Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat moet je ervan vatten dan? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mislukt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder ligt de stijl me ook wel. Het laat veel tot de verbeelding over. ![]() \______/ . Het past hierin. *kucht* ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik ben niet zo enthousiast eigenlijk. Vooral om het zo vaag is en ik het idee heb dat je dit duidelijk had kunnen schrijven. Mijn fantasie kapte er halverwege mee en zei dat ik het zelf maar uit moest gaan zoeken. Mwah, niet slecht hoor. Want je stijl nog steeds fijn om te lezen.
![]() (Ik heb nu wel zin in chocoladekoekjes!) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat het beter is dat niet zoveel informatie gegeven wordt, het belangrijkste staat erin. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Had gekund, maar was dat beter geweest?
Ik denk dat het beter is dat niet zoveel informatie gegeven wordt, het belangrijkste staat erin. maar wat is het belangrijkste? ik vond het mooi. vooral het eerste deel voor het cursieve .. (hoe noem je zoiets? interval?) raar genoeg riep het een vertrouwd gevoel bij me op, iets dat ik al ken. vooral dit: Ze opende hem en bleef de woorden herhalen. De werkelijkheid kwam terug, bij hem, niet bij haar. Ze had geen ander gevonden, er was simpelweg geen ander. 'Chocoladekoekjes en biscuit,' zoemde ze, bang om hem in te deuken. Hij mompelde iets en legde zijn hoofd toen in haar armen. 'Blijf bij me, ik ben een koekblik.'. mes compliments (hmm) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niks? Overigens, (edit) kan ik me maar slecht voorstellen dat jij je hierin herkent, maar ik neem het bij mijn eerste gedachte meteen letterlijk, jouw herkenning in het koekblik. Overigens, (edit) na lang puzzelen blijkt dat dit verhaal over mijzelf gaat en dat het blik staat voor de muur die ik om me heen bouw. Ofzo. Dank, Heer Changshan |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Je weet dat je hard gaat als... BBpower | 45 | 14-05-2006 23:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Wat vind je van deze kleur rood? Touché | 19 | 07-10-2004 16:26 | |
Verhalen & Gedichten |
"Je deed net of je me niet kende" zei je, al in mijn kont knijpend.[verhaaltje] giftig kevertje | 15 | 23-05-2004 10:15 | |
Verhalen & Gedichten |
un verhaaltje... grazygirliej | 4 | 09-04-2004 17:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Wat vind je hiervan? Severus | 1 | 31-03-2004 19:15 | |
Liefde & Relatie |
wat kan je je vergissen in iemand...lees maar en meiden..let op! stefanietje | 25 | 01-04-2002 18:30 |