![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik ben daarna flauw gaan vallen nu loop ik bij ziekenhuis allerlei onderzoeken gehad ga naar een huisarts >> test je bloed pfeiffer, bloedarmoede etc etc... ik krijg 9 feb de uitslag ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Overigens; bij mij werd er ook niet 'zomaar' bloed geprikt, eerst ging ik aan de ijzer-tabletjes, pas daarna gingen ze bloedprikken. Dus ik overdrijf misschien wat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
een maand lang schildklier hormoon gehad niets opgeleverd.. nu ziekenhuis bloedgedoe afw88 en allerlei andere testjes.. ben benieuwd ik moest 8 buisjes bloed *fun* ![]() prikje is alleen gemeen en voel je de hele dag zowat ![]()
||
Citaat:
![]() @ TS: Behalve vitaminegebrek of bloedarmoede kan het ook zijn dat je bloedsuikerspiegel te laag is. Daar kan je je ook draaierig van voelen en het idee hebben dat je geen controle meer hebt over je ledematen, althans zo vind ik het voelen. Ik weet niet of je regelmatig eet (zo om de twee a drie uur) anders zou je dat kunnen proberen of proberen of de duizeligheid afneemt als je iets zoets eet of drinkt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik vond het niet erg dat ze zoveel bloed afnamen (heb namelijk gewoon gegeten van tevoren ![]() en ehms ja wil de uitslag hebben ![]() alleen na dat prikje he.. is best irri dat watje en die pleister of dat stuk tape.. je voelt dat prikje zolang na ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik hoop dat je iets met de uitslag kan, succes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ach ik loop ook in en uit dan duizelig dan moe dan dit en dan dat en nu alles samen ![]() omdat ze niks vinden is nu een uitgebreid onderzoek gestart, bij de internist! wel fijn dus ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Behalve een ijzergebrek kan het bij bloedarmoede ook zijn dat je een vitamine b12 / foliumzuur gebrek hebt. Behalve anemie (=bloedarmoede), kan het nog altijd andere dingen zijn: -iets met je schildklier, iets in de glucosehuishouding, -een infectie (bijv pfeiffer) -bloedarmoede. Je kunt er eens mee naar de arts gaan en je laten onderzoeken. Zou geen kwaad kunnen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Eigen boek Dobomobo | 13 | 24-01-2005 18:48 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart-topic #17 Verwijderd | 501 | 29-12-2004 08:44 | |
De Kantine |