Hallo,
Ik heb nu ongeveer een maand of twee lenzen, en eigenlijk nog nooit echt last mee gehad.
Vanmorgen deed ik ze in, eerst de rechter, dan de linker. De linkse prikte een beetje, maarja, ik was nog erg slaperig en dacht dat et daardoor kwam

, en als ik ze verkeerd indoe, prikt het veel harder.
Het ging dus over, maar toch, ze bleef wat irriteren. Ook op school, maar nu niet zo erg dat ik er echt veel last van het. Het laatste lesuur echter wel, vooral de laatste 20minuten ofzo. M'n oog prikte vreselijk, en begon een klein beetje te tranen. Maar ik mocht dus naar huis dus hield ze in, thuis direct de lens uitgedaan en nog eens gecontroleer dat ze goed zat (ja dus). Lens terug in, na een paar minuten begon ze terug te prikken

, ik dus zo'n druppeltje lenzenvloeistof in m'n oog gedruppelt. Een paar minuten ging het perfect, dan begon het wéér te prikken. Nu heb ik ze uitgedaan en de lens in de vloeistof gelegd. Weet iemand hoe dit komt?
Het zijn maandlenzen, maar dit is week drie dat ik ze indoe, dus normaal gezien moet dat toch nog lukken?
Anders ga ik sevens de lens die ik rechts inhad, even links indoen en andersom. Eens kijken wat dat oplevert

(ik heb op allebei m'n ogen dezelfde sterkte). Maar weet iemand misschien hoe dit komt? Heb er nog nooit last van gehad! En ik wil m'n lenzen zeker houden, ik wil niet terug een bril ofzo
Alvast bedankt!!