Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2002, 23:29
de abt van sion
de abt van sion is offline
In een aantal landen (Frankrijk bijvoorbeeld) mogen discotheken om begrijpelijke redenen niet binnen de bebouwde kom liggen. Een uitstekende oplossing voor veel problemen.
Ook in Nederland zou dit principe moeten worden toegepast. Iedereen zou er blij mee zijn: de bezoekers, want die kunnen dan wat anoniemer rotzooi trappen, en de omwonenden, want die zijn dan bevrijd van de rotzooi, het lawaai en de (dronken) brutaliteiten.
Stelling: alle discotheken moeten minimaal vijf kilometer buiten de bebouwde kom worden aangelegd. Vinden jullie ook niet?
Advertentie
Oud 30-05-2002, 23:30
Boogie
Boogie is offline
---> the afterparty
Oud 30-05-2002, 23:37
Verwijderd
Ben je gek ofzo? Ik ben harstikke blij dat áls ik al naar een dergelijke tent ga, (in het sporatische geval dat) ik tenminste met de fiets kan... 5 km buiten de stad..

bovendien kun je dan moeilijk lekker gaan snacken of wat ..
Oud 31-05-2002, 00:34
Tofke_H
Tofke_H is offline
"Bezoekers blij omdat .......", hmmz, ik denk eerder dat de meerderdeel niet blij zal zijn dat men verder moet verplaatsen.
Oud 31-05-2002, 01:07
MaakUt
MaakUt is offline
wat een bullshit.. een avond sluit je af in de discotheek en ik heb geen zin om eerst BIJVOORBEELD in amsterdam uit te gaan.. en dan naar de discotheek BUITEN de bebouwde kom te gaan.. weet je niet hoe ver dat is vanuit Amsterdam Centrum... dan moet je met de bus ofzo.. dat zou ik er nooit voor over hebben.
Oud 31-05-2002, 10:23
Verwijderd
Je kunt het geld voor het verplaatsen van bestaande horecagelegenheden naar een terrein buiten de stad beter gebruiken om vandalen en dronken figuren harder aan te pakken, dmv meer politie op straat tijdens uitgaansuren en hogere straffen voor dronken tuig wat ruzie schopt.
Oud 31-05-2002, 12:34
]{enshin
]{enshin is offline
Citaat:
nare man schreef:
Je kunt het geld voor het verplaatsen van bestaande horecagelegenheden naar een terrein buiten de stad beter gebruiken om vandalen en dronken figuren harder aan te pakken, dmv meer politie op straat tijdens uitgaansuren en hogere straffen voor dronken tuig wat ruzie schopt.
agree

Zo pak je de oorzaak niet aan.
Oud 01-06-2002, 16:26
Chimera
Chimera is offline
Ben voor het plaatsen van disco's op bedrijventerreinen. Je ziet het trouwens heel vaak dat grote disco's gewoon niet midden in een woonwijk liggen, en terecht. Voorbeelden: Dieka, Lucky (Twente), Zakk (Duitsland) en Fun Factory (Wenen).
Oud 03-06-2002, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:
Ben voor het plaatsen van disco's op bedrijventerreinen.
Je neemt me de woorden uit de mond
Oud 04-06-2002, 20:44
simple creed
simple creed is offline
bij ons in de polder komt er een discotheek in een oude boerderij das
Oud 08-06-2002, 15:24
Toscane
Toscane is offline
heel zielig misschien, maar denk niet dat mijn ouders dat zo'n fijn idee vinden., Wat dus betekent dat ik niet met de fiets kan als ik uitga. Nee van mij mogen de discotheken gewoon binnen de bebouwde kom blijven

Regels voor berichten