![]() |
|
http://www.bluehost.com/tell_me_more.html
Bedoeling: - doel: veel bezoekers die de website bezoeken - forum op de website - ruimte voor advertenties (ik heb begrepen dat er verschillende soorten vormen van advertenties zijn,.. ik zou willen weten welke uitgesloten zijn via deze website host)
|
![]() |
|
hmm, voor zo'n pakket zou ik niet meer dan 60 euro per jaar betalen.
Zelf gebruik ik een relatief nieuw bedrijf dat pas anderhalf jaartje bestaat. check hun productenpagina, het pakket dat ze aanbieden lijkt erg op de host die je postte, maar mischien is deze goedkoper. http://www.fast-host.com/packages.php (trouwens wel 50 gigs extra verkeer mogelijk.)
||
Citaat:
Maareh, Een Europese server is aan te raden? Is er dan een vergelijkbaar bedrijf hier op een EUropese srever?
|
wat moet ik trouwens onder subdomain verstaan?
Wat is een subdomain van www.scholieren.com bijvoorbeeld?
||
Verwijderd
|
Citaat:
naakte is een subdomein. Vergelijkbare servers in NL zijn er genoeg.. Helaas is de enigste manier om aan die prijs te komen door onbetrouwbare bedrijven in zee te gaan (veel downtime)... Nederland is duurder, maar stukken sneller (en vaker betrouwbaarder, maar ook hier heb je verkeerde bedrijven). Kijk anders eens op www.webzilla.nl. Maar met een beginnend forum heb je aan 50mb en 5 a 6 GB dataverkeer wel genoeg... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
BATracer (web-based race spel) Biertank 52 | 10 | 29-10-2006 18:46 | |
Software & Hardware |
[Internet-abo] prijs, prestaties? Verwijderd | 24 | 23-12-2005 14:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ilse weigert pedofielensite Verwijderd | 415 | 04-02-2005 19:54 | |
Software & Hardware |
[web] wat moet ik in dit config.php invullen halilo | 6 | 01-01-2005 16:18 | |
Software & Hardware |
[Hosting] betaalde hosting die je met je paypal kan betalen? H@nk | 24 | 05-11-2002 13:43 | |
Software & Hardware |
[Sitecheck] Yde in utrecht moison100 | 14 | 14-10-2002 10:22 |