ik heb dit dus niet standaard, of altijd op een vaste tijd, maar gewoon soms, wel redelijk vaak opzich. Het trekt dan ook wel weer vanzelf weg.

Iemand een idee wat het kan zijn?
Misschien overgevoelige reactie op wasmiddel of stof van je broek?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2014, 18:29
WendyEndevoets
WendyEndevoets is offline
Hallo,

Ik heb precies hetzelfde.
Al 2 keer bij de dokter geweest.
1e keer had ik dat natuurlijk niet op dat moment en niks aan de hand. En de 2e keer kreeg ik het wel toevallig maar hij zag er niks vreemds aan.
Nu had ik het gistere avond ineens over beide boven benen.
En als ik me knie krom doe waardoor de huid dus word aangespannen dan trekt het alsof je verbrand bent door de zon.

Ik was benieuwd of je al iets wijzer bent geworden.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2014, 18:43
Pluis
Pluis is offline
MevrouwM is al ruim een jaar niet meer op het forum geweest, en dit topic is uit 2005...

Wat misschien wel handig is als je nog zoiets hebt en het trekt weg als je bij de dokter bent: maak er foto's van op het moment dat het er wel is! Zorg dat dit duidelijke, scherpe, goed belichte foto's zijn, zodat je de dokter kunt laten zien hoe het eruit zag.

Regels voor berichten