Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2005

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2005, 15:50
Shotje
Shotje is offline
Haaay!

Ik vroeg me af of jullie ook een gala houden..? En waar jullie dat dan doen...gewoon op school of huren jullie kasteeltje of iets af met school. En zo ja met wie ga je er heen...wat trek je aan..wat voor vervoer..blabla...
Vertelll!!
Advertentie
Oud 19-04-2005, 16:13
Verwijderd
Wij hebben met kerst een gala gehad. Gewoon op school in de kantine. Ik ging er heen met mijn klasgenoten en andere leerlingen van de bovenbouw.
Ik moest er eerder zijn, omdat ik het hielp organiseren.
Hoe ging ik er naar toe? Ik werd gebracht.

En wat hadden we aan? Gala-kleding natuurlijk!
Oud 19-04-2005, 16:19
naatje287
naatje287 is offline
bij ons is er ook een kerstgala geweest. het was gewoon op school, maar die was echt omgetoverd tot grote balzaal (ik zat ook in de organisatie)

de mensen kwamen binnen via de rode loper waar alles gefilmd werd, dus kleding en haar van iedereen. ook werden sommigen met een limo gebracht voor de show.

iedereen had zich uitgedost met echte galakleding.

was ecgt mooi
Oud 19-04-2005, 20:16
Euryalo
Euryalo is offline
doen niet aan gala
Oud 19-04-2005, 21:05
suikerprinses
suikerprinses is offline
wij hebben in maart een gala gehad, vanwege de profielwerkstukken. dat was gewoon op school, maar iedereen was wel in gala. het was niet erg boeiend.

in mei hebben we nog een gala. daarvoor wordt altijd iets afgehuurd. vorig jaar was het in een uitgaansgelegenheid in utrecht. iedereen kwam met mooie auto's en was heel tof gekleed. er werd eerst gegeten en daarna was het zuipen&swingen. dit jaar is het in een restaurant/cafe hier in de buurt. we eten eerst op school en daarna gaan we daarheen om te zuipen&te swingen. hiervoor is de dresscode natuurlijk ook gala. ja, ik heb er zin in
Oud 19-04-2005, 21:45
Cookie
Cookie is offline
wij hebben al twee gala's gehad..volgens mij gaan we s'avonds uit met zn allen int black and white..
Oud 20-04-2005, 07:31
muts8848
muts8848 is offline
wij hebben normaal gesproken ook een kerstgala.. maar omdat kerst en de toetsweek afgelopen jaar heel raar vielen, hebben we in januari een midwintergala gehad. waar?? in een discotheek die we hebben afgehuurd. wat aan?? jurkje natuurlijk!! hoe ik er kwam?? met de vroem vroem auto
Oud 20-04-2005, 07:36
Smobbo
Smobbo is offline
Wij hebben elk jaar een kerst gala.
Maar bij het examen is er een gala met fotograaf, rode loper, stoere auto's etc. Alleen voor examenkandidaten natuurlijk .
Ik ga natuurlijk strak in het pak.
Wss met de hele M-stroom van het VWO in 1 limo naar school .
Oud 20-04-2005, 08:42
Dolores
Dolores is offline
Wij hadden een paar weken terug een gala, maar dat was niet speciaal voor de eindexamenleerlingen ofzo.
Oud 20-04-2005, 11:05
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
wij hebben 8 juni gala in een hele mooie discotheek.

iedereen is al druk met kleding regelen enzo... ikzelf heb een hele mooie jurk.

de kaartjes kosten 7 euro en iedereen mag een introduce meenemen
Oud 20-04-2005, 11:17
Konijn
Konijn is offline
Wij hebben altijd vlak voor de examens gala (natijd is niet leuk voor de gezakten). Dit jaar donderdag 19 mei.
Het is gewoon op school, maar helemaal versierd, iedereen komt aan met mooie auto's en limousines enzo, en dan moet je over de rode loper naar boven. Daarna is een 4-gangen-diner gemaakt door de voor-examenklassen, en natijd nog een bandje en feest.
Helemaal daarna gaat iedereen meestal ook nog gezamenlijk naar t café ofzo .
En natuurlijk is dat qua kleding ook in gala!
Oud 20-04-2005, 12:39
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Het gala van onze school is 28 april op Kasteel Oost in Valkenburg.
Oud 20-04-2005, 14:52
Verwijderd
bij ons volgende week woensdag, 27 april of zo. we hebben een kasteel afgehuurd en alle mensen van 5 havo en 6 vwo komen en ook de mensen die vorig jaar zijn blijven zitten. iedereen komt in galakleding en zo en ik ga met vriendinnen van school erheen en mijn oom brengt ons daarheen (ben vergeten te vragen wat voor auto hij heeft, maar hij kan zowel open als dicht ) en ik heb er erg veel zin in
Oud 20-04-2005, 16:18
Verwijderd
Vorig jaar ben ik op het examengala geweest, was op de maandag voor de maandag dat de examens begonnen. Ze hadden Anno (restaurant/hotel/discotheek) afgehuurd.

Daar gefeest tot 04.00 's nachts
Oud 20-04-2005, 17:00
.Pure
.Pure is offline
gala al gehad dit jaar, was super door de school was er iets afgehuurd, daar eerst gegeten met vriendinnetjes en toen swingen en vooral zuipen ja, één grote orgie op't end maar wel gezellig.
Oud 20-04-2005, 19:18
simsalabim
simsalabim is offline
Bij ons op school is hét gala op 4 juni. Het is alleen voor de eindexamenkandidaten, galakleding verplicht. In een locatie bij onze school in de buurt. Heel chique allemaal.

Zo is het elk jaar een soort van wedstrijd in wat voor een auto's iedereen aankomt: oldtimers, sportauto's, koetsen, limo's en meer van dat soort dingen.

Opzich heel leuk en iedereen is al aan het begin van het kalenderjaar bezig met jurken/pakken en auto's regelen!
Oud 21-04-2005, 13:20
Shotje
Shotje is offline
Dan is het bij jou een beetje hetzelfde bij ons..
Ook altijd heel chique..mooie kleren...mooie auto's!! En je bent er lang mee bezig om alles voor elkaar te krijgen..
Kapsel, jurk, bijpassende schoenen, bijpassende sieraden...nee allemaal erg fijn..

Vorig jaar was ik meegeweest als date van iemand maar dit jaar is het mooi mijn eigen gala!

En wij vieren het wel na het eindexamen maar voor de uitslag..zodat ook nog iedereen mee kan feesten, zonder chagrijnig te zijn over de slechte uitslag

Hihi...Wij hebben het op 10 juni!
Oud 23-04-2005, 21:30
Slinger
Slinger is offline
Wij hebben donderdag 12 mei het gala... ook helemaal "echt" met pakken en jurken en een rode loper en champagne enzo... de school heeft een heel luxe restaurant/partycentrum gehuurd

Komende vrijdag m'n pak halen... ben benieuwd
Oud 24-04-2005, 09:06
Erbenda
Erbenda is offline
Wij hebben een gala op de dag van de examenstunt. Dus 's morgens komt iedereen in een of ander raar kloffie naar school en 's avonds gaan we in een partycentrum iets eten en daarna feesten. Het is alleen voor eindexamenkandidaten, en galakleding is verplicht.
Oud 24-04-2005, 13:52
Gadje
Gadje is offline
wij hebben een americam prom night en degene die het geregelt hebben zijn echt eikels. een leerling betaalt 7.50 en een introducee 2.50. ja dan ga ik lekker als een introducee, het is veel te duur. daarnaast is het ook nog in een stadscafe dus je zal je drankjes nog duur moeten betalen.
ik vind het niks...
Oud 24-04-2005, 14:14
bindmiddel
bindmiddel is offline
Galabal in bowling/zalen centrum hiero in de buurt,
dress code black tie,
en de kaartjes zijn ontiegelijke duur, 7,50 voor gewone en 7,50 voor introducees............

Dag erna is examenstunt, dus zijn vast piepeltjes die de nacht in pak doorbrengen
Oud 24-04-2005, 14:40
Lilium
Lilium is offline
Wij hebben ook een gala, op school. Er komt een rode loper op de trap naar de ingang en bogen met rozen enzo. De jongens komen in pak en de meisjes in jurk. Aankomsten zijn meestal in mooie auto's, ik ga anti: ik ga op de fiets Kaartjes kosten bij ons 15 euro.
Oud 24-04-2005, 19:05
tinkebel
tinkebel is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 24-04-2005 @ 15:14 :
Galabal in bowling/zalen centrum hiero in de buurt,
dress code black tie,
en de kaartjes zijn ontiegelijke duur, 7,50 voor gewone en 7,50 voor introducees............

Dag erna is examenstunt, dus zijn vast piepeltjes die de nacht in pak doorbrengen
duur? bij ons zijn ze 21 euro dat is duur
Oud 24-04-2005, 19:22
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
tinkebel schreef op 24-04-2005 @ 20:05 :
duur? bij ons zijn ze 21 euro dat is duur
juh je hebt gelijk
Oud 25-04-2005, 10:11
0oFZo0
0oFZo0 is offline
29 April heb ik laatste school dag
Overdag gaan we naar een pretpark en 's avonds is er een gala
Zonder introducées
Oud 25-04-2005, 13:21
love-THE-world
love-THE-world is offline
4 juni!!
als het doorgaat.. zijn nog heel wienig kaartjes verkocht en gaat pas door bij 200 verkochte kaartjes ofzo
Oud 25-04-2005, 18:21
Verwijderd
wij hebben 10 Mei examengala.

Ik ga in een donkergrijs pak, en iedereen probeert een zo luxe mogelijke "ride" te krijgen.....................Maar wel vet
Oud 25-04-2005, 19:53
snarl
snarl is offline
mmm ja ik zou dus op de fiets. maar nou ik dingen lees over autos en zo wil ik ook. moet nog even wat bedenken,

oja ik heb al kleding alleen nog even kijken of ik er wel schoenen bij heb. een ding weet ik zeker mijn vriendje (rood) en ik (groen) matchen niet. (qua kleding ..)
Oud 26-04-2005, 15:27
Sennah
Sennah is offline
Ons gala is 13 mei ŕ 30,- euro (incl. eten drinken en lawaai)
Lokatie: tot nog toe onbekend bij de leerlingen
Uiteraard in stijl (trouwjurk van m'n moeder aan, ziet er wel netjes uit)
Vervoer: Mini
Vooruitzicht: het wordt gezellig
Oud 26-04-2005, 15:31
Shotje
Shotje is offline
Wel super fijn dat drinken en eten enzo inbegrepen zijn!! Maar toch best duur zo´n kaartje
Oud 26-04-2005, 22:57
freakinaround
freakinaround is offline
wij hebben ons gala al gehad..:\ (kerstgala) volgens mij krijgen we niet nog een gala..
Oud 26-04-2005, 23:19
Fatality
Fatality is offline
Wij hebben een min of meer stuntfeest overdag bij school bbq + bier drinken en stormbaan etc.
's avonds in een zalencentrum

Kaartjes 17.50 hele euro's..
Overdag moet je je eigen drank meenemen, en 's avonds zelf betalen.
Trieste bedoening dus, school weigert mee te betalen terwijl ze het grote afsluitende feest wel in de vele reclameboekjes zetten.
afijn, ik ga niet.
Oud 27-04-2005, 17:20
Nomen Est Omen
Nomen Est Omen is offline
Wij hebben op de laatste schooldag (LSD) 's avonds ons gala. Overdag zijn er andere activiteiten. Er is geen eten, drinken moet je zelf betalen. De locatie is wel redelijk. Er is wel een bus die je van de locatie naar de stad brengt voor de afterparty. Het kost 6 euro, als je een LSD-pakket koopt, zit het kaartje daarbij.

Dresscode is wel gala, maar het hoeft niet heel erg chic. Hoewel ik van die meisjes in kort spijkerrokje en topje of jongens in sportoutfit de sfeer wel vind verpesten
Oud 27-04-2005, 21:10
JaJ
JaJ is offline
wij hebben een gala ^^
alleen de maanden van er naartoe leven zijn al de moeite waard. En ik mag met het leukste meisje van de school ^^ een leuke auto zat er daarintegen niet in op de een of andere manier. ik weet niet, laat iemand anders de show maar stelen denk ik ergens, fietsen is sowieso leuker. een pak heb ik natuurlijk wel, met strikje! en nog een verassing probleem is wel dat ik lang haar draag. mij is aangeraden een staart te doen, maar eerder genoemd meisje vindt dan dat ik zelf een meisje lijk :-P.

ik zei al, het ernatoeleven is geweldig ^^

edit: ik hoop overigens dat ze het topic niet nog een keer leest, want dan hang ik
Oud 28-04-2005, 08:21
Verwijderd
Hmm, volgens mij hebben we geen gala.
Oud 28-04-2005, 16:31
Verwijderd
't gala van ons is in het kasteel in Heeze[ een gehucht bij Eindhoven ]

ik ga in 'n zwarte smoking[ hoe origineel] waarshchijnlijk

en ik neem 2 dames mee in 'n zwarte verlengde mercedes uit 1986 als ik me niet vergis...

euhm
ennhum...
tja
die auto is gewoon vet

kzit er wel over na te denken om 'n fel blauw/oranje pak te huren ofzo, dumb and dumber style

maar dat kost waarschijnlijk te veel
Oud 28-04-2005, 20:26
Fatality
Fatality is offline
Ik denk dat je beter gewoon een heel móói pak kunt huren dan een lelijk en opvallend pak, als je nog wat van plan was met die 2 dames.
Oud 28-04-2005, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Fatality schreef op 28-04-2005 @ 21:26 :
Ik denk dat je beter gewoon een heel móói pak kunt huren dan een lelijk en opvallend pak, als je nog wat van plan was met die 2 dames.
hehe
nee, daar ben ik niks mee van plan, 't zijn gewoon 2 goeie vrinedinnen
Oud 29-04-2005, 12:15
Shotje
Shotje is offline
Citaat:
In-Flames schreef op 29-04-2005 @ 00:05 :
hehe
nee, daar ben ik niks mee van plan, 't zijn gewoon 2 goeie vrinedinnen
En had jij geen vriendin? Of is dat uit?
Oud 29-04-2005, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Shotje schreef op 29-04-2005 @ 13:15 :
En had jij geen vriendin? Of is dat uit?
ja, dat is uit ...

zonde he
Advertentie

Regels voor berichten