Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ------------------ Hou de Aarde schoon, over 70 jaar lig je erin|8-10-2001: 9,8 voor gesch!!!|Familie: pienie/lindansje/girly!!!!/Oliebol1986/fallen one/Thirsa/nosferato [Dit bericht is aangepast door DutchECK (12-10-2001).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
het is dus NIET ment, maar meant , met een a dus , komt van to mean, bedoelen dus....verder is tie wel goed dacht ik zo, alleen je hebt het over 'black' en 'bright' coulours, ik zou fdan erder zeggen 'dark' en 'bright' colours
------------------ |Metalraad|Yes, I Feel Emphatic About Not Being Static| Their Money Tips Her Scales Again|I don't care where just far!!!| NEE! |Metalraad| | [Dit bericht is aangepast door MetalliCat (13-10-2001).] |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
What do you think is typica casual underclass clothing? denk ik is iets beter, iig als je de oude zin houdt, moet je 'that' weghalen dnek ik, maar dan blijt het wel een beetje vage zinm'wat is de vrijetijdskleding for the onderklasse ' ofzow, kan natuurlijk wel, maar als je naar de typiscjhe kleding vraagt is het misschien iets duidelijker ofzow denk ik? Hopelijk heb je hier wat aan... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|