Advertentie | |
|
![]() |
|
Amsterdam heeft zeker wel een studentenleven. Je moet alleen wel weten waar je moet zijn, in die zin 'verzuipt' het studentenleven wel een beetje in de grote stad. Verenigingen zijn er te over, alleen is het wel zo dat er in Amsterdam een minder percentage studenten lid is van een vereniging dan in een andere stad.
Algemene studentenverenigingen zijn onder andere: S.V. Cyclades (ben ik zelf lid van), Liber , Particolarte , Unitas , NoNoMes , Amsterdams Studenten Corps , L.A.N.X. , SSRA en GSVA-PP. Sportverenigingen zijn onder meer Nereus , Skoll , Jaws en Spons . Ongetwijfeld ben ik er wat vergeten, maar dit zijn wel de bekendste. Daarnaast heb je ook nog studieverenigingen en faculteitsverenigingen ed. Amsterdam is ontzettend leuk, lekker multicultureel en groot. Je hebt er alles. Je moet alleen wel weten waar je moet zijn. Het is in die zin geen typische studentenstad, maar dat maakt het wel leuk ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik kom al 8 jaar wekelijks in Amsterdam en t barst er van de criminaliteit. Maar daar moet je gewoon niet naar kijken en op de juiste plaatsen komen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik vind het op zich ook wel meevallen, ik kom het niet veel tegen. Maar heb er wel wat vreemde en niet ongevaarlijke dingen meegemaakt. Maar ik loop er niet met een onveilig gevoel rond ofzo. Helemaal niet ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (ben dan ook wel lid van 'n studentenvereniging.. (Saurus) ). Maar dat zou in a'dam dus niet perse nodig zijn? Tog lijkt een vereniging me wel handig, altijd snel nieuwe mensen leren kennen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar goed, ff ontopic blijven, we hebben het over A'dam... ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Den Haag, Utrecht of Amsterdam? welke studentenstad?? lauraa_aaa | 1 | 15-03-2013 17:50 | |
Werk, Geld & Recht |
wonen in Amsterdam nellekevh | 11 | 28-12-2009 21:42 | |
Studeren |
Studeren Amsterdam of Utrecht Dreamer233 | 40 | 18-01-2007 07:15 | |
Algemene schoolzaken |
HBO Recht; Utrecht of Amsterdam Charlottetje | 106 | 23-11-2003 12:56 | |
Algemene schoolzaken |
studeren in amsterdam Chelle | 12 | 16-01-2003 13:44 | |
Algemene schoolzaken |
leukste studentenstad voor WO Blisss | 8 | 01-11-2002 14:43 |