Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() F.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Daarom zei ik dat iedereen zijn/haar eigen manier heeft. Ik ken mensen die het één keer doorlezen en dan een 8 halen ofzo....Ik schrijf alles op en haal ook een 8, het resultaat is hetzelfde. Dat bedoel ik met het gaat om het resultaat, niet hoe je er gekomen bent. F.
||
Citaat:
![]() ![]() F.
||
![]() |
Citaat:
Daarbij als je het zo gaat bekijken is er in de wetenschap virtueel geen enkele waarheid meer te vinden. Voor elk onderzoek dat A uitwijst is er wel een soortgelijk onderzoek waar consistent B uit blijft komen ookal hebben ze beide waterdichte methoden en analyses..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anywayz, wat ook helpt is geen redbull drinken tijdens het leren, de koffie laten staan, niet eten en anders alleen fruit, geen harde, of snelle muziek, op tijd slapen, op tijd opstaan, een vast leerpatroon aanhouden, et cet., et cet.. [cynisch]Maar ik denk dat met je vingers tikken toch wel het meeste helpt.[/cynisch] Laatst gewijzigd op 09-03-2005 om 17:47. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
uit dat onderzoek emt kaugom kwam dat door de beweging daar er meer hbloed naar je hersenen stroomt niet omdat er hersendelen gestimuleert werden |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
-"Oh nee?!" |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Overigens kan het er ook aan liggen dat ik er gewoon te veel aan heb geleerd, dat doe ik normaal gesproken niet. |
![]() |
|
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1070231
misschien heb je hier wat aan, heeft er indirect mee te maken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij geluidsimpulsen kan dat ook zo werken, dus als je de hele tijd met je vingers tikt, zou het misschien kunnen zijn dat dat geluid andere eventuele omgevingsgeluiden camoufleert en derhalve jou de mogelijkheid verschaft het bewustzijn op iets anders te richten, op je proefwerk bijvoorbeeld. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
''Vrienden?'' thegast | 49 | 06-07-2011 22:53 | |
De Kantine |
Haten jullie mij? sexylexy | 24 | 16-03-2006 21:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Mijn muze Verwijderd | 0 | 14-11-2004 17:03 | |