Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het treinkaartje is 400 euro en geldig voor heel Europa dus de vervoerskosten zijn gedekt, afgezien van eventuele toeslagen voor internationale/nachttreinen. Verder is oost Europa ook niet verschrikkelijk duur, hoewel ik verwacht dat Praag /Athene/Istanbul qua overnachtingen wel prijzig zijn maar onder de 20 euro moet zeker lukken. Eten kun je zo duur en goedkoop maken als je zelf wilt dus daar verwacht ik ook niet al te veel problemen mee. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() oehh dat is wel heel gaaf zeg, treinkaartje val me wel mee.. hoe lang mag je dan reizen? En hotel kan je idd zo duur maken als je zelf wilt. Gewoon slapen in jeugdherbergen of campings. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zijn ook kaartjes voor kortere perioden alleen die zijn niet geldig voor heel Europa. Kijk anders eens op www.interrail.nl |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb jou planning ff bekeken, en als je dat allemaal in een maand wil bezoeken, wow wel veel zeg. Denk dat het wel kan maar omdat jij ervanuit gaat dat je veel tijd in die grote steden kwijt bent. En daarbij moet je ook rekening houden met reistijd. Maar veel plezier iig! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
|
|